Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt Sønderjyske-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    3-0, fint de ødelægger lidt af målscoren også

    Comment


      #32
      Vi kan godt li’ Lyngby i aften

      Comment


        #33
        Tak Lyngby

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af Jimmi1983 Se indlæg
          Vi kan godt li’ Lyngby i aften
          Ja lyngby gør det jo faktisk ret godt pt. de var absolut heller ikke dårlige imod os. Nu har Hebo lige haft et totalt vildskud, men jeg kan godt lide hans attitude på Lyngbys midtbane.

          Comment


            #35
            Tror faktisk at der går for meget taktik i Glenn. De spiller altid efter modstanderne og nogle gange virker det som med 4 stoppere med FCM selvom de var snot heldige. Spørgsmålet er om spillerne kan omstille sig i det uendelige.

            Comment


              #36
              Lyngby spiller virkelig ikke som en nedrykker. De kunne allerede være med den eller seks foran.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Det er jo samme hold som mod Randers. Der er bare byttet med Ryan og Østrøm
                I know, men Randers spillede med Mistrati og Greve på midten mod OB - der bliver JJ og Kløve ikke ligefrem overmatchet fysisk. Mod os tror jeg at SønderjydskE kommer til at stille med noget der ligner deres opstilling mod FCK og AGF hvor de spiller med Ekani, Vinderslev og Albæk centralt på midten, og der tror jeg ikke at Kløve og JJ vil få et ben til jorden. Ekani starter iøvrigt ude idag, jeg gætter på at han er fit og frisk mod os.

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                  I know, men Randers spillede med Mistrati og Greve på midten mod OB - der bliver JJ og Kløve ikke ligefrem overmatchet fysisk. Mod os tror jeg at SønderjydskE kommer til at stille med noget der ligner deres opstilling mod FCK og AGF hvor de spiller med Ekani, Vinderslev og Albæk centralt på midten, og der tror jeg ikke at Kløve og JJ vil få et ben til jorden. Ekani starter iøvrigt ude idag, jeg gætter på at han er fit og frisk mod os.
                  Det kan også vise sig at det netop fungerer mod sådanne type. Dog er jeg tilbøjelig til at give dig ret, da Haderslevs bane (ligesom vores egen) ikke giver spiller som JJ og Kløve de bedste forudsætninger.

                  Comment


                    #39
                    Tak til Lyngby! :-)
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      #40
                      Ja, tak til Lyngby. Det var ikke et eneste maal for lidt. De har presset Sönderjyske höjt paa banen, maaske noget vi skulle forsöge paa samme maade paa torsdag. Og saa er Carit Falch maaske ogsaa et tanke vaerd vedrörende en ny traener for OB i sommer.

                      Comment


                        #41
                        Så er det pludselig OB der skal forsvare en 6. plads ...

                        VB skal til Parken mens AAB skal til Horsens så de kan komme bagfra selvom OB skulle overraske og slå til når det gælder ... Rendos har en målscore på +10 så de hentes ikke i denne runde og møder Lyngby runden efter mens resten har top4 og midt4 kampe ...
                        Last edited by Plum; 01-03-2021, 21:03.
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                          Det kan også vise sig at det netop fungerer mod sådanne type. Dog er jeg tilbøjelig til at give dig ret, da Haderslevs bane (ligesom vores egen) ikke giver spiller som JJ og Kløve de bedste forudsætninger.
                          Det er vist lige en bane for Okosun, og høje bolde.

                          Comment


                            #43
                            Nu skal vi tage chancen, som vi har fået foræret - for når man henter sølle 1 point mod rækkens to bundpropper (selvom Lyngby har været stærke siden nytår), så er det et udtryk for hvor elendige vores konkurrenter har været, end det er vores egen fortjeneste. Men hvis jeg ikke kan glæde mig over klubbens fremtid på længere sigt, så glæder jeg mig gerne over kortsigtet succes - det er i det mindste lidt bedre end det sidste årtis ørkenvandring

                            Comment


                              #44
                              https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...tegn-paa-krise

                              skal ikke sætte endnu et hold i gang ...
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                                https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...tegn-paa-krise

                                skal ikke sætte endnu et hold i gang ...
                                Der er så meget i dén kamp, der lugter af nederlag :-)

                                Comment

                                Working...
                                X