Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    “I og med kontrakter og lejeophold udløber, opstår der plads og mulighed for at vores akademispillere kan blive en del af træningsmiljøet på superligaen.”

    Lige præcis det markerede bekræfter lidt mine bange anelser, og er noget af det jeg finder absolut mest frustrerende i OB. Vi har et hav af spillere i truppen der ikke passer ind i Alms system, eller som hverken giver os nogle sportslige eller økonomiske perspektiver. I stedet for at udleje eller ophæve nogle af disse kontrakter og få ryddet op i truppen - så man enten kan gå all in på strategien og rent faktisk bruge talenterne, eller man kan frigøre lønkroner til profiler der rent faktisk passer ind i systemet - så vælger man at køre videre med en uharmonisk trup fuld af spillere som ikke passer ind.

    Det er jo til at blive sindsyg af at vi skal vente på at spillere, der hverken har en fremtid i klubben eller flytter os sportsligt, har kontraktophør, før end vi kan komme videre med genopbygningen af holdet.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

      “I og med kontrakter og lejeophold udløber, opstår der plads og mulighed for at vores akademispillere kan blive en del af træningsmiljøet på superligaen.”

      Lige præcis det markerede bekræfter lidt mine bange anelser, og er noget af det jeg finder absolut mest frustrerende i OB. Vi har et hav af spillere i truppen der ikke passer ind i Alms system, eller som hverken giver os nogle sportslige eller økonomiske perspektiver. I stedet for at udleje eller ophæve nogle af disse kontrakter og få ryddet op i truppen - så man enten kan gå all in på strategien og rent faktisk bruge talenterne, eller man kan frigøre lønkroner til profiler der rent faktisk passer ind i systemet - så vælger man at køre videre med en uharmonisk trup fuld af spillere som ikke passer ind.

      Det er jo til at blive sindsyg af at vi skal vente på at spillere, der hverken har en fremtid i klubben eller flytter os sportsligt, har kontraktophør, før end vi kan komme videre med genopbygningen af holdet.
      Som en del af os fans har påpeget de sidste mange år så har OB’s indkøb bare ikke været gode nok, hvilket vel også kan ses i at der ikke er solgt mange, hvis overhovet nogle af de såkaldte profiler der er hentet rundt omkring i Horsens eller Haderslev. De er enten kommet videre via kontrakt udløb eller måttet sendes videre uden nævneværdig transfer og det gør sig også gældende med Kløve, Okosun, Lieder, Opondo og AJA.
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

        “I og med kontrakter og lejeophold udløber, opstår der plads og mulighed for at vores akademispillere kan blive en del af træningsmiljøet på superligaen.”

        Lige præcis det markerede bekræfter lidt mine bange anelser, og er noget af det jeg finder absolut mest frustrerende i OB. Vi har et hav af spillere i truppen der ikke passer ind i Alms system, eller som hverken giver os nogle sportslige eller økonomiske perspektiver. I stedet for at udleje eller ophæve nogle af disse kontrakter og få ryddet op i truppen - så man enten kan gå all in på strategien og rent faktisk bruge talenterne, eller man kan frigøre lønkroner til profiler der rent faktisk passer ind i systemet - så vælger man at køre videre med en uharmonisk trup fuld af spillere som ikke passer ind.

        Det er jo til at blive sindsyg af at vi skal vente på at spillere, der hverken har en fremtid i klubben eller flytter os sportsligt, har kontraktophør, før end vi kan komme videre med genopbygningen af holdet.
        https://obstemmer.dk/interview-trans...el-hemmingsen/


        Når man er i OB, finder man i løbet af sådan et transfervindue ud af, at klubbens spillere faktisk er meget interessante for andre. Det er rigtig fint. Der har været og er interesse for vores spillere, men vi er egentlig tilfredse og glade for de spillere, vi har. Derfor er der også noget arbejde i at bevare truppen som den er. Der er mange faktorer i sådan et vindue, men i bund og grund er vores plan for 2021 gået rigtig godt.”

        Bare rolig .. det er helt planlagt at OB har de spillere i truppen der ikke passer ind systemet ..
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

          https://obstemmer.dk/interview-trans...el-hemmingsen/


          Når man er i OB, finder man i løbet af sådan et transfervindue ud af, at klubbens spillere faktisk er meget interessante for andre. Det er rigtig fint. Der har været og er interesse for vores spillere, men vi er egentlig tilfredse og glade for de spillere, vi har. Derfor er der også noget arbejde i at bevare truppen som den er. Der er mange faktorer i sådan et vindue, men i bund og grund er vores plan for 2021 gået rigtig godt.”

          Bare rolig .. det er helt planlagt at OB har de spillere i truppen der ikke passer ind systemet ..
          Er det ikke lidt påfaldende at der vindue efter vindue fortælles hvor god vores trup er og hvor stor interessen er omkring vores spillere?
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
            B.T.s dom: "Det ligner en klub, der resignerer på transfermarkedet."
            Nu tager han ikke med i betragtning at tiltrædelse af BW ved årsskiftet kunne være en del af forklaringen for det skuffende vindue, men han rammer sikker ikke helt forbi.

            https://www.bt.dk/superligaen/bts-fo...box=1630621875
            Fuldstændig enig med BT. Hemmingsen har nærmest ikke gjort noget forarbejde for BW. Det er nærmest en umenneskelig opgave han står overfor ved sin tiltrædelse. En stor oprydning i spillertruppen,samt at hente nye spillere ind. Jeg frygter at vi allerede er bagud fra start, i forhold til vintervinduet.
            OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

              Fuldstændig enig med BT. Hemmingsen har nærmest ikke gjort noget forarbejde for BW. Det er nærmest en umenneskelig opgave han står overfor ved sin tiltrædelse. En stor oprydning i spillertruppen,samt at hente nye spillere ind. Jeg frygter at vi allerede er bagud fra start, i forhold til vintervinduet.
              Nå, har alle med disse negative kommentarer ikke snart fået luft nok..? Lad os nu komme videre. Ligegyldigt om der er 2 eller 125 der snakker ned om MH, så bliver det ikke ændret pt - først den 1.1.2022. Det er enerverende at læse alle disse negative kommentarer, og jeg kan næsten ikke forestille mig, der kan komme flere, der ikke allerede er vendt i denne blok…

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

                Nå, har alle med disse negative kommentarer ikke snart fået luft nok..? Lad os nu komme videre. Ligegyldigt om der er 2 eller 125 der snakker ned om MH, så bliver det ikke ændret pt - først den 1.1.2022. Det er enerverende at læse alle disse negative kommentarer, og jeg kan næsten ikke forestille mig, der kan komme flere, der ikke allerede er vendt i denne blok…
                Du har slet ikke øje for,at der er en grund til alle disse negative kommentarer ? At der er en undren,og en stor indignation blandt mange, over den måde vores klub bliver drevet og agerer på. Og at man derfor og desværre til stadighed, har behov for at få luft.
                OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                  Du har slet ikke øje for,at der er en grund til alle disse negative kommentarer ? At der er en undren,og en stor indignation blandt mange, over den måde vores klub bliver drevet og agerer på. Og at man derfor og desværre til stadighed, har behov for at få luft.
                  Jo, det har jeg bestemt, men helt ærligt, så kommer der intet nyt, kun kører rundt i det samme hele tiden.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

                    Jo, det har jeg bestemt, men helt ærligt, så kommer der intet nyt, kun kører rundt i det samme hele tiden.
                    ja!!……gad vide hvorfor det er sådan…..?

                    et bud: “ vi er et top 6 hold… vi har følgende målsætning bla bl.a…varm luft”…år efter år
                    uden resultat men med verbal nulstilling ca. hvert 2. År….ledelsen kører jo også rundt i det samme, hvordan skal det forandre sig?


                    Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

                      Jo, det har jeg bestemt, men helt ærligt, så kommer der intet nyt, kun kører rundt i det samme hele tiden.
                      Det er ganske mange indlæg på forum som jeg vælger at køre elegant forbi hvis de ikke siger mig noget - det er faktisk ikke så svært. Fint nok hvis du synes at debatten mod MH køre på tomgang, men i takt med at manden giver interviews kommer der ikke desto mindre flere og flere ting man som fan kan forholde sig til, tolke på og debattere. Det lader du så forstå at der ikke skal være plads til her på forum eller hvad?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

                        Jo, det har jeg bestemt, men helt ærligt, så kommer der intet nyt, kun kører rundt i det samme hele tiden.
                        I og med, at der ikke er ret meget positivt at berette om, ud over den opbakning som har været til alle kampe indtil videre, så ville dette forum, uden de samme ting vendt igen og igen, være dødt.

                        Det er altid påfaldende, at der er flere der klager over at ting bliver gentaget, end der er nogen, der forholder sig til den berettigede kritik, der starter for enden af én opnået officiel målsætning ud af 11 mulige.

                        MvH ChrisOB
                        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

                          I og med, at der ikke er ret meget positivt at berette om, ud over den opbakning som har været til alle kampe indtil videre, så ville dette forum, uden de samme ting vendt igen og igen, være dødt.

                          Det er altid påfaldende, at der er flere der klager over at ting bliver gentaget, end der er nogen, der forholder sig til den berettigede kritik, der starter for enden af én opnået officiel målsætning ud af 11 mulige.

                          MvH ChrisOB
                          Nu ved du INTET om, hvad og hvor meget jeg forholder mig til, men een ting kan jeg sige, jeg orker ikke at gentage det, som er sagt adskillige gange. Og netop derfor har jeg stadig en kritisk holdning til mange ting - også til mange personer..,!

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

                            Nu ved du INTET om, hvad og hvor meget jeg forholder mig til, men een ting kan jeg sige, jeg orker ikke at gentage det, som er sagt adskillige gange. Og netop derfor har jeg stadig en kritisk holdning til mange ting - også til mange personer..,!
                            99% af kritikerne, eller non naive fans, ville da helst have nogle gode nyheder, og se en udvikling. Frustrationerne skyldte klart varm luft, oversolgt budskaber og naivitet fra Hemme.

                            Der er så mange muligheder, og jeg forstår simpelt hen ikke at NT gider lide i dage efter et nederlag. Han har alle muligheder for at tildele sig selv et gladere liv.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

                              Jo, det har jeg bestemt, men helt ærligt, så kommer der intet nyt, kun kører rundt i det samme hele tiden.
                              Du har så evigt ret. Det er IMØ også trættende, at der ikke tilføres debatten noget, og det synes jeg gælder ligegyldigt, om man er positiv/naiv eller negativ

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                                Enig. Men OB kunne også have brugt vinduet til at komme af med lidt af leverpostejen ..

                                Man har stadig ikke fundet ud af hvordan man skal bruge Okusun, Opondo har ikke vist meget og AJA spærrer for ungdommen.

                                Kløve er måske fin at have i truppen pga afsindighed men Lieder kunne måske være solgt på trods af de par kasser han har lavet ..
                                Tænker at man nok havde accepteret et bud på vores leverpostejsspillere, men det kræver jo der er kommet bud på dem, og det tror jeg ikke der er.

                                Og man har nok ikke bare ville lade dem smutte gratis, så tænker de kommer til at spille deres kontrakt ud, hvis der ikke kommer et bud på dem.

                                Comment

                                Working...
                                X