Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

    inderst inden tror jeg heller ikke vi rykker ud, men men men men - der er sket vildere ting i fodbold, og SIF samt Silkeborg er af en anden kvalitet end Lyngby og Horsens. Haderslev rydder hårdt op, og hvis de får guld ind, så er det vil kun Vejle som man næsten kan afskrive som superligahold næste sæson. Lige præcis Vejle har vi jo desværre grusommer erfaringer med fra sidste sæson.
    jeg tror heller ikke det går så galt - men nu har vi vel snart i 10 år flirtet kraftigt med stregen - så før eller siden kommer det vel til at gå galt

    - sidste sæson blev det aldrig rigtigt farligt - men 1 nederlag mod Lyngby og så havde det set rigtigt skidt ud - og hvordan reagere holdet i sådan situation?

    især frygter jeg nok "vi-er-for-gode-til-at-rykke-ned" mentaliteten - for så kan det sgu hurtigt blive svært at omstille sig

    Vi har vundet en ud af syv - vi er et bundhold, ligesom sidste sæson osv osv

    Comment


      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
      Om vi er styrket eller ej, så er jeg fortsat mere vild med trupsammensætningen nu end før sommerpausen. De spillere vi har skillet os af med var det tynde øl (bortset fra OC) *og selvom jeg har skreget på en hb igennem hele vinduet er jeg stadig gladere for at se Østrøm få minutter end at OL skulle tage spilletiden fra ham.
      Der er dog stadig spillere jeg havde set forlade os. Lieder synes jeg står i vejen. Okosun synes jeg er malplaceret, men en god indskifter og Opondo trænger til at komme videre.
      Får vi en hb er jeg også klar til at smide Aja på porten og rykke Østrøm derind som førstegardering.
      Jeg synes også det er ærgerligt hvis ikke man kan lykkedes at leje et par af vores unge ud til noget divisionsbold. Det er generelt en disciplin vi er rigtig dårlig i.

      Jeg lever dog nogenlunde med at vi ikke ser de store spillerindkøb i denne omgang. Jeg har ingen ambitioner om top 6 og synes det jeg har set hidtil langt henad vejen er ganske lovende. Det skulle jo gerne danne grobund for yderligere udvikling og det er i hvert fald langt henad vejen mere underholdende end hvad jeg har set fra OB i lang tid.
      ligefrem "vild" det er noget mere positivt end hvad jeg kan svinge mig op på

      Positivt at se østrøm få mere spilletid - irreteret over at han bliver brugt ude af position.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Memoryhof Se indlæg

        Enig i første del: OB har, igen - igen, meldt alt for meget ud. Det er svært at lave en omstilling, hvor man både vil i top-6 og samtidig implementere en ny spillestil (med mindre man har og bruger store økonomiske midler til det).
        Uenig i, at spillet har været til mere end 7 point. Og du siger det selv: det havde krævet mere skarphed i felterne. Og lige nøjagtigt det har vi ikke haft, da vi ikke har spillerne til det. Og en sejr i syv kampe får ikke mig til at sige, at nu går vi bedre tider i møde. Og hvem siger, at vi bare vinder (eller får 6 til 9 points) i de næste fire kampe? Vi kunne ikke køre en sejr hjem mod SIF, på trods af at vi lå godt til. Og fra kampene mod BIF og AGF er det mest positive, at vi ikke fik sat dem i gang. Omvendt kunne vi også have været kyniske, og været dem, der forlængede deres respektive kriser. Det havde vi så ikke holdet/spillerne til.
        Der findes ikke uheld i fodbold (eller nowt) men Sabbi’s mange skud på træværket mod RFC er sq stolpe ud og så er der straffet i Farum for ikke at tale det manglende frispark på HC ved deres mål ..
        SIF kunne og burde være blevet til mere og mod både BIF og AGF kørte OB dem trætte og kunne have fået mere ud af det ..

        Alle klubber kan nok sige det samme men så langt syntes jeg ikke OB er fra at få flere point .. man kan så starte med at lade være med at mål går ind de første 5 min.
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          Der bliver godt nok lejet en del spillere i dette vindue .. i andre klubber altså …
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            https://stellamaris.dk/

            Det er transfervinduet blevet brugt til .. velkommen ...

            Næppe MHŽs afdeling ..
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              Vi er ikke nævnt, men en "rigtig" venstre kant, kunne være vi var på der...

              https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...perligaskifte/

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                Vi er ikke nævnt, men en "rigtig" venstre kant, kunne være vi var på der...

                https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...perligaskifte/
                Vi havde vist en lille "flirt" med ham da han var i Hobro. Gad godt se vi hentede ham.
                siden 1887

                Comment


                  Hmmmmm

                  https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...fik-karantaene

                  Comment


                    Endnu en møgsag for MH hvis de vidste til det?

                    Comment


                      Vi er et lægecheck fra at hente Nico idag

                      https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...mand-foer-tid/

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Endnu en møgsag for MH hvis de vidste til det?
                        Alle ved vel at man skal i karantæne når man rejser ind i Norge … mht. sygemeldingen er det jo en svinestreg overfor klubben …
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          Hans sidste overgang var åbenbart heller ikke helt fin i kanten.

                          Comment


                            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...endelser-i-dag

                            chance for at komme af med lidt fyld?
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              Respekt for at han vil OB så meget. Absolut nul respekt for at håndtere sagen på denne måde. Hvis det er sandt er det mildest talt ikke en hverken sympatisk eller klog beslutning.

                              Men hvis han er god er alt glemt til januar. Bare han ikke tager den opførsel med sig, selvfølgelig. :)

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Vi er et lægecheck fra at hente Nico idag

                                https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...mand-foer-tid/
                                Åh nej, har vi hentet sådan en nar?

                                EDIT: Forkert post jeg svarer. Jeg hentyder selvfølgelig til hans rejse til Danmark uden klubbens accept...

                                Comment

                                Working...
                                X