Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Tillader mig lige at stilne rygterne lidt.

    Jeg blev vaccineret samtidig med OC i går. Det kan meget vel være han ligger hjemme og ikke føler sig i stand til at træne efter et evt. 2. stik.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
      Fedt med OC. Han fortjener et skifte, og har ikke været helt oppe i gear på det eneste. Hvilket er forståeligt; han trænger til nye udfordringer.

      Og lad os nu ikke hente en ligegyldig keeper ind. Bernat på kassen!
      Tja, jeg håber han er god nok, ellers kan vi hurtigt komme i nedrykningsfare. Vi har nogle positioner hvor en skade betyder rigtig meget for holdets styrke. Jeg mener ikke vi er meget mere end marginalt bedre end Vejle og Haderslev som er nedrykningsfavoritter. Det er ikke det samme som at vi kommer til at rykke ud, men en stolpe ud sæson (Sabbi må have opbrugt uheldet) så kan det hurtigt blive "spændende. Mande er i min bog en tikkende bombe, det svare lidt til at have Oliver lund på mål

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Whoven Se indlæg
        Tillader mig lige at stilne rygterne lidt.

        Jeg blev vaccineret samtidig med OC i går. Det kan meget vel være han ligger hjemme og ikke føler sig i stand til at træne efter et evt. 2. stik.
        Party pooper

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Whoven Se indlæg
          Tillader mig lige at stilne rygterne lidt.

          Jeg blev vaccineret samtidig med OC i går. Det kan meget vel være han ligger hjemme og ikke føler sig i stand til at træne efter et evt. 2. stik.
          Det er vist mere spekulativt end er rygte. Jeg var syg efter 1 stik i 7 dage og 2. stik ingenting, og kender flere der ikke har været dårlige efter 1. og 2. stik samt nogen der har været dårlige begge gange. Personligt giver jeg det større sandsynlighed at der forhandles end st han er dårlig, meneeeh .. time Will tell

          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            Bold.dk melder at OC er i Belgien til lægetjek
            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              Det er vist mere spekulativt end er rygte. Jeg var syg efter 1 stik i 7 dage og 2. stik ingenting, og kender flere der ikke har været dårlige efter 1. og 2. stik samt nogen der har været dårlige begge gange. Personligt giver jeg det større sandsynlighed at der forhandles end st han er dårlig, meneeeh .. time Will tell
              Det er ligegyldigt, hvad du føler, og hvad du selv har været igennem. Risikoen for systemiske bivirkninger er objektivt langt størst efter 2. stik.

              Men lad os håbe, det er forhandlinger.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                Bold.dk melder at OC er i Belgien til lægetjek
                I Belgien?
                I Berlin: https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...jek-i-bl-klub/

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                  Det er ligegyldigt, hvad du føler, og hvad du selv har været igennem. Risikoen for systemiske bivirkninger er objektivt langt størst efter 2. stik.

                  Men lad os håbe, det er forhandlinger.
                  Det er da endnu mere ligegyldigt hvad der MÅSKE er sket med OC .. mit eksempel var blot for at understrege at det langt fra altid er 2 stik der er værst

                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                    min fejl .. Bundesliga selvf.

                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Eb.dk mener det samme som forsidehistorie.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                        Det er ligegyldigt, hvad du føler, og hvad du selv har været igennem. Risikoen for systemiske bivirkninger er objektivt langt størst efter 2. stik.

                        Men lad os håbe, det er forhandlinger.
                        Rigtigt, dog stadig relativt små. Mon ikke vi har set ham i kamp for sidste gang. I denne her omgang.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                          Rigtigt, dog stadig relativt små. Mon ikke vi har set ham i kamp for sidste gang. I denne her omgang.
                          Sandsynligvis .. spændende om der kommer en pris frem. MH har dog nok ingen kommentarer til det.
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Fedt for Oliver. Fedt for OB. Fedt for Hertha

                            Det er en god sag for OB, og det har vi brug for, for at blive en sælgende klub med gode priser.
                            På kort bane nok et tab. Men Bernat skal nok være klar.

                            Comment


                              For det første er det super fedt for OC og for klubben, og hvis BT´s oplysninger passer, og OB vil få 3 mio euro, så må man et eller andet sted kalde det fornuftigt arbejde af MH, ikke at gå med til det halve da Hamborg bød tidligere.

                              https://www.bt.dk/transfervinduet/bt...bundesligaklub
                              Last edited by Justesen; 25-08-2021, 15:19.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                                HVIS OC bliver skudt afsted, så tror jeg ikke der bliver hentet noget til målmandsposten. Og det er egentlig fint for mig.

                                Men ved salg af OC, skal Alm stå sin helt store prøve, i min bog, mht. den strategi han sikkert har skrevet under på at følge.
                                Bliver det Mandé eller Bernat? Mandé er måske marginalt bedre pt. (Hvis man ser bort fra de mål han koster), men Bernat er klubmand og må formodes at have væsentlig større potentiale.

                                HVIS Oc bliver solgt og Mandé er vores nye 1'er bliver jeg skuffet.
                                Enig .. og Bernard er ældre end OC bar da han fik debut ..
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X