Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg
    Ret beset - Bør man som OB-fan så ikke bare erkende at retorik & kommunikation ikke er MHs stærke side og så lade være med at køre en stemning op omkring de få udtalelser han kommer med i forbindelse med transfervinduet? Man må jo antage at MH arbejder ud fra bedste evne og så bedømme ham på de resultatert/transfers han kommer med. Vi ved jo heller ikke hvem de kigger på og hvem de har på blokken - For OBs vedkommende venter man vel på at nogen af de store ligaer går i gang, i håb om at der er en HB der er utilfreds med mængden af spilletid.
    Jeg kan ikke bare erkende at klubbens ansigt ud af til,manden som skal kommunikere klubbens holdninger,målsætning og strategi ud til fans og presse. Har en svag side i netop kommunikation.

    Det et vel også groft forenklet,blot at sige at det ikke er hans stærke side.
    Og hvad er der egentlig at bedømme ham positivt på ?
    Skjelvik sagen, Okosun ?
    OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

      Jeg kan ikke bare erkende at klubbens ansigt ud af til,manden som skal kommunikere klubbens holdninger,målsætning og strategi ud til fans og presse. Har en svag side i netop kommunikation.

      Det et vel også groft forenklet,blot at sige at det ikke er hans stærke side.
      Og hvad er der egentlig at bedømme ham positivt på ?
      Skjelvik sagen, Okosun ?
      Men det er jo derfor, vi har anskaffet os en fodbolddirektør. Det skulle da undre, hvis han ikke bliver ansigtet udadtil.

      Jeg synes ikke, MH er fagligt kvalificeret til nuværende stilling, men - som bjerghest skriver - er den konstante nedgørelse af mandens kommunikationsevner også ved at være utilstedelig og nærmer sig en hetz.

      MH er ikke god i medierne, punktum. Man kan godt være god til sit job uden at være dygtig i medierne. Måske alt det her ordgøgl i medierne i det hele taget er lidt overvurderet.

      Om MH så er god nok til sit kommende job, der unægtelig redefineres en del, når den kommende direktør skal stå for transfers, dét må tiden vise. Jeg kan have svært ved at gennemskue hans rolle.

      For mig har MH manglet faglig ballast, men jeg er overbevist om, at han har forcer og er god i et omklædningsrum.

      Comment


        Hver gang MH udtaler sig, tager man sig som OB fan til hovedet. Det er efterhånden ikke overraskende. Det overraskende er, at ledelsen åbenbart mener at den nuværende trup er til top 6 også efter de første 6 kampe samt de fleste andres hold indkøb. Men jeg tror ledelsen siger et, ud af til og noget andet indad til.

        Som der er blevet nævnt tidligere, så tror jeg også på at de venter på BW. Da MH ikke evner, at få truppen forstærket og budgettet er heller ikke til det. Ledelsen håber/tror, at vi kan køre en 8-9 plads hjem og så tager vi den derfra, når BW er på plads

        Årsagen til, at de ikke melder det ud er, at ledelsen vil fremstå svag ved at sige, at OB ikke går efter en top 6 placering. Jeg tror kun der sker noget, hvis Ryan ryger. Så bliver der nok indkøbt en HB fra 1 div. eller en leje aftale med en Nordmand f.eks. frem til næste sommer. Det er nok endda, at sætte håbet højt efterhånden.

        Det er i mine øjne et meget stort sats af ledelsen og uansvarligt. Vores trup er meget tynd især forsvaret og hurtigt kan vi rammes af skader samt karentæner. Samtidgt investerer om ikke alle, så stort set alle hold omkring os og sikkert endnu mere inden vinduet lukker i.

        Dermed er der en stor risiko for, at vi kan rode rundt helt nede i bunden. Når BW tager over. Det er noget højt spil de spiller i ledelsen i mine øjne. Men lad os håbe det ikke går så galt.
        Last edited by Mwape; 23-08-2021, 11:17.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg
          Ret beset - Bør man som OB-fan så ikke bare erkende at retorik & kommunikation ikke er MHs stærke side og så lade være med at køre en stemning op omkring de få udtalelser han kommer med i forbindelse med transfervinduet? Man må jo antage at MH arbejder ud fra bedste evne og så bedømme ham på de resultatert/transfers han kommer med. Vi ved jo heller ikke hvem de kigger på og hvem de har på blokken - For OBs vedkommende venter man vel på at nogen af de store ligaer går i gang, i håb om at der er en HB der er utilfreds med mængden af spilletid.
          Jo, det kan vi godt sige. Problemet er jo så bare, at Hemmingsens ageren som elefant i en glasbutik rent kommunikativt, i høj grad ser ud til at reflekteres i de sportslige beslutninger og resultater du snakker om.

          Jeg nævner bare hele Michelsen-håndteringen, lige fra den alt for åbenlyse trænerjagt man allerede havde gang i i sommeren 2020, til den åbenlyse afskedigelse der burde have været i vinterpausen, som man så alligevel valgte at foretage få uger inde i forårssæsonen, for at han så selv satte sig på trænerbænken, et job han i øvrigt ikke klarede særligt godt, i stedet for at vælge en af de andre kvalificerede kandidater man havde i organisationen, så han kunne koncentrere sig om at passe sit eget og meget vigtige job.

          Så er der selvfølgelig hele Skjelvik-håndteringen der udover de meget klodsede udmeldinger endte med det meget tvivlsomme udfald, at man udstak en dyr 2½ års aftale til en spiller der ikke bare havde vist, at han var på vej i sin karrieres efterår og havde problemer med skader, men også havde vist, at han ikke havde et synderligt højt niveau og i hvert fald ikke et niveau der tydeligt hører til i den bedre halvdel af Superligaen som man mener, at man hører til i. En strategisk skæv signing ovenpå et uskønt forløb.

          Så er der Fenger-håndteringen, hvor man går ud og laver en 1-årig forlængelse på en 1-år lang kontrakt med en spiller der tydeligvis er i gang med et gennembrud, og det går man ud og fejrer som en stor sejr. Den fejl har man stadigvæk ikke fået rettet op på her mere end et år efter.

          Og skal vi kigge på de transfers der har været, foruden Skjelvik, er jeg mildest talt ikke imponeret. Okosun og Gudjohnsen, for mig at se to totalt tilfældige signings, to spillere der er hentet uden nogen tydelig defineret rolle og plan, og det produkt vi har fået ud af dem bærer tydeligt også præg af dette. Og så er der Bashkim, en appelsin der tilfældigt falder ned i vores turban, og åbenlyst heller ikke noget man havde planlagt eller havde identificeret som den manglende brik i puslespillet. Det er i hvert fald meget svært at se, at det skulle være tilfældet, og jeg er meget lidt imponeret over integrationen af ham i vores spilkoncept på begge sider af sommerpausen. Han ligner desværre endnu en klassisk OB-signing, som vi har lavet fordi vi kunne få ham, ikke fordi at vi manglede ham.

          Jeg så gladeligt igennem fingre med Hemmingsens elendige kommunikation, hvis bare det andet var velfungerende, men det er det jo desværre ikke. Og så kan vi diskutere, hvor mange af de ovenstående ting der reelt er hans fejl, og i hvor høj grad det er andre interessenter i OB der har drevet nogle af beslutningerne, men så er vi jo tilbage ved det oprindelige problem med den manglende sporslige leder med røv i bukserne.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
            Hver gang MH udtaler sig, tager man sig som OB fan til hovedet. Det er efterhånden ikke overraskende. Det overraskende er, at ledelsen åbenbart mener at den nuværende trup er til top 6 også efter de første 6 kampe samt de fleste andres hold indkøb. Men jeg tror ledelsen siger et, ud af til og noget andet indad til.

            Som der er blevet nævnt tidligere, så tror jeg også på at de venter på BW. Da MH ikke evner, at få truppen forstærket og budgettet er heller ikke til det. Ledelsen håber/tror, at vi kan køre en 8-9 plads hjem og så tager vi den derfra, når BW er på plads

            Årsagen til, at de ikke melder det ud er, at ledelsen vil fremstå svag ved at sige, at OB ikke går efter en top 6 placering. Jeg tror kun der sker noget, hvis Ryan ryger. Så bliver der nok indkøbt en HB fra 1 div. eller en leje aftale med en Nordmand f.eks. frem til næste sommer. Det er nok endda, at sætte håbet højt efterhånden.

            Det er i mine øjne et meget stort sats af ledelsen og uansvarligt. Vores trup er meget tynd især forsvaret og hurtigt kan vi rammes af skader samt karentæner. Samtidgt investerer om ikke alle, så stort set alle hold omkring os og sikkert endnu mere inden vinduet lukker i.

            Dermed er der en stor risiko for, at vi kan rode rundt helt nede i bunden. Når BW tager over. Det er noget højt spil de spiller i ledelsen i mine øjne. Men lad os håbe det ikke går så galt.
            Hvis BW først starter som oplyst af OB, er grundspillet vel færdigspillet, og vi kan befinde os i nedrykningspillet, når forårets kampe starter.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

              Jo, det kan vi godt sige. Problemet er jo så bare, at Hemmingsens ageren som elefant i en glasbutik rent kommunikativt, i høj grad ser ud til at reflekteres i de sportslige beslutninger og resultater du snakker om.

              Jeg nævner bare hele Michelsen-håndteringen, lige fra den alt for åbenlyse trænerjagt man allerede havde gang i i sommeren 2020, til den åbenlyse afskedigelse der burde have været i vinterpausen, som man så alligevel valgte at foretage få uger inde i forårssæsonen, for at han så selv satte sig på trænerbænken, et job han i øvrigt ikke klarede særligt godt, i stedet for at vælge en af de andre kvalificerede kandidater man havde i organisationen, så han kunne koncentrere sig om at passe sit eget og meget vigtige job.

              Så er der selvfølgelig hele Skjelvik-håndteringen der udover de meget klodsede udmeldinger endte med det meget tvivlsomme udfald, at man udstak en dyr 2½ års aftale til en spiller der ikke bare havde vist, at han var på vej i sin karrieres efterår og havde problemer med skader, men også havde vist, at han ikke havde et synderligt højt niveau og i hvert fald ikke et niveau der tydeligt hører til i den bedre halvdel af Superligaen som man mener, at man hører til i. En strategisk skæv signing ovenpå et uskønt forløb.

              Så er der Fenger-håndteringen, hvor man går ud og laver en 1-årig forlængelse på en 1-år lang kontrakt med en spiller der tydeligvis er i gang med et gennembrud, og det går man ud og fejrer som en stor sejr. Den fejl har man stadigvæk ikke fået rettet op på her mere end et år efter.

              Og skal vi kigge på de transfers der har været, foruden Skjelvik, er jeg mildest talt ikke imponeret. Okosun og Gudjohnsen, for mig at se to totalt tilfældige signings, to spillere der er hentet uden nogen tydelig defineret rolle og plan, og det produkt vi har fået ud af dem bærer tydeligt også præg af dette. Og så er der Bashkim, en appelsin der tilfældigt falder ned i vores turban, og åbenlyst heller ikke noget man havde planlagt eller havde identificeret som den manglende brik i puslespillet. Det er i hvert fald meget svært at se, at det skulle være tilfældet, og jeg er meget lidt imponeret over integrationen af ham i vores spilkoncept på begge sider af sommerpausen. Han ligner desværre endnu en klassisk OB-signing, som vi har lavet fordi vi kunne få ham, ikke fordi at vi manglede ham.

              Jeg så gladeligt igennem fingre med Hemmingsens elendige kommunikation, hvis bare det andet var velfungerende, men det er det jo desværre ikke. Og så kan vi diskutere, hvor mange af de ovenstående ting der reelt er hans fejl, og i hvor høj grad det er andre interessenter i OB der har drevet nogle af beslutningerne, men så er vi jo tilbage ved det oprindelige problem med den manglende sporslige leder med røv i bukserne.
              MH er et klokkeklart eksempel på, at man ikke kan forpligte en person udover hans evner. Husk også på, at ansvaret ligger hos dem, der ansatte ham.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

                MH er et klokkeklart eksempel på, at man ikke kan forpligte en person udover hans evner. Husk også på, at ansvaret ligger hos dem, der ansatte ham.
                ja det er ufatteligt efter 10 dårlige år, hvordan i hele hulle h. kunne man tro, at en uerfaren tidligere træner uden synlig resultater lige pludselig skulle blive en god sportschef. De må have være i tvivl, da han fik titlen som sportschef og ikke direktør. Når man var i tvivl, så skulle man have holdt sig væk.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                  Jo, det kan vi godt sige. Problemet er jo så bare, at Hemmingsens ageren som elefant i en glasbutik rent kommunikativt, i høj grad ser ud til at reflekteres i de sportslige beslutninger og resultater du snakker om.

                  Jeg nævner bare hele Michelsen-håndteringen, lige fra den alt for åbenlyse trænerjagt man allerede havde gang i i sommeren 2020, til den åbenlyse afskedigelse der burde have været i vinterpausen, som man så alligevel valgte at foretage få uger inde i forårssæsonen, for at han så selv satte sig på trænerbænken, et job han i øvrigt ikke klarede særligt godt, i stedet for at vælge en af de andre kvalificerede kandidater man havde i organisationen, så han kunne koncentrere sig om at passe sit eget og meget vigtige job.

                  Så er der selvfølgelig hele Skjelvik-håndteringen der udover de meget klodsede udmeldinger endte med det meget tvivlsomme udfald, at man udstak en dyr 2½ års aftale til en spiller der ikke bare havde vist, at han var på vej i sin karrieres efterår og havde problemer med skader, men også havde vist, at han ikke havde et synderligt højt niveau og i hvert fald ikke et niveau der tydeligt hører til i den bedre halvdel af Superligaen som man mener, at man hører til i. En strategisk skæv signing ovenpå et uskønt forløb.

                  Så er der Fenger-håndteringen, hvor man går ud og laver en 1-årig forlængelse på en 1-år lang kontrakt med en spiller der tydeligvis er i gang med et gennembrud, og det går man ud og fejrer som en stor sejr. Den fejl har man stadigvæk ikke fået rettet op på her mere end et år efter.

                  Og skal vi kigge på de transfers der har været, foruden Skjelvik, er jeg mildest talt ikke imponeret. Okosun og Gudjohnsen, for mig at se to totalt tilfældige signings, to spillere der er hentet uden nogen tydelig defineret rolle og plan, og det produkt vi har fået ud af dem bærer tydeligt også præg af dette. Og så er der Bashkim, en appelsin der tilfældigt falder ned i vores turban, og åbenlyst heller ikke noget man havde planlagt eller havde identificeret som den manglende brik i puslespillet. Det er i hvert fald meget svært at se, at det skulle være tilfældet, og jeg er meget lidt imponeret over integrationen af ham i vores spilkoncept på begge sider af sommerpausen. Han ligner desværre endnu en klassisk OB-signing, som vi har lavet fordi vi kunne få ham, ikke fordi at vi manglede ham.

                  Jeg så gladeligt igennem fingre med Hemmingsens elendige kommunikation, hvis bare det andet var velfungerende, men det er det jo desværre ikke. Og så kan vi diskutere, hvor mange af de ovenstående ting der reelt er hans fejl, og i hvor høj grad det er andre interessenter i OB der har drevet nogle af beslutningerne, men så er vi jo tilbage ved det oprindelige problem med den manglende sporslige leder med røv i bukserne.
                  Det er forfærdeligt men du har 100 % ret. Eneste forstærkninger vi få er hvis der lander en "appelsin" i turbanen. Hvis det er et navn Niels har hørt før, eller han har spillet i Horsens, FCM, eller AAB, GF eller FCK så køber han ham. Niels har ikke nok fodbold indsigt, og når hans rådgivere er TC, MH og EA, så bliver det ren footballmanager.

                  Det positive er, at chancen for at nogle vil Købe OBs spillere er ret beskeden. Der er næppe nogle spillere der rigtig trækker. Det skulle være Fenger, JT, Østrøm eller OC. De øvrige er for grå/dårlige eller gamle.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg
                    Ret beset - Bør man som OB-fan så ikke bare erkende at retorik & kommunikation ikke er MHs stærke side og så lade være med at køre en stemning op omkring de få udtalelser han kommer med i forbindelse med transfervinduet? Man må jo antage at MH arbejder ud fra bedste evne og så bedømme ham på de resultatert/transfers han kommer med. Vi ved jo heller ikke hvem de kigger på og hvem de har på blokken - For OBs vedkommende venter man vel på at nogen af de store ligaer går i gang, i håb om at der er en HB der er utilfreds med mængden af spilletid.
                    det er vidst efterhånden klart at det ikke er hans stærke side - men det er jo netop problemet da det er en ret stor del af jobbet at være med til at tegne OB udadtil.

                    MH kan jo være nok så kompetent på de indre linjer - formoder jeg da han er - for hvorfor har man ellers hyret ham. Men han skal ikke stå foran et kamera - og det kommer han jo nok heldigvis heller ikke til mere når den nye mand dukker op.

                    For det er jo ikke kønt at se på som tilhænger af OB, tegner bestemt heller ikke et godt billede af OB - og tænker da ret beset heller ikke at MH finder den del af jobbet specielt attraktivt

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg
                      Ret beset - Bør man som OB-fan så ikke bare erkende at retorik & kommunikation ikke er MHs stærke side og så lade være med at køre en stemning op omkring de få udtalelser han kommer med i forbindelse med transfervinduet? Man må jo antage at MH arbejder ud fra bedste evne og så bedømme ham på de resultatert/transfers han kommer med. Vi ved jo heller ikke hvem de kigger på og hvem de har på blokken - For OBs vedkommende venter man vel på at nogen af de store ligaer går i gang, i håb om at der er en HB der er utilfreds med mængden af spilletid.
                      "Ikke hans stærke side", den formulering kommer vel ret tæt på en eufemisme. Og man skal tage også med i betragtning at kommunikation er helt sikker en del af en sportchefs arbejde, så ..
                      Men hvis det ville være sådan at alt andet ville fungere så kunne god leve med det. Men hvad leverede Hemme hidtil?
                      Okosun som passer åbenbart ikke ind. Gudjohnsen som lottokupon som ikke bragte noget. O.k., Bashkim, men det var vel ikke en alt for stor udfordring da de ville af med ham i Saudi-Arabien og Bashkim ville gerne hjem til OB. Og på den anden side? En som synes ret usmagelig demontage af JM, udtalelser af forskellige spiller om manglede kontakt i hensigt af kontraktsituationen og ellers bare en mangel af handling, til mindst hidtil. Spørger mig mere om mere om Hemmingsen overhovedet nok er i stand til at handle eller om han ikke måske blev fuldstændig kastreret af NT og for længst kørt ud på en sidespor og man venter nu stille til BW tiltræder hvad ville betyde at man bare har opgivet denne sæson og tabt et halvt år mere. Og hvis det går rigtig galt så bringer os det i nedrykningsfare.
                      Ville glæde mig hvis jeg fejler og Hemmingsen viser endelig at han ved at og må HANDLE. Men der bliver kun én uge og der er ikke meget som hentyder at der sker noget.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                        Jo, det kan vi godt sige. Problemet er jo så bare, at Hemmingsens ageren som elefant i en glasbutik rent kommunikativt, i høj grad ser ud til at reflekteres i de sportslige beslutninger og resultater du snakker om.

                        Jeg nævner bare hele Michelsen-håndteringen, lige fra den alt for åbenlyse trænerjagt man allerede havde gang i i sommeren 2020, til den åbenlyse afskedigelse der burde have været i vinterpausen, som man så alligevel valgte at foretage få uger inde i forårssæsonen, for at han så selv satte sig på trænerbænken, et job han i øvrigt ikke klarede særligt godt, i stedet for at vælge en af de andre kvalificerede kandidater man havde i organisationen, så han kunne koncentrere sig om at passe sit eget og meget vigtige job.

                        Så er der selvfølgelig hele Skjelvik-håndteringen der udover de meget klodsede udmeldinger endte med det meget tvivlsomme udfald, at man udstak en dyr 2½ års aftale til en spiller der ikke bare havde vist, at han var på vej i sin karrieres efterår og havde problemer med skader, men også havde vist, at han ikke havde et synderligt højt niveau og i hvert fald ikke et niveau der tydeligt hører til i den bedre halvdel af Superligaen som man mener, at man hører til i. En strategisk skæv signing ovenpå et uskønt forløb.

                        Så er der Fenger-håndteringen, hvor man går ud og laver en 1-årig forlængelse på en 1-år lang kontrakt med en spiller der tydeligvis er i gang med et gennembrud, og det går man ud og fejrer som en stor sejr. Den fejl har man stadigvæk ikke fået rettet op på her mere end et år efter.

                        Og skal vi kigge på de transfers der har været, foruden Skjelvik, er jeg mildest talt ikke imponeret. Okosun og Gudjohnsen, for mig at se to totalt tilfældige signings, to spillere der er hentet uden nogen tydelig defineret rolle og plan, og det produkt vi har fået ud af dem bærer tydeligt også præg af dette. Og så er der Bashkim, en appelsin der tilfældigt falder ned i vores turban, og åbenlyst heller ikke noget man havde planlagt eller havde identificeret som den manglende brik i puslespillet. Det er i hvert fald meget svært at se, at det skulle være tilfældet, og jeg er meget lidt imponeret over integrationen af ham i vores spilkoncept på begge sider af sommerpausen. Han ligner desværre endnu en klassisk OB-signing, som vi har lavet fordi vi kunne få ham, ikke fordi at vi manglede ham.

                        Jeg så gladeligt igennem fingre med Hemmingsens elendige kommunikation, hvis bare det andet var velfungerende, men det er det jo desværre ikke. Og så kan vi diskutere, hvor mange af de ovenstående ting der reelt er hans fejl, og i hvor høj grad det er andre interessenter i OB der har drevet nogle af beslutningerne, men så er vi jo tilbage ved det oprindelige problem med den manglende sporslige leder med røv i bukserne.
                        Helt enig. På flere områder virker der til at være fremgang i butikken. Faciliteter, organisatorisk opskalering osv, men lige her der halter det altså gevaldig. En sportschefs job er at forbedre vores trupsammensætning. Det klarer han rigtig dårligt. Og når han i tillæg så ikke kan kommunikere sig ud af det i medierne, så lyser alle røde lamper her i hvert fald. Jeg tager mig selv i at gå i panik-mode, hver gang jeg ser en overskrift i et medie der indeholder "OB-Boss" eller tilsvarende, for man ved bare, at det er endnu en pinagtig artikel fyldt med volapyk. Sorry, men jeg har meget svært ved at se, at det nogensinde skal blive bedre med Hemmingsen ved det sportslige ror.

                        Det værste er næsten, at ligesom sin forgænger, så formår han at sætte meget lidt ild i Odense by. Det hele drukner i mærkværdig vrøvl fremstillet som klubbens strategi.

                        Comment


                          Hertha solgte Cunha for 30 millioner Euro til Atletico. Så skulle der vel være i stand at betale en ordentlig pris for Oliver.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                            Hertha solgte Cunha for 30 millioner Euro til Atletico. Så skulle der vel være i stand at betale en ordentlig pris for Oliver.
                            Men på den anden side har de så også penge til at købe en der er bedre

                            Comment


                              Cunha er ikke solgt endnu. Og igen, tror ikke de vil betale så meget for en andenmålmand, når de har et talent af egen avl på bænken.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                                Cunha er ikke solgt endnu. Og igen, tror ikke de vil betale så meget for en andenmålmand, når de har et talent af egen avl på bænken.
                                Kicker meldete det ud og skrev det er klart og mangler kun Herthas officielle udmelding. Og Kicker er ja mest ret god informeret. Og med den kabale Dardai havde med Cunha sidst ville de vel være glad at få 30 millioner for ham.
                                Last edited by andlox; 23-08-2021, 17:11.
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X