Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

    jo men de kan ligesom Hemme påstå, at med rygvind, stolpe ind hele sæsonnen og hårdere træning, så er de et top 6 hold.

    Uanset hvad andre gør, så skal OB forstærkes hvis holdet ikke skal blive en del af bundkampen. Der er ikke et Horsens og Lyngby at hænge hatte på en år. Jeg tror Vejle og Haderslev rykker ud, men de er ikke mange millimeter dårligere end OB.
    Det er også sådan jeg har det.
    Fint sønderjyske vil reagere. Men 5-6 på 12 dage signalere også lidt panik før lukketid. Ens for begge klubber er dog nok at deres led i fødekæden forudsætter at man venter, hvis truppen skal forstærkes til penge man kan betale.
    Vi ser jo også et hold som Brøndby komme langt hen i vinduet og henter folk som Greve og ham fra Lyngby. Ikke spillere man falder i svimer over på vestegnen, men de må jo smide Ca. 13 mio for dem. AGF smider også mange millioner for deres back og temmelig tvivlsomme angriber.
    OB skal jo mindst på samme hylde hvis truppen skal forstærkes, men det kommer vi ikke til at betale. Vi må tage os af resterne og håbe der er lidt kvalitet tilbage i den sidste del af vinduet

    Comment


      Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

      Sønderjyske står også et ringere sted end OB. De har virkelig ikke spillet særligt godt. En tilfældig 1-0 sejr over Vejle og en småheldig uafgjort mod Silkeborg. Derudover har de en topspillere, Stefan Gartenmann. De gode gamle drenge, Kanstrup, Dal Hende, Mads Albæk, AK og Banggaard er altså over the top eller skadet, de trænger om noget til forstærkninger.

      Indtil videre har man hentet Emil Kornvig på leje - Ham så man sidste år levere ret godt. Derudover har man hentet en islænding hvis største bedrift er at score 8 mål i en sæson i den hollandske 1. division, samt en forsvarsspiller fra Cameroun som siden 2017 har spillet 30 (!) førsteholdskampe.

      SJE er mere presset end OB.
      Men de viser da i det mindste handlekraft !

      Comment


        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

        jo men de kan ligesom Hemme påstå, at med rygvind, stolpe ind hele sæsonnen og hårdere træning, så er de et top 6 hold.

        Uanset hvad andre gør, så skal OB forstærkes hvis holdet ikke skal blive en del af bundkampen. Der er ikke et Horsens og Lyngby at hænge hatte på en år. Jeg tror Vejle og Haderslev rykker ud, men de er ikke mange millimeter dårligere end OB.
        Som jeg skrev i et andet indlæg. Så tror jeg ikke på at Hemme på egen hånd, kan få lov til at indføre en nul indkøbspolitik i dette vindue. Jeg tror det er besluttet højere oppe i , det sportslige udvalg. Hvis det skulle forholde sig sådan, så er det jo inkompetance på et nyt niveau. At den øverste ledelse i klubben vedtager at ignorere et vindue.
        OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

          Men de viser da i det mindste handlekraft !
          Men handlekraft i sig selv kan vel være bedøvende ligegyldigt hvis det ikke munder ud i kvalitets spillere der rent faktisk kan forstærke holdet. Poul Hansen udviste da også enorm handlekraft i hans korte tid i klubben, men det var handlekraft som vi vist alle sammen gerne ville have været foruden. Der er ingen af SønderjydskeE’ tilgange som jeg ville umiddelbart have ønsket mig til OB, men lad os da se hvad resultatet bliver i Haderslev.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

            Men handlekraft i sig selv kan vel være bedøvende ligegyldigt hvis det ikke munder ud i kvalitets spillere der rent faktisk kan forstærke holdet. Poul Hansen udviste da også enorm handlekraft i hans korte tid i klubben, men det var handlekraft som vi vist alle sammen gerne ville have været foruden. Der er ingen af SønderjydskeE’ tilgange som jeg ville umiddelbart have ønsket mig til OB, men lad os da se hvad resultatet bliver i Haderslev.
            Enig!
            Hemme var blevet haglet ned hvis han havde hentet de spillere.
            Nu må vi se hvad det ender ud med den 1/9
            Men det er vel ikke utænkeligt at man lige giver Alm 5 kampe til at se spillerne an, derfra kan man så evaluere hvad manglerne er.

            Comment


              Mon ikke man venter på et salg af Oliver Christensen, så de penge og løn kroner kan bruges til at købe spillere fra en lidt højere hylde. Man kan jo håbe at det er derfor der ikke er sket noget endnu.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg

                Enig!
                Hemme var blevet haglet ned hvis han havde hentet de spillere.
                Nu må vi se hvad det ender ud med den 1/9
                Men det er vel ikke utænkeligt at man lige giver Alm 5 kampe til at se spillerne an, derfra kan man så evaluere hvad manglerne er.
                stonebear og @Mfriise

                Synes I blander æbler og pærer...

                Comment


                  https://www.transfermarkt.com/mikkel...spieler/382885

                  Gammel OBŽer kommer hjem ..

                  Slap af.. det er fredag ..
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    https://www.bt.dk/superligaen/bt-afs...ohnson-laursen

                    Comment


                      Det er bare med at sælge.

                      RL er skadet for ofte til at det giver mening længere. Samtidig får han en oplevelse ved at spille i staterne.

                      Det undrer mig dog sært, at de er interesserede, skadeshistorikken in mente.

                      Comment


                        Sæææææææææææææææææælgggggggg

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                          Det er bare med at sælge.

                          RL er skadet for ofte til at det giver mening længere. Samtidig får han en oplevelse ved at spille i staterne.

                          Det undrer mig dog sært, at de er interesserede, skadeshistorikken in mente.
                          Fatter intet af det hvis det ellers passer

                          Comment


                            Det kan der vel være mange grunde til, men mon ikke hans seneste skade har sat en stopper for det? Omvendt er der gået lidt selvsving i den herinde ifht hans niveau. I de to kampe han er kommet ind i efteråret gjorde han en omgående forskel og personligt vil jeg sgu hellere beholde ham kontrakten ud end at sælge. Hans topniveau kan vi ikke købe os til, og er der bare en chance for han kan nå det igen, skal vi gøre alt for det.

                            Jeg tvivler på, vi kan få rigtige penge for ham alligevel.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
                              Det kan der vel være mange grunde til, men mon ikke hans seneste skade har sat en stopper for det? Omvendt er der gået lidt selvsving i den herinde ifht hans niveau. I de to kampe han er kommet ind i efteråret gjorde han en omgående forskel og personligt vil jeg sgu hellere beholde ham kontrakten ud end at sælge. Hans topniveau kan vi ikke købe os til, og er der bare en chance for han kan nå det igen, skal vi gøre alt for det.

                              Jeg tvivler på, vi kan få rigtige penge for ham alligevel.
                              Stop nu. Den ene uge er Ryan toppen af alt, og ugen efter er han bunden. Hvis vi kan sælge ham og få lidt penge, er det fint. Så løser vi den anden opgave efterfølgende med en ny signing, eller med en Akademispiller. Vi har jo kun været tilfredse med Ryan i de få perioder, hvor han har været skadesfri. Sælg, med andre ord - hellere i dag end i morgen.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

                                Stop nu. Den ene uge er Ryan toppen af alt, og ugen efter er han bunden. Hvis vi kan sælge ham og få lidt penge, er det fint. Så løser vi den anden opgave efterfølgende med en ny signing, eller med en Akademispiller. Vi har jo kun været tilfredse med Ryan i de få perioder, hvor han har været skadesfri. Sælg, med andre ord - hellere i dag end i morgen.
                                Stop? Jeg har hele tiden været ret positiv over for at have Ryan i truppen og mener ikke, han har været på så lavt et niveau mange herinde bliver ved med at skrive om. Jeg er da helt enig i, det e uholdbart at have en spiller, der er så skadet som han har været i halvanden sæson, men han er hverken den første eller sidste spiller der har den slags perioder, og heller ikke den første der kommer igennem det.

                                Jeg ved dog godt, det ikke er en særlig gennemgående mening herinde, hvor det meste er sort eller hvidt, men jeg håber vi beholder ham kontrakten ud. Hvis det viser sig, han ikke kommer tilbage, så er det jo fint, hans kontrakt udløber. Hvis han kommer fuldt tilbage har vi en HB af højere kvalitet end vi kan købe os til.

                                Det er altså ikke særlig rabiat eller noget du skal bede mig stoppe med at mene.

                                Comment

                                Working...
                                X