Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Henne plejer da at lave 3 kontrakter med spillere. Det er der ikke mange andre der gør

    Comment


      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
      Henne plejer da at lave 3 kontrakter med spillere. Det er der ikke mange andre der gør
      Nej og det er Skjelvik sikkert glad for. Han fik vel lønforhøjelse x 3,inden kontrakterne var på plads.
      OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

        Nej og det er Skjelvik sikkert glad for. Han fik vel lønforhøjelse x 3,inden kontrakterne var på plads.
        Nu er det 5 gang jeg ser Viborg spille og alle 5 gange sidder jeg og er træt af Jørgen er i OB i stedet for en Christian Sørensen.
        Ved godt at begge nok ikke burde være 1. Valg i OB men for satan hvor er det bare træls at man har en mega dyr udlænding der er dårligere end en yngre fynbo med stribet blod

        Comment


          Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg
          Ibe ville være en sensation at få til klubben - at få en PL-erfaren spiller ind på en af vores svage positioner ville gøre os så meget godt. Et kæmpe sats uden tvivl, men jeg tør gerne smide en 2-årig kontrakt efter ham; lang nok til at sælge ham efter en klasse sæson, men kort nok til at vi ikke hænger på en kæmpe lønudgift, hvis han ikke slår til. Han ville være en international profil, frem for rugbrød med leverpostej, som klubben vil væk fra. Men det er omsonst at diskutere, nu vi har takket nej...(jeg er overbevist om, at vi ikke køber én eneste spiller indtil Wesström gør sin entre - jeg tror, at den øverste ledelse har lige så lidt tillid til MHs evner som sportschef, som jeg).
          Nej - En gns. Championship spiller tjener 350K DKK om ugen, det vil sige rundt regnet 18 millioner om året. Selv hvis vi tilbød ham maksimal løn i OB - 3 millioner - så ville det stadigvæk være en kæmpe lønnedgang for ham og en kæmpe udgift for os.

          Manden har spillet 6 kampe på 2 år og har kæmpet med depression. På trods af at Jordon Ibe kunne være fed at tilføre klubben, så er der simpelt for mange røde klokker der ringer.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

            Nej - En gns. Championship spiller tjener 350K DKK om ugen, det vil sige rundt regnet 18 millioner om året. Selv hvis vi tilbød ham maksimal løn i OB - 3 millioner - så ville det stadigvæk være en kæmpe lønnedgang for ham og en kæmpe udgift for os.

            Manden har spillet 6 kampe på 2 år og har kæmpet med depression. På trods af at Jordon Ibe kunne være fed at tilføre klubben, så er der simpelt for mange røde klokker der ringer.
            Hvor er fodboldspillere dog overtalte.

            Ja ja, udbud og efterspørgsel, markedskræfter og alt det der. Det er fortsat absurd.



            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Nu er det 5 gang jeg ser Viborg spille og alle 5 gange sidder jeg og er træt af Jørgen er i OB i stedet for en Christian Sørensen.
              Ved godt at begge nok ikke burde være 1. Valg i OB men for satan hvor er det bare træls at man har en mega dyr udlænding der er dårligere end en yngre fynbo med stribet blod
              Helt enig. Jeg nægter at tro på, at Christian Sørensen ville gøre det dårligere end Skjelvik. Skjelvik har mere fart, men til gengæld har Sørensen bedre indlæg, lange indkast og et godt offensivt spil og vel egentlig også fornuftig defensivt, når man tænker på, at han trods alt ikke er født forsvarer.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

                Nej - En gns. Championship spiller tjener 350K DKK om ugen, det vil sige rundt regnet 18 millioner om året. Selv hvis vi tilbød ham maksimal løn i OB - 3 millioner - så ville det stadigvæk være en kæmpe lønnedgang for ham og en kæmpe udgift for os.

                Manden har spillet 6 kampe på 2 år og har kæmpet med depression. På trods af at Jordon Ibe kunne være fed at tilføre klubben, så er der simpelt for mange røde klokker der ringer.
                De havde vel undersøgt løn niveauet inden man tilbød ham til en klub som OB?
                Måske er penge 2. Prioritering lige pt?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

                  Nej - En gns. Championship spiller tjener 350K DKK om ugen, det vil sige rundt regnet 18 millioner om året. Selv hvis vi tilbød ham maksimal løn i OB - 3 millioner - så ville det stadigvæk være en kæmpe lønnedgang for ham og en kæmpe udgift for os.

                  Manden har spillet 6 kampe på 2 år og har kæmpet med depression. På trods af at Jordon Ibe kunne være fed at tilføre klubben, så er der simpelt for mange røde klokker der ringer.
                  Helt enig, det ville være tosset at bruge mange løn kroner, samt smide en stor sum penge efter en mentalt svag spiller, selvom han kommer fra en stor liga. Han skulle mindst bruge et halvt år for at komme i kamp træning, og så ville han ødelægge strategien ved at skubbe Max og Frøkjær ud af truppen. Så er det langt bedre at vente til efteråret når Bjørn tiltræder, og se hvad han kan skaffe.

                  Comment


                    I et par måneder har der på forsiden af OB.dk været en rubrik, hvor man kunne klikke sig ind, hvis man ønskede at modtage nyheder om transfers, forlængelser etc.
                    Da denne rubrik nu er blevet fjernet fra siden, må jeg konkludere, at også OB har opgivet alle håb om transfernyheder i dette vindue. Så kære venner “screw Down the expectations”. ( I/A ).

                    Comment


                      Ligner at Vindahl i FCN er solgt.. Jeg gætter på vi ikke lykkedes med at sælge OC

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Ligner at Vindahl i FCN er solgt.. Jeg gætter på vi ikke lykkedes med at sælge OC
                        Hvorfor sælge når man kan forære gratis til konkurrenter?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                          Hvorfor sælge når man kan forære gratis til konkurrenter?
                          I min naive tro er jeg nød til at have tiltro til at BW får styr på disse ting fremover. Men vi er desværre elefanternes kirkegård og har været det længe. Forstår sgu godt hvis mange siger nej til OB alene på dette grundlag

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

                            Nej - En gns. Championship spiller tjener 350K DKK om ugen, det vil sige rundt regnet 18 millioner om året. Selv hvis vi tilbød ham maksimal løn i OB - 3 millioner - så ville det stadigvæk være en kæmpe lønnedgang for ham og en kæmpe udgift for os.

                            Manden har spillet 6 kampe på 2 år og har kæmpet med depression. På trods af at Jordon Ibe kunne være fed at tilføre klubben, så er der simpelt for mange røde klokker der ringer.
                            Man har da hentet både Roy Carrol og Djemba Djemba i sin tid ..
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                              Man har da hentet både Roy Carrol og Djemba Djemba i sin tid ..
                              tror også der er en der har fået et eller andet galt i halsen - en gennemsnitlig championship spiller tjener sgutte 350K om ugen - no way

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                I min naive tro er jeg nød til at have tiltro til at BW får styr på disse ting fremover. Men vi er desværre elefanternes kirkegård og har været det længe. Forstår sgu godt hvis mange siger nej til OB alene på dette grundlag
                                Elefanternes kirkegård - så håber jeg bestemt ikke, at MH og Ole Spion er på telttur i Uganda.

                                Comment

                                Working...
                                X