Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Hemmingsen prøver at forklare OBs vindue indtil videre og hvad vi måske gør

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-vi-kigger-paa

    Men hvis han var vejr metrolog har han lovet lyn,torden,regnvejr,tørvejr, blæst i vindstille vejr og måske sol med mulighed for sne
    Han er et omvandrende Autosvar. Og hvor længe skal der koges suppe, på JHs sidste vindue ? Kom videre Hemmingsen.
    OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

      Han er et omvandrende Autosvar. Og hvor længe skal der koges suppe, på JHs sidste vindue ? Kom videre Hemmingsen.
      Præcis. En ambitiøs klub bør forstærke sig med minimum et par stykker hvert år. Syntes simpelthen ikke at man kan være så vag i sine svar til tusindvis af OB fans der hungrer. Den værste er denne her:

      Det ændrer ikke på, at hvis vi vil gøre os stærkere, hvis vi vil gøre truppen stærkere, kigger vi på det.

      Skal dette ikke altid være målet i et transfervindue inden for ens økonomiske muligheder?? Det lyder simpelthen bare SÅ uambitiøst og amatøragtigt. Jeg bliver simpelthen så arrig når jeg læser sådan noget

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Præcis. En ambitiøs klub bør forstærke sig med minimum et par stykker hvert år. Syntes simpelthen ikke at man kan være så vag i sine svar til tusindvis af OB fans der hungrer. Den værste er denne her:

        Det ændrer ikke på, at hvis vi vil gøre os stærkere, hvis vi vil gøre truppen stærkere, kigger vi på det.

        Skal dette ikke altid være målet i et transfervindue inden for ens økonomiske muligheder?? Det lyder simpelthen bare SÅ uambitiøst og amatøragtigt. Jeg bliver simpelthen så arrig når jeg læser sådan noget
        Han virker til at have sine kompetencer rent fodboldfagligt.

        Og ikke så meget kommunikativt.

        Istedet for at sige vi regner bestemt med at forstærke os, fordi:

        Eller vi regner ikke med at forstærke os, fordi:

        Eller vi har lige ansat Andreas Alm og vil gerne høre hvad han har at sige.

        Så fremstår det der som noget væven rundt hvor man ikke rigtigt ved hvad planen er, det tror jeg godt man gør, man melder den bare ikke ud af en eller anden årsag.



        ​​

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

          Han virker til at have sine kompetencer rent fodboldfagligt.

          Og ikke så meget kommunikativt.

          Istedet for at sige vi regner bestemt med at forstærke os, fordi:

          Eller vi regner ikke med at forstærke os, fordi:

          Eller vi har lige ansat Andreas Alm og vil gerne høre hvad han har at sige.

          Så fremstår det der som noget væven rundt hvor man ikke rigtigt ved hvad planen er, det tror jeg godt man gør, man melder den bare ikke ud af en eller anden årsag.



          ​​
          Simpelthen håbløst. Fjern den mand fra mikrofonen.

          Jeg forstår udemærket det med at man lige vil se opstarten an først og se om nogle af de unge ligepludselig slår igennem. Men… Ti nu bare stille og overlad det til folk med lidt talegaver. Jeg må indrømme at jeg ikke fatter meget af Björns svenske, men håber alligevel han fremover skal være ansigtet udad til

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Hemmingsen prøver at forklare OBs vindue indtil videre og hvad vi måske gør

            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-vi-kigger-paa

            Men hvis han var vejr metrolog har han lovet lyn,torden,regnvejr,tørvejr, blæst i vindstille vejr og måske sol med mulighed for sne
            "





            "
            Last edited by Online; 31-07-2021, 19:27.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Simpelthen håbløst. Fjern den mand fra mikrofonen.

              Jeg forstår udemærket det med at man lige vil se opstarten an først og se om nogle af de unge ligepludselig slår igennem. Men… Ti nu bare stille og overlad det til folk med lidt talegaver. Jeg må indrømme at jeg ikke fatter meget af Björns svenske, men håber alligevel han fremover skal være ansigtet udad til
              Og jeg tænker også at det er derfor man henter ham ind, fordi man godt ved MH ikke er et lyn foran en mikrofon, i en moderne sportsklub, og så fordi der nok er brug for assistance på den mere forretningsmæssige del af klubben.

              Fordi han kunne sådan set bare sige nej det gør der ikke og det gør der ikke fordi Andreas Alm lige er tiltrådt og vi vil gerne se hvad han kan få ud af den her trup inden vi bruger 10 mill på at hente spillere ind. Derudover er der en del talenter i truppen som både er sultne efter spilletid og efter vores vurdering klar til at være en del af del af en superliga trup.

              Vi er bestemt ambitiøse på klubbens vegne og en af de måder vi er det på det er ved at være fornuftige med hvordan vi bruger de penge vi har, så vi sørger for at få mest for dem og der har vi truffet en beslutning om at vente på BW, da det er den stilling han indtræder i rolle at sørge for det.

              Det ville jeg acceptere, det lyder fornuftigt.









              ​​​​​​

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                Og jeg tænker også at det er derfor man henter ham ind, fordi man godt ved MH ikke er et lyn foran en mikrofon, i en moderne sportsklub, og så fordi der nok er brug for assistance på den mere forretningsmæssige del af klubben.

                Fordi han kunne sådan set bare sige nej det gør der ikke og det gør der ikke fordi Andreas Alm lige er tiltrådt og vi vil gerne se hvad han kan få ud af den her trup inden vi bruger 10 mill på at hente spillere ind. Derudover er der en del talenter i truppen som både er sultne efter spilletid og efter vores vurdering klar til at være en del af del af en superliga trup.

                Vi er bestemt ambitiøse på klubbens vegne og en af de måder vi er det på det er ved at være fornuftige med hvordan vi bruger de penge vi har, så vi sørger for at få mest for dem og der har vi truffet en beslutning om at vente på BW, da det er den stilling han indtræder i rolle at sørge for det.

                Det ville jeg acceptere, det lyder fornuftigt.









                ​​​​​​
                Præcis. Det burde enhver med en 9. Klasse eksamen kunne brygge sammen af fornuftig snak. Og specielt i sådan et eksponeret job.
                Og jeg håber da også at det er det han mener. Men det forbliver et mysterie som altid med ham der

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                  Og jeg tænker også at det er derfor man henter ham ind, fordi man godt ved MH ikke er et lyn foran en mikrofon, i en moderne sportsklub, og så fordi der nok er brug for assistance på den mere forretningsmæssige del af klubben.

                  Fordi han kunne sådan set bare sige nej det gør der ikke og det gør der ikke fordi Andreas Alm lige er tiltrådt og vi vil gerne se hvad han kan få ud af den her trup inden vi bruger 10 mill på at hente spillere ind. Derudover er der en del talenter i truppen som både er sultne efter spilletid og efter vores vurdering klar til at være en del af del af en superliga trup.

                  Vi er bestemt ambitiøse på klubbens vegne og en af de måder vi er det på det er ved at være fornuftige med hvordan vi bruger de penge vi har, så vi sørger for at få mest for dem og der har vi truffet en beslutning om at vente på BW, da det er den stilling han indtræder i rolle at sørge for det.

                  Det ville jeg acceptere, det lyder fornuftigt.









                  ​​​​​​
                  BW hentes jo ikke ind fordi de har erkendt at MH ikke er et lyn foran en mikrofon. BW er hentet fordi man har erkendt at organisationen er/var undernormeret i fht. de klubber de sammenligner sig selv med i hvert fald i hvis vi kan regne med hvad direktøren for det hele - Enrico - siger.
                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Præcis. Det burde enhver med en 9. Klasse eksamen kunne brygge sammen af fornuftig snak. Og specielt i sådan et eksponeret job.
                    Og jeg håber da også at det er det han mener. Men det forbliver et mysterie som altid med ham der
                    Det jeg reelt mangler det er at han udtrykker dét, jeg gerne vil se hos en OB-spiller og burde være en rød tråd i hele klubben.

                    Han burde optræde rolig, gøre sig umage, være direkte og konkret og glad og stolt over at være en del af klubben og ambitiøs på dens vegne. Så man leder med sit eksempel.

                    Last edited by Striwetforlivet!; 31-07-2021, 20:13.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      BW hentes jo ikke ind fordi de har erkendt at MH ikke er et lyn foran en mikrofon. BW er hentet fordi man har erkendt at organisationen er/var undernormeret i fht. de klubber de sammenligner sig selv med i hvert fald i hvis vi kan regne med hvad direktøren for det hele - Enrico - siger.
                      Men er det ikke det, dét betyder? At man har erkendt at der er nogle opgaver, som man ikke lige umiddelbart specificerer, som man mangler kompetencer på?

                      Der tænker jeg at udtalelser om klubbens transfer intentioner er en del af det en sportsdirektør foretager sig, klassisk.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        BW hentes jo ikke ind fordi de har erkendt at MH ikke er et lyn foran en mikrofon. BW er hentet fordi man har erkendt at organisationen er/var undernormeret i fht. de klubber de sammenligner sig selv med i hvert fald i hvis vi kan regne med hvad direktøren for det hele - Enrico - siger.
                        Det ene udelukker jo ikke det andet men er enig i det nok er underperformance der er det vigtigste selvom det er lidt småpinligt det andet.

                        Kan huske at OB holdet for mange år siden var på kommunikationskursus … var han ikke spiller på det tidspunkt? Han må finde noterne frem fra kælderen ..

                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          OB går kun efter at styrke start-11 i dette vindue - Og man vil det eller ej, så er OB bare et sted i fødekæden, hvor man er afhængig af at andre træffer valg før at OB kan komme til. Hvis det var at man ville styrke bredden, så havde man nok fundet dette.

                          OBs kampprogram er i forhold til transfers ret godt - Dog risky, men godt. Vi får lov til at spille mod nogle af de hold vi skal måle os med tidligt i sæsonen og på den måde kan man se hvor vidt der er grobund for at hente forstærkninger. Indtil videre har det haft et positivt pay-off.

                          Derudover synes jeg man skal kigge på de hold, som vi konkurrere med lige nu.

                          AGF har solgt ud af meget og har en del skader. Derudover har de lagt deres æg i polsk kurv, der har haft en fænomenal sæson og som nu skal bygge videre på dette, samt en svensk back som vi ikke har set. Derudover har vi set mod Larne hvor lavt bundniveau de har, de har offensivt også været ringe - de har haft 5 skud på mål i deres 4 første kampe. OB har på 2 kampe haft 11.

                          Randers ser fornuftige ud, men min subjektive holdning er at Randers mangler i bredden og de bliver udfordret når Europa går i gang for dem. De har hentet en Tibbling ind der ikke har spillet særlig meget i Holland og Nicolai Brock Madsen der har scoret 7 mål i sin bedste sæson for mange år siden. Jeg ville ikke være overrasket over hvis de inden i Europa snitter 2 point pr. kamp, mens at de vil falde til 0.9ish når Europa går i gang.

                          AaB har skader til deres vigtigste offensive profiler, derudover synes jeg at forsvaret ser tyndt på backs. Deres nyindkøbte serbiske angriber laver voldsomt mange kasser - MEN - ingen af hans +20 mål faldt imod hold fra top 8 i Serbien.

                          Brøndby har solgt en masse profiler, og på trods af at det kører nu, så kan man godt se at det ikke er det samme hold som sidste år - selvom de stadig er gode.

                          FC Nordsjælland er FC Nordsjælland. De skal lige i gang.

                          SønderjyskE har kaos på indre linjer og så har de altså ikke spillet særligt godt. En kedelig 0-0 mod Silkeborg og en 1-0 sejr på et semitillfældigt mål mod Vejle, der også sovser rundt. Sønderjyske har desuden FCN, Randers, FCM og FCK de næste 4 kampe. Det bliver maksimalt 4 point for dem.



                          Der er altså rigtig mange spørgsmålstegn i de andre klubber. OB har trods alt fået en træner med et knivskarpt koncept, samt styrket trænerstaben - Det betyder altså meget.

                          Og ja det er en jubeloptimistisk hat jeg har - men jeg er virkelig tryg ved OB, Alm og Hemmingsen - De afventer, fornuftigt nok, på om der er nogle gode spillere, der bliver fravalgt i deres egne klubber - ala Ayo f.eks.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                            Det ene udelukker jo ikke det andet men er enig i det nok er underperformance der er det vigtigste selvom det er lidt småpinligt det andet.

                            Kan huske at OB holdet for mange år siden var på kommunikationskursus … var han ikke spiller på det tidspunkt? Han må finde noterne frem fra kælderen ..
                            Jeg tror ikke at et kommunikationskursus ville virke, den slags skal komme naturligt.

                            Problemet er at man har en historik, med at give folk de forkerte roller.

                            Jeg kan ikke forestille mig at MH under et træningspas, fremstår vævende og så lidt konkret i forhold til hvad han gerne vil have, jeg er sikker på at hans fodboldfaglighed er glimrende og det er selvfølgelig det der skal være hans arbejde.

                            ​​​Det er jo ligesom tragedien med Lars Høgh og at han ikke er i klubben, manden er en legende og burde selvfølgelig være i den her klub med alle de målmandstalenter vi har. Til den liste kan man også tilføje Thomas Helveg, vi har hevet en række u-19 defensive spillere op i truppen og de skal selvfølgelig trænes af en mand der har spillet professionel fodbold i Italien i en menneskealder og hvis han ikke kan eller vil så må han jo have et netværk i Italien hvor der godt kunne sidde en tidligere forsvars general og synes det lød sjovt at tage et job i Danmark. Så skal de jo ikke placeres i et job, hvor det er de evner de ikke har der skal være i fokus. At stå på mål og organisere et forsvar kan de jo sagtens finde ud af.

                            ​​​​

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                              Men er det ikke det, dét betyder? At man har erkendt at der er nogle opgaver, som man ikke lige umiddelbart specificerer, som man mangler kompetencer på?

                              Der tænker jeg at udtalelser om klubbens transfer intentioner er en del af det en sportsdirektør foretager sig, klassisk.
                              Du får det til at fremstå som BW hentes fordi MH ikke er stærk i kommunikationen, og så fremstår det, synes jeg, som MH-bashing BW er hentet fordi der i organisationen har manglet timer til at nå bedre rundt om alle de opgaver der er i en klub som OB, med det ambitionsniveau der er. Indtil videre ved vi ikke meget om BW, men min fornemmelse er at han ikke er hentet til at "fan-please", men til at styrke internationalt samarbejde og salg bl.a., igen hvis vi skal tro på hvad Enrico siger.

                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                                Jeg tror ikke at et kommunikationskursus ville virke, den slags skal komme naturligt.

                                Problemet er at man har en historik, med at give folk de forkerte roller.

                                Jeg kan ikke forestille mig at MH under et træningspas, fremstår vævende og så lidt konkret i forhold til hvad han gerne vil have, jeg er sikker på at hans fodboldfaglighed er glimrende og det er selvfølgelig det der skal være hans arbejde.

                                ​​​Det er jo ligesom tragedien med Lars Høgh og at han ikke er i klubben, manden er en legende og burde selvfølgelig være i den her klub med alle de målmandstalenter vi har. Til den liste kan man også tilføje Thomas Helveg, vi har hevet en række u-19 defensive spillere op i truppen og de skal selvfølgelig trænes af en mand der har spillet professionel fodbold i Italien i en menneskealder og hvis han ikke kan eller vil så må han jo have et netværk i Italien hvor der godt kunne sidde en tidligere forsvars general og synes det lød sjovt at tage et job i Danmark. Så skal de jo ikke placeres i et job, hvor det er de evner de ikke har der skal være i fokus. At stå på mål og organisere et forsvar kan de jo sagtens finde ud af.

                                ​​​​
                                Det vil jeg til gengæld godt give dig ret i .. MH har bare altid haft denne måde at udtrykke sig på, så det tror jeg ikke vil give meget forandring men der må dog kunne udstyres med lidt værktøj så det hele ikke bliver så luftigt. Jeg erindrer fint at OB-spilerne på et tidspunkt var på kursus i kommunikation, og mener dog ikke at MH var aktiv på det tidspunkt, men det er jeg langt fra sikker på.

                                Last edited by manner; 01-08-2021, 06:47.
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X