Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

    Det er helt vildt og det koster bare på point kontoen når han laver fejl. Det er bestemt en situation man skal skrive sig bag øret i Odense. Samtidigt så skal Robin jo spilles ind, men han er også 3 år yngre end Hausner.
    ​​​​

    ​​​​​

    ​​​​
    Håber bare han begynder at få nogle muskler på kroppen snart. Så kunne jeg godt se ham slås med om pladsen næste sæson

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Håber bare han begynder at få nogle muskler på kroppen snart. Så kunne jeg godt se ham slås med om pladsen næste sæson
      Jeg tror også det har noget at gøre med at Tverskov er skadet. Det er helt klart ham der leder mest og bedst i defensiven. Hvis Robin skal derind nu, så har han brug for en god makker der kan rette lidt på ham. Der tror jeg altså KL og AJA læser spillet for langsomt og har for meget at gøre med selv at følge med.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg

        Jeg tror også det har noget at gøre med at Tverskov er skadet. Det er helt klart ham der leder mest og bedst i defensiven. Hvis Robin skal derind nu, så har han brug for en god makker der kan rette lidt på ham. Der tror jeg altså KL og AJA læser spillet for langsomt og har for meget at gøre med selv at følge med.
        Syntes faktisk at KL ofte læser spillet udemærket. Han er bare langsom. Og tror heller ikke at Tver og Ø ville passe sammen. Masser af god bold imellem dem men der vil nok mangle en del i luften på superliga plan

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Syntes faktisk at KL ofte læser spillet udemærket. Han er bare langsom. Og tror heller ikke at Tver og Ø ville passe sammen. Masser af god bold imellem dem men der vil nok mangle en del i luften på superliga plan
          Jeg er slet ikke sikker på at han skal spille centerforsvar. Jeg tror han kunne blive en rigtig god 6'er. Ihvertfald en meget talentfuld ung mand.


          ​​

          Comment


            Jeg kunne faktisk godt tænke mig, hvis Thranderson går død efter de der 70 minutter at Laursen blev skiftet ind i stedet for ham og så rykke Robin fra back op på 6'er positionen.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Syntes faktisk at KL ofte læser spillet udemærket. Han er bare langsom. Og tror heller ikke at Tver og Ø ville passe sammen. Masser af god bold imellem dem men der vil nok mangle en del i luften på superliga plan
              Helt enig. Håber at Robin kan blive arvtager af Tverskvov om et år og derudover synes han har potentialet for en klasse 6er. Aktuelt er det fint at han får spilletid på hb, spilletid er det vigtigste for ham. Men på den længere bane ser ham som cf eller 6er.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                Jeg kunne faktisk godt tænke mig, hvis Thranderson går død efter de der 70 minutter at Laursen blev skiftet ind i stedet for ham og så rykke Robin fra back op på 6'er positionen.
                Tror du Robin har når energi til at spille den plads efter at have løbet 70 min. på backen?

                For det tror jeg ikke han har, men kan godt følge dig I at det kunne være spændende at se ham på Aron position, men måske hellere hvis Aron har karantæne eller sådan noget.
                Tror ikke han skal overtage efter at have spillet 70 min. på backen.

                Comment


                  Obbekjær leder som forventet efter ny klub

                  http://obstruktion.dk/obbekjaer-lede...-efter-ny-klub

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Obbekjær leder som forventet efter ny klub

                    http://obstruktion.dk/obbekjaer-lede...-efter-ny-klub
                    Ja og han træner ikke engang med A-truppen mere, men med U-19 for at holde sig i form, er alligevel vildt nok synes jeg.

                    Comment


                      Nogle fra Esbjerg der kunne være interessante? Siden deres bestyrelsesmedlem siger at hvis de er utilfredse kan de bare rive kontrakten i stykker uden…?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af OB Zurich Se indlæg
                        Nogle fra Esbjerg der kunne være interessante? Siden deres bestyrelsesmedlem siger at hvis de er utilfredse kan de bare rive kontrakten i stykker uden…?
                        En stor del af dem der har underskrevet brevet er mellem 20-24 så klan der være der er en enkelt eller to der kan noget.

                        Men kender ikke rigtigt noget til nogle af dem, men der var både venstre og højre backs imellem.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af OB Zurich Se indlæg
                          Nogle fra Esbjerg der kunne være interessante? Siden deres bestyrelsesmedlem siger at hvis de er utilfredse kan de bare rive kontrakten i stykker uden…?
                          Kender ikke Jonas Mortensen (20 år), men højre back og 10 kampe for U19 landsholdet.

                          Comment


                            MH udtaler sig om evt OC salg(men siger intet)

                            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...den-rette-pris

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                              Tror du Robin har når energi til at spille den plads efter at have løbet 70 min. på backen?

                              For det tror jeg ikke han har, men kan godt følge dig I at det kunne være spændende at se ham på Aron position, men måske hellere hvis Aron har karantæne eller sådan noget.
                              Tror ikke han skal overtage efter at have spillet 70 min. på backen.
                              Det kan du selvfølgelig have en pointe i.

                              Comment


                                Hemmingsen prøver at forklare OBs vindue indtil videre og hvad vi måske gør

                                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-vi-kigger-paa

                                Men hvis han var vejr metrolog har han lovet lyn,torden,regnvejr,tørvejr, blæst i vindstille vejr og måske sol med mulighed for sne

                                Comment

                                Working...
                                X