Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

    Jeg tror bekymringen går på hvis Mande skal være vores første keeper. Som reserve er det ok, men jeg deler bekymringen, hvis det pludselig skal være ham der satses på. Så har jeg langt mere fidus til HC også ifht vores strategi og videresalgspotentiale osv.. Men hvis OC sælges så vil der jo komme et hul og så er spørgsmålet om der skal hentes en udefra eller om vi rykker endnu et målmandstalent op til at supplere HC og Mande.
    Mht. Gryte så er jeg helt enig med dig, hvis det drejer sig om en lejeaftale. Hvis vi skal have Gryte tilbage så skal det være fordi fck har indset at de kan fodre svin med klassekeepere samt diverse talenter og at de derfor måske er villige til at sælge Gryte til en for os overkommelig pris.
    Han er ringe og fordi han snupper nogle straffe så er hans ustabile spil med til at forplante sig i forsvaret. Viborg og Haderslav har et på mulige afløsere med mere fremtide i end Gryte. Gryte var allerede i OB tiden på vej ned af bakke.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

      Ingen grund til at hjælpe hverken Gryte eller FCK, har vi ikke et talent der kan rykkes op så må der være en aldrende målmand et sted som kan hentes ind som reserve.
      Nu er Gryte vel meget tæt på en aldrende målmand... især i hensigt af karrieren. ;-)
      Næsten to år på bænken og nu på tribunen efter at være ligaens bedste målmand..., At skifte til FCK var vel den bedste mulighed for ham at ødelægge karrieren. Hvis Oliver rykker så skulle HC få chancen. Men Gryte for et år (hvis vi kan få ham billigt) som backup eller hvis det er stadig for tidligt for HC ville være fint.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Kan OC skydes af for 3 mill plus noget videresalgsklausul til et hold hvor han får spilletid og som han gerne vil til så er det vel nærmest optimalt, for alle.

        Så må vi satse på HC og så acceptere hvis han kommer til at koste os nogle point, Almstrup må rykkes op i SL truppen, det er ikke en udsat position.

        Jeg kunne godt tænke mig at vi, hvis vi sælger OC, investerer pengene, måske i Øens hold og forbedrer træningsindsatsen og faciliteterne rundt om på Fyn.

        Alternativt at vi starter akademi op hvor talenter der kommer længere væk fra kan bo. FC Nordsjælland har i dén grad vist at det godt kan betale sig at satse på talenter.

        Comment


          Fantastisk for Desler. En skam vi ikke får hevet ham ind.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
            Kan OC skydes af for 3 mill plus noget videresalgsklausul til et hold hvor han får spilletid og som han gerne vil til så er det vel nærmest optimalt, for alle.

            Så må vi satse på HC og så acceptere hvis han kommer til at koste os nogle point, Almstrup må rykkes op i SL truppen, det er ikke en udsat position.

            Jeg kunne godt tænke mig at vi, hvis vi sælger OC, investerer pengene, måske i Øens hold og forbedrer træningsindsatsen og faciliteterne rundt om på Fyn.

            Alternativt at vi starter akademi op hvor talenter der kommer længere væk fra kan bo. FC Nordsjælland har i dén grad vist at det godt kan betale sig at satse på talenter.
            Det er der da allerede i Odense (bl.a. Frø bor der) !

            https://www.odensetalentudvikling.dk/botilbud

            Mener også man er ved at bygge noget mellem stadion og atletikstadion..... fandt det her https://sportsacademydenmark.dk/
            Last edited by Online; 19-07-2021, 10:53.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

              Det er der da allerede i Odense (bl.a. Frø bor der) !

              https://www.odensetalentudvikling.dk/botilbud

              Mener også man er ved at bygge noget mellem stadion og atletikstadion..... fandt det her https://sportsacademydenmark.dk/
              Fedt! Det er nogen spændende ting der er i gang på den front.

              Jeg så gerne at vi etablerede noget samarbejde med en mellem/sydamerikansk klub Mexico/Uruguay/Argentina så vi kunne hente talenter ind derfra også.


              ​​​​



              Comment


                Jeg tror Iøvrigt Frø slår seriøst igennem i år.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                  Jeg tror bekymringen går på hvis Mande skal være vores første keeper. Som reserve er det ok, men jeg deler bekymringen, hvis det pludselig skal være ham der satses på. Så har jeg langt mere fidus til HC også ifht vores strategi og videresalgspotentiale osv.. Men hvis OC sælges så vil der jo komme et hul og så er spørgsmålet om der skal hentes en udefra eller om vi rykker endnu et målmandstalent op til at supplere HC og Mande.
                  Mht. Gryte så er jeg helt enig med dig, hvis det drejer sig om en lejeaftale. Hvis vi skal have Gryte tilbage så skal det være fordi fck har indset at de kan fodre svin med klassekeepere samt diverse talenter og at de derfor måske er villige til at sælge Gryte til en for os overkommelig pris.
                  Helt enig, Mande skal ikke være første keeper i OB. (Det samme gælder Gryte hvis du spørger mig). Jeg forstår bare ikke at man kan være skræmt over at have Mande siddende på bænken - han har imo. aldrig vist sig så dårligt frem at man på nogen måde har grund til at være bekymret over at han sidder på bænken som første reserve. Rent sportsligt vil jeg umiddelbart være mere bekymret for HC - forskellen er naturligvis at den usikkerhed der måtte være med HC mere end opvejes af at han er en af vores egne drenge med et stort potentiale hvorfor han naturligvis bør få chancen efter OC. Så må vi leve med de fejl der eventuelt må komme.

                  OT. Fedt hvis OC kan få et godt skifte, det har han fortjent, ligesom det vil være en kæmpe cadeau til hele akademiet og klubben hvis vi kan lave et flot salg på ham. Bliver han skudt afsted håber jeg virkelig at man har is i maven og lader HC tage over samt finder vores 3. keeper i egne rækker.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                    Helt enig, Mande skal ikke være første keeper i OB. (Det samme gælder Gryte hvis du spørger mig). Jeg forstår bare ikke at man kan være skræmt over at have Mande siddende på bænken - han har imo. aldrig vist sig så dårligt frem at man på nogen måde har grund til at være bekymret over at han sidder på bænken som første reserve. Rent sportsligt vil jeg umiddelbart være mere bekymret for HC - forskellen er naturligvis at den usikkerhed der måtte være med HC mere end opvejes af at han er en af vores egne drenge med et stort potentiale hvorfor han naturligvis bør få chancen efter OC. Så må vi leve med de fejl der eventuelt må komme.

                    OT. Fedt hvis OC kan få et godt skifte, det har han fortjent, ligesom det vil være en kæmpe cadeau til hele akademiet og klubben hvis vi kan lave et flot salg på ham. Bliver han skudt afsted håber jeg virkelig at man har is i maven og lader HC tage over samt finder vores 3. keeper i egne rækker.
                    At lade HC overtage og køre Alstrup ind som tredjemand er helt oplagt i mine øjne. Der skal nok komme nogle udfald fra HC i ny og næ, men dem tror jeg så rigeligt vi bliver kompenseret for på sigt - som vi er blevet med OC.
                    Skulle man tænke i en lejeløsning har jeg tidligere bemærket, at Søndergaard i et interview udtalte, at det er planen, at han skal på leje i år. Det ligger vist lidt i kortene, at det helst skal være i Championship, men det kan jo være, han kan lokkes til en enkelt sæson i striwet, hvis man ikke mener HC er helt klar endnu.

                    Comment


                      Ville da være ærgeligt at miste Oliver, men er tryg ved at Bernat stepper op over bliver en fuldgod erstatning.

                      Comment


                        MH kommenterer(ikke) på rygterne omkring OC

                        https://fyens.dk/artikel/tysk-tradit...-sejr-over-fcm

                        Comment


                          Er der nogle der ved om Baskim har en frikøbsklausul i sin kontrakt. Tænker hvis han fortsætter sådan vil han være meget attraktiv for andre klubber. Syntes han er helt afgørende for vores hold, vi havde nok heller ikke klaret skærende sidste sæson uden ham.

                          Syntes det hele ser meget fint ud og håber vi virkelig går efter kvalitet, hvis vi suplerer truppen. Er sikker på vi har mulighed for noget stort i denne sæson, hvis vi kan beholde OC og Baskim, og får tilført en eller 2 kvalitets spillere.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
                            Er der nogle der ved om Baskim har en frikøbsklausul i sin kontrakt. Tænker hvis han fortsætter sådan vil han være meget attraktiv for andre klubber. Syntes han er helt afgørende for vores hold, vi havde nok heller ikke klaret skærende sidste sæson uden ham.

                            Syntes det hele ser meget fint ud og håber vi virkelig går efter kvalitet, hvis vi suplerer truppen. Er sikker på vi har mulighed for noget stort i denne sæson, hvis vi kan beholde OC og Baskim, og får tilført en eller 2 kvalitets spillere.
                            Pas til det første. Det sagt kan jeg ikke forestille mig at han ikke skulle være til salg for den rigtige pris, og får man et bud a la hvad han røg til Saudi for sidst, tror jeg klart at man acceptere selvom han er en profil og holder et fantastisk niveau. Han har dog alderen lidt imod sig, men kommer der endnu en klub på banen der kan tilbyde ham en voldsom løn i karrierens efterår kan jeg også sagtens unde ham det selvom det vil koste sportsligt på den korte bane.

                            Comment


                              Hverken et ønske eller et egentlig OB-rygte, men kunne vi være på banen her? https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...sse-hollaender

                              Kan ikke se, at det skulle give så meget mening, men who knows...

                              Comment


                                Jeg kan ikke se, hvorfor vi skulle være interesserede i denne. Vi mangler jo ikke midtbane folk, og tror mere man vil give Tarik muligheden denne sæson.
                                Jeg tænker måske mere Randers efter de har mistet Rømer.

                                Comment

                                Working...
                                X