Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

    Det var jo faktisk også det der var skudsmålet om ham da han kom op fra ungdomsrækkerne. Jeg synes faktisk han har bevist det seneste års tid, at hans afspil er blevet markant bedre, selv i pressede situationer.

    Jeg vil dog både være bekymret for om vi har et forhandlingsteam, der kan få den bedste pris og hvor lang tid der vil gå før vi har en erstatning i samme kvalitet.
    Tror det bliver svært at erstatte ham 1:1 mm man kunne leje Grytebust i FCK i denne sæson. Ellers syntes jeg man skal gå all in på HC. Jeg holder simpelthen ikke at se Mandé på mål. Også lidt træls at se en gammel Næsby dreng på målet i BIF gøre det super godt nu. Ham kunne vi godt have brugt

    Comment


      Det vil være hårdt at miste gribben; men vi ved jo alle, at han ryger på et tidspunkt, og hellere udlandet end anden dansk klub. Håber ikke Bernat er slemt skadet pt; vil gerne se den næste unge steppe op, selv om vi naturligvis godt ved, at det kommer til at koste et eller andet, før han får mere rutine.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
        Det vil være hårdt at miste gribben; men vi ved jo alle, at han ryger på et tidspunkt, og hellere udlandet end anden dansk klub. Håber ikke Bernat er slemt skadet pt; vil gerne se den næste unge steppe op, selv om vi naturligvis godt ved, at det kommer til at koste et eller andet, før han får mere rutine.
        Han kom ihverfald til skade med foden i lørdags til træning. Håber bare det var et slag og han snart er tilbage. Har dog på fornemmelsen at HVIS denne handel bliver til noget kommer det til at vare lidt tid. Tvivler på den er lige oppe over

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Tror det bliver svært at erstatte ham 1:1 mm man kunne leje Grytebust i FCK i denne sæson. Ellers syntes jeg man skal gå all in på HC. Jeg holder simpelthen ikke at se Mandé på mål. Også lidt træls at se en gammel Næsby dreng på målet i BIF gøre det super godt nu. Ham kunne vi godt have brugt
          Nej tak ti Gryte, lad bare ham blive i KBH.
          Jeg ville ikke være nervøs for et lade H.C tage over også selvom det betyder nogle fejl af og til.
          Hvis vi skal hente noget der har med målet at gøre fra Sjælland så skal vi frikøbe Lars Høgh fra han BIF kontrakt og tage ham hjem på de betingelser som passer ham
          Last edited by Magge; 19-07-2021, 08:43.
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Tror det bliver svært at erstatte ham 1:1 mm man kunne leje Grytebust i FCK i denne sæson. Ellers syntes jeg man skal gå all in på HC. Jeg holder simpelthen ikke at se Mandé på mål. Også lidt træls at se en gammel Næsby dreng på målet i BIF gøre det super godt nu. Ham kunne vi godt have brugt
            Vi havde allerede OC, HC og Søndergaard (der er i Wolves nu), som målmænd i og omkring Mads Hermansens årgang. Der er trods alt grænser for, hvor mange man kan holde varme.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

              Nej tak ti Gryte, lad bare ham blive i KBH.
              Jeg ville ikke være nervøs for et lade H.C tage over også selvom det betyder nogle fejl af og til
              Den er jeg også mest til. Men syntes der skal være 3 målmænd i truppen der er helt klar. Så det kræver at Alstrup er klar til at blive rykket op. Derfor nævnte jeg Grytebust på noget leje

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg

                Vi havde allerede OC, HC og Søndergaard (der er i Wolves nu), som målmænd i og omkring Mads Hermansens årgang. Der er trods alt grænser for, hvor mange man kan holde varme.
                Ja den er jeg med på. Derfor kan man vel godt ærger sig lidt

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Den er jeg også mest til. Men syntes der skal være 3 målmænd i truppen der er helt klar. Så det kræver at Alstrup er klar til at blive rykket op. Derfor nævnte jeg Grytebust på noget leje
                  Ingen grund til at hjælpe hverken Gryte eller FCK, har vi ikke et talent der kan rykkes op så må der være en aldrende målmand et sted som kan hentes ind som reserve.
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                    Ingen grund til at hjælpe hverken Gryte eller FCK, har vi ikke et talent der kan rykkes op så må der være en aldrende målmand et sted som kan hentes ind som reserve.
                    Hvordan kan det blive til at der er at hjælpe Gryte/FCK? De vil da ikke have problemer med at leje ham ud til anden side. En leje vil da hjælpe os selv mest.
                    Jeg er dog som tidligere skrevet mest på at HC bliver forfremmet, men blev da skræmt i fredags da jeg så Mandé var på bænken. For med ham som 1.målmand vil Grytebust være en gave fra himlen

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Hvordan kan det blive til at der er at hjælpe Gryte/FCK? De vil da ikke have problemer med at leje ham ud til anden side. En leje vil da hjælpe os selv mest.
                      Jeg er dog som tidligere skrevet mest på at HC bliver forfremmet, men blev da skræmt i fredags da jeg så Mandé var på bænken. For med ham som 1.målmand vil Grytebust være en gave fra himlen
                      Jeg er en stædig gammel mand og blev fornærmet over Gryte valgte fck fremfor os. Det vil jo kunne hjælpe Gryte’s karriere igang igen hvis han kommer til OB og genfinder niveauet og dermed vil det være lettere for FCK med et større salg og Gryte til en bedre klub. Jo længere tid han forbliver som bænkevarmer jo sværere bliver det for dem at finde en god klub at afsætte ham til. Men ja som du skriver så vil det sikkert ikke være noget problem for FCK at finde en klub der vil leje, jeg ser bare ingen grund til at det skal være os.
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Hvordan kan det blive til at der er at hjælpe Gryte/FCK? De vil da ikke have problemer med at leje ham ud til anden side. En leje vil da hjælpe os selv mest.
                        Jeg er dog som tidligere skrevet mest på at HC bliver forfremmet, men blev da skræmt i fredags da jeg så Mandé var på bænken. For med ham som 1.målmand vil Grytebust være en gave fra himlen
                        Sådan har jeg det også. Hvis det vurderes HC fortsat er et lille niveau under Mandé, så synes jeg vi skal lave en lejeaftale med en af de københavnske reserver og selvfølgelig helst Gryte, som kender klubben.
                        Jeg håber bare sådan for alle parter det lykkedes at få OC afsted for de her 15-20 mio, gerne med lidt videresalgsklausul også. Det vil være rigtig flot og jeg tror HSV er et rigtig godt første spring for OC

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af StevenG Se indlæg
                          https://m.bild.de/sport/fussball/fus...ildMobile.html

                          Ifølge Bild er der forhandlinger med HSV om Oliver Christensen.
                          "Hamburg ist nicht der einzige Klub, der den 1,90-Meter-Keeper auf dem Zettel hat". Spændende!
                          Og med flere klubber i spil skal vi da ikke have prisen meget under de 3 millioner euro, måske nærmere presse prisen op. Men et udenlandsskifte kan jeg godt unde OC selvom han vil blive voldsomt savnet.
                          Jeg håber også vi satser på HC, hvis OC sælges. Hvis fck er villige til at sælge Gryte for en fornuftig pris, så vil han også være fin at få retur.

                          Comment


                            Desler har vist nok været nævnt herinde som en mulighed, den ser dog ud til at være væk nu.
                            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/ligu...fransk-fodbold
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Hvordan kan det blive til at der er at hjælpe Gryte/FCK? De vil da ikke have problemer med at leje ham ud til anden side. En leje vil da hjælpe os selv mest.
                              Jeg er dog som tidligere skrevet mest på at HC bliver forfremmet, men blev da skræmt i fredags da jeg så Mandé var på bænken. For med ham som 1.målmand vil Grytebust være en gave fra himlen
                              Af ren nysgerrighed, hvad er det præcis der er så slemt ved Mande som reserve keeper? Jeg er 100% med på at det vil være stærkt at have et målmandsteam bestående af egne drenge og selvfølgelig skal der satses på HC når Oliver skal videre, men hvad bunder dine voldsomme bekymringer i? Mande har taget buret flere gang uden på nogen måde at falde i gennem (på trods af den rust man uundgåeligt samler som reserve uden en reserveholdsliga der kan hjælpe en med at holde kampformen ved lige). Han har lavet fejl, heldigvis ikke en masse der har kostet, men han har også lavet masser af gode redninger - imo. er han en rigeligt god reservekeeper der oven i købet er ekstremt god for truppen og som aldrig, som i aldrig, har brokket sig over hans situation. Jeg forstår ikke helt hvorfor manden skal tales så elendig.

                              En leje af Gryte synes jeg vil være fuldstændig håbløs, også selvom han unægteligt er en bedre keeper end Mande.
                              Last edited by stonebear; 19-07-2021, 09:23.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                                Af ren nysgerrighed, hvad er det præcis der er så slemt ved Mande som reserve keeper? Jeg er 100% med på at det vil være stærkt at have et målmandsteam bestående af egne drenge og selvfølgelig skal der satses på HC når Oliver skal videre, men hvad bunder dine voldsomme bekymringer i? Mande har taget buret flere gang uden på nogen måde at falde i gennem (på trods af den rust man uundgåeligt samler som reserve uden en reserveholdsliga der kan hjælpe en med at holde kampformen ved lige). Han har lavet fejl, heldigvis ikke en masse der har kostet, men han har også lavet masser af gode redninger - imo. er han en rigeligt god reservekeeper der oven i købet er ekstremt god for truppen og som aldrig, som i aldrig, har brokket sig over hans situation. Jeg forstår ikke helt hvorfor manden skal tales så elendig.

                                En leje af Gryte synes jeg vil være fuldstændig håbløs, også selvom han unægteligt er en bedre keeper end Mande.
                                Jeg tror bekymringen går på hvis Mande skal være vores første keeper. Som reserve er det ok, men jeg deler bekymringen, hvis det pludselig skal være ham der satses på. Så har jeg langt mere fidus til HC også ifht vores strategi og videresalgspotentiale osv.. Men hvis OC sælges så vil der jo komme et hul og så er spørgsmålet om der skal hentes en udefra eller om vi rykker endnu et målmandstalent op til at supplere HC og Mande.
                                Mht. Gryte så er jeg helt enig med dig, hvis det drejer sig om en lejeaftale. Hvis vi skal have Gryte tilbage så skal det være fordi fck har indset at de kan fodre svin med klassekeepere samt diverse talenter og at de derfor måske er villige til at sælge Gryte til en for os overkommelig pris.

                                Comment

                                Working...
                                X