Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    Jesper Hansen igen? Tror det er udelukket. Det blev ja helt klart kommunikeret dertid at der bruges en sportdirektør med andre evner end JHs om at videreudvikle klubben. Og man hørte dertid også at Enrico ville være alt andet end begejstret om JH. Og Troels Bech er sikker en flink fyr og har et godt navn i OB og kunne sikker bidrage med meget. Men ville preferere en kandidat som kommer ikke fra den velkendte danske andedam. Tror det ville være bedst med en kandidat udefra med friske ideer og erfaringer fra andre ligaer.
    https://www.transfermarkt.com/mats-g...l/trainer/2383

    https://www.transfermarkt.com/ulrik-.../trainer/38157

    https://www.transfermarkt.com/michae.../trainer/44373

    https://www.transfermarkt.com/tomas-.../trainer/69635

    https://www.transfermarkt.com/alexan.../trainer/26100

    Last edited by Plum; 07-06-2021, 21:50.
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

      Jesper Hansen igen? Tror det er udelukket. Det blev ja helt klart kommunikeret dertid at der bruges en sportdirektør med andre evner end JHs om at videreudvikle klubben. Og man hørte dertid også at Enrico ville være alt andet end begejstret om JH. Og Troels Bech er sikker en flink fyr og har et godt navn i OB og kunne sikker bidrage med meget. Men ville preferere en kandidat som kommer ikke fra den velkendte danske andedam. Tror det ville være bedst med en kandidat udefra med friske ideer og erfaringer fra andre ligaer.
      Mulighederne er mange. Jeg tænker bare højt. Prøver med en mere…

      Ole Nielsen fra OIK

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Mulighederne er mange. Jeg tænker bare højt. Prøver med en mere…

        Ole Nielsen fra OIK
        Den køber jeg ikke, men det kan selvf. ikke helt udelukkes. Nystartet direktør i OIK på deres nye storsponsors kendskab og anbefaling af ON. Jeg har yderligere snakket kort med ON i forb. med et job i skøjtehallen, og det lød på en løs bemærkning fra mig ikke som han var kandidat. ON ved jeg dog har en kæmpe kontaktflade i sportens verden, er vellidt og er en god (jysk) forhandler i fht. administrative systemer som en kommune oftest er ... faktisk en udmærket kandidat, men jeg vil se det før jeg tror det.

        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Han virker ihverfald ikke på mig som en udvikler og i sø sætter. Mere en organisator og tilpasser. Men han har en høj stjerne i Ådalen og hvis han meldte sig under fanen igen tror jeg seriøst de ville overveje det. Jeg ser gerne TB

          Men i bund og grund har de måske allerede den bedste mand ansat i koncernen. Nemlig Enrico selv
          Jeg er heller ikke i tvivl om mange i Ådalen har værdsat det arbejde JH har lavet i høj grad.
          Men jeg vil stille mig noget undrende tilbage, hvis ikke man finder en mand med bedre kommunikationsevner end JH, når man nu har MH som sportschef, der ikke lige mestrer den del af jobbet. Nu har Enrico virkelig været på banen i medierne med den nye strategi, og jeg tror ikke han har undgået en eneste gang at fortælle at MH og TH er hovedforfattere bag den. Alligevel er det Enrico som får æren af i bredest muligt omfang at få den kommunikeret ud, hvilket uomtvisteligt er en soleklar erkendelse af at den på denne måde formidles mærkbart mere sexet end hvis MH skulle stå på egne ben og omtale den.
          Når nu OB er kommet til så mange erkendelser som strategien også vidner om, så tror jeg også de har indset de er langt fra top 6 kommunikativt, hvis ikke Enrico tager taktstokken. Det vil bare virke skævt han skal fortsætte med det, når vi hyrer en OB-direktør og derfor bør man se sig om efter en direktør, som mestrer formidlingens kunst. Det gør TB og derfor håber jeg også det bliver ham.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

            Jeg er heller ikke i tvivl om mange i Ådalen har værdsat det arbejde JH har lavet i høj grad.
            Men jeg vil stille mig noget undrende tilbage, hvis ikke man finder en mand med bedre kommunikationsevner end JH, når man nu har MH som sportschef, der ikke lige mestrer den del af jobbet. Nu har Enrico virkelig været på banen i medierne med den nye strategi, og jeg tror ikke han har undgået en eneste gang at fortælle at MH og TH er hovedforfattere bag den. Alligevel er det Enrico som får æren af i bredest muligt omfang at få den kommunikeret ud, hvilket uomtvisteligt er en soleklar erkendelse af at den på denne måde formidles mærkbart mere sexet end hvis MH skulle stå på egne ben og omtale den.
            Når nu OB er kommet til så mange erkendelser som strategien også vidner om, så tror jeg også de har indset de er langt fra top 6 kommunikativt, hvis ikke Enrico tager taktstokken. Det vil bare virke skævt han skal fortsætte med det, når vi hyrer en OB-direktør og derfor bør man se sig om efter en direktør, som mestrer formidlingens kunst. Det gør TB og derfor håber jeg også det bliver ham.
            Lige præcis! TB er som skabt til den post, hvis man kigger på det eksisterende personale omkring positionen

            Comment


              Jeg forstår slet ikke, at i føler at Troels Bech er skabt til fodbolddirektør-rollen, jeg tror tværtimod han vil være et rigtigt skidt match. Jeg synes det er meget sigende for Troels, at hans første job tilbage i fodbolden var som cheftræner igen. Jeg er ikke i tvivl om, at det er der hans hjerte ligger, og at det også er der han har kompetencerne, om det så skal være som cheftræner i fremtiden eller en sportschef-rolle kan måske diskuteres, men han skal have fingrene nede i kagedejen og træffe fodboldmæssige beslutninger i dagligdagen, hvis man skal have det bedste ud af ham, det er jeg ikke i tvivl om.

              Man kan diskutere, hvor stor en succes han var i Brøndby, men hvad man dårligt kan diskutere er, at den tilstand han efterlod Brøndby i økonomisk, var alt andet end god. Det var han selvfølgelig ikke ene om, men i de knap -80 millioner man går ud med i underskud efter TB er stoppet, ligger der for en stor del nogle meget store transferbeløb og dyre kontrakter som TB har indgået med spillere som Erceg, Gammelby, Halimi, Radosevic osv. og samtidig har man aldrig fået indfriet nogle store salg på spillere som Pukki, Wilczek, Mukthar, Larsson osv. I sådanne tilfælde er man nødt til at tænke mere som CEO end som fodboldtræner, og det føler jeg mig slet ikke overbevist om, at TB er i stand til.

              Jeg tror egentlig at navne som JH og Enrico, som folk har nævnt, er meget bedre matches. Vi ved alle sammen godt inderst inde, at fodbolddirektøren ikke kommer til at træffe de store strategiske beslutninger og får muligheden for at trække klubben i den retning han vil. Det sidder der stadig en bestyrelsesformand, formand for det sportslige udvalg og nærmest eneejer af klubben der gør, og der er ingen chance for at han vil stoppe med at blande sig og bestemme. Læg så dertil, at der fortsat vil være en sportschef, en cheftræner og et øvrigt sportsligt udvalg med kompetencer inden for fodbolden, som selvfølgelig fortsat vil have en hvis medbestemmelse.

              Jeg har svært ved at se andet, end at fodbolddirektørens ansvar primært ender med at blive forretningsstyringen af OB, det bliver at strømline og forbedre beslutningsprocesserne, og det bliver at fremstå som lynafleder for den øvrige sportslige ledelse ved at fremstå meget tydelig og kompetent rent kommunikativt, når de store linjer skal tegnes udadtil, og når der skal tages nogle møgsager. Og så bliver der givetvis også fortsat noget politisk arbejde ift. DBU, Divisionsforening, amatørklubben, kommunen osv. de ting som JH rygtedes for at være dygtig til. Jeg kan simpelthen ikke se, at det her skulle være guf for Troels Bech.

              Hvis den gode kandidat med erfaring inden for branchen, som Henrik Tønder fra Vejle måske kunne have været, ikke er til at få fat i, vil jeg have det fint med, hvis man laver en "Enrico-ansættelse" igen. Altså man går ud i det store erhvervsnetværk der er rundt om OB og Thorborg, og blandt de sikkert flere dygtige og fodboldinteresserede CEOs, finder en der tænker i udvikling og innovativt, og som kan begå sig rigtigt godt på de bonede gulve og foran en mikrofon. Det tror jeg er det vi skal håbe på, at vi får. Fodbolddirektøren kommer ikke og redder OB rent sportsligt, men han kan forhåbentligt være med til at flytte klubben på mange andre punkter, som så kan danne grundlag for den sportslige udvikling.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                Jeg forstår slet ikke, at i føler at Troels Bech er skabt til fodbolddirektør-rollen, jeg tror tværtimod han vil være et rigtigt skidt match. Jeg synes det er meget sigende for Troels, at hans første job tilbage i fodbolden var som cheftræner igen. Jeg er ikke i tvivl om, at det er der hans hjerte ligger, og at det også er der han har kompetencerne, om det så skal være som cheftræner i fremtiden eller en sportschef-rolle kan måske diskuteres, men han skal have fingrene nede i kagedejen og træffe fodboldmæssige beslutninger i dagligdagen, hvis man skal have det bedste ud af ham, det er jeg ikke i tvivl om.

                Man kan diskutere, hvor stor en succes han var i Brøndby, men hvad man dårligt kan diskutere er, at den tilstand han efterlod Brøndby i økonomisk, var alt andet end god. Det var han selvfølgelig ikke ene om, men i de knap -80 millioner man går ud med i underskud efter TB er stoppet, ligger der for en stor del nogle meget store transferbeløb og dyre kontrakter som TB har indgået med spillere som Erceg, Gammelby, Halimi, Radosevic osv. og samtidig har man aldrig fået indfriet nogle store salg på spillere som Pukki, Wilczek, Mukthar, Larsson osv. I sådanne tilfælde er man nødt til at tænke mere som CEO end som fodboldtræner, og det føler jeg mig slet ikke overbevist om, at TB er i stand til.

                Jeg tror egentlig at navne som JH og Enrico, som folk har nævnt, er meget bedre matches. Vi ved alle sammen godt inderst inde, at fodbolddirektøren ikke kommer til at træffe de store strategiske beslutninger og får muligheden for at trække klubben i den retning han vil. Det sidder der stadig en bestyrelsesformand, formand for det sportslige udvalg og nærmest eneejer af klubben der gør, og der er ingen chance for at han vil stoppe med at blande sig og bestemme. Læg så dertil, at der fortsat vil være en sportschef, en cheftræner og et øvrigt sportsligt udvalg med kompetencer inden for fodbolden, som selvfølgelig fortsat vil have en hvis medbestemmelse.

                Jeg har svært ved at se andet, end at fodbolddirektørens ansvar primært ender med at blive forretningsstyringen af OB, det bliver at strømline og forbedre beslutningsprocesserne, og det bliver at fremstå som lynafleder for den øvrige sportslige ledelse ved at fremstå meget tydelig og kompetent rent kommunikativt, når de store linjer skal tegnes udadtil, og når der skal tages nogle møgsager. Og så bliver der givetvis også fortsat noget politisk arbejde ift. DBU, Divisionsforening, amatørklubben, kommunen osv. de ting som JH rygtedes for at være dygtig til. Jeg kan simpelthen ikke se, at det her skulle være guf for Troels Bech.

                Hvis den gode kandidat med erfaring inden for branchen, som Henrik Tønder fra Vejle måske kunne have været, ikke er til at få fat i, vil jeg have det fint med, hvis man laver en "Enrico-ansættelse" igen. Altså man går ud i det store erhvervsnetværk der er rundt om OB og Thorborg, og blandt de sikkert flere dygtige og fodboldinteresserede CEOs, finder en der tænker i udvikling og innovativt, og som kan begå sig rigtigt godt på de bonede gulve og foran en mikrofon. Det tror jeg er det vi skal håbe på, at vi får. Fodbolddirektøren kommer ikke og redder OB rent sportsligt, men han kan forhåbentligt være med til at flytte klubben på mange andre punkter, som så kan danne grundlag for den sportslige udvikling.
                Synes det er et rigtigt godt skriv, og er meget enig med dig (for en gangs skyld ).

                Ved ikke hvorfor (da han egentligt ikke har den fornødne erfaring formoder jeg), men Rasmus Festersen popper hele tiden op i mit hoved

                Kender klubben rigtigt godt (af gode grunde), tidligere medlem af Spillerforeningens bestyrelse, vellidt (både klub, fans og sponsorer), udadvendt, virker til intellektuelt at være over gennemsnittet samt ikke vil være for "tung" til NT...
                Last edited by Online; 08-06-2021, 14:02.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                  Jeg forstår slet ikke, at i føler at Troels Bech er skabt til fodbolddirektør-rollen, jeg tror tværtimod han vil være et rigtigt skidt match. Jeg synes det er meget sigende for Troels, at hans første job tilbage i fodbolden var som cheftræner igen. Jeg er ikke i tvivl om, at det er der hans hjerte ligger, og at det også er der han har kompetencerne, om det så skal være som cheftræner i fremtiden eller en sportschef-rolle kan måske diskuteres, men han skal have fingrene nede i kagedejen og træffe fodboldmæssige beslutninger i dagligdagen, hvis man skal have det bedste ud af ham, det er jeg ikke i tvivl om.

                  Man kan diskutere, hvor stor en succes han var i Brøndby, men hvad man dårligt kan diskutere er, at den tilstand han efterlod Brøndby i økonomisk, var alt andet end god. Det var han selvfølgelig ikke ene om, men i de knap -80 millioner man går ud med i underskud efter TB er stoppet, ligger der for en stor del nogle meget store transferbeløb og dyre kontrakter som TB har indgået med spillere som Erceg, Gammelby, Halimi, Radosevic osv. og samtidig har man aldrig fået indfriet nogle store salg på spillere som Pukki, Wilczek, Mukthar, Larsson osv. I sådanne tilfælde er man nødt til at tænke mere som CEO end som fodboldtræner, og det føler jeg mig slet ikke overbevist om, at TB er i stand til.

                  Jeg tror egentlig at navne som JH og Enrico, som folk har nævnt, er meget bedre matches. Vi ved alle sammen godt inderst inde, at fodbolddirektøren ikke kommer til at træffe de store strategiske beslutninger og får muligheden for at trække klubben i den retning han vil. Det sidder der stadig en bestyrelsesformand, formand for det sportslige udvalg og nærmest eneejer af klubben der gør, og der er ingen chance for at han vil stoppe med at blande sig og bestemme. Læg så dertil, at der fortsat vil være en sportschef, en cheftræner og et øvrigt sportsligt udvalg med kompetencer inden for fodbolden, som selvfølgelig fortsat vil have en hvis medbestemmelse.

                  Jeg har svært ved at se andet, end at fodbolddirektørens ansvar primært ender med at blive forretningsstyringen af OB, det bliver at strømline og forbedre beslutningsprocesserne, og det bliver at fremstå som lynafleder for den øvrige sportslige ledelse ved at fremstå meget tydelig og kompetent rent kommunikativt, når de store linjer skal tegnes udadtil, og når der skal tages nogle møgsager. Og så bliver der givetvis også fortsat noget politisk arbejde ift. DBU, Divisionsforening, amatørklubben, kommunen osv. de ting som JH rygtedes for at være dygtig til. Jeg kan simpelthen ikke se, at det her skulle være guf for Troels Bech.

                  Hvis den gode kandidat med erfaring inden for branchen, som Henrik Tønder fra Vejle måske kunne have været, ikke er til at få fat i, vil jeg have det fint med, hvis man laver en "Enrico-ansættelse" igen. Altså man går ud i det store erhvervsnetværk der er rundt om OB og Thorborg, og blandt de sikkert flere dygtige og fodboldinteresserede CEOs, finder en der tænker i udvikling og innovativt, og som kan begå sig rigtigt godt på de bonede gulve og foran en mikrofon. Det tror jeg er det vi skal håbe på, at vi får. Fodbolddirektøren kommer ikke og redder OB rent sportsligt, men han kan forhåbentligt være med til at flytte klubben på mange andre punkter, som så kan danne grundlag for den sportslige udvikling.
                  Fuldstændig enig. Har tidligere sat spørgsmål tegn ved, hvorfor TB skulle være en særlig oplagt kandidat - jeg tror simpelthen folk i høj grad blander en kommende fodbolddirektørs formentlig meget administrative rolle sammen med den klassiske sportsdirektørrolle. Jeg forestiller mig i det hele taget, at det bliver en mand, vi aldrig har hørt om i fodboldsammenhæng.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                    Synes det er et rigtigt godt skriv, og er meget enig med dig (for en gangs skyld ).

                    Ved ikke hvorfor (da han egentligt ikke har den fornødne erfaring formoder jeg), men Rasmus Festersen popper hele tiden op i mit hoved

                    Kender klubben rigtigt godt (af gode grunde), tidligere medlem af Spillerforeningens bestyrelse, vellidt (både klub, fans og sponsorer), udadvendt, virker til intellektuelt at være over gennemsnittet samt ikke vil være for "tung" til NT...
                    Jeg er ikke helt sikker på hvad Festersens arbejde i HR-ON præcis består i, men min meget lidt fodbold interesserede svigerinde der ikke anede at Festersen var tidligere fodboldspiller, har mødt ham flere gange i arbejdsøjemed. Af de ting jeg høre derfra er han, ud over at han er jordens mest sympatiske og vellidte mand, enormt dygtig og kompetent til sit arbejde.

                    Han var en af foredragsholderne til en konference for nyligt hos Technology Denmark (som derudover også talte Troels Bech og Jeppe Curth), og her havde han været rigtigt god. Jeg fandt følgende foredragsbeskrivelse

                    “Hør Rasmus Festersen fra HR-ON fortælle om, hvordan fodboldtens og techledelse forenes i den digitale verden. Hvorfor techvirksomheder skal tænke mindre kode og mere kollektiv, når de rekrutterer. Hør ligeledes hvorfor medarbejderen skal være en aktiv medspiller fra onboarding til offboarding. Hvordan den virtuelle leder og digitale værktøjer i praksis kan understøtte dette, så du skaber engagement blandt dine kandidater og medarbejdere med relativ simple midler.”

                    Han har været rygtet til SønderjydsE og jeg synes han virker som en rigtigt spændende profil, og han er ihvertfald en person som jeg ville elske at se i OB

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                      Jeg forstår slet ikke, at i føler at Troels Bech er skabt til fodbolddirektør-rollen, jeg tror tværtimod han vil være et rigtigt skidt match. Jeg synes det er meget sigende for Troels, at hans første job tilbage i fodbolden var som cheftræner igen. Jeg er ikke i tvivl om, at det er der hans hjerte ligger, og at det også er der han har kompetencerne, om det så skal være som cheftræner i fremtiden eller en sportschef-rolle kan måske diskuteres, men han skal have fingrene nede i kagedejen og træffe fodboldmæssige beslutninger i dagligdagen, hvis man skal have det bedste ud af ham, det er jeg ikke i tvivl om.

                      Man kan diskutere, hvor stor en succes han var i Brøndby, men hvad man dårligt kan diskutere er, at den tilstand han efterlod Brøndby i økonomisk, var alt andet end god. Det var han selvfølgelig ikke ene om, men i de knap -80 millioner man går ud med i underskud efter TB er stoppet, ligger der for en stor del nogle meget store transferbeløb og dyre kontrakter som TB har indgået med spillere som Erceg, Gammelby, Halimi, Radosevic osv. og samtidig har man aldrig fået indfriet nogle store salg på spillere som Pukki, Wilczek, Mukthar, Larsson osv. I sådanne tilfælde er man nødt til at tænke mere som CEO end som fodboldtræner, og det føler jeg mig slet ikke overbevist om, at TB er i stand til.

                      Jeg tror egentlig at navne som JH og Enrico, som folk har nævnt, er meget bedre matches. Vi ved alle sammen godt inderst inde, at fodbolddirektøren ikke kommer til at træffe de store strategiske beslutninger og får muligheden for at trække klubben i den retning han vil. Det sidder der stadig en bestyrelsesformand, formand for det sportslige udvalg og nærmest eneejer af klubben der gør, og der er ingen chance for at han vil stoppe med at blande sig og bestemme. Læg så dertil, at der fortsat vil være en sportschef, en cheftræner og et øvrigt sportsligt udvalg med kompetencer inden for fodbolden, som selvfølgelig fortsat vil have en hvis medbestemmelse.

                      Jeg har svært ved at se andet, end at fodbolddirektørens ansvar primært ender med at blive forretningsstyringen af OB, det bliver at strømline og forbedre beslutningsprocesserne, og det bliver at fremstå som lynafleder for den øvrige sportslige ledelse ved at fremstå meget tydelig og kompetent rent kommunikativt, når de store linjer skal tegnes udadtil, og når der skal tages nogle møgsager. Og så bliver der givetvis også fortsat noget politisk arbejde ift. DBU, Divisionsforening, amatørklubben, kommunen osv. de ting som JH rygtedes for at være dygtig til. Jeg kan simpelthen ikke se, at det her skulle være guf for Troels Bech.

                      Hvis den gode kandidat med erfaring inden for branchen, som Henrik Tønder fra Vejle måske kunne have været, ikke er til at få fat i, vil jeg have det fint med, hvis man laver en "Enrico-ansættelse" igen. Altså man går ud i det store erhvervsnetværk der er rundt om OB og Thorborg, og blandt de sikkert flere dygtige og fodboldinteresserede CEOs, finder en der tænker i udvikling og innovativt, og som kan begå sig rigtigt godt på de bonede gulve og foran en mikrofon. Det tror jeg er det vi skal håbe på, at vi får. Fodbolddirektøren kommer ikke og redder OB rent sportsligt, men han kan forhåbentligt være med til at flytte klubben på mange andre punkter, som så kan danne grundlag for den sportslige udvikling.
                      Men det er jo også det en direktør skal … en direktør skal eksekvere på den strategi bestyrelsen udarbejder. Der er ikke så meget specielt i det og det eneste specielle i OB fremfor så mange andre steder er Sportsudvalget og det syntes jeg egentlig at der er kommet en ok forklaring på.

                      Koncernbestyrelsen udarbejder en overordnet strategi for koncernen.
                      Direktøren på koncernniveau har til opgave at eksekvere den strategi i det daglige.
                      Direktøren har ikke tid eller kompetencer til at håndtere så specialiseret et område som en fodboldklub er, hvorfor der er ansat en sportschef. Jeg tænker at der også er chefer for de andre forretningsben i OS&E?
                      Sportschefen har for travlt til at håndtere alt der har med OB at gøre hvorfor man ansætter en Sportsdirektør til at håndtere det mere forretningsmæssige så Sportschefen kan tage sig af det sportslige og skal eksekvere på strategien der har med fodbolddelen at gøre.
                      For hver “afdeling” af sportsklubben er der ansat ansvarlige (trænere) der har et antal mellemledere og specialister der understøtter den daglige drift.
                      Akademiet er en særlig afdeling der derfor har en overordnet chef for hver af de afdelinger der hører herunder.

                      Det man kan påpege er, at hverken sportschefen eller sportsdirektøren eller den administrerende direktør har fået mandat til at bruge mange penge på f.eks. transfermarked. Derfor skal de beslutninger et niveau op men da koncernbestyrelsen ikke er agil og kan tage hurtige beslutninger, hvilket der kan være behov for, herunder fordi der er medarbejdervalgte bestyrelsesmedlemmer og andre uden indsigt i markedet, har man indsat et advisory board/minibestyrelse/sportsudvalg der kan træffe de beslutninger når mulighederne opstår.
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        Louka Prip præsenteres i OB eller AaB indenfor 24 timer.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg
                          Louka Prip præsenteres i OB eller AaB indenfor 24 timer.
                          Åhhh nej!
                          siden 1887

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg
                            Louka Prip præsenteres i OB eller AaB indenfor 24 timer.
                            Så håber det bliver AaB. Vi har brug for en hb og en def. mid.. Og hvis Lieder rejser videre og man har behov for at hente én mere ind fordi man stoler ikke på Hylle eller Sveinn, eller hvis Max og OB ikke skriver forlængelse så ser ikke Prip som løsning.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg
                              Louka Prip præsenteres i OB eller AaB indenfor 24 timer.
                              Pænt sikker på det er Aab så

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                                Så håber det bliver AaB. Vi har brug for en hb og en def. mid.. Og hvis Lieder rejser videre og man har behov for at hente én mere ind fordi man stoler ikke på Hylle eller Sveinn, eller hvis Max og OB ikke skriver forlængelse så ser ikke Prip som løsning.
                                midten trænger helt sikkert til en upgrade....men er prip det???

                                Lad os håbe på en and eller en AAB signing, for håber da på ambitionsniveauet er bare en kende højere

                                Comment

                                Working...
                                X