Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

    Kære Andreas, der var ikke min mening, at ødelægge nogens dag, men jeg var dybt bekymret for min klub, hvis MH skal stå med hovedansvaret for spillertransfers, især nu hvor Ramadani og Louka Prip er rygtet til OB. Jeg tror du er enig med mig i, at vi skal have bedre spillere end de 2 til klubben.
    Til gengæld har jeg noget positivt at meddele efter at have lyttet 75 minutter til den fremragende potcast Mediano Magasinet Bossword OB Special.
    Enrico A bliver interwievet om OB strategi og meget mere. Og nu til det positive : Enrico skal være chef for den nye fodbolddirektør, som skal være chef for MH. Enrico udtalte helt klart, at MH`s kompetencer er størst tæt på banen og spillerne og derfor skulle bruges der, medens den nye direktør skal aflaste MH på andre områder.
    Det tolker jeg helt klart positivt mht. transferansvaret.
    Håber det kan give dig og andre fans en rigtig god lørdag.
    Mvh pnl
    Det var helt for sjovt at skrive om "ødelæggelsen af dagen". Er absolut enig med dig i hensigt af MH og deler din bekymring der fuldstændigt. :-)
    Og det er rigtig, rigtig gode nyheder hvad du skriver om den nye sportdirektørens hierarkiske position og opgave. Håbede allerede at han bliver chef for MH men det var ja endnu ikke udmeldt. Det viser ja helt klart at ledelsen har erkendt at MH mangler erfaring/netværk/evner at udfylde opgaven OG er villig at handle og gribe ind.
    Har hidtil først hørt de første 10 minutter af podcasten og glæder mig på at høre den hele senere.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Ser ud til at FCN mister minimum 3 rutinerede centerbacks denne sommer med Kian Hansen på vej væk også. Kunne man frygte at de hentede lidt rutine udefra og kunne gå efter en som Tverskov? Man har jo set før at de ikke er bange for at bruge penge i Danmark hvis det er nødvendigt. Han ville jo desværre passe fint ind derovre og kunne selv være interesseret i at prøve noget nyt

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Ser ud til at FCN mister minimum 3 rutinerede centerbacks denne sommer med Kian Hansen på vej væk også. Kunne man frygte at de hentede lidt rutine udefra og kunne gå efter en som Tverskov? Man har jo set før at de ikke er bange for at bruge penge i Danmark hvis det er nødvendigt. Han ville jo desværre passe fint ind derovre og kunne selv være interesseret i at prøve noget nyt
        Kan godt se det fornuftige for FCN men så er spørgsmålet måske hvor stor tiltro Tver har til den “nye” strategi og om han vil hjem til Kbh. Pengene er sikkert ikke et problem for FCN men tror ikke på de vil betale overpris.
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

          Kan godt se det fornuftige for FCN men så er spørgsmålet måske hvor stor tiltro Tver har til den “nye” strategi og om han vil hjem til Kbh. Pengene er sikkert ikke et problem for FCN men tror ikke på de vil betale overpris.
          Bliver svært at undvære Tverskov men det er nok den plads OB er bedst dækket ind og med penge på lommen fra et salg kan hente en DH hjem hvis det endelig skulle være …

          Håber at der bliver prioriteret en højreback og så må Ryan være reserve til der kommer er talent op … hvor langt ned skal man for at finde en der kunne have potentiale? I OB eller på nogle af Øens hold …
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Ser ud til at FCN mister minimum 3 rutinerede centerbacks denne sommer med Kian Hansen på vej væk også. Kunne man frygte at de hentede lidt rutine udefra og kunne gå efter en som Tverskov? Man har jo set før at de ikke er bange for at bruge penge i Danmark hvis det er nødvendigt. Han ville jo desværre passe fint ind derovre og kunne selv være interesseret i at prøve noget nyt
            Jeg tænker ikke det er urealistisk i hvert fald. Når de var villige til at betale 7 millioner for en 30-årig Kian Hansen (genialt salg af FCM i øvrigt), mon så ikke de kunne finde på at ville lægge nogle millioner for en Tverskov der nok har lidt flere år tilbage at løbe på, og som ville passe perfekt ind i deres spillestil.

            Spørgsmålet er hvor meget det der udland trækker i Tverskov. Det er jo snart for sent for ham til at finde noget der sådan rigtigt er interessant, med mindre det skal være sådan noget Cypern noget, som Kian Hansen er på vej afsted til, så jeg har under alle omstændigheder set ham som et sandsynligt salg den her sommer. Men det kan jo også være det ikke trækker i ham, i så fald kunne han jo ligeså godt spille i FCN som i OB. I så fald skal vi tage os rigtigt godt betalt, hvis han skal til Farum i hvert fald, mindst det samme som FCM fik der for et par år siden.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

              Kan godt se det fornuftige for FCN men så er spørgsmålet måske hvor stor tiltro Tver har til den “nye” strategi og om han vil hjem til Kbh. Pengene er sikkert ikke et problem for FCN men tror ikke på de vil betale overpris.
              7 mill for Kian Hansen på vej ned i niveau. Just saying. Har aldrig forstået den handel fra FCNs side. Hvis de byder 6-7 mill for ham tror jeg de sælger

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                Jeg tænker ikke det er urealistisk i hvert fald. Når de var villige til at betale 7 millioner for en 30-årig Kian Hansen (genialt salg af FCM i øvrigt), mon så ikke de kunne finde på at ville lægge nogle millioner for en Tverskov der nok har lidt flere år tilbage at løbe på, og som ville passe perfekt ind i deres spillestil.

                Spørgsmålet er hvor meget det der udland trækker i Tverskov. Det er jo snart for sent for ham til at finde noget der sådan rigtigt er interessant, med mindre det skal være sådan noget Cypern noget, som Kian Hansen er på vej afsted til, så jeg har under alle omstændigheder set ham som et sandsynligt salg den her sommer. Men det kan jo også være det ikke trækker i ham, i så fald kunne han jo ligeså godt spille i FCN som i OB. I så fald skal vi tage os rigtigt godt betalt, hvis han skal til Farum i hvert fald, mindst det samme som FCM fik der for et par år siden.
                Udlandet kunne også være godt for Tverskov. Og vi vil nok også hellere sende ham uden for grænserne. Vi må se. Jeg kunne godt forestille mig de lagde et bud. Så er det jo så bare spørgsmålet om vi accepterer det. Har svært ved at se de kører igennem med dem de har nu(men håber det da)

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                  Bliver svært at undvære Tverskov men det er nok den plads OB er bedst dækket ind og med penge på lommen fra et salg kan hente en DH hjem hvis det endelig skulle være …

                  Håber at der bliver prioriteret en højreback og så må Ryan være reserve til der kommer er talent op … hvor langt ned skal man for at finde en der kunne have potentiale? I OB eller på nogle af Øens hold …
                  Tror der er lang vej. Ham der skulle have været op solgte vi for et par år siden

                  Comment


                    Mht. Ryan tror jeg vi skal håbe på, at han måske kan skydes af til USA for et par millioner eller lignende. Ellers bliver det næppe rigtigt skabt nogen økonomi ved at komme af med ham.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                      Mht. Ryan tror jeg vi skal håbe på, at han måske kan skydes af til USA for et par millioner eller lignende. Ellers bliver det næppe rigtigt skabt nogen økonomi ved at komme af med ham.
                      Den håber jeg også på. Men mest realistisk er han at finde i OB næste sæson og man lader kontrakten løbe ud. Har svært ved at se man mirakuløst løser alle hans skadesproblemer. Jeg hørte allerede i start Maj(og har skrevet det) at han ikke blev klar i de sidste kampe og skal være heldig bare at være nogenlunde klar til opstarten 18. Juni. Hvis man ikke finder en ny løsning på højreback er man virkelig useriøs. Men er jeg overbevist om at de gør

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Tror der er lang vej. Ham der skulle have været op solgte vi for et par år siden
                        Hvem var der?
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                          Hvem var der?
                          Gustav Grubbe som blev solgt til Red Bull Leipzig. 3,75 mill

                          Comment


                            Hvem spiller højre back på U-holdene?
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                              Hvem spiller højre back på U-holdene?
                              Mener det er Lasse Skøtt der spiller på U19. Han er god. Men tvivler på han får kontrakt

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                                Hvem spiller højre back på U-holdene?
                                Også Jakob Okkels. Kan huske han fik lidt spilletid i nogle træningskampe under Michelsen

                                Comment

                                Working...
                                X