Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    "Største punkt på dagsordenen er jo nok en ny træner " skriver Plum. "Nok". Nej, det er da helt sikkert det største punkt. Og han bør have indflydelse på køb og salg - måske ikke de enkelte spillere allerede men han har vel et ønske om en spillestil.
    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

    OB - engang var vi gode

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
      "Største punkt på dagsordenen er jo nok en ny træner " skriver Plum. "Nok". Nej, det er da helt sikkert det største punkt. Og han bør have indflydelse på køb og salg - måske ikke de enkelte spillere allerede men han har vel et ønske om en spillestil.
      Nu er det jo OB og Hemme så jeg ser det ikke som en naturlig ting.
      Når det så er sagt hvem bestemmer så spillestilen? Sportschefen der finder en træner med den spillestil klubben vil have som udtryk så ungdomsholdene kan træne til den eller den enkelte træner så man skifter stil hver gang man skifter træner ..
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
        "Største punkt på dagsordenen er jo nok en ny træner " skriver Plum. "Nok". Nej, det er da helt sikkert det største punkt. Og han bør have indflydelse på køb og salg - måske ikke de enkelte spillere allerede men han har vel et ønske om en spillestil.
        indflydelse - ja så længe det følger den plan OB vil spille efter. Selvfølgelig må man være pragmatisk. Jes måtte sadle om i FCK og vende tilbage til 4 mand bagerst - men man bør have en stil, og så indrette sig anderledes hvis der bliver behov - feks. pga skader.

        Comment


          #19
          Kan se på Transfermarkt at Deslers kontrakt udløber til december. Kunne det være en idé at hente ham hjem igen? Hvis man ikke forlænger med Oli og AJA, kunne han jo være fin at have i truppen

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
            Kan se på Transfermarkt at Deslers kontrakt udløber til december. Kunne det være en idé at hente ham hjem igen? Hvis man ikke forlænger med Oli og AJA, kunne han jo være fin at have i truppen
            Hmmm. Rigtig godt spørgsmål. Ham er jeg lidt i tvivl om. Er ikke sikker på at han har kvaliteten til at løfte os. Så vil umiddelbart heller satse på Robin Ø

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
              Kan se på Transfermarkt at Deslers kontrakt udløber til december. Kunne det være en idé at hente ham hjem igen? Hvis man ikke forlænger med Oli og AJA, kunne han jo være fin at have i truppen
              jeg ser ikke Desler som nogen opgradering i forhold til AJA og Lund. Det kan selvfølgelig være at det var Kent.N, som havde forbudt ham at komme over ret meget over midten. Det skete sjældent. Og så fyldte han for lidt defensivt, var alt for nem at komme udenom. Det bliver et nej tak.
              OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

              Comment


                #22
                Desler har gjort det ret godt i Norge og bliver også godt "ratet" af de norske eksperter, jeg tror derfor at han kan få mange spændende tilbud som OB ikke kan matche på flere parametre. Jeg kunne dog forestille mig at Desler kom tilbage ala Matti Lund (dog med bedre timing) senere i karrieren.

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Hmmm. Rigtig godt spørgsmål. Ham er jeg lidt i tvivl om. Er ikke sikker på at han har kvaliteten til at løfte os. Så vil umiddelbart heller satse på Robin Ø
                  Det behøver vel ikke være enten-eller. Robin kan bruges på alle tre pladser i forsvaret, og er vel egentlig skolet centerforsvarer, er han ikke? Jeg ville i hvert fald hellere have Desler end OL og AJA, især hvis han har udviklet sig godt i Norge, hvad det lyder til, han har.

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                    Det behøver vel ikke være enten-eller. Robin kan bruges på alle tre pladser i forsvaret, og er vel egentlig skolet centerforsvarer, er han ikke? Jeg ville i hvert fald hellere have Desler end OL og AJA, især hvis han har udviklet sig godt i Norge, hvad det lyder til, han har.
                    Jo det er han. Og skulle Desler vende tilbage vil jeg da heller ikke finde høtyven frem.

                    Jeg tror bare at Østrøm bliver back/wingback i OB. Ikke at han ikke kunne blive en centerback men mere det fact at der har vi allerede Vestergaard på vej frem og man nok ikke har et stort antal spille minutter nok hvis de begge skal køres frem. Derfor bør man give Østrøm en lang kontrakt(selvom han endnu ikke er færdig på gymnasiet) og satse på ham som højreback og backup på venstre.

                    Og det betyder et farvel til Oliver Lund som nok skal få en superliga kontrakt et andet sted. Det har han gjort sig fortjent til i hans tid i OB

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Jo det er han. Og skulle Desler vende tilbage vil jeg da heller ikke finde høtyven frem.

                      Jeg tror bare at Østrøm bliver back/wingback i OB. Ikke at han ikke kunne blive en centerback men mere det fact at der har vi allerede Vestergaard på vej frem og man nok ikke har et stort antal spille minutter nok hvis de begge skal køres frem. Derfor bør man give Østrøm en lang kontrakt(selvom han endnu ikke er færdig på gymnasiet) og satse på ham som højreback og backup på venstre.

                      Og det betyder et farvel til Oliver Lund som nok skal få en superliga kontrakt et andet sted. Det har han gjort sig fortjent til i hans tid i OB
                      Det kan jeg sagtens følge - og enig, en lang kontrakt til Østrøm må være en no-brainer. Og gerne nu, før han får det gennembrud, der nok skal vente lige rundt om hjørnet.

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                        Det kan jeg sagtens følge - og enig, en lang kontrakt til Østrøm må være en no-brainer. Og gerne nu, før han får det gennembrud, der nok skal vente lige rundt om hjørnet.
                        Jeg tror slet ikke at man er i tvivl i OB om Robin Østrøm. Men det er klart at RØ måske gerne vil se en plan før han laver en lang kontrakt med os. For hvis han 100% ser sig selv som CB og OB vil have ham som back kan det give problemer. Jeg tror dog at de nok skal få det hele afstemt og får lavet en lang kontrakt inden udgangen af 2021

                        Vestergaard er man heller ikke i tvivl om. Man vil bare se om hans krop kan holde til at være fuldtidsprofessionel. Hvis den kan det venter der også en lang kontrakt inden alt for lang tid.

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Jo det er han. Og skulle Desler vende tilbage vil jeg da heller ikke finde høtyven frem.

                          Jeg tror bare at Østrøm bliver back/wingback i OB. Ikke at han ikke kunne blive en centerback men mere det fact at der har vi allerede Vestergaard på vej frem og man nok ikke har et stort antal spille minutter nok hvis de begge skal køres frem. Derfor bør man give Østrøm en lang kontrakt(selvom han endnu ikke er færdig på gymnasiet) og satse på ham som højreback og backup på venstre.

                          Og det betyder et farvel til Oliver Lund som nok skal få en superliga kontrakt et andet sted. Det har han gjort sig fortjent til i hans tid i OB
                          Det er så også én af de eneste måder du kan få mig overtalt til at skille os af med Oli, det er hvis vi kan få Desler i stedet. Ellers beholder jeg med glæde Oli OG min lave IQ
                          Last edited by Bobolarsen; 15-02-2021, 12:11.

                          Comment


                            #28
                            Lyder til at David Nielsen og AGF måske også har scoutet Østrøm tidligere

                            https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...am-hele-vejen/

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Lyder til at David Nielsen og AGF måske også har scoutet Østrøm tidligere

                              https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...am-hele-vejen/
                              ... eller overvejer at tilbyde ham en bedre kontrakt

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                                ... eller overvejer at tilbyde ham en bedre kontrakt
                                Hvordan ser Robins kontrakt egentlig ud nu her?

                                Comment

                                Working...
                                X