Oprindeligt indsendt af andlox
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2021
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Der finder ingen Jesper Tøje på Twitter. Så det er vel en and.
Jeg stoler på at det han siger er rigtigt. Så kan man altid betvivle hans kilder
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
Undskyld. Han hedder Jeppe Toje"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 1
Comment
-
Ah, o.k.. Så har fundet det. Men håber han tager fejl. OB skaml have modet at prøve noget nyt. Og hvis vi tager det seriøst med at bygge på talenter fra akademiet så er det ja helt væk med Sørensen.
Peter Sørensen sagde ja til jobbet fordi han ville være træner i en ambitiøs Superliga klub der frigiver midler tilsvarende. Nu har man så sadlet om i Hobro og givet ham et skrabet budget der ikke er en ambitiøs 1. Div klub værdig. De skal hen og bygge et akademi op som endnu ikke producere spillere der er gode nok og vil derfor fremadrettet få rigeligt at gøre med bare at blive i 1. Div. Jeg tror simpelthen ikke han kan se sig selv i den rolle hvor han skal kæmpe for livet i 1. Div de næste mange år mens man bygger det op. Det er jo ikke ensbetydende med at han ikke vil et akademi. Det skal bare ikke være et hvor 1. sten endnu ikke er lagt.
I OB har man både et akademi der er “klart” og producerer færdige spillere til 1. holdet sammen med et budget der er konkurrence værdigt. Tænk på at han var i SIF i 4 år med OK succes fra 2015-2018 hvor han førte flere talenter op på 1. holdet som bla Skov,Gammelby,Moro,Matsson,Skytte, Mads Emil Madsen og mange flere. Så han har helt klart profilen til det. Her får han endda flere penge mellem hænderne samtidig.
Så kan sagtens se ham i OB. Havde bare håbet på et bedre CV
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Uden at skulle tage hverken OB eller PS i forsvar så syntes jeg efter nærmere eftertanke at det er 2 forskellige ting.
Peter Sørensen sagde ja til jobbet fordi han ville være træner i en ambitiøs Superliga klub der frigiver midler tilsvarende. Nu har man så sadlet om i Hobro og givet ham et skrabet budget der ikke er en ambitiøs 1. Div klub værdig. De skal hen og bygge et akademi op som endnu ikke producere spillere der er gode nok og vil derfor fremadrettet få rigeligt at gøre med bare at blive i 1. Div. Jeg tror simpelthen ikke han kan se sig selv i den rolle hvor han skal kæmpe for livet i 1. Div de næste mange år mens man bygger det op. Det er jo ikke ensbetydende med at han ikke vil et akademi. Det skal bare ikke være et hvor 1. sten endnu ikke er lagt.
I OB har man både et akademi der er “klart” og producerer færdige spillere til 1. holdet sammen med et budget der er konkurrence værdigt. Tænk på at han var i SIF i 4 år med OK succes fra 2015-2018 hvor han førte flere talenter op på 1. holdet som bla Skov,Gammelby,Moro,Matsson,Skytte, Mads Emil Madsen og mange flere. Så han har helt klart profilen til det. Her får han endda flere penge mellem hænderne samtidig.
Så kan sagtens se ham i OB. Havde bare håbet på et bedre CV"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Tja, men hvis man leder kun i den lokale andedam så finder man vel kun de velkendte og sædvanlige haletudser. Og den danske trænerkarussel kører kun ret langsomt og kedeligt. Ville glæde mig hvis vi henter en træner udefra som bringer frisk vind og nye ideer med eller man bygger konsekvent på akademiet og vælger Kim Engstrøm.
- Likes 1
Comment
-
Uden at skulle tage hverken OB eller PS i forsvar så syntes jeg efter nærmere eftertanke at det er 2 forskellige ting.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
Nej, ikke Peter Sørensen til OB, det må simpelthen ikke ske. Så ser jeg 100 gange hellere at vi forfremmer Kim Engstrøm. Ikke at det er min favoritløsning, men klart at foretrække frem for Peter Sørensen.
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
Nej, ikke Peter Sørensen til OB, det må simpelthen ikke ske. Så ser jeg 100 gange hellere at vi forfremmer Kim Engstrøm. Ikke at det er min favoritløsning, men klart at foretrække frem for Peter Sørensen.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
- Likes 1
Comment
-
817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Mads Emil tænker jeg ikke du skal tillægge Peter Sørensen nogen særlig stor ære for ;-)
Skal JM have æren for OC? Eller er det Tonny og Bjerring?
Jeg holder ikke salgstale for PS. Prøver bare at gøre op med at han ikke passer ind i en klub med integreret akademi
Comment
-
Har ingen anelse Magge. Kan bare se han fik debut/blev kørt frem under PS. Hvem der skal have æren er svært at vurdere.
Skal JM have æren for OC? Eller er det Tonny og Bjerring?
Jeg holder ikke salgstale for PS. Prøver bare at gøre op med at han ikke passer ind i en klub med integreret akademi
Det kendskab jeg har til Silkeborg og til AGF der virker det ikke som om han er en savnet træner men det er selvfølgelig kun baseret på fansnak og lidt rygter.
817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
Comment