Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Jeppetoje
    replied
    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
    https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...-brugt-rigtigt

    Send okusun og opondo videre og hent ham her hjem.

    Det sker ikke, ved godt godt. Ren romantik herfra
    Kender en AGF’er der meget gerne vil ha’ ham til klubben

    Leave a comment:


  • Justesen
    replied

    Uha jeg så også gerne Eskesen tilbage i OB, men jeg tror hverken OB eller Eskesen selv er interesseret i det. Hvis han skiftede tilbage ville det være som reserve og nu er han efterhånden nået en alder hvor han skal spille hver weekend, hvis han skal kunne udfolde sit potentiale. Tænker umildbart at top 1 division eller en midterklub i Norge eller Sverige..

    Leave a comment:


  • Balboa
    replied
    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
    https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...-brugt-rigtigt

    Send okusun og opondo videre og hent ham her hjem.

    Det sker ikke, ved godt godt. Ren romantik herfra
    Kunne se på hans Instagram i går, at han er ved at pakke lejligheden ned, så mon ikke et skifte er nært forestående. Nåede lige at tænke om det mon var Eskesen, at Hemmingsen hentydet til, da han sagde at han måske kunne præsentere noget, som ville glæde dem, der holdt rigtig meget af OB. Men realistisk set, så har Eskesen vel ikke helt formået at udvikle sig, som man havde troet og kan ikke helt se, hvor han skulle kunne gøre sig gældende på det nuværende hold. Bedste bud er vel på JJ's plads, men det er vel ikke rigtig nogen upgrade pt.

    Leave a comment:


  • Mfriise
    replied
    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
    https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...-brugt-rigtigt

    Send okusun og opondo videre og hent ham her hjem.

    Det sker ikke, ved godt godt. Ren romantik herfra
    Du ikke den eneste der gerne så Julius hjemme igen!
    Passer bedre ind i systemet nu end sidst han var her

    Leave a comment:


  • Lennon
    replied
    https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...-brugt-rigtigt

    Send okusun og opondo videre og hent ham her hjem.

    Det sker ikke, ved godt godt. Ren romantik herfra

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Jeg indrømmer gerne jeg var en af dem der syntes det var dumt ikke bare at sælge for de 15-18 mill. Så der må man bare give ledelsen kredit.
    Men 1 ting jeg er 100% sikker på er at han ikke har afvist 15-18 mill uden at spørge Thorborg om hvad han syntes. Så derfor ved man jo ikke om det er den sportslige ledelse eller MH der havde is i maven. Eller måske Bjørn der har fjernstyret den fra det kolde nord
    Det er da sandsynligt at NT har været inde over beslutningen om at afvise HSV, men der skal jo også nogen til at sandsynliggøre for NT at der kan komme mere ud af det ved at vente. Jeg antager NT er klog/dygtig nok til at sige JATAK til 15-18 mill. hvis der ikke er bedre sandsynlige muligheder som også passer i OCs karriereplan. At Bjørn Wesström evt. skulle have "fjernstyret fra det kolde nord" er imø. hovedrystende nedladende overfor den nuværende sportslige ledelse - MH bliver med rette klandret for meget (oftest kommunikativt) men her kan vi ikke gøre andet end lette på hatten for håndteringen af salget, og pt. er det altså MH der øverste ansvarlige for det.

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Den står jo stadig lidt ubesvaret tilbage. Indtil videre har vi jo kun hørt om en Norsk højreback der måske er på vej. Men måske først til vinter
    Det er altså ikke vildt imponerende i et vindue hvor vi nu har sparet ca 400.000/måned på spiller lønbudgettet, fået 22 mill i kassen og muligt mere på vej.

    Hvis man virkelig mente Top 6 så vi 2-3 alvorlige forstærkninger her de sidste dage. Tvivler bare på det sker. Man er mere fokuseret i at OB bliver en akademi klub der rekrutterer indefra
    Top 6 er væk, ellers skal vi på en helt ny hylde.
    har svært ved at se os løbe fra FCK, fcm, fcn, AaB, Randers, Bif. Hertil er det ikke givet at GF, slutter bag os. Spørgsmålet er mere om vi overhovedet kan blive nummer 8.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

    Jeg er enig med dig i, at der i øjeblikket næppe foregår en millionhandel i OB uden NT’s godkendelse. Gør heller ikke så meget, når bare der i dette vindue endelig sker noget på de pladser, hvor holdet mangler kvalitet.
    Den står jo stadig lidt ubesvaret tilbage. Indtil videre har vi jo kun hørt om en Norsk højreback der måske er på vej. Men måske først til vinter
    Det er altså ikke vildt imponerende i et vindue hvor vi nu har sparet ca 400.000/måned på spiller lønbudgettet, fået 22 mill i kassen og muligt mere på vej.

    Hvis man virkelig mente Top 6 så vi 2-3 alvorlige forstærkninger her de sidste dage. Tvivler bare på det sker. Man er mere fokuseret i at OB bliver en akademi klub der rekrutterer indefra

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg

    Eller man vidste der var andre følere ude så man ikke følte sig presset til at sælge med det samme.
    Der har utvivlsomt været en del henvendelser. Men der skal godt nok nerver af stål til at sige nej til 15-18 mill i en klub som OB. Det imponerer mig og viser vi er på rette vej rent akademi salgsmæssigt.
    Men kreditten ligger næppe ved MH

    Leave a comment:


  • Københavnstinker
    replied
    Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

    Jeg er enig med dig i, at der i øjeblikket næppe foregår en millionhandel i OB uden NT’s godkendelse. Gør heller ikke så meget, når bare der i dette vindue endelig sker noget på de pladser, hvor holdet mangler kvalitet.
    Sker der noget da? Sæsonen er allerede ved at være solgt - igen.

    Leave a comment:


  • pnl
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Jeg indrømmer gerne jeg var en af dem der syntes det var dumt ikke bare at sælge for de 15-18 mill. Så der må man bare give ledelsen kredit.
    Men 1 ting jeg er 100% sikker på er at han ikke har afvist 15-18 mill uden at spørge Thorborg om hvad han syntes. Så derfor ved man jo ikke om det er den sportslige ledelse eller MH der havde is i maven. Eller måske Bjørn der har fjernstyret den fra det kolde nord
    Jeg er enig med dig i, at der i øjeblikket næppe foregår en millionhandel i OB uden NT’s godkendelse. Gør heller ikke så meget, når bare der i dette vindue endelig sker noget på de pladser, hvor holdet mangler kvalitet.

    Leave a comment:


  • Galamush
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Jeg indrømmer gerne jeg var en af dem der syntes det var dumt ikke bare at sælge for de 15-18 mill. Så der må man bare give ledelsen kredit.
    Men 1 ting jeg er 100% sikker på er at han ikke har afvist 15-18 mill uden at spørge Thorborg om hvad han syntes. Så derfor ved man jo ikke om det er den sportslige ledelse eller MH der havde is i maven. Eller måske Bjørn der har fjernstyret den fra det kolde nord
    Eller man vidste der var andre følere ude så man ikke følte sig presset til at sælge med det samme.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Isoleret set er det overraskende positivt, også når vi ikke får en ny keeper men satser på HCB kan tage over. Da HSV fik afvist bud på 15-18 mill. var efter nogens mening for satset (dumt) af MH. Nu overraskede han positivt ved at stå fast her med det salg, så kan vi kun håbe der tilføres en type der passer på strategibeskrivelsen af hvad en hb kan/skal kunne.
    Jeg indrømmer gerne jeg var en af dem der syntes det var dumt ikke bare at sælge for de 15-18 mill. Så der må man bare give ledelsen kredit.
    Men 1 ting jeg er 100% sikker på er at han ikke har afvist 15-18 mill uden at spørge Thorborg om hvad han syntes. Så derfor ved man jo ikke om det er den sportslige ledelse eller MH der havde is i maven. Eller måske Bjørn der har fjernstyret den fra det kolde nord

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

    Det kommer i høj grad an på hvilken kvalitet der tilføres. Men bestemt positivt hvis OB kan sælge en spiller for 3 mill euro.
    Isoleret set er det overraskende positivt, også når vi ikke får en ny keeper men satser på HCB kan tage over. Da HSV fik afvist bud på 15-18 mill. var efter nogens mening for satset (dumt) af MH. Nu overraskede han positivt ved at stå fast her med det salg, så kan vi kun håbe der tilføres en type der passer på strategibeskrivelsen af hvad en hb kan/skal kunne.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    jeps .. det er offentligt kendt.

    Leave a comment:

Working...
X