Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

    Skal nok ende med at ske til vinter eller seneste til sommer. Ændrer desværre bare ikke på, at vi går en uholdbar tid i møde på den position, hvor vi reelt kun én mand der er skolet til at spille positionen og han er dels meget skadet og dels ikke en del af fremtiden. Det er super ærgerligt at skulle spille det her efterår på at have 0 højrebacks der har en fremtid i klubben og på positionen. Det burde være nu man var i gang med at køre en ind på positionen, så vi står godt næste sommer.
    Kan jo også være der sker med ham nordmanden. Lyder jo til at han er landet men at der bare ikke er afklaring på hvornår han kommer

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Spillere hvor det er sandsynligt at de forlader OB inden for de næste 10 måneder eller har kontraktudløb.
    Truppen består af 25 spillere plus Sander S

    https://www.ob.dk/foersteholdet/

    Sander Svendsen
    Mart Lieder
    Daniel Obbekjær
    Alexander Juel Andersen
    Mikkel Hyllegaard
    Ryan J Laursen
    Jens Jakob Thomasen
    Max Fenger

    Så vil der evt være følgende tilbage

    Etablerede(over 25 kampe)
    HC Bernat
    Sayuba Mandé
    Kasper Larsen
    Jeppe Tverskov
    Jørgen Skjelvik
    Robin Østrøm
    Emmanuel Sabbi
    Aron Elis Thrandasson
    Simon Ayo Okosun
    Troels Kløve
    Moses Opondo
    Mads Frøkjær
    Issam Jebali
    Bashkim Kadrii

    Talenter
    Christian Vestergaard
    Jonathan Khemdee
    Mathias Brems
    Tarik Ibrahimagic

    14 etablerede og 4 talenter. Jeg tænker man henter mellem 2 og 4 nye akademi spillere op inden for de næste 6-8 måneder.
    Magnus W Nielsen og Jakob Breum ser jeg som sikker. Luca Kjerrumgaard og Marcus Alstrup er også gode bud. Fenger,JJ og Hylle kan selvfølgelig nå og forlænge endnu.

    Men sagens kerne er at der nok bliver kraftigt gang i svingdøren i 2022



    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Ryan siger at et Miami skifte stadig kan ske. Bare ikke i dette vindue da deres er lukket i denne omgang

    https://www.bt.dk/fodbold/afviser-ry...drer-ingenting
    Skal nok ende med at ske til vinter eller seneste til sommer. Ændrer desværre bare ikke på, at vi går en uholdbar tid i møde på den position, hvor vi reelt kun én mand der er skolet til at spille positionen og han er dels meget skadet og dels ikke en del af fremtiden. Det er super ærgerligt at skulle spille det her efterår på at have 0 højrebacks der har en fremtid i klubben og på positionen. Det burde være nu man var i gang med at køre en ind på positionen, så vi står godt næste sommer.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Ryan siger at et Miami skifte stadig kan ske. Bare ikke i dette vindue da deres er lukket i denne omgang

    https://www.bt.dk/fodbold/afviser-ry...drer-ingenting

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af StevenG Se indlæg

    “Så jeg håber at kunne præsentere noget til alle, også dem der synes rigtig godt om OB”

    Så det han mener hér, er faktisk at han holder sig helt fra at gøre noget… Jamen det er måske også noget de fleste efterhånden synes er godt
    Det kan i nogle tilfælde også være en fordel ja Kan jo også være at det er pølsemix på stadion han præsenterer. Det vel de fleste syntes godt om

    Men vi kan jo også komme i den situation at vi ikke lykkedes med at hente ham ham højrebacken inden vinduet lukker og først henter ham til vinter.

    Leave a comment:


  • StevenG
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg



    Hvordan kan man stå og sige i et vindue hvor man har lavet 1 salg at man har fulgt planen og det hele kan vinges af?? Så er det godt verdens tyndeste og dårligste plan der er vinget af. 2 dage tilbage. Det er tydeligt at høre både på MH og EA at der ikke skal bruges flere penge på spillere før BW har kommet med sin plan til den sportslige ledelse. Man polstrer sig lidt økonomisk og satser på at kontinuiteten bærer os igennem denne sæson
    “Så jeg håber at kunne præsentere noget til alle, også dem der synes rigtig godt om OB”

    Så det han mener hér, er faktisk at han holder sig helt fra at gøre noget… Jamen det er måske også noget de fleste efterhånden synes er godt

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

    "Vi er parate til at sige nej til enhver god mulighed der måtte opstå."


    Hvordan kan man stå og sige i et vindue hvor man har lavet 1 salg at man har fulgt planen og det hele kan vinges af?? Så er det godt verdens tyndeste og dårligste plan der er vinget af. 2 dage tilbage. Det er tydeligt at høre både på MH og EA at der ikke skal bruges flere penge på spillere før BW har kommet med sin plan til den sportslige ledelse. Man polstrer sig lidt økonomisk og satser på at kontinuiteten bærer os igennem denne sæson

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

    “…Men der er et par dage tilbage af transfervinduet, og vi har i forhold til dette vindue faktisk holdt os til. Den er faktisk så godt som vinget af…“

    En selvmodsigelse af karat, altså, med mindre målet har været at holde sig til uden at få noget ud af det - i så fald måske lidt et dumt mål at have :-)
    "Vi er parate til at sige nej til enhver god mulighed der måtte opstå."

    Leave a comment:


  • El Profesor
    replied
    hahaha manden kan selvfølgelig ikke sige, at han de facto er blevet frataget ansvaret for transfers, fordi Kære Leder Thorborg og hans håndlangere i Det Højtagtede Sportsudvalg har indset, at han ikke er kompetent nok - og en mand er ikke forpligtet over sine egne evner.

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    så godt det interview og MH siger jo ikke andet end hvad han har gjort hele tiden - HVIS der falder noget ned i skødet på ham vil han kigge på det

    overskriften må i den grad siges at være en journalistisk tilsnigelse...men håber da der kommer noget ind - evt også noget ud for hold da op hvor burde der ryddes op i den trup

    Leave a comment:


  • B(ob)
    replied
    “…Men der er et par dage tilbage af transfervinduet, og vi har i forhold til dette vindue faktisk holdt os til. Den er faktisk så godt som vinget af…“

    En selvmodsigelse af karat, altså, med mindre målet har været at holde sig til uden at få noget ud af det - i så fald måske lidt et dumt mål at have :-)

    Leave a comment:


  • StevenG
    replied
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ansfermarkedet

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Min pointe er netop at når MH ofte klandres for div. ting nogle retmæssigt, men også nogle uretmæssigt, må rosen også tilfalde ham når han er den øverste sportslige ledelse på dette fortræffelige salg .. simple as that.
    Hans job er helt sikkert øretævernes holdeplads. Og jeg(som den første herinde) hyldede den sportlige ledelse. Så done and done

    Leave a comment:


  • Orskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af Dirksen Se indlæg
    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
    Hvis man vil, kan man misforstå alting.
    En henvendelse til Eriksens agent om, at OB er der for ham, hvis det på den ene eller anden måde ville være meningsfyldt - f. eks en kortvarig lejekontrakt uden forventninger, hvor han kan tage temperaturen på, hvordan det hele føles - kan jeg ikke se noget odiøst i.
    Nej, det er nok sandt - beklager :).[

    Men nu er det vel kun ca. 2 uger siden at Eriksen selv var ude og sagde at der i hvert fald gik 4-5 måneder før han var klar til fodbold - så en lejekontrakt resten af året ville i givet fald give ingenting, hverken for OB, Inter eller Eriksen
    Eriksens agent var efterfølgende ude og afvise, at det var noget, Eriksen havde udtalt sig om. Men lad det ligge... Jeg tror heller ikke, det kommer til at ske, og det er sikkert slet ikke aktuelt - blot lidt ønsketænkning og lidt forsøg på at begrunde, hvorfor det ikke behøvede være helt urealistisk.

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Vi må se. Men jeg bliver aldrig fan af ham. Jeg kunne sætte en del ord på ham, men tror jeg vælger at lade være i denne omgang.
    Men hvis du læste et af mine indlæg tidligere i tråden hyldede jeg også den sportslige ledelse for et super godt salg. Hvem der så havde isen i maven finder vi nok aldrig ud af
    Min pointe er netop at når MH ofte klandres for div. ting nogle retmæssigt, men også nogle uretmæssigt, må rosen også tilfalde ham når han er den øverste sportslige ledelse på dette fortræffelige salg .. simple as that.

    Leave a comment:

Working...
X