Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af jesper hansen ud Se indlæg

    Men vi har brug for kvalitet...ikke mere middelmådighed.....og der er Julius desværre ikke pt
    Er enig, men det virker ikke som om OB vil bruge ret mange penge på køb.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

      Måske, men nogle gange modner modgang. Så det afhænger helt af betingelserne.
      Jeg kan ikke se det gavner Eskesen’s udvikling at skifte tilbage til en bænkeplads. Hvilket også er frustrationen for den unge mand i hans nuværende situation.

      Hvis OB vil bruge lønkroner, så brug dem på nogle der kan gøre en forskel i startopstillingen med sikkerhed - ellers er det bare mere leverpostej, og det har vi allerede nok til en kæmpe julefrokost af i forvejen.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
        Hvis man vil, kan man misforstå alting.
        En henvendelse til Eriksens agent om, at OB er der for ham, hvis det på den ene eller anden måde ville være meningsfyldt - f. eks en kortvarig lejekontrakt uden forventninger, hvor han kan tage temperaturen på, hvordan det hele føles - kan jeg ikke se noget odiøst i.
        Nej, det er nok sandt - beklager :).[

        Men nu er det vel kun ca. 2 uger siden at Eriksen selv var ude og sagde at der i hvert fald gik 4-5 måneder før han var klar til fodbold - så en lejekontrakt resten af året ville i givet fald give ingenting, hverken for OB, Inter eller Eriksen

        Comment


          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          Ja det synes jeg ..omvendt kan jeg så ikke gøre noget at du synes det er naivt, men jeg synes det er alt for spekulativt. Der må være noget mere konkret før svesken kommer på disken. Det tror jeg bliver svært, men bring it on, så skal jeg gerne beklage mit udsagn. MH har imø. fået en restart i fht. til hans job som vi først kan vurdere når der er gået en god tid hvor strategien er blevet efterlevet og fulgt til punkt og prikke. Det er muligvis sværere end at lave og beskrive den.
          Vi må se. Men jeg bliver aldrig fan af ham. Jeg kunne sætte en del ord på ham, men tror jeg vælger at lade være i denne omgang.
          Men hvis du læste et af mine indlæg tidligere i tråden hyldede jeg også den sportslige ledelse for et super godt salg. Hvem der så havde isen i maven finder vi nok aldrig ud af

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Vi må se. Men jeg bliver aldrig fan af ham. Jeg kunne sætte en del ord på ham, men tror jeg vælger at lade være i denne omgang.
            Men hvis du læste et af mine indlæg tidligere i tråden hyldede jeg også den sportslige ledelse for et super godt salg. Hvem der så havde isen i maven finder vi nok aldrig ud af
            Min pointe er netop at når MH ofte klandres for div. ting nogle retmæssigt, men også nogle uretmæssigt, må rosen også tilfalde ham når han er den øverste sportslige ledelse på dette fortræffelige salg .. simple as that.

            Believe OB

            œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Dirksen Se indlæg
              Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
              Hvis man vil, kan man misforstå alting.
              En henvendelse til Eriksens agent om, at OB er der for ham, hvis det på den ene eller anden måde ville være meningsfyldt - f. eks en kortvarig lejekontrakt uden forventninger, hvor han kan tage temperaturen på, hvordan det hele føles - kan jeg ikke se noget odiøst i.
              Nej, det er nok sandt - beklager :).[

              Men nu er det vel kun ca. 2 uger siden at Eriksen selv var ude og sagde at der i hvert fald gik 4-5 måneder før han var klar til fodbold - så en lejekontrakt resten af året ville i givet fald give ingenting, hverken for OB, Inter eller Eriksen
              Eriksens agent var efterfølgende ude og afvise, at det var noget, Eriksen havde udtalt sig om. Men lad det ligge... Jeg tror heller ikke, det kommer til at ske, og det er sikkert slet ikke aktuelt - blot lidt ønsketænkning og lidt forsøg på at begrunde, hvorfor det ikke behøvede være helt urealistisk.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                Min pointe er netop at når MH ofte klandres for div. ting nogle retmæssigt, men også nogle uretmæssigt, må rosen også tilfalde ham når han er den øverste sportslige ledelse på dette fortræffelige salg .. simple as that.
                Hans job er helt sikkert øretævernes holdeplads. Og jeg(som den første herinde) hyldede den sportlige ledelse. Så done and done

                Comment


                  https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ansfermarkedet

                  Comment


                    “…Men der er et par dage tilbage af transfervinduet, og vi har i forhold til dette vindue faktisk holdt os til. Den er faktisk så godt som vinget af…“

                    En selvmodsigelse af karat, altså, med mindre målet har været at holde sig til uden at få noget ud af det - i så fald måske lidt et dumt mål at have :-)

                    Comment


                      så godt det interview og MH siger jo ikke andet end hvad han har gjort hele tiden - HVIS der falder noget ned i skødet på ham vil han kigge på det

                      overskriften må i den grad siges at være en journalistisk tilsnigelse...men håber da der kommer noget ind - evt også noget ud for hold da op hvor burde der ryddes op i den trup

                      Comment


                        hahaha manden kan selvfølgelig ikke sige, at han de facto er blevet frataget ansvaret for transfers, fordi Kære Leder Thorborg og hans håndlangere i Det Højtagtede Sportsudvalg har indset, at han ikke er kompetent nok - og en mand er ikke forpligtet over sine egne evner.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

                          “…Men der er et par dage tilbage af transfervinduet, og vi har i forhold til dette vindue faktisk holdt os til. Den er faktisk så godt som vinget af…“

                          En selvmodsigelse af karat, altså, med mindre målet har været at holde sig til uden at få noget ud af det - i så fald måske lidt et dumt mål at have :-)
                          "Vi er parate til at sige nej til enhver god mulighed der måtte opstå."

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                            "Vi er parate til at sige nej til enhver god mulighed der måtte opstå."


                            Hvordan kan man stå og sige i et vindue hvor man har lavet 1 salg at man har fulgt planen og det hele kan vinges af?? Så er det godt verdens tyndeste og dårligste plan der er vinget af. 2 dage tilbage. Det er tydeligt at høre både på MH og EA at der ikke skal bruges flere penge på spillere før BW har kommet med sin plan til den sportslige ledelse. Man polstrer sig lidt økonomisk og satser på at kontinuiteten bærer os igennem denne sæson

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg



                              Hvordan kan man stå og sige i et vindue hvor man har lavet 1 salg at man har fulgt planen og det hele kan vinges af?? Så er det godt verdens tyndeste og dårligste plan der er vinget af. 2 dage tilbage. Det er tydeligt at høre både på MH og EA at der ikke skal bruges flere penge på spillere før BW har kommet med sin plan til den sportslige ledelse. Man polstrer sig lidt økonomisk og satser på at kontinuiteten bærer os igennem denne sæson
                              “Så jeg håber at kunne præsentere noget til alle, også dem der synes rigtig godt om OB”

                              Så det han mener hér, er faktisk at han holder sig helt fra at gøre noget… Jamen det er måske også noget de fleste efterhånden synes er godt

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af StevenG Se indlæg

                                “Så jeg håber at kunne præsentere noget til alle, også dem der synes rigtig godt om OB”

                                Så det han mener hér, er faktisk at han holder sig helt fra at gøre noget… Jamen det er måske også noget de fleste efterhånden synes er godt
                                Det kan i nogle tilfælde også være en fordel ja Kan jo også være at det er pølsemix på stadion han præsenterer. Det vel de fleste syntes godt om

                                Men vi kan jo også komme i den situation at vi ikke lykkedes med at hente ham ham højrebacken inden vinduet lukker og først henter ham til vinter.

                                Comment

                                Working...
                                X