Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Er der planer om interviews med MH ifm transfervinduet @SFÅ/817.dk/Obstruktion???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Er der planer om interviews med MH ifm transfervinduet @SFÅ/817.dk/Obstruktion???

    Er der nogen af jer der prøver i dette vindue at få Hemmingsen i tale?

    Ville være rart at høre lidt om planen for vinduet og måske i den forbindelse prøve at komme lidt mere ind på nogle af de mere abstrakte og idiologiske visioner om fremtidens OB.

    #2
    Træne hårdere, holde godt øje med interessante spillere.

    There you go :).

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
      Træne hårdere, holde godt øje med interessante spillere.

      There you go :).
      ... og vi blev allerede styrket .... på den lange bane .... med en 15årig knægt... og vi skrev permanent med Skjelvik ... måske .... ;-)
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #4
        Lad hellere være, jeg klarer ikke flere pinagtigheder fra Hemmingsen
        OB: Danske mestre i 2075/6

        Comment


          #5
          Der er helt klart nogle ting, vi gerne vil have Hemmingsen til at svare på, og det vil vi selvfølgelig prøve at få ham til. Hvis det er muligt.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
            Der er helt klart nogle ting, vi gerne vil have Hemmingsen til at svare på, og det vil vi selvfølgelig prøve at få ham til. Hvis det er muligt.
            Tak. Jeg håber det lykkedes. Men man kan godt frygte det modsatte.

            Jeg har dog forståelse for hvis man skal have afklaring på træner situationen først men alt virker mere indelukket end nogensinde før.

            Man kan sige meget om JH man han var meget åben når kameraet ikke kørte og de mails jeg sendte ham i løbet af de år han var her, blev altid besvaret fyldestgørende inden for 1-2 dage. Så kunne man lide svaret eller ej. Oftest ej. Men der blev svaret på det der blev spurgt om

            817.dk?
            SFÅ?

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
              Der er helt klart nogle ting, vi gerne vil have Hemmingsen til at svare på, og det vil vi selvfølgelig prøve at få ham til. Hvis det er muligt.
              Det burde være en selvfølge, at klubbens sportschef siger et par ord til tilhængerne om det nært forestående vindue. Det burde han gøre på eget initiativ. Men sådan er der så meget i OB.
              OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                Det burde være en selvfølge, at klubbens sportschef siger et par ord til tilhængerne om det nært forestående vindue. Det burde han gøre på eget initiativ. Men sådan er der så meget i OB.
                Den er let.
                Vi har attraktive spillere.
                Vi holder øje med mulighederne
                Jørgen har forlænget - altså måske.
                Holdet er til top 6 så der er ikke behov for forstærkning.
                Frygter, at der bliver forlænget med lund, aja, lund, opondo, lieder

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Tak. Jeg håber det lykkedes. Men man kan godt frygte det modsatte.

                  Jeg har dog forståelse for hvis man skal have afklaring på træner situationen først men alt virker mere indelukket end nogensinde før.

                  Man kan sige meget om JH man han var meget åben når kameraet ikke kørte og de mails jeg sendte ham i løbet af de år han var her, blev altid besvaret fyldestgørende inden for 1-2 dage. Så kunne man lide svaret eller ej. Oftest ej. Men der blev svaret på det der blev spurgt om

                  817.dk?
                  SFÅ?
                  Vi vil helt sikkert gerne tale med Hemmingsen i løbet af transfervinduet, men jeg tør ikke lige love, hvornår det bliver.
                  Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!


                  Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg

                    Vi vil helt sikkert gerne tale med Hemmingsen i løbet af transfervinduet, men jeg tør ikke lige love, hvornår det bliver.
                    Tak for det.

                    Håber at i samme forbindelse igen får spurgt ind til OBs strategi arbejde og om det snart er noget de vil dele med deres fans.
                    Hvis i evt kunne komme ind på budget også. Vil budgettet i OB 2021 være det samme som 2020? Højere eller lavere?
                    Hvis der er nedskæringer på vej i spiller og transferbudget er det så smart når mange af vores direkte konkurrenter ser ud til at øge deres budgetter pt


                    Og hvornår får i Thorborg i tale igen @SFÅ? Har i konkret prøvet for nyligt? Det må være et år siden sidste Thorborg Podcast

                    Comment


                      #11
                      Jeg tror der er noget at hente ved at dykke ned i, hvorfor MH troede Skjelvik var sikret en kontrakt. Det sagde han sikkert fordi han troede det. Det er jo ikke ham, der underskriver. Han har derfor nok troet den var hjemme og så har en/flere højere oppe i hierakiet sagt nej. Hvorfor tillader MH at fremstå som tåbe hvis en er løbet fra sit løfte til ham.
                      Noget andet er, om Skjelvik bør have den kontrakt. Jeg tror og håber OB kan finde noget bedre.
                      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                      OB - engang var vi gode

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg

                        Vi vil helt sikkert gerne tale med Hemmingsen i løbet af transfervinduet, men jeg tør ikke lige love, hvornår det bliver.
                        Har i Enrico på blokken?

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af BN- Se indlæg

                          Har i Enrico på blokken?
                          Ham vil jeg også være meget interesseret i at høre fra. Han blev brandet som en direktør der "har mere øje for OB" og som ville komme med "et øget fokus på, hvad det er for nogle konkurrencevilkår, vi har". Der gik ca. 14 dage-1 måned med lovende takter, og så har vi ikke hørt fra ham siden. Hvad i alverden er der sket der, og hvorfor er der ikke nogen over sportschef-niveau i OB, som udtaler sig på vegne af klubben og stiller sig frem og tager et medansvar? Det er meget besynderligt, og jeg synes ikke det er fair, for det kommer til at få Hemmingsen til at fremstå som en klar lederfigur med et overordnet ansvar, som jeg er meget sikker på at han ikke har.

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                            Ham vil jeg også være meget interesseret i at høre fra. Han blev brandet som en direktør der "har mere øje for OB" og som ville komme med "et øget fokus på, hvad det er for nogle konkurrencevilkår, vi har". Der gik ca. 14 dage-1 måned med lovende takter, og så har vi ikke hørt fra ham siden. Hvad i alverden er der sket der, og hvorfor er der ikke nogen over sportschef-niveau i OB, som udtaler sig på vegne af klubben og stiller sig frem og tager et medansvar? Det er meget besynderligt, og jeg synes ikke det er fair, for det kommer til at få Hemmingsen til at fremstå som en klar lederfigur med et overordnet ansvar, som jeg er meget sikker på at han ikke har.
                            Enrico meldte i september ud at OB har fået en særskilt bestyrelse .. men ikke hvem der sidder i det eller om det er en formalisering af sportsudvalget .. det må der gerne bores i ..
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              #15
                              Vi er opmærksomme på, at mange lyttere gerne vil høre interviews med OB's øverste ledelse, som det også bliver foreslået her i tråden. Det er naturligvis noteret på idelisten. :-)
                              Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!


                              Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

                              Comment

                              Working...
                              X