Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Er der planer om interviews med MH ifm transfervinduet @SFÅ/817.dk/Obstruktion???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

    Jeg ved du holder af FCN, og spørgsmålet er om curling holdningen der betyder at spillerne når superliga niveau men falder lidt sammen når dekommer væk fra plastikken i Farum.
    Jeg vil nødig forsvarer ham men jeg syntes efterhånden ikke(desværre) at dit argument holder.

    Kudus slog allerde igennem i Ajax efter et par måneder
    Damsgaard er et hit i Italien
    Andreas Skov Olsen er stadig tæt inde omkring holdet i Bologna
    Mathias Jensen er en klasse spiller i Championship
    Kunne nævne flere(desværre)

    Så får de også fyret en masse af der måske ikke lige slår igennem hvor de kommer til. Men det ser vi da alle steder.

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Jeg vil nødig forsvarer ham men jeg syntes efterhånden ikke(desværre) at dit argument holder.

      Kudus slog allerde igennem i Ajax efter et par måneder
      Damsgaard er et hit i Italien
      Andreas Skov Olsen er stadig tæt inde omkring holdet i Bologna
      Mathias Jensen er en klasse spiller i Championship
      Kunne nævne flere(desværre)

      Så får de også fyret en masse af der måske ikke lige slår igennem hvor de kommer til. Men det ser vi da alle steder.
      Troede faktisk kun at det var Damsgaard og Jensen. Olsen var vist i kulden.

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

        Troede faktisk kun at det var Damsgaard og Jensen. Olsen var vist i kulden.
        Han har været skadet i 6-8 uger og er på vej tilbage

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Han har været skadet i 6-8 uger og er på vej tilbage
          Han var vist meldt til Fck i efteråret

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

            Han var vist meldt til Fck i efteråret
            Rygter uden indhold efter min mening. Clickbait

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Jeg vil nødig forsvarer ham men jeg syntes efterhånden ikke(desværre) at dit argument holder.

              Kudus slog allerde igennem i Ajax efter et par måneder
              Damsgaard er et hit i Italien
              Andreas Skov Olsen er stadig tæt inde omkring holdet i Bologna
              Mathias Jensen er en klasse spiller i Championship
              Kunne nævne flere(desværre)

              Så får de også fyret en masse af der måske ikke lige slår igennem hvor de kommer til. Men det ser vi da alle steder.
              Tænker heller ikke vi i OB er i en position hvor vi kan pege fingre eller grine af de andre klubbers salg.
              Nu fik vi så heldigvis M.Jørgensen fra FCN’s overskudslager og tjente fint på det fordi der var en af de usmagelige RB klubber som bød sig til, men ellers er det godt nok begrænset hvad vi sælger og hvor gode priser vi får og hvor stor succes vores solgte spillere får.

              Når FCN sælger en spiller får de en større sum ind end vi får på 6-8 transfervinduer tilsammen.
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                Tænker heller ikke vi i OB er i en position hvor vi kan pege fingre eller grine af de andre klubbers salg.
                Nu fik vi så heldigvis M.Jørgensen fra FCN’s overskudslager og tjente fint på det fordi der var en af de usmagelige RB klubber som bød sig til, men ellers er det godt nok begrænset hvad vi sælger og hvor gode priser vi får og hvor stor succes vores solgte spillere får.

                Når FCN sælger en spiller får de en større sum ind end vi får på 6-8 transfervinduer tilsammen.
                Præcis. Det klinger lidt hult hvis man som OB fan pt peger fingre af andre klubbers salg. Specielt FCN

                Comment


                  #83
                  Fokus på kontra og hurtige angreb, men altså ikke fokus på hurtighed? Javel ja. Jeg ved ikke hvor OBs akademispillere generelt ligger i en spurt, men mangel på hurtige spillere er ikke lig med manglende fokus på hurtighed.

                  Comment


                    #84
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Præcis. Det klinger lidt hult hvis man som OB fan pt peger fingre af andre klubbers salg. Specielt FCN
                    Er der nogle på forum der peger fingre af FCNs spillersalg? Mit indtryk er at der hersker en generel opfattelse at FCN er Danmarks bedste når det kommer til salg, her på forum.
                    Last edited by stonebear; 19-01-2021, 11:13.

                    Comment


                      #85
                      Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                      Er der nogle på forum der peger fingre af FCNs spillersalg? Mit indtryk er at der hersker en generel opfattelse at FCN er Danmarks bedste når det kommer til salg, her på forum.
                      Reagerede bare på tOrnBjergs indlæg på forrige omkring FCN spillere der bliver solgt til udlandet

                      Comment


                        #86
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Enig i det markerede.
                        Er slet ikke enig i det med Tonny H. Han er bare No nonsens og ikke vildt pedagoisk. Dette ser jeg ingen problem i når man skal uddanne spillere til at begå sig i en hård og kynisk fodboldverden.

                        Det du ikke ser er..... Jeg heller ikke enig i. Det er der bestemt fokus på i hverdagen. Men det er rigtigt at man nok går mere efter at vinde om søndagen end et FCN som kun eksisterer for at udvikle og sælge. At vinde for dem er kun et biprodukt der gør at deres spillere måske bliver lidt mere værd
                        Jeg tror faktisk ikke det er smart at undlade at være opbyggende, uanset hvad man arbejder med ... heller ikke i en "kynisk fodboldverden", grundlæggende handler det om at bygge mennesker op til at tro og kunne, der tænker jeg det absolut mest konstruktive er at være positiv og udvise tillid til sine medmennesker.
                        "Du gør det skide godt" "Det her det kan du godt" osv. i modsætning til "neeej for helvede ... hvad laver du" etc.
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          #87
                          Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
                          Fokus på kontra og hurtige angreb, men altså ikke fokus på hurtighed? Javel ja. Jeg ved ikke hvor OBs akademispillere generelt ligger i en spurt, men mangel på hurtige spillere er ikke lig med manglende fokus på hurtighed.
                          Jeg kan ikke udtale mig om træningen, så det er ikke den del jeg sigter på ... jeg taler på baggrund af dem der spiller, der ER ikke mange hurtige og tekniske spillere på u17 og u19.
                          Det vil jeg næsten to du kan bekræfte fmprOB (det kunne faktisk være interessant at se noget ungdomsbold sammen en dag, bare for at se hvordan vi hver især opfatter det).
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            #88
                            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                            Jeg kan ikke udtale mig om træningen, så det er ikke den del jeg sigter på ... jeg taler på baggrund af dem der spiller, der ER ikke mange hurtige og tekniske spillere på u17 og u19.
                            Det vil jeg næsten to du kan bekræfte fmprOB (det kunne faktisk være interessant at se noget ungdomsbold sammen en dag, bare for at se hvordan vi hver især opfatter det).
                            Nu er det ikke meget jeg har fået set i et års tid. Men det er ikke FCN 2.0 der render rundt nej.
                            Men syntes nu jeg ser en masse udemærket tekniske spillere med fysik,fight og spilforståelse. Der skal nok dukke noget brugbart op.
                            Jeg ser intet andet U fodbold så det er også svært at vurdere ift andre klubber

                            Men jeg har hørt flere nævne vores U15 som en rigtig rigtig god årgang. Så krydser fingre.

                            Comment


                              #89
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Nu er det ikke meget jeg har fået set i et års tid. Men det er ikke FCN 2.0 der render rundt nej.
                              Men syntes nu jeg ser en masse udemærket tekniske spillere med fysik,fight og spilforståelse. Der skal nok dukke noget brugbart op.
                              Jeg ser intet andet U fodbold så det er også svært at vurdere ift andre klubber

                              Men jeg har hørt flere nævne vores U15 som en rigtig rigtig god årgang. Så krydser fingre.
                              Ja, jeres U15 klarer sig godt, men har set meget lidt ... har set nogle klip med Søfeldt og han ser lovende ud.
                              Jeg ser kampene igen så snart de er der, ville allerhelst kunne se flere ungdomskampe rundt omkring i landet, når der er noget spændende, måske bliver det muligt en dag :).
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                              Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                              Comment

                              Working...
                              X