Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Hvad er OB’s startegi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • andlox
    replied
    Der kommer virtuel fan-talk om strategien,:
    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/kom-ti...bbens-fremtid/

    "Strategien vil blandt andet fokusere på klubbens spillestil, akademi, fans, sponsorer og digitalisering, hvilket alt sammen skal være med til at underbygge, at OB skal være noget, som odenseanere og fynboer er stolte af - et fællesskab der handler om meget mere end tre point."

    Men hvad med økonomien? Synes det tilhører til en strategi at inkludere den økonomiske ramme. Ellers bliver det alt for let kun tomme ord.

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Ja den bliver præsenteret om ca 24 timer. Bliver spændende om de kan få blusset op at koge ved os fans
    Det kan de sikkert nok, både jubeloptimistisk og det modsatte. Jeg tror jeg vil foretrække en realistisk udmelding hvor der bliver givet plads til at Alm kan få sine idéer gennemført i truppen, og at de ser lidt stort på top6 selv om det med stor sandsynlighed er det der meldes ud.


    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Der har været nogen ting der har været næsten tåkrummende pinlige, men der er altså sket en klar forbedring. Det der med at aflevere budskaber især til os fans tror jeg ofte er en meget lidt misundelsesværdig ting, og jeg kommer til at leve fint "svipsere" og underlige formuleringer fra MH. Bare han overfor NT og andre beslutningstagere (pengemændene) kan gøre klart at der skal ske noget, og vi skal i den eller den retning for at komme frem i geledderne og tættere på målsætningen. Han har vel fordelen ifh. til PH og JH at han har "græs under støvlerne" er trænerudannet på højeste niveau, og yderligere nu har et tæt kendskab til truppen og en strategi der er lige på trapperne.
    Ja den bliver præsenteret om ca 24 timer. Bliver spændende om de kan få blusset op at koge ved os fans

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

    fedt - så klar på at blive skuffet...

    mon ikke det bliver noget i retning af; Vi skal bruge flere egne talenter - krydret med erfarne profiler ( den har vi vidst brugt før ), vi vil spille fysisk og med højt pres...og så noget med at OB skal være med i top 6

    Har absolut minimale forventninger til at der virkelig kommer skub i handlinger og udvikling så jeg tænker ikke jeg bliver skuffet.

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Godt spørgsmål. Han er ihverfald ikke pinlig mere og svarer okay efterhånden. Men han mangler stadig at være mere tydelig i sine budskaber
    Der har været nogen ting der har været næsten tåkrummende pinlige, men der er altså sket en klar forbedring. Det der med at aflevere budskaber især til os fans tror jeg ofte er en meget lidt misundelsesværdig ting, og jeg kommer til at leve fint "svipsere" og underlige formuleringer fra MH. Bare han overfor NT og andre beslutningstagere (pengemændene) kan gøre klart at der skal ske noget, og vi skal i den eller den retning for at komme frem i geledderne og tættere på målsætningen. Han har vel fordelen ifh. til PH og JH at han har "græs under støvlerne" er trænerudannet på højeste niveau, og yderligere nu har et tæt kendskab til truppen og en strategi der er lige på trapperne.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

    Det er ligesom om at Hemmingsen er blevet bedre ift. at udtale sig til medierne, gad vide om han har haft en coach på eller om det er fordi der er mindre pres på nu hvor strategi, træner og overlevelse er på plads.
    Godt spørgsmål. Han er ihverfald ikke pinlig mere og svarer okay efterhånden. Men han mangler stadig at være mere tydelig i sine budskaber

    Leave a comment:


  • Bobolarsen
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Det er ligesom om at Hemmingsen er blevet bedre ift. at udtale sig til medierne, gad vide om han har haft en coach på eller om det er fordi der er mindre pres på nu hvor strategi, træner og overlevelse er på plads.

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

    https://fyens.dk/artikel/drop-for-gu...-ambitioner-ob

    Håber Thorborg læser Fyens Stiftstidende.
    “Bestyrelsen må virkelig gøre sig nogle overvejelser om egen formåen, når det nu ikke lykkedes hverken med Troels Bech, Kent Nielsen eller Jakob Michelsen at skabe andet end krusninger på havoverfladen”.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

    https://fyens.dk/artikel/drop-for-gu...-ambitioner-ob

    Håber Thorborg læser Fyens Stiftstidende.
    Den hedder ihverfald Top 6
    https://www.tv3sport.dk/sport/fodbol...pille-fremover

    Leave a comment:


  • sinus
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Samt at hvis muligheden er der for en medalje, som går vi efter den
    https://fyens.dk/artikel/drop-for-gu...-ambitioner-ob

    Håber Thorborg læser Fyens Stiftstidende.

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

    hvis man vender den om, hvem kunne så tænke sig 49% af en virksomhed, der ikke har leveret overskud og eller gode resultater i 10 år? Jeg tror Niels som udgangspunkt skal under 50 % hvis det for alvor skal være interessant for en anden at kommer med ombord. Ellers skal der laves klare aftaler omkring strategi, magt, og indflydelse.
    Lavede da overskud i 2019 ;-) nu har jeg jo ikke adgang til Q1 regnskabet for 2020 og det kan man ikke gange med 4 men hvis ikke Corona havde været der havde man så lavet endnu et +?

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Strategi præsenteres torsdag
    Skulle blive omkring middag/eftermiddag. Alle sponsorer er inviteret ind formiddag til “first peek”

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

    fedt - så klar på at blive skuffet...

    mon ikke det bliver noget i retning af; Vi skal bruge flere egne talenter - krydret med erfarne profiler ( den har vi vidst brugt før ), vi vil spille fysisk og med højt pres...og så noget med at OB skal være med i top 6

    Samt at hvis muligheden er der for en medalje, som går vi efter den

    Leave a comment:


  • Bossy
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

    fedt - så klar på at blive skuffet...

    mon ikke det bliver noget i retning af; Vi skal bruge flere egne talenter - krydret med erfarne profiler ( den har vi vidst brugt før ), vi vil spille fysisk og med højt pres...og så noget med at OB skal være med i top 6


    evt suppleret med vi er derudover i fuld gang med at opgradere faciliteterne (læs. Onkel Niels har sat 2 nye vaskemaskiner op og vi har fået et nyt kølefryseskab jo jo ......og hvis bølgerne går højt et vaskeægte fladskærms-tv når vi skal studere modstanderne inden kampen...)

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

    fedt - så klar på at blive skuffet...

    mon ikke det bliver noget i retning af; Vi skal bruge flere egne talenter - krydret med erfarne profiler ( den har vi vidst brugt før ), vi vil spille fysisk og med højt pres...og så noget med at OB skal være med i top 6

    Det er også min forventning, så jeg kan næsten kun blive positivt overrasket.

    Leave a comment:

Working...
X