Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Hvad er OB’s startegi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Balboa
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Bare at høre ordet medaljer får mig til at frygte at man igen overvurderer sig selv og ikke har fattet at man er et blødt mellemhold og det ikke ændrer sig med ord, længere træninger og flyvske drømme
    Helt enig! Det er sikkert sikkert i sjov, men i så fald er det så malplaceret som noget kan være. Man jamrer over at vi fans åbenbart har for høje forventninger og når man så tænker på, at vi på ingen måde har udviklet os positivt i denne sæson, så er det dumt overhovedet at nævne det ord. Det virker som om, at ledelsen tror de har opfundet den dybe tallerken ved at have fokus på fysik og possesion og at det er nok sammen med en ny træner. Vi skal være meget tilfredse, hvis vi blot kan komme i top 6 i næste sæson. Brøndby, FCM, FCK, AGF er helt klart bedre end os og nu får Randers også lidt penge at handle for ligesom det samme måske er tilfældet i Sønderjyske. FCN skal også nok sætte noget fornuftigt sammen igen i næste sæson, så top 6 kan blive svært nok i sig selv.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Nå men en del af strategien er fortsat top6 med glæde over medaljer ..

    https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...-top-seks-i-ob
    Bare at høre ordet medaljer får mig til at frygte at man igen overvurderer sig selv og ikke har fattet at man er et blødt mellemhold og det ikke ændrer sig med ord, længere træninger og flyvske drømme

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Nå men en del af strategien er fortsat top6 med glæde over medaljer ..

    https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...-top-seks-i-ob
    Så skal Alm vel være en meeeeeeget bedre træner end den aktuelle.

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Nå men en del af strategien er fortsat top6 med glæde over medaljer ..

    https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...-top-seks-i-ob

    Leave a comment:


  • Bobolarsen
    replied
    Strategien kommer næste uge siger Hemme

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg

    Det er vigtigste er, at det reelt er en strategi. Der er forudsætninger for at kalde noget en strategi. Og dernæst, selvfølgelig, at den er mulig og god.
    Der kommer sikkert til at stå noget om at satse på egne talenter. Sådan har det været i årevis. Men hvordan. En opgørelse viste at OB var det hold der havde givet færrest spilleminutter til sine u-21. Og hvorfor. Nok fordi de sgu er for dårlige..... Jeg bemærker, at de få der klarer den, er importerede fra var det ikke Kbh. Altså udover Oliver C.
    De må hive fat i Mintzberger åh de gode dage på HD 2. del …

    Leave a comment:


  • Tåhyler
    replied
    Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

    De har jo trukket den ret så længe nu så det ikke gør så meget. Eller dvs. den er jo ekstremt afgørende og jeg er spændt på at se hvad den indebærer. Men det vigtigste er jo trods alt, at den er klar og, at de rent faktisk følger den. Kunne godt forestille mig det bliver på et eller andet fanarrangement/pressemøde sammen med præsentation af Andreas Alm. Så måske først i juni.
    Det er vigtigste er, at det reelt er en strategi. Der er forudsætninger for at kalde noget en strategi. Og dernæst, selvfølgelig, at den er mulig og god.
    Der kommer sikkert til at stå noget om at satse på egne talenter. Sådan har det været i årevis. Men hvordan. En opgørelse viste at OB var det hold der havde givet færrest spilleminutter til sine u-21. Og hvorfor. Nok fordi de sgu er for dårlige..... Jeg bemærker, at de få der klarer den, er importerede fra var det ikke Kbh. Altså udover Oliver C.

    Leave a comment:


  • Agbre
    replied
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

    OB har ikke udtalt sig direkte, men SFÅ har fået nys om det bliver når sæsonen er forbi. Så mon ikke den kommer om en uges tid. Længere giver det ikke mening at trække den.
    De har jo trukket den ret så længe nu så det ikke gør så meget. Eller dvs. den er jo ekstremt afgørende og jeg er spændt på at se hvad den indebærer. Men det vigtigste er jo trods alt, at den er klar og, at de rent faktisk følger den. Kunne godt forestille mig det bliver på et eller andet fanarrangement/pressemøde sammen med præsentation af Andreas Alm. Så måske først i juni.

    Leave a comment:


  • hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Kan du definere "ganske kort tid" på OBsk
    OB har ikke udtalt sig direkte, men SFÅ har fået nys om det bliver når sæsonen er forbi. Så mon ikke den kommer om en uges tid. Længere giver det ikke mening at trække den.

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    “2021/22-sæsonen bliver også den første sæson, som vores nye strategi kommer til at pege hen imod. Strategien præsenteres om ganske kort tid”

    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/inform...tuel-refusion/
    Kan du definere "ganske kort tid" på OBsk

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    “2021/22-sæsonen bliver også den første sæson, som vores nye strategi kommer til at pege hen imod. Strategien præsenteres om ganske kort tid”

    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/inform...tuel-refusion/

    Leave a comment:


  • Tåhyler
    replied
    Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg

    Håber heller ikke på at han fortsætter som træner, men at der findes en anden rolle til ham i OB hvis muligt.

    Så desværre ikke kampen mod Aab, han skal selvfølgelig have kredit når noget lykkes, ligesom han får kritik når det ser meget skidt ud, men spørgmålet er hvor meget der skyldes HH og Tonny Hermansen.
    - og hvad en som Kadrii siger. Allerede efter den første kamp med en halvleg pres påpegede han at holdet trives med den type spil. Næste kamp, den seneste var det i begge halvlege. Er ikke i tvivl om at trænerteamet lytter til ham. Alt andet ville også være torskedumt.

    Leave a comment:


  • Ricardo
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

    Så står man så og skal hen og finde en ny (og bedre) sportschef - er det lettere?

    edit: og måske ikke helt optimalt for den nye strategi hvis man allerede nu begynder at overveje hvordan man lettest kan komme af med MH.

    - kampen mod AAB hjalp lidt på mit indtryk af ham, men generelt ville jeg virkeligt håbe de startede helt forfra - ny sportschef og træner
    Håber heller ikke på at han fortsætter som træner, men at der findes en anden rolle til ham i OB hvis muligt.

    Så desværre ikke kampen mod Aab, han skal selvfølgelig have kredit når noget lykkes, ligesom han får kritik når det ser meget skidt ud, men spørgmålet er hvor meget der skyldes HH og Tonny Hermansen.

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Tror jeg ikke du skal være nervøs for.. Af 2 årsager..

    1) Der er masser af ledige trænere. De skal nok finde en med et pænt cv
    2) Hvis det endelig skete ville det måske være det bedste for OB. Få ham væk fra Sportschef posten og ned på grænsværen hvor han hører til. Hvis han så ikke slår til der, er det meget nemmere at fyre ham end det er på sportschef posten.
    Så står man så og skal hen og finde en ny (og bedre) sportschef - er det lettere?

    edit: og måske ikke helt optimalt for den nye strategi hvis man allerede nu begynder at overveje hvordan man lettest kan komme af med MH.

    - kampen mod AAB hjalp lidt på mit indtryk af ham, men generelt ville jeg virkeligt håbe de startede helt forfra - ny sportschef og træner
    Last edited by mhbp; 14-05-2021, 10:57.

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
    Frygter, at man snart melder ud at MH fortsætter som træner (da han er den bedste på markedet / for klubben) og fastholder "strategien" om, at være en "fast" del af Top6
    Hvis niveauet fra AaB kampen kan holdes med mere kontinuitet er det da ok med MH som træner. Jeg tror nu ikke det sker af samme grunde som andre nævner.

    Leave a comment:

Working...
X