Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Falk på vej til BIF, Antipas og Stenderup på vej til OB. Kilden har tidligere ramt Kahlenberg og Elmander længe før medierne. Skulle det ske bryder jeg personligt mine bånd til OB som jeg ellers har haft i hjertet siden 1989.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlæg
      Falk på vej til BIF, Antipas og Stenderup på vej til OB. Kilden har tidligere ramt Kahlenberg og Elmander længe før medierne. Skulle det ske bryder jeg personligt mine bånd til OB som jeg ellers har haft i hjertet siden 1989.
      Hvad i alverden skulle OB bruge Stenderup til?

      Comment


        Må desværre sige, at rygtet også er nået min vej..
        Jeg ved ikke med Stenderup, men angående antipas, så skulle bolden vidst ligge hos ham pt.

        BØF har vidst skiftet Rekis ud med Falk, her i 11. time ..
        Lasse Nielsen fra Holland (tidl. AAB) skulle vidst også kun være et lægetjek fra BØF

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Stefanovich Se indlæg
          Må desværre sige, at rygtet også er nået min vej..
          Jeg ved ikke med Stenderup, men angående antipas, så skulle bolden vidst ligge hos ham pt.

          BØF har vidst skiftet Rekis ud med Falk, her i 11. time ..
          Lasse Nielsen fra Holland (tidl. AAB) skulle vidst også kun være et lægetjek fra BØF
          Altså, hvis vi endelig skal afskibbe Falk så lad os da gøre det for penge i stedet for reserver fra Brøndby!

          Jeg vil se det, før jeg tror på det.
          Jeg har enorm respekt og sympati for Falk. Hvis han skifter til Brøndby, ændrer det sig ikke.
          Hvad jeg synes om ledelsen ved en evt sådan handel, er en helt anden sag, men som sagt, jeg vil se det, før jeg tror på det. Det virker umiddelbart som en dårlig løsning for både Falk og OB.

          Comment


            Umiddelbart, har jeg også svært ved at se fornuften i det, fra Falks side.. De har Symaskinen, Elmander, plus flere andre, bla talenter og en Thygesen på vej tilbage fra skade.. De virker til at have spillere til hans plads.
            Men jeg ved jo ikke om det holder stik, men det er de meldinger jeg har fået fra BØF drengene jeg kender. - Som bla. også ramte Elmander ret tidligt..
            Meldingen går på 4-6 mil. + Antipas for Falk.. Man kan så overveje om de penge, flyver direkte til Viborg?

            Comment


              Kan slet ikke se meningen i det, hvorfor skulle Falk ville til BIF? Og hvad skulle BIF bruge Falk til? Og hvad fanden skal vi bruge Stenderup til? Vi har allerde 4 midtstoppere plus Diarra. Antipas er den eneste der giver mening.
              Mister alt for ledelsen og Falk hvis det sker.

              OG hvor fanden har BIF fået alle de penge fra? Siden de åbenbart kan købe sig det hele efterhånden!

              Comment


                4 til 6 mio plus Antipas?
                Så dum håber jeg ikke Jesper Hansen er. 15 mio plus Antipas, så kan der i det mindste forhandles

                Comment


                  Jeg synes også 4-6 mil + Antipas er lavt sat, omvendt tror jeg ikke du skal regne med 15 mil + en spiller.
                  Jesper Hansen går måske efter at bytte Falk til et nyt angreb, bestående af Antipas-Dalgaard.. ? og så måske stadig have et par mil tilbage.. - Jeg ved det ikke, lige det her er rent gætteri fra min side..

                  Comment


                    Føj for en vitaminpille at stå op til. Antipas kan jeg til nøds forstå, men Stenderup er vanskelig at se i OB som brugbar idet vi har 3 centerforsvarer og Momo/EPJ som 4 og 5 valg. Måske kan han også være back-up for Kryger, hvis Momo afsættes til en fransk klub.

                    Jeg håber og ønsker aldrig jeg kommer til at se RF i den trøje, men jeg kommer heller ikke til at slå hånden ag hverken RF eller OB af den grund. Det er proff,. fodboldens kynisme. "Har du penge kan du få, har du ingen må du gå" ækelt men sandt i dette forhold. JH/OB laver kun den handel, hvis den bliver til noget, for at komme i økonomisk smult vande. JH er som ansvarlig nødt til at tage meget upopulære beslutninger og derefter forsvarer dem.
                    Believe OB

                    œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Det må bare ikke ske



                      Det må bare ikke ske






                      Det må bare ikke ske



                      Det må bare ikke ske



                      Det må bare ikke ske

                      Det må bare ikke ske



                      Det må bare ikke ske

                      Det må bare ikke ske

                      Comment


                        Att: Jesper Hansen. Det vigtige her, er at forstå, at vi IKKE skal have Antipas. Han er meget ringere end han ser ud til ved første øjekast.

                        De andre elementer i rygtet er ikke helt sort/hvide, der kan være for og imod.

                        Jeg kan forstå hvis vi sælger Falk for mange penge - og så held og lykke til ham.

                        Stenderup er god nok, men det må være en and, sådan som vi er besat på de pladser.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                          Att: Jesper Hansen. Det vigtige her, er at forstå, at vi IKKE skal have Antipas. Han er meget ringere end han ser ud til ved første øjekast.

                          De andre elementer i rygtet er ikke helt sort/hvide, der kan være for og imod.

                          Jeg kan forstå hvis vi sælger Falk for mange penge - og så held og lykke til ham.

                          Stenderup er god nok, men det må være en and, sådan som vi er besat på de pladser.
                          derfor skifter Falk ikke til Brøndby:

                          han an er pt en af ligaens største profiler, og det er tydeligt, at hollandske klubber holder øje med ham. Han kan gøre mere for sin karriere ved at tage et halvt år i OB end to år i BIF, som kan sætte hans karriere tilbage, fordi det tager mindst en halvsæson at komme i gear på et nyt hold. OB får ikke nok ud af et salg, ikke økonomisk og heller ikke spillermæssigt. Der er hentet fornuftigt ind, det er spillere, som passer ind og som kan forstærke holdet, og der mangler en angriber. Med Stenderup og Antipas får vi ok spillere, men mangler stadig en angriber og der er mindre plads til unge spillere.

                          Comment


                            Jeg har meget svært ved at tro på disse rygter, så tillad mig at være ham der tror, at der blot er tale om ønsketænkning hos en eller anden knægt i Brøndby Strand.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Obenno Se indlæg
                              derfor skifter Falk ikke til Brøndby:

                              han an er pt en af ligaens største profiler, og det er tydeligt, at hollandske klubber holder øje med ham. Han kan gøre mere for sin karriere ved at tage et halvt år i OB end to år i BIF, som kan sætte hans karriere tilbage, fordi det tager mindst en halvsæson at komme i gear på et nyt hold. OB får ikke nok ud af et salg, ikke økonomisk og heller ikke spillermæssigt. Der er hentet fornuftigt ind, det er spillere, som passer ind og som kan forstærke holdet, og der mangler en angriber. Med Stenderup og Antipas får vi ok spillere, men mangler stadig en angriber og der er mindre plads til unge spillere.
                              jeg håber bestemt heller ikke falk tager til bif; MEN vi må jo bare erkende at de formentlig kan tilbyde en væsenligt større løn, EL bold og generelt kamp om medaljerne - der er simpelthen ambitionerne og pengene til forskel. Vi kan desværre ikke være med her, og så længe de hollandske klubber kun kigger.....

                              Håber virkeligt også der løber et bud ind på falk fra en hollandsk (eller enhver anden udenlandsk klub for den sags skyld) lige inden bif rygterne bliver til realitet - for det vil ikke være til at bære.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                                Jeg har meget svært ved at tro på disse rygter, så tillad mig at være ham der tror, at der blot er tale om ønsketænkning hos en eller anden knægt i Brøndby Strand.
                                Jeg er så enig. Alene det at det er Antipas og Stenderup der er nævnt i rygtet, gør at det netop lyder som ren ønsketænkning opstået hen over en stift lim. Igen, hvorfor skulle vi være interesseret i at overtage en midterforsvarer der kommer fra en lang pause med et brækket skinneben, når vi har 4 i truppen i forvejen? Og for det andet, Antipas har ikke bestilt andet siden sæsonafslutningen, end at snakke om hvor mange økonomisk bedre tilbud, end hvad han får i Brøndby han har, og hvordan det for ham handler at tjene nogle flere penge. Hvis der er en ting der er helt sikkert så er det, at han i hvert fald ikke kommer til at tjene flere penge i OB end i Brøndby.

                                Jeg siger ikke at Falk ikke skifter til Brøndby. Jeg har for over en måned siden allerede hørt om forhandlinger, men jeg tror simpelthen ikke på, at vi lader os spise af med folk fra Brøndbys overskudslager, og til pladser hvor vi er fint dækket ind. Det bliver straight up cash, hvis ikke de hoster op med noget bedre.

                                Comment

                                Working...
                                X