Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
    Jeg havde en kæreste der var på samme måde... Sukkede dybt og teatralsk, men når man så spurgte hende hvad der var galt, fik man bare et "Ikke noget"...

    Virkelig fremmende for det gode humør... ,o)

    Mvh

    MaxHH
    og du tror slet ikke det havde noget at gøre med din interesse for pillefyre

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
      og du tror slet ikke det havde noget at gøre med din interesse for pillefyre
      Det var den fælles interesse der bandt os sammen... ,o)

      On topic, så har jeg ikke hørt det mindste pip om noget som helst... nogen med større held/bedre kilder?

      mvh

      MaxHH

      Comment


        Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
        Det var den fælles interesse der bandt os sammen... ,o)

        On topic, så har jeg ikke hørt det mindste pip om noget som helst... nogen med større held/bedre kilder?

        mvh

        MaxHH
        Meget fint, det behøves vi nok ikke høre meget mere om.

        Og on topic, det er godt nok ved at være træls det her.

        Håber guldtilob, udover at være pisseirriterende også har fat i den lange ende og "bum" betyder det vi alle håber. Vi kommer altså ikke langt med et angreb bestående af en Bash på 80-90% og Bodul.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
          Vi kommer altså ikke langt med et angreb bestående af en Bash på 80-90% og Bodul.
          Hvis vi antager, at Baskim er noget nær 100%, så var det netop Bodul/Kadrii duoen der virkede et par gange sidste sommer, hvor Kadrii scorede 3 gange i to kampe:
          http://www.superstats.dk/program?aar=2013%2F2014

          Forhåbentlig vil vi se dette gentaget i weekenden..

          Comment


            Der er lige skrevet 3 år med Jens Jakob Thomsen... eller er jeg bagud?

            http://www.ob.dk/artikel/ob-skriver-...-thomasen.aspx

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
              Der er lige skrevet 3 år med Jens Jakob Thomsen... eller er jeg bagud?

              http://www.ob.dk/artikel/ob-skriver-...-thomasen.aspx
              nej, du er ikke bagud ;-) vigtigt med Jens T. Mener det var én af de få, vi manglede at skrive kontrakt med (jf. en af plums lister over kontraktudløb)

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
                Hvis vi antager, at Baskim er noget nær 100%, så var det netop Bodul/Kadrii duoen der virkede et par gange sidste sommer, hvor Kadrii scorede 3 gange i to kampe:
                http://www.superstats.dk/program?aar=2013%2F2014

                Forhåbentlig vil vi se dette gentaget i weekenden..
                Jeg har heller ikke afskrevet Bodul endnu... rammer han den rigtige stime, og tanker selvtillid op, kan han godt blive brugbar. Men Bodul og Antipas? Ej vel...

                Mvh

                MaxHH

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                  Bum :-)
                  Mit gæt....
                  Gildtilob viste at TV2 Fyn kom forbi ådalen, og lagde 2 og 2 sammen, summen blev desværre 3 istedet for 4....

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                    Der er lige skrevet 3 år med Jens Jakob Thomsen... eller er jeg bagud?

                    http://www.ob.dk/artikel/ob-skriver-...-thomasen.aspx
                    Det er en rigtig, rigtig god nyhed. Synes han har set meget spændende ud de gange jeg har set u 19.

                    Savner stadig nyt om en kontrakt til Jacob Rasmussen fra u 17. Nogen der ved om der er skrevet kontrakt med ham?

                    Comment


                      No offense, men det kan da vist ikke være JJT, som guldtilob skriver 'Bum' til? Han har længere plæderet for en angriber, og her er der trods alt tale om en midtbanespiller, der endda først tiltræder i Superligatruppen til næste sommer.

                      Comment


                        Jeg tror ikke jeg forstår hvem der skulle blive offended? :)

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                          No offense, men det kan da vist ikke være JJT, som guldtilob skriver 'Bum' til? Han har længere plæderet for en angriber, og her er der trods alt tale om en midtbanespiller, der endda først tiltræder i Superligatruppen til næste sommer.
                          Helt enig

                          Comment


                            Super med kontrakten til JJT. Det bliver godt at få ham i truppen om et år
                            Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                            Comment


                              Så skuffende at der ikke skete mere i dag med den melding guldtilob kom med

                              Comment


                                Så tv var på vej i Ådalen.... troede sgu der skete noget. Nå men har ikke hørt mere til vores nye "spids"

                                Comment

                                Working...
                                X