Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet vinteren 2013/2014 - ønsker og muligheder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Det virker ganske rigtigt til at CNK efterhånden er opgivet af TB, hvilket sådan set er fair nok. Som jeg ser det åbner han dog stadigvæk for at CNK kan komme i betragtning, hvis der kommer store forbedringer. Om man så tror på dem længere kan man jo godt have sine tvivl om..

    Comment


      Transfermæssigt håber jeg først og fremmest, at vi formår at skille os af med så mange som muligt af følgende spillere: N'Koum, Vadócz, Bodul og JC. Uden at nogle af dem nødvendigvis behøver at erstattes direkte. Hvis JC skiftede ville vi nok få brug for en målmand mere - så må andre vurdere om det skal være en ny 1./2. målmand eller man vil rykke Radza frem som andetvalg og hente en anden ungdomsmålmand ind.

      En ny angriber ville også være rart - især hvis Kadrii ikke er helt klar fra starten af foråret (går jeg ikke ud fra).

      Hvis Emil skifter får vi nok brug for en erstatning der (David Boysen der nævnes så meget for tiden ville ikke være noget dårligt bud på en afløser - mener jeg uden at vide hvad der er økonomisk realistisk).

      Det samme gælder for Ruud. Man kunne give Diarra chancen på højre back (noget jeg tidligere har afvist, men hans udvikling i efteråret har imponeret mig), men man ville stadig få brug for et nyt alternativ (evt. en ung spiller).
      Last edited by Agbre; 05-06-2015, 09:09.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
        Jeg håber vi er inde i spillet omkring HB Køges Jeppe Kjær.

        I de tre-fire kampe jeg har set med ham i denne sæson, har han i dem alle været blandt banens bedste. Han er målfarlig, hurtig, god til at tage de rigtige løb, og så er han en fighter af Guds nåde. Det eneste der trækker lidt ned, er alderen. Han er lige fyldt 28. På den anden side kunne det måske sikre, at udenlandske klubber ikke kom rendende lige så snart han havde scoret fem mål...

        Han har scoret 26 mål i 42 kampe for HBK, og 1. division er alt andet lige ret tæt på Superligaen i niveau efterhånden.
        http://www.bold.dk/nyt/HB-Koege-duo-...liga-interesse
        Jeg synes det er et meget interessant bud.

        Jeg skal ærligt indrømme, at jeg ikke har set ham spille (eller jo, det har jeg måske tidligere uden at tænke over det), men grundlæggende håber jeg i langt højere grad vi begynder at kigge på de gode 1. divisionsspillere istedet for at forsøge at ramme guldet med mere eksotiske spillere som f.eks. Bodul.

        Din beskrivelse af ham rammer jo i hvert fald noget man godt kan lide at høre - og så har han jo scoret godt med mål.

        Comment


          beskrivelsen ser god ud og han er muligvis en late bloomer, men dem er der også plads til, bare de passer på profilen til jobbet. Der er naturligt en forskel på 1.div. og superligaen både fysisk og på tempoet og træningsmæssigt, men spændende lyder han da til at være.
          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            Angribersituationen ser jeg som ret alvorlig: jeg har ingen fidus til Bodul overhovedet, Mos er ok, men fylder for lidt; Skoubo er dels for tit skadet og scorer for lidt, og Djeppe, well, no offense, men han løser ikke vores problemer på posten.
            At have en angriber, der 1) scorer og 2) fylder i feltet, binder forsvarernes opmærksomhed og kan skabe bare lidt på egen hånd kan være forskellen på en del pladser i en tæt liga - Jeppe H har jo nærmest tjent sin årsløn ind i efteråret på et enkelt kampafgørende mål imod FCN (overdrevet, men håber pointen er klar). De mål og den farlighed skal vi bruge nogle flere af, og jeg har ikke stor tro på, at hverken Bodul eller Jeppe kan levere; mens Mos og Skoubo er ok, men stadig ikke er farlige nok, samlet set.
            Realistisk set kommer der nok ikke nogen nye, og vi må håbe, at vi reelt får to nye spillere (i forhold til det meste af efteråret) i Bashkim og Dusan, der kan løse problemet - eller bare noget af det.

            Alternativt kunne klubben allerede nu tænke i den potentielt store udskiftning, der kan være på vej til sommer i offensiven: Skoubo virker ret usikker, Jeppe kunne man tro får et håndtryk og pænt farvel, Mos skal formelt tilbage til FCK, og det efterlader Bodul (suk) og forhåbentlig Bashkim. Når Emil så ryger, så er der ikke meget krudt tilbage i de forreste rækker. At få en Jeppe Kjær eller en Boysen ind allerede nu er måske utopisk, men hvis der er økonomi til det, så kunne det være rettidig omhu.

            Comment


              Det kan sættes ret kort op:

              Hvis Emil ryger, så skal der findes en erstatning for de fem-seks mål og tilsvarende assists han er god for på en halvsæson. Ellers tror jeg vi kommer i alvorlig nedrykningsfare.

              Hvis han bliver tror jeg godt vi kan humpe os igennem frem til sommer med vores amputerede angreb.
              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
              Kluden Krew - O'ense Internationals

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                Det kan sættes ret kort op:

                Hvis Emil ryger, så skal der findes en erstatning for de fem-seks mål og tilsvarende assists han er god for på en halvsæson. Ellers tror jeg vi kommer i alvorlig nedrykningsfare.

                Hvis han bliver tror jeg godt vi kan humpe os igennem frem til sommer med vores amputerede angreb.
                Jeg er enig.

                X-faktoren hedder Bashkim Kadrii. Hvornår er han mon klar igen? Helt klar?
                Det kan nok tage noget tid og få afgørende betydning, for i ham mener jeg vi har ligaens potentielt bedste angriber. Den form og det niveau han i kort tid nåede at vise inden hans skade synes jeg i hvert fald er højere end det jeg har set det sidste års tid fra de spillere jeg lige nu kan se i toppen af topscorelisten.
                Last edited by Agbre; 06-01-2014, 18:43.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                  Jeg er enig.

                  X-faktoren hedder Bashkim Kadrii. Hvornår er han mon klar igen? Helt klar?
                  Det kan nok tage noget tid og få afgørende betydning, for i ham mener jeg vi har ligaens potentielt bedste angriber. Den form og det niveau han i kort tid nåede at vise inden hans skade synes jeg i hvert fald er højere end det jeg har set det sidste års tid fra de spillere jeg lige nu kan se i toppen af topscorelisten.
                  Vi skal ikke forvente at se Baskim ret meget i denne sæson. Mig bekendt er han langt fra at kunne træne med bold og inden formen er på plads og fysikken er klar igen er vi langt henne i foråret...
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    http://www.bold.dk/nyt/Kroatisk-stop...er-til-Danmark

                    Temmelig gennemskueligt men vi kunne vel være en af de 4 alt andet lige..
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                      Vi skal ikke forvente at se Baskim ret meget i denne sæson. Mig bekendt er han langt fra at kunne træne med bold og inden formen er på plads og fysikken er klar igen er vi langt henne i foråret...
                      http://kanalsport.dk/indslag/ob-anfo...raarets-profil

                      Det virker umiddelbart som om der regnes med ham... Nu må vi så håbe det ikke er fordi det går FOR hurtigt med at få ham igang igen...

                      Ps. Kan det ikke laves sådan, at man kan se hvad linket siger..?
                      Last edited by Kaspernon; 10-01-2014, 15:55.
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                        http://kanalsport.dk/indslag/ob-anfo...raarets-profil

                        Det virker umiddelbart som om der regnes med ham... Nu må vi så håbe det ikke er fordi det går FOR hurtigt med at få ham igang igen...

                        Ps. Kan det ikke laves sådan, at man kan se hvad linket siger..?
                        Jeg tog heldigvis fejl ... forhåbentligt ..
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          Ville være konge hvis Basse er helt klar til engang i Marts.. Tvivler dog på det.
                          Mon ikke første kamp bliver i april

                          Comment


                            Boysen tilsyneladende til Viborg. Kan det åbne op for Lucas Jensen til os?
                            http://www.bold.dk/nyt/Avis-Boysen-tager-til-Viborg

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                              Boysen tilsyneladende til Viborg. Kan det åbne op for Lucas Jensen til os?
                              http://www.bold.dk/nyt/Avis-Boysen-tager-til-Viborg
                              det tror jeg ikke på hvis der skal betales transfersum for ham, men der kan jo laves en "Busuladiz" så Lucas Jensen evt starter 1/7-14
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                                det tror jeg ikke på hvis der skal betales transfersum for ham, men der kan jo laves en "Busuladiz" så Lucas Jensen evt starter 1/7-14
                                Det ville da give mening når vi med stor sandsynlighed mister EL inden for 6 måneder og Bashkim i den nærmeste fremtid.
                                Knægten er super god. Bare ind i folden med ham tak

                                Comment

                                Working...
                                X