Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Bif-OB 8.11.20

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

    Også grunden til at jeg skrev "offensivspillere" :o)
    Ooops, undskyld. Der kan læse har en fordel.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

      Ellers ville jeg ikke kunne udtale mig, eller ... det ville være lidt underligt :D.
      Jeg ser bare ikke skubbet fra Sabbi og kan ikke lige gense episoden.
      Det er nu ellers et ret tydeligt skub,underligt du kan overse det
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Det er et hændeligt uheld. Ingen kan forudse hvad der sker i sådan en nærkamp. Ingen ond mening fra Sabbi eller Ryan.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
          Det er et hændeligt uheld. Ingen kan forudse hvad der sker i sådan en nærkamp. Ingen ond mening fra Sabbi eller Ryan.
          Ansolut ingen ond hensigt fra nogle af dem
          Last edited by Magge; 10-11-2020, 08:02.
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
            Holdet kan jo spille god fodbold. Det så vi for snart længe siden mod FCK. Hvorfor spiller de så meget dårligere nu? Det er spørgsmålet. - som jeg ikke kan besvare. Men jeg kan se, at de ikke kæmper og det plejer at være trænernes ansvar - selv om jeg ikke fatter at professionelle spillere ikke selv kan finde ud af det. Alternativt er det det taktiske oplæg, som de ikke forstår eller er for uenige i.
            Efter de næste tre superligakampe ved vi, hvor vi står. Og det må Hemme også gøre. Hvad han og udvalget finder på som erstatning af JM er vanskeligt at gætte på. Men glem Troels Bech.
            Jeg er klart af den overbevisning at vores største problemer ligger højere oppe i ledelsen og den manglende retning og strategi osv.. Vores trup har også en masse mangler og jeg kan generelt rigtig godt lide Jakob Michelsen som træner og jeg er ikke i tvivl om at han både er taktisk dygtig og har en fin mandskabspleje. Men på et eller andet tidspunkt, når vi jo et punkt, hvor det vil være fornuftigt at få nogle nye øjne på truppen trænermæssigt. Jeg er dog ikke særlig tryg ved et det er folk som Michael Hemmingsen og Niels Thorborg der skal stå for at finde en eventuel kommende træner. Jeg frygter at vi får en type som Peter Sørensen .
            Bo Henriksen kunne være et friskt pust, men jeg tror ikke på Thorborg tør tage ham. Niels Frederiksen kan også blive et fint bud når Carsten Vagn får vappet ham ud af Brøndby. Folk som Zorninger og Solbakken tror jeg simpelthen ikke på vil have nogen interesse i OB, så længe vores ledelse ikke er mere ambitiøse og visionære.
            Troels Bech mener jeg stadig vil være god at få tilbage til OB, men ikke som træner for superligaholdet.

            Comment


              Når BIF fans viser sig fra deres sympatiske side af https://www.instagram.com/p/CEmd5gIjrZ_/ og lur mig om ikke selv samme fans der skriver til der her billede. Var den der var skadesfro da wilzeck blev skadet for nogle kampe siden

              Comment


                Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                Jeg er klart af den overbevisning at vores største problemer ligger højere oppe i ledelsen og den manglende retning og strategi osv.. Vores trup har også en masse mangler og jeg kan generelt rigtig godt lide Jakob Michelsen som træner og jeg er ikke i tvivl om at han både er taktisk dygtig og har en fin mandskabspleje. Men på et eller andet tidspunkt, når vi jo et punkt, hvor det vil være fornuftigt at få nogle nye øjne på truppen trænermæssigt. Jeg er dog ikke særlig tryg ved et det er folk som Michael Hemmingsen og Niels Thorborg der skal stå for at finde en eventuel kommende træner. Jeg frygter at vi får en type som Peter Sørensen .
                Bo Henriksen kunne være et friskt pust, men jeg tror ikke på Thorborg tør tage ham. Niels Frederiksen kan også blive et fint bud når Carsten Vagn får vappet ham ud af Brøndby. Folk som Zorninger og Solbakken tror jeg simpelthen ikke på vil have nogen interesse i OB, så længe vores ledelse ikke er mere ambitiøse og visionære.
                Troels Bech mener jeg stadig vil være god at få tilbage til OB, men ikke som træner for superligaholdet.
                Det var en fejl at jeg gik ud fra at efter de næste tre kampe ville det betyde ny træner. Men det er da sandsynligt. Jeg kan også godt lide JM, men må dømme ham ud fra min forståelse af hvad han udretter.
                Jeg tror på vi har en udlænding efter sommerferien og ikke Zorninger.

                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                OB - engang var vi gode

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                  Jeg er klart af den overbevisning at vores største problemer ligger højere oppe i ledelsen og den manglende retning og strategi osv.. Vores trup har også en masse mangler og jeg kan generelt rigtig godt lide Jakob Michelsen som træner og jeg er ikke i tvivl om at han både er taktisk dygtig og har en fin mandskabspleje. Men på et eller andet tidspunkt, når vi jo et punkt, hvor det vil være fornuftigt at få nogle nye øjne på truppen trænermæssigt. Jeg er dog ikke særlig tryg ved et det er folk som Michael Hemmingsen og Niels Thorborg der skal stå for at finde en eventuel kommende træner. Jeg frygter at vi får en type som Peter Sørensen .
                  .
                  Jeg er enig i din overordnede pointe, men hvordan du kan mene det fremhævede efter alt det man ser og hører, er mig simpelthen en gåde. Forstår ikke den her ophøjelse af JM, det må handle om et større narrativ end egentlige observationer.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

                    Jeg er enig i din overordnede pointe, men hvordan du kan mene det fremhævede efter alt det man ser og hører, er mig simpelthen en gåde. Forstår ikke den her ophøjelse af JM, det må handle om et større narrativ end egentlige observationer.
                    Enig. Hvis han var så dygtig som alle skriver var han enten ikke ansat i Superligaens kedeligste klub, eller også fik han mere ud af det han har at arbejde med.
                    OB: Danske mestre i 2075/6

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg

                      Enig. Hvis han var så dygtig som alle skriver var han enten ikke ansat i Superligaens kedeligste klub, eller også fik han mere ud af det han har at arbejde med.
                      Han er ihvertfald dygtig til at snakke og ophøje de resultater han har opnået i OB som værende rigtig flotte og vi var ihhh så tæt på Europa.


                      Første sæson en fin 5. Plads men statister i slutspillet. Måske var det bare vores pop-up sæson.

                      Anden sæson en 7. Plads og vinder af taberslutspillet efter den største konkurrent var pillet ud fordi de havde vundet pokalen.
                      Og imo så reddede de unge sultne spillere røven på JM da en stor den af “stjernerne” var skadet.

                      Det er bestået men ikke prangende.
                      Last edited by Magge; 10-11-2020, 09:49.
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                        Jeg er klart af den overbevisning at vores største problemer ligger højere oppe i ledelsen og den manglende retning og strategi osv.. Vores trup har også en masse mangler og jeg kan generelt rigtig godt lide Jakob Michelsen som træner og jeg er ikke i tvivl om at han både er taktisk dygtig og har en fin mandskabspleje. Men på et eller andet tidspunkt, når vi jo et punkt, hvor det vil være fornuftigt at få nogle nye øjne på truppen trænermæssigt. Jeg er dog ikke særlig tryg ved et det er folk som Michael Hemmingsen og Niels Thorborg der skal stå for at finde en eventuel kommende træner. Jeg frygter at vi får en type som Peter Sørensen .
                        Bo Henriksen kunne være et friskt pust, men jeg tror ikke på Thorborg tør tage ham. Niels Frederiksen kan også blive et fint bud når Carsten Vagn får vappet ham ud af Brøndby. Folk som Zorninger og Solbakken tror jeg simpelthen ikke på vil have nogen interesse i OB, så længe vores ledelse ikke er mere ambitiøse og visionære.
                        Troels Bech mener jeg stadig vil være god at få tilbage til OB, men ikke som træner for superligaholdet.
                        Jeg tror heller ikke, at en ny træner vil ændre alverden. KN fik heller ikke det ud af truppen som var forventet. Det samme kan man sige om TB og HC.
                        Jeg tror, at problemet er, at nogle tror at det er nok at have det 5- 8. højeste budget og så kan træneren lave minimum en 5. plads.
                        Det kan man ikke - det er ikke størrelsen på budgettet, men hvordan man bruge det - bare se FCK som har købet for dyrt i forhold til kvalitet.

                        Det har OB lidt under i mange år. JH har brugt mange penge på spillere som bare skulle hæve en løn. Det er sådan set fint nok, men når overvægten og stjerne har den indstilling, så dør spillerne ikke med tøjet på.
                        Da vi havde skader og de unge kom ind, så blev der kæmpet for hver meter. Det holder ikke, at købe over the hill spillere som KEP, Jønne og andre som sjældent gav den fuld gas. Når JH købte fuld gas spillere, så var det Thrane, Lund, Lund og Aron typer. Spillere som ikke er gode nok, men som pga. indstilling kan snige sig med.
                        Vi skal have spillere, som vil vinde, som vil løbe de ekstra meter, men det skal ikke være boldmongoler. Skal vi i top 6, så kræver det netværk at finde disse typer og, at man laver en ambitiøs plan med hver enkelt. Vi skulle have byttet sportsdirektør med Sønderjyske og ikke spillere.

                        Comment


                          https://fyens.dk/artikel/ob-træner-v...-tre-kampe?rss
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Tja ikke let at være JM. Vi har vundet med Okosun men ikke spillet så godt. Min lommefilosofi er, at man skal spille med dem der vinder kampene. Mår man vinder så bliver spillet også bedre over tid.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                              Jeg tror heller ikke, at en ny træner vil ændre alverden. KN fik heller ikke det ud af truppen som var forventet. Det samme kan man sige om TB og HC.
                              Jeg tror, at problemet er, at nogle tror at det er nok at have det 5- 8. højeste budget og så kan træneren lave minimum en 5. plads.
                              Det kan man ikke - det er ikke størrelsen på budgettet, men hvordan man bruge det - bare se FCK som har købet for dyrt i forhold til kvalitet.

                              Det har OB lidt under i mange år. JH har brugt mange penge på spillere som bare skulle hæve en løn. Det er sådan set fint nok, men når overvægten og stjerne har den indstilling, så dør spillerne ikke med tøjet på.
                              Da vi havde skader og de unge kom ind, så blev der kæmpet for hver meter. Det holder ikke, at købe over the hill spillere som KEP, Jønne og andre som sjældent gav den fuld gas. Når JH købte fuld gas spillere, så var det Thrane, Lund, Lund og Aron typer. Spillere som ikke er gode nok, men som pga. indstilling kan snige sig med.
                              Vi skal have spillere, som vil vinde, som vil løbe de ekstra meter, men det skal ikke være boldmongoler. Skal vi i top 6, så kræver det netværk at finde disse typer og, at man laver en ambitiøs plan med hver enkelt. Vi skulle have byttet sportsdirektør med Sønderjyske og ikke spillere.
                              Med få undtagelser så er der købt ind på hylden med middelmådighed.

                              Når du bygger et hold op omkring middelmådige spillere og disse skal være støtter og lederfigurere for de unge så ender du med at få en ustabilt hold som hverken udvikler de unge eller laver nævneværdige resultater.

                              Kan kun gentage TB’s kloge ord:
                              Lige meget hvor mange kander med 50 grader varmt vand du hælder i et kar så kommer det ikke op at koge.

                              Jeg har klart det indtryk at ledelsen er fint tilfredse med at holde os i ligaen og på ingen måde ønsker at ofre mere end det der skal til for at holde os ovenvande. Men udad til prøver de ihærdigt i bedste TV-shop stil at sælge det produkt de har som værende konkurrencedygtigt.
                              Det er godt nok svært at se den store utilfredshed, eller reaktion fra ledelsen efter vi kun har nået den af ledelsen selv opsatte målsætning en ud af de seneste ni år.

                              Ambitioner, visioner, strategi, retning og en synlig ledelse er ikke tilstede i OB.
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                                Han er ihvertfald dygtig til at snakke og ophøje de resultater han har opnået i OB som værende rigtig flotte og vi var ihhh så tæt på Europa.


                                Første sæson en fin 5. Plads men statister i slutspillet. Måske var det bare vores pop-up sæson.

                                Anden sæson en 7. Plads og vinder af taberslutspillet efter den største konkurrent var pillet ud fordi de havde vundet pokalen.
                                Og imo så reddede de unge sultne spillere røven på JM da en stor den af “stjernerne” var skadet.

                                Det er bestået men ikke prangende.
                                Statister i slutspillet er nok lidt af stretch, no? Eftersom vi i sidste runde kunne have nappet tredjepladsen. Det var jo ikke fordi der gik FCN i den.

                                Statister er i min verden et hold, der skraber noget nær 0 point sammen, og er isoleret på 6.pladsen. Vi var til sidste kampdag med fremme i kampen om en bronzemedalje. Hvis det er at være statister i din verden, hvad vil det så sige at rent faktisk være med i slutspillet?

                                Comment

                                Working...
                                X