Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Bif-OB 8.11.20

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

    Det er jeg sådan set enig i. Vi spillede flot og fik ikke det fortjente point antal. Jeg kan slet ikke se vi optimere holdet ved at spille 3-4-3. Frø er inde i en dal, og derfor skal vi have en anden starter. mit bud vil være Max og så må Jebali spille til venstre.
    Synes jeg bestemt heller ikke, vores midtbane ser for tynd ud og tverskov virker usikker på, hvordan han skal spille, når han dels skal være forsvarsspiller ved siden af KL og ML, samt hjælpe midtbanen.. Synes vi skal prøve 4-3-3 endnu engang og om man så vil forsøge sig med Max eller give Frø endnu en chance er for mig ikke så vigtigt, men du kan da have en pointe i Max fortjener chancen efter en lang periode uden Frø har ramt ret meget

    Comment


      Den eneste offensivspiller som viste OB-DNA i går var Max Fenger - resten var en gang "alibi-jeg-skubber-lige-bolden-videre-til-den-næste"-fodbold. Han kastede sig in i den bold med livet som indsats - resten var bange for at få beskidt trøje (den var jo også helt ny...)
      Hvis træneren ikke kan belønne den indstilling, må han ud. For det er ødelæggende for kollektivet og moralen i truppen.

      Comment


        Da Jebali var bedst for Rosenborg, var det som venstrekant i en 4-3-3. Kan ikke forstå han ikke bliver prøvet der. Frø kan jo sagtens tage en af de 3 centrale midtbane pladser og Max er en ægte boksangriber.

        Comment


          Holdet kan jo spille god fodbold. Det så vi for snart længe siden mod FCK. Hvorfor spiller de så meget dårligere nu? Det er spørgsmålet. - som jeg ikke kan besvare. Men jeg kan se, at de ikke kæmper og det plejer at være trænernes ansvar - selv om jeg ikke fatter at professionelle spillere ikke selv kan finde ud af det. Alternativt er det det taktiske oplæg, som de ikke forstår eller er for uenige i.
          Efter de næste tre superligakampe ved vi, hvor vi står. Og det må Hemme også gøre. Hvad han og udvalget finder på som erstatning af JM er vanskeligt at gætte på. Men glem Troels Bech.
          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

          OB - engang var vi gode

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
            Holdet kan jo spille god fodbold. Det så vi for snart længe siden mod FCK. Hvorfor spiller de så meget dårligere nu? Det er spørgsmålet. - som jeg ikke kan besvare. Men jeg kan se, at de ikke kæmper og det plejer at være trænernes ansvar - selv om jeg ikke fatter at professionelle spillere ikke selv kan finde ud af det. Alternativt er det det taktiske oplæg, som de ikke forstår eller er for uenige i.
            Efter de næste tre superligakampe ved vi, hvor vi står. Og det må Hemme også gøre. Hvad han og udvalget finder på som erstatning af JM er vanskeligt at gætte på. Men glem Troels Bech.
            Jeg håber i den grad, at introduktionen starter med "det bleŽ en uŽlænding", nu det desværre ikke kan blive Ricardo (æret være hans minde!)

            Comment


              Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
              Den eneste offensivspiller som viste OB-DNA i går var Max Fenger - resten var en gang "alibi-jeg-skubber-lige-bolden-videre-til-den-næste"-fodbold. Han kastede sig in i den bold med livet som indsats - resten var bange for at få beskidt trøje (den var jo også helt ny...)
              Hvis træneren ikke kan belønne den indstilling, må han ud. For det er ødelæggende for kollektivet og moralen i truppen.
              Synes du glemmer Kasper Larsen som spillede en god kamp og var vel den som kæmpede mest mod nederlaget.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Fuck hvor er vi ringe. Det står ikke til diskussion. Men nu er 3 eller 4 gang i denne sæson at vores modstander scorer rundens mål.
                For det kan der hvis ikke herske megen tvivl om den nok bliver kåret til
                Hvis man skal score månedens mål, skal man også spille mod OB. Træk på tværs foran feltet, ingen går op og presser eller blokerer dig, og der er frit skud mod mål.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

                  Hvis man skal score månedens mål, skal man også spille mod OB. Træk på tværs foran feltet, ingen går op og presser eller blokerer dig, og der er frit skud mod mål.
                  Helt enig. Det er forfærdeligt hvor meget plads vi giver modstandere centralt foran feltet. De bliver ja ofte næsten inviteret at løbe med bolden ind i feltet endda.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Omg Se indlæg

                    Hvis jm fik frie hænder, kunne han da også sagtens få os ud af suppedasen. Han er ingen dårlig træner, han har bare ikke den nødvendige kvalitet i truppen og spænder så desværre buen for hårdt, sikkert fordi han har selv har sagt at truppen er god nok til det.
                    Jeg er meget enig med dig i ovennævnte med en enkelt tilføjelse. De "frie hænder" skal foregå i et samarbejde med en super kvalificeret sportschef / - direktør, som har NT`s fulde tillid. At spise JM af med Okosun de sidste timer i vinduet var uartigt, når der ganske givet stod flere og mere kvalificerede spillere på ønskelisten. At JM selv har sagt, at truppen er god nok, kaldes loyalitet af hensyn til OB og spillerne, men er ikke nødvendigvis sandheden.

                    Comment


                      Av av av

                      https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...aeftet/8360334

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Stakkels ham og god bedring til ham.
                        Lille sviner Sabbi laver i den forbindelse
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                          Stakkels ham og god bedring til ham.
                          Lille sviner Sabbi laver i den forbindelse
                          Frisparket blev begået, og det var bestemt et større af slagsen, af Ryan Johnson, men er det noget andet du tænker på?
                          Aaah, jeg kan se der står at Sabbi skubber, det så jeg faktisk ikke, Ryan Johnson stepper ud og fælder ham.
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                            Frisparket blev begået, og det var bestemt et større af slagsen, af Ryan Johnson, men er det noget andet du tænker på?
                            Aaah, jeg kan se der står at Sabbi skubber, det så jeg faktisk ikke, Ryan Johnson stepper ud og fælder ham.
                            Har du set episoden?
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                              Har du set episoden?
                              Ellers ville jeg ikke kunne udtale mig, eller ... det ville være lidt underligt :D.
                              Jeg ser bare ikke skubbet fra Sabbi og kan ikke lige gense episoden.
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                              Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                                Synes du glemmer Kasper Larsen som spillede en god kamp og var vel den som kæmpede mest mod nederlaget.
                                Også grunden til at jeg skrev "offensivspillere" :o)

                                Comment

                                Working...
                                X