Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Bif-OB 8.11.20

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Det 3-4-3 system er simpelthen en foræring til vores modstandere. Efterlader så meget plads og efterlader vores 3 forsvarere fuldstændigt i ingenmandsland og så er to af dem er bare ikke gode nok. Denne her ligger på Michelsens skuldre. Hvordan han har kunnet se på præstationerne i de to kampe og tænkt "Det så sgu godt nok ud til at vi kan køre det imod Brøndby". Håbløst trænerarbejde.

    MvH ChrisOB
    Må også bare tilslutte mig det her. Kan forstå tanken er at tverskov skal skyde op og hjælpe midtbanen, men det sker jo ikke når vi spiller med wingbacks, der ikke når hjem. Herfra må han rykke ned og hjælpe ML og KL og efterlade JJT og kløve alene med et kæmpe rum centralt i banen. Det udnytter Horsens og lyngby ikke, fordi de er ringe, men det gjorde bøf heldigvis i dag og det kunne da være begyndelsen til enden på det lort. Vi er simpelthen pinligt dårlige når vi ikke er på bolden og i dag så det heller ikke Skide godt ud med bold

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
      Lasse Vøge kalder Jeppe T dagens flop i BT og det er svært at være meget uenig, men må dog sige at Jørgen, Frø, Marco, Sabbi og Aron må kandidere kraftigt. OC, Kasper L, Ryan, Kløve og Jebali kan hel være deres indsats bekendt mens Okosun og Max gjorde fine indhop.
      Synes Ryan var svag. Han smed alt for meget væk og var fysisk overmachet i forsvaret.

      Comment


        Angående Zorniger:

        Mon ikke de unge spiller, hvis de er gode nok? Opsangen omkring deres mentalitet kan jo være retvisende? Jeg tror bestemt, at Danmark har meget at lære af den tyske kultur, hvad dét angår. Der beskrives ofte en lad indstilling til træning og selvtræning i dansk regi.

        Jeg så gerne en stærk tysk personlighed som træner. Michael Hemmingsen er jo ikke sportschef om et par år, han har helt åbenlyst ikke evnerne, så lad os da bare få et opgør før end senere.
        Last edited by Jungledyret; 08-11-2020, 19:30.

        Comment


          Måske Thorup er ledig efter idag.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
            Måske Thorup er ledig efter idag.
            Nååå, kæmpe nej tak, han bliver ja kun få uger, vi har brug for kontinuitet.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Fuck hvor er vi ringe. Det står ikke til diskussion. Men nu er 3 eller 4 gang i denne sæson at vores modstander scorer rundens mål.
              For det kan der hvis ikke herske megen tvivl om den nok bliver kåret til

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                Angående Zorniger:

                Mon ikke de unge spiller, hvis de er gode nok? Opsangen omkring deres mentalitet kan jo være retvisende? Jeg tror bestemt, at Danmark har meget at lære af den tyske kultur, hvad dét angår. Der beskrives ofte en lad indstilling til træning og selvtræning i dansk regi.

                Jeg så gerne en stærk tysk personlighed som træner. Michael Hemmingsen er jo ikke sportschef om et par år, han har helt åbenlyst ikke evnerne, så lad os da bare få et opgør før end senere.
                Det der med at de unge spiller, hvis de er gode nok, er jo lidt et paradoks. Det er sgu de færreste U19-spillere der bare kan gå direkte ind fra ungdomsfodbold og præstere på højere niveau end en 28-årig og højt betalt prof med +250 seniorkampe. Præmissen med unge spillere er jo, at de først og fremmest skal vise, at de har noget at byde ind med, og det kan så forædles med tiden, samtidig at kamperfaringen forhåbentligt lærer hvad de skal gøre og ikke skal gøre på seniorniveau. Zorniger var ikke rigtigt villig til at gå på kompromis med de ting, fordi at de på kort sigt kostede på resultaterne, men hvis man har talentudvikling som et afgørende punkt strategisk, er man jo nødt til at gøre de indrømmelser. Midtjylland kunne sikkert sagtens finde nogle bedre spillere end Nicolas Madsen, Dyhr, Simsir osv, hvis de vil vinde nu og her, men de lader de unge spillere få de minutter fordi, at det har nogle klare fordele på andre parametre.

                Han kan sagtens have en pointe omkring den danske mentalitet, men for det første kan vi ikke lave om på, hvordan det danske samfund hænger sammen, og at det er få succes som fodboldspiller er langt mindre afgørende for folks fremtid, end det er i andre lande og kulturer. For det andet er det ikke nødvendigvis særligt smart at gå ud og sige det offentligt bare fordi, at det er rigtigt, og slet ikke når tonen bliver udskammende og man pisser på noget af det mest identitetsskabende ved klubben, og noget som der bliver lagt enormt mange kræfter i, inklusiv en masse frivillige kræfter. De fleste i og omkring klubben oplevede, at han nedgjorde det arbejde der bliver lavet der, og det skal man godt nok passe på med.

                Det måtte for min skyld gerne være en stærk tysk personlighed der blev træner, men så længe at der ikke er nogen ledelsesmæssig ballast til at holde en sådan personlighed på plads, så kan jeg ikke tro på, at det bliver mere end et quick fix, og ikke noget der skaber varig succes. Helt ligesom at Michelsen har vist sig at være et quick fix, men ikke en træner der har kunne trække klubben i en tydelig og positiv retning i et længere projekt.

                Comment


                  Det ville være i fin tråd med NTs øvrige beslutninger i de seneste år. Han virker ikke til at være tynget af tunge strategiske overvejelser, men ser nok butikken OB som et projekt, der trænger til et boost, og det kan AZ sikkert give på den korte bane.

                  Det ville være dumt - men slet ikke usandsynligt, at det sker.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                    Synes Ryan var svag. Han smed alt for meget væk og var fysisk overmachet i forsvaret.
                    Der er vi så halvt uenige. Fysisk og tempomæssigt var han vel den eneste i forsvaret, der var på højde med BIF’s offensive folk og han stod fast. Til gengæld smed han mange bolde op af linjen, hvor der ingen angribere var.

                    Last edited by Jonss; 08-11-2020, 20:08.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af marle Se indlæg
                      Det ville være i fin tråd med NTs øvrige beslutninger i de seneste år. Han virker ikke til at være tynget af tunge strategiske overvejelser, men ser nok butikken OB som et projekt, der trænger til et boost, og det kan AZ sikkert give på den korte bane.

                      Det ville være dumt - men slet ikke usandsynligt, at det sker.
                      Jeg kunne sagtens se OB henvende sig. Men Zorniger er med statsgaranti ikke interesseret

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Jeg kunne sagtens se OB henvende sig. Men Zorniger er med statsgaranti ikke interesseret
                        Hvis han med statsgaranti ikke er interesseret i at arbejde i Danmark igen, virker det mærkeligt, at ham og hans tyske kone og deres lille barn ikke er flyttet tilbage til Tyskland, nu han ikke har haft arbejde i 1½ år her. Et trænerjob i en af de større klubber i Danmark, som også er en af de få klubber der ligger indenfor en afstand, hvor han kan pendle fra, hvor han bor nu, tror jeg ikke er noget som han blankt vil afvise.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Fuck hvor er vi ringe. Det står ikke til diskussion. Men nu er 3 eller 4 gang i denne sæson at vores modstander scorer rundens mål.
                          For det kan der hvis ikke herske megen tvivl om den nok bliver kåret til
                          https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...ler-stabilitet

                          OB er stabilt ringe ....
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                            Hvis han med statsgaranti ikke er interesseret i at arbejde i Danmark igen, virker det mærkeligt, at ham og hans tyske kone og deres lille barn ikke er flyttet tilbage til Tyskland, nu han ikke har haft arbejde i 1½ år her. Et trænerjob i en af de større klubber i Danmark, som også er en af de få klubber der ligger indenfor en afstand, hvor han kan pendle fra, hvor han bor nu, tror jeg ikke er noget som han blankt vil afvise.
                            Så vidt jeg har kunne høre og læse mig frem til har han afvist utallige jobs. Som i rigtig mange. Også i Danmark.. Hvorfor han stadig bor her kan der være flere årsager til. Men et job i topstyret OB kan jeg simpelthen ikke forestille mig at han gider.
                            Men dit gæt er jo lige så godt som mit

                            Comment


                              Altså første halvleg var vel ok og stillingen burde vel ha været 1-1. Men de er ikke klar til anden halvleg og mister troen på det efter at være kommet bagud 0-3. Her er det så, at man kan se at kvaliteten ikke er god nok, både hvad angår hold og træner. Der er simpelthen ikke det kvalitetsoverskud, der gør holdet i stand til at komme igen ovenpå modgangen. Træneren disponere taktikken som om holdet har det kvalitetsmæssige overskud, men det har de jo ikke, så der skal disponeres på en anden måde. Der er faktisk kun 2 spillere der skinner, Jebali, der har høj kvalitet i langt det meste af hvad han foretager sig og Fenger der kommer ind og giver fanden i at de er bagud.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Så vidt jeg har kunne høre og læse mig frem til har han afvist utallige jobs. Som i rigtig mange. Også i Danmark.. Hvorfor han stadig bor her kan der være flere årsager til. Men et job i topstyret OB kan jeg simpelthen ikke forestille mig at han gider.
                                Men dit gæt er jo lige så godt som mit
                                Jeg har heller ikke en forestilling om at Zorninger gider være nikkedukke i cirkus OB .

                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X