Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Michelsen/Træner Fremtid

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg
    Måske vores kommende træner skal findes i udlandet
    Ja muligvis. Ole T eller Brian Riemer, hvis brentford ikke rykker op.
    eller en svensker / normand

    Har du hørt noget.?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg
      Måske vores kommende træner skal findes i udlandet
      Hvilket land?

      Comment


        Tøffe og Kep har bud fra 2. Division.
        Thomas Nørgard eller Chr lønstrup.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

          Ja muligvis. Ole T eller Brian Riemer, hvis brentford ikke rykker op.
          eller en svensker / normand

          Har du hørt noget.?
          Jeg har hverken navn eller nationalitet, men jeg har en formodning om at det ikke bliver en dansker. Og at han skal findes i udlandet
          “Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
          Lou Holtz

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

            Så vil jeg smide "Michael Laudrup", som ikke afviser et nyt trænerjob... han er måske lidt rusten og "gider" ikke bruge for meget tid på rejseri (men Danmark er jo lille) samt tror NT vil være stolt over at præsentere sådan et trænernavn !
            Det vil sgu være træls
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

              Det vil sgu være træls
              Jeg tror bestemt NT med rette ville være stolt, hvis han kunne ansætte Michael Laudrup i OB. Jeg er dog bange for, at OB er for lille en klub med for mange problemer til at trænerjobbet interesserer ML. Hvis jeg var NT ville jeg i stedet forsøge at ansætte ham som sportsdirektør og / eller bestyrelsesmedlem og give ham nødvendig kapital til at rydde op.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg

                Jeg har hverken navn eller nationalitet, men jeg har en formodning om at det ikke bliver en dansker. Og at han skal findes i udlandet
                Erik Hamrén

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                  Tøffe og Kep har bud fra 2. Division.
                  Thomas Nørgard eller Chr lønstrup.
                  Fremragende indslag i TV3 Sport i går!

                  Meget dybdegående på 90 sekunder og med en solid forståelse for hvad OB gerne vil fremover.

                  Hold nu kæft, jeg er med på at det indslag bare skulle være en hurtig sludder for en sladder, men at man ikke har lavet bare den mindste research synes jeg er dybt useriøst. Fair nok at de nævner de 2 træner som de gør, det skal jeg ikke kunne se er gode bud. Men deres argumentation viser jo bare at de ikke har forstået hvad OB gerne vil med den kommende strategi og så slutter værten af med at sige (godt nok med et glimt i øjet), at så har Allan Gaarde fået et har par danske bud til blokken. Det er jo nævnt flere gange at Gaarde er hevet til at tjekke det skandinaviske/nordiske marked, OB har styr på de danske navne.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

                    Fremragende indslag i TV3 Sport i går!

                    Meget dybdegående på 90 sekunder og med en solid forståelse for hvad OB gerne vil fremover.

                    Hold nu kæft, jeg er med på at det indslag bare skulle være en hurtig sludder for en sladder, men at man ikke har lavet bare den mindste research synes jeg er dybt useriøst. Fair nok at de nævner de 2 træner som de gør, det skal jeg ikke kunne se er gode bud. Men deres argumentation viser jo bare at de ikke har forstået hvad OB gerne vil med den kommende strategi og så slutter værten af med at sige (godt nok med et glimt i øjet), at så har Allan Gaarde fået et har par danske bud til blokken. Det er jo nævnt flere gange at Gaarde er hevet til at tjekke det skandinaviske/nordiske marked, OB har styr på de danske navne.
                    Ja, det var en glimrende omgang dybdeborende journalistik. Banebrydende oplevelse, og må jeg tilføje, et par EKSTREMT spændende navne, de lige hev op af hatten der.

                    Verdens mest LIGEGYLDIGE indslag.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                      Tøffe og Kep har bud fra 2. Division.
                      Thomas Nørgard eller Chr lønstrup.
                      Så hellere Brian Riemer eller Ole Tobiasen, men lad os nu bare få hørt noget mere om den der strategi, så vi kan se om det kommende trænerteam giver mening i forhold til det. Jeg håber virkelig at et af punkterne i den strategi bliver at OB skruer gevaldigt op økonomisk i forhold til Akademiet. Det er 100% den vej vi skal gå og der er masser af plads til forbedring.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

                        Ja, det var en glimrende omgang dybdeborende journalistik. Banebrydende oplevelse, og må jeg tilføje, et par EKSTREMT spændende navne, de lige hev op af hatten der.

                        Verdens mest LIGEGYLDIGE indslag.
                        Jamen, måske er det den type trænere, der er realistiske. Det er sikkert de blandt de bedste realistiske danske bud. Men mon ikke der findes en mere erfaren svensker eller nordmand, der kan lokkes til Odense med "forskerskat" og god valutakurs.

                        Er det ikke mærkeligt at finde assistenttræneren først. Det synes jeg også peger mod en træner der kender dansk fodbold dårligt. Mern først skal vi liiiiige redde livet i SL.
                        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                        OB - engang var vi gode

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg

                          Jamen, måske er det den type trænere, der er realistiske. Det er sikkert de blandt de bedste realistiske danske bud. Men mon ikke der findes en mere erfaren svensker eller nordmand, der kan lokkes til Odense med "forskerskat" og god valutakurs.

                          Er det ikke mærkeligt at finde assistenttræneren først. Det synes jeg også peger mod en træner der kender dansk fodbold dårligt. Mern først skal vi liiiiige redde livet i SL.
                          Min kritik gik primært på at de virkede så uforberedte i deres argumentation. Tøffe valgte Lønstrup fordi det var på tide at han fik chancen i en SL-klub igen og det så spændende ud for 3 år siden med Helsingør. KEP valgte Thomas Nørgaard fordi han gjorde det godt med B93 mod AGF. Der blev intet nævnt om den retning OB gerne ville, brugen af unge-spiller, offensivt spil eller hvordan de styrer et omklædningsrum.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

                            Min kritik gik primært på at de virkede så uforberedte i deres argumentation. Tøffe valgte Lønstrup fordi det var på tide at han fik chancen i en SL-klub igen og det så spændende ud for 3 år siden med Helsingør. KEP valgte Thomas Nørgaard fordi han gjorde det godt med B93 mod AGF. Der blev intet nævnt om den retning OB gerne ville, brugen af unge-spiller, offensivt spil eller hvordan de styrer et omklædningsrum.
                            Vi vi at planen er at bruge de unge?
                            Det er jo ikke fordi at Hemme valgte de unge. Han kunne have stillet med Østrøm eller skifter ham ind for KL. Spørgsmålet er om de mener det, eller om det bare er spin.

                            Comment


                              Det er tæt på opgivende at læse, at så mange af jer har fået den idé, at OB er - eller bliver - en klub, der vil bruge de unge, fordi det sandsynligvis bliver meldt ud som en eller anden floskel i en fuldstændig ligegyldig strategi.

                              OB er den klub, der bruger de unge MINDST i hele superligaen, jf. den opgørelse der er bragt i Tipsbladet i en anden tråd.

                              Det er fakta.

                              Og intet tyder på at MH, som vel er med til at formulere den fuldstændigt ligegyldige strategi, ændrer noget. Tværtom virker det til, at han bruger de unge mindre.

                              I må simpelthen skrue ned for naiviteten.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                                Det er tæt på opgivende at læse, at så mange af jer har fået den idé, at OB er - eller bliver - en klub, der vil bruge de unge, fordi det sandsynligvis bliver meldt ud som en eller anden floskel i en fuldstændig ligegyldig strategi.

                                OB er den klub, der bruger de unge MINDST i hele superligaen, jf. den opgørelse der er bragt i Tipsbladet i en anden tråd.

                                Det er fakta.

                                Og intet tyder på at MH, som vel er med til at formulere den fuldstændigt ligegyldige strategi, ændrer noget. Tværtom virker det til, at han bruger de unge mindre.

                                I må simpelthen skrue ned for naiviteten.
                                Enig. OB er traditionelt synonym med Old Boys. Det vil vi blive ved med.
                                vi har tidligere sagt vi vil bruge ungdom, og så brugt de gamle, middelmådige spillere.

                                Desuden har vi lige forlænget med kløve og jebali. Og hentet Skjelvik og Bashkim på en lang kontrakt. (Jeg er glad for Bashkim handlen, jebali forlængelsen især var skuffende)

                                Vi vil fortsat se tilfældige, ligegyldige handler med 27-29 årige spillere, som f.eks. okusun.

                                det er Hemmingsens stil tror jeg.

                                Comment

                                Working...
                                X