Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Michelsen/Træner Fremtid

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Hvornår er der senest taget en beslutning i det sportslige udvalg som giver mening?

    Det kan også ligne at man er lidt flov over forløbet med søgningen af ny træner og man klodset forsøger at lade som om mediernes skriverier har været pure opspind.

    Man har muligvis også fået et nej tak fra de emner man har forsøgt sig hos og man ikke har flere på blokken lige nu, måske skal vi igen ud i en 14 mdr lang proces ala den som gjorde at man kunne score TV-Poul?
    Synes også der tegner sig sådan et billede. JM lød heller ikke i interviewet efter kampen forleden synderligt spændt på det kommende møde, så han er forberedt på det hele kan slutte når som helst. Nu er vi efterhånden så langt henne at flere trænere nok først både vil og kan ved sæsonudløb. Selv de svenske eller eventuelt norske træneremner, som lige nu har overstået deres sæsoner, er sikkert også mere interesseret i at starte fra scratch i stedet for lyn hurtigt at risikere at være medansvarlig for ikke at indfri en målsætning. Derfor er det ikke utænkeligt man vil aftale at JM fortsætter sæsonen ud. Jeg tror bare bestemt ikke det er 1. Prioriteten og derfor giver man den helt til lige før træningsopstart med at drøfte situationen. Indtil da kæmpes der for at finde en der kan give JM sparket

    Comment


      Bo Henriksen bliver ny OB træner

      Comment


        Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
        Bo Henriksen bliver ny OB træner
        Mavefornemmelse, eller konkret viden?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
          Bo Henriksen bliver ny OB træner
          Keep dreaming

          Comment


            Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
            Bo Henriksen bliver ny OB træner
            Ja, og med Linse Kessler som assistent og ugentlige Soup i lokal TV.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
              Bo Henriksen bliver ny OB træner
              Det gider han ikke. Han er personlig ven med JM. Derfor ved han hvordan ting forløber eller navnligt ikke forløber i OB. Han har fået en loppetjans kontra at være på 60-70 timer om ugen.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Keep dreaming
                Du mener vist keep having nightmares ....

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                  Det gider han ikke. Han er personlig ven med JM. Derfor ved han hvordan ting forløber eller navnligt ikke forløber i OB. Han har fået en loppetjans kontra at være på 60-70 timer om ugen.
                  Enig. Han udlever drømmejobbet pt og kommer ikke til OB. Heldigvis

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af jamborg Se indlæg

                    Du mener vist keep having nightmares ....
                    Same same

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Enig. Han udlever drømmejobbet pt og kommer ikke til OB. Heldigvis
                      Nu er der jo mange leder der drives af at udvikle andre og skabe noget ... ikke at et kommentatorjob ikke er fest men jeg tror ikke at det er der han bliver hængende ...
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                        Nu er der jo mange leder der drives af at udvikle andre og skabe noget ... ikke at et kommentatorjob ikke er fest men jeg tror ikke at det er der han bliver hængende ...
                        Jeg tror han skal slæbes ud med hovedet forrest mm han får tilbudt et kæmpe stort job. Her snakker vi ikke OB
                        Nærmere U21 landstræner, udlandet eller en Top 4 klub. Og det ser jeg ikke ske umiddelbart

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Enig. Han udlever drømmejobbet pt og kommer ikke til OB. Heldigvis
                          »Jeg skal ikke ud at finde noget for at finde noget. Helt konkret skal jeg føle, at jeg kan vinde et eller andet. Føle, at jeg kan lave en kæmpekæmpe-kæmpekæmpe-kæmpestor forskel,« siger han på ægte Bo Henriksen-facon.

                          Det er næppe muligt i OB så længe Enrico, Thomas og Niels bestemmer alt sportsligt . De sender den stakkels komiske Hemmingsen i pressen., men afgiver næppe den reelle sportslige ledelse

                          Comment


                            Umiddelbart sker der vel intet på transferfronten, før at der er styr på trænersituationen?
                            JM og MH har meldt ud at de skal mødes og snakke efter julepausen dvs. d. 5/7 januar. Er jeg den eneste der synes det er et mærkeligt tidspunkt? Da kontrakten sandsynligvis ikke bliver forlænget efterlader det os med en række scenarier:

                            1. JM forlænger ikke og fortsætter sæsonen ud, en erstatning annonceres i løbet af foråret - Dette minimere transferaktiviteten voldsomt i januar (Måske at foretrække?)
                            2. JM fortsætter ikke og trænerjagten går i gang midt i januar, et scenarie ingen ønsker da det ikke virker til at vi har træner en i pipelinen
                            3. JM forhandler hele januar og melder ud i februar at han stopper til sommer og bliver derefter fyret og den nye træner har ingen mulighed for at sætte sig på holdet fra dag 1.
                            4. JM bliver fyret på dagen de skal mødes og en erstatning hentes fra starten (Usandsynligt?)

                            andre tanker?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg
                              Umiddelbart sker der vel intet på transferfronten, før at der er styr på trænersituationen?
                              JM og MH har meldt ud at de skal mødes og snakke efter julepausen dvs. d. 5/7 januar. Er jeg den eneste der synes det er et mærkeligt tidspunkt? Da kontrakten sandsynligvis ikke bliver forlænget efterlader det os med en række scenarier:

                              1. JM forlænger ikke og fortsætter sæsonen ud, en erstatning annonceres i løbet af foråret - Dette minimere transferaktiviteten voldsomt i januar (Måske at foretrække?)
                              2. JM fortsætter ikke og trænerjagten går i gang midt i januar, et scenarie ingen ønsker da det ikke virker til at vi har træner en i pipelinen
                              3. JM forhandler hele januar og melder ud i februar at han stopper til sommer og bliver derefter fyret og den nye træner har ingen mulighed for at sætte sig på holdet fra dag 1.
                              4. JM bliver fyret på dagen de skal mødes og en erstatning hentes fra starten (Usandsynligt?)

                              andre tanker?
                              Hemme ryger ud på albuerne. NT ansætter en kompetent udlænding, og nedlægger sportsudvalget.

                              NT sælger selskabet til en investor.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg
                                Umiddelbart sker der vel intet på transferfronten, før at der er styr på trænersituationen?
                                JM og MH har meldt ud at de skal mødes og snakke efter julepausen dvs. d. 5/7 januar. Er jeg den eneste der synes det er et mærkeligt tidspunkt? Da kontrakten sandsynligvis ikke bliver forlænget efterlader det os med en række scenarier:

                                1. JM forlænger ikke og fortsætter sæsonen ud, en erstatning annonceres i løbet af foråret - Dette minimere transferaktiviteten voldsomt i januar (Måske at foretrække?)
                                2. JM fortsætter ikke og trænerjagten går i gang midt i januar, et scenarie ingen ønsker da det ikke virker til at vi har træner en i pipelinen
                                3. JM forhandler hele januar og melder ud i februar at han stopper til sommer og bliver derefter fyret og den nye træner har ingen mulighed for at sætte sig på holdet fra dag 1.
                                4. JM bliver fyret på dagen de skal mødes og en erstatning hentes fra starten (Usandsynligt?)

                                andre tanker?
                                Jeg har også længe sagt at det ingen mening giver først at mødes dagen før træningsstart. Man må godt nok stole på sit setup hvis man føler sig nødsaget til at fyre Jakob på dagen fordi man kan mærke dårlig stemning og tvivl om den videre motivation. Jeg ser 2 mulige scenarier:

                                1) Man bliver enige om ikke at forlænge men lader JM fortsætte sæsonen ud

                                2) JM fyres og HH sammen med Janus Blond overtager foreløbigt. Lidt ligesom vi ser i Aab nu. Man tilknytter måske Kim Engstrøm som ekstra assistent

                                Jeg tror mest på scenarie 2. På den korte bane giver det mest mening at fortsætte med JM sæsonen ud men på den lidt længere bane kan man lige så godt komme videre

                                Comment

                                Working...
                                X