Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Michelsen/Træner Fremtid

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Igen. Jeg kan nemt følge dig. Jeg glæder mig bare over at man ikke bare lader Jack Jørgensen eller Enrico tage over. At man alligevel kan se at man ikke kan klare opgaven selv. Så kan man så disktutere om det skulle have været nogle andre der blev hyret ind. Det må tiden vise.

    Jeg tænker at deres arbejde bliver at kortlægge stort set alle trænere i norden, hvad deres status og kvaliteter er og skrive en hulens masse rapporter. Ud fra dem kan man så finde ud af hvilke er mulige om hvem der kan komme til samtale. Men alt dette er jo en flydende organisme. Emner kan komme til og falde fra fra uge til uge.

    Det der skuffer mig mest er at vi nok ikke ser Ole T i OB. Ham var jeg sgu lige blevet hook på
    AG skal vel næsten hive et par kaniner op af hatten for at retfærdiggøre deres anbefalinger.

    Ellers er det jo lidt fesent, hvis de sender en liste (og mega faktura) til NT/MH med Tobiasen, Peter Sørensen og MH selv

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
      https://www.bt.dk/fodbold/ob-hyrer-a...ny-cheftraener

      Nej nej nej, stoooooooop. Sidst vi brugte headhuntere til at finde en kandidat, endte vi med Poul Hansen som sportschef. Og så hyrer vi endda en totalt forfejlet sportschef som Allan Gaarde til at pege på en kompetent træner... Hvorfor skulle Gaarde være bedre til det end vores egen sportschef, hvis han altså skal forestille at være kompetent? Gaarde der lavede flere elendige cheftræneransættelser i AaB. Og hvad blev der af, at vi skal rekruttere efter vores egen nye strategi, det skal konsulenter vel ikke afdække for os?
      That's a joke?!?!?!
      Så har de INTET i baghånden. Så var Tobiasen-historien en and eller Tobiasen takkede nej.
      Så er de absolut ikke forberedt på JMs afgang!!!
      Det er ikke kun uprofessionelt, det er ikke en gang kun pinligt of latterligt, Det er..... mangler ord.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

        AG skal vel næsten hive et par kaniner op af hatten for at retfærdiggøre deres anbefalinger.

        Ellers er det jo lidt fesent, hvis de sender en liste (og mega faktura) til NT/MH med Tobiasen, Peter Sørensen og MH selv
        De prøver helt sikkert at opfinde en ny dyb tallerken. Det skuffer mig dog at man ikke prøver at finde lidt emner i Tyskland og England måske

        Comment


          Jeg synes de gør det godt i OB.....vi sidder og er måske 500-600 tilhængere der bare skriger vores frustrationer ud over hvor inkompetent
          ledelsen agerer, på landsplan sidder der 100 gange så mange modstandere og skraldgriner......
          Last edited by jojo; 15-03-2021, 16:00.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            De prøver helt sikkert at opfinde en ny dyb tallerken. Det skuffer mig dog at man ikke prøver at finde lidt emner i Tyskland og England måske
            Ja, jeg mener også vi skal lidt væk fra den skandinaviske andedam

            Ved ikke om det er min tidligere karriere som Compliance-mand, men synes det er lidt spøjst at Onenexus ikke har et CVR-nummer samt har samme adresse som Silkeborg Rens & Vask

            https://silkeborgrens.dk/kontakt/

            https://onenexus.dk/kontakt-os/

            Virker som om det konsulentfirma mere er et hyggeprojekt for de tre.
            Last edited by Online; 15-03-2021, 16:04.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
              Jeg synes de gør det godt i OB.....
              Lyder til at du har haft en rigtig våd weekend og lider under det nu

              Comment


                Fyringen af JM kommer næppe som en overraskelse og det burde ikke være en overraskelse at der ikke er fundet en erstatning men det er altså ..

                Det kom frem i sommers at man kiggede efter en ny træner ....
                Man offentliggjorde i vinters at man ikke forlængede med JM og man har dog haft et par måneder til at tænke konsekvensen af hvad konsekvensen af en misset top6 skulle være og alligevel er man ikke klar.
                Ole Tobiasen er rygtet i Ådalen og fred være med det men der er meldt ud at man er på vej med en ny strategi og der må da være nogle tanker omkring en træner med.

                Nu har Hemme så valgt at sætte sig selv i spids for holdet frem for at udføre det job han er ansat til og først 8-9 måneder efter man påbegyndte en trænerjagt henter man eksterne ind for afhjælpe ens manglende kompentencer ..

                Jeg tænker at HH er blevet helt overset så ham bliver det næppe til sommer. En Kim Engstrøm kunne man også have hevet op her og nu så det bliver det nok ikke og på trods af noget afslutning og flytning kunne det vel være Ole Tobiasen men når man melder ud at man skal have eksterne på
                så er den jo nok ikke landet ..

                Jeg er målløs ...
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                  Jeg ville ønske, jeg ikke var tilhænger af den her klub.

                  Nå, det var nok en and med OT så. Ham var jeg ellers lun på.

                  Den her klub kommer aldrig igen under nuværende ledelse.
                  Husk, at med al den dårlige omtale vor klub fortjent får, vil der være kvalificerede træneremner, som takker pænt nej.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                    Ja, jeg mener også vi skal lidt væk fra den skandinaviske andedam

                    Ved ikke om det er min tidligere karriere som Compliance-mand, men synes det er lidt spøjst at Onenexus ikke har et CVR-nummer samt har samme adresse som Silkeborg Rens & Vask

                    https://silkeborgrens.dk/kontakt/

                    https://onenexus.dk/kontakt-os/
                    Tror det er en P-enhed af:
                    Connect People ApS
                    CVR-nummer 36017759

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                      Fyringen af JM kommer næppe som en overraskelse og det burde ikke være en overraskelse at der ikke er fundet en erstatning men det er altså ..

                      Det kom frem i sommers at man kiggede efter en ny træner ....
                      Man offentliggjorde i vinters at man ikke forlængede med JM og man har dog haft et par måneder til at tænke konsekvensen af hvad konsekvensen af en misset top6 skulle være og alligevel er man ikke klar.
                      Ole Tobiasen er rygtet i Ådalen og fred være med det men der er meldt ud at man er på vej med en ny strategi og der må da være nogle tanker omkring en træner med.

                      Nu har Hemme så valgt at sætte sig selv i spids for holdet frem for at udføre det job han er ansat til og først 8-9 måneder efter man påbegyndte en trænerjagt henter man eksterne ind for afhjælpe ens manglende kompentencer ..

                      Jeg tænker at HH er blevet helt overset så ham bliver det næppe til sommer. En Kim Engstrøm kunne man også have hevet op her og nu så det bliver det nok ikke og på trods af noget afslutning og flytning kunne det vel være Ole Tobiasen men når man melder ud at man skal have eksterne på
                      så er den jo nok ikke landet ..

                      Jeg er målløs ...
                      Det minder ærligt talt lidt om sidste gang OB skulle have hjælp af et konsulentfirma til at finde en ny nøgle medarbejder. Der brugte vi vel også et lille års tid på at præsentere.. Poul Hansen

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af tjdebat Se indlæg

                        Tror det er en P-enhed af:
                        Connect People ApS
                        CVR-nummer 36017759
                        Det tror jeg, du har ret i, men det er godt nok lidt mudret med det persongalleri...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                          Det tror jeg, du har ret i, men det er godt nok lidt mudret med det persongalleri...
                          Jep. Tænkte præcis det samme ;-)

                          Comment


                            Fuldstændig som taget ud af munden på os krævende og alt for kritiske fans . Dog med nogle års forsinkelse
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Nu foreslår AG vel ikke Jimmy Nielsen

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                                Nu foreslår AG vel ikke Jimmy Nielsen
                                Wieghorst eller Søndergaard Allan Gaarde er en af få jeg lige kan komme på der kommer i nærheden af at have været en ligeså dårlig sportschef som Hemmingsen. Sæt de to sammen, så kan man da virkelig snakke om en unholy union.

                                Jeg gyser ved tanken om hvad de i fællesskab kan finde på.

                                Comment

                                Working...
                                X