Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Michelsen/Træner Fremtid

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Ja eller også så er han faktisk ligeglad, fordi han ved hvad arbejdsområde han har.

    Den nye cheftræner kommer og så hvis han vil have en Ass. træner mere, så henter vi det.

    Ligesom at da HH skrev under var Kent Nielsen chef træner + 1 sæson mere, men som jeg lige husker så var HH aldrig Ass træner under Kent Nielsen.

    HH har fået en ny kontrakt pga. det arbejde han gør nu.
    Kommer der en ny manager ind der vil have en ass træner mere, så kan det jo faktisk være at vi henter en mere ind så vi har 2-3 ass. trænere så vi ligner de andre klubber og ikke bare giver ass. træner jobbet til fysisk træner og lederen af akademiet (ikke fordi det også kan virke for mig).

    Men tænk nu over hvordan OB har set ud som en klub i forhold til andre superliga klubber.
    Endelig ser det ud som om vi vil skrue niveauet lidt op.

    Om det virker I-DON'T-KNOW men jeg giver det sgu en chance, for det andet har jo ikke givet os ret meget success.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Kunne ham her være en mulighed? Eller er kartoflen for varm?

      https://www.bt.dk/fodbold/efter-hemm...-efter-racisme
      https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...edelagt-et-aar
      lige en no nonsens Hemme type. Vil ikke blive forbavset, bortset fra at Niels nok ønsker sig et navn som lyder godt.

      Comment


        https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...ndring/8541233
        Det bliver heldigvis ikke TB

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

          Synes, han vil passe godt til klubben. En no nonens person

          Tror han var rygtet hertil før, inden han røg til Norge.
          Men "shitloads" af racisme.
          Mener du seriøst han ville være god for nogen klub nu, en person som helt åbenbart har ytret sig racistisk ved flere lejligheder?
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

            Men "shitloads" af racisme.
            Mener du seriøst han ville være god for nogen klub nu, en person som helt åbenbart har ytret sig racistisk ved flere lejligheder?
            Bestemt nej, min frygt var at han var en Hemme kandidat, ud fra no nonsens stil.

            Comment


              Jack Jørgensen melder ud i SFÅ at den nye strategi først bliver præsenteret EFTER OB har sikret sig matematisk. Det vil sige at i bedste fald kan vi få strategien af se omkring Kristi Himmelfarts ferien, i værste fald i slut maj og i endnu mere værste fald skal den revideres hvis vi rykker ned.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                Ville nu stadig gerne have ham som Sportsdirektør. Men det kan jo stadig nå at ske i fremtiden. Så an han jo lige nå at sikre nogle forbindelser i forretningsverden, så vi kan få nogle i sponsorfolden når han starter

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg
                  Jack Jørgensen melder ud i SFÅ at den nye strategi først bliver præsenteret EFTER OB har sikret sig matematisk. Det vil sige at i bedste fald kan vi få strategien af se omkring Kristi Himmelfarts ferien, i værste fald i slut maj og i endnu mere værste fald skal den revideres hvis vi rykker ned.
                  Synes nu det er fornuftigt nok. Ingen grund til at ændre fokus lige nu, der er rigeligt andet for klubben (især Hemmingsen) at koncentrere sig om lige nu.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                    Bestemt nej, min frygt var at han var en Hemme kandidat, ud fra no nonsens stil.
                    Aaah ja, men det var så heller ikke dig jeg skrev til :D.
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      Vi har haft en snak med Henrik Hansen, efter han i sidste uge forlængede sin aftale med OB.

                      http://obstruktion.dk/henrik-hansen-...-sted-for-mig/

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg
                        Jack Jørgensen melder ud i SFÅ at den nye strategi først bliver præsenteret EFTER OB har sikret sig matematisk. Det vil sige at i bedste fald kan vi få strategien af se omkring Kristi Himmelfarts ferien, i værste fald i slut maj og i endnu mere værste fald skal den revideres hvis vi rykker ned.
                        Strategien er den nye Timmi - jeg tror efterhånden ikke på den findes
                        OB: Danske mestre i 2075/6

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg
                          Jack Jørgensen melder ud i SFÅ at den nye strategi først bliver præsenteret EFTER OB har sikret sig matematisk. Det vil sige at i bedste fald kan vi få strategien af se omkring Kristi Himmelfarts ferien, i værste fald i slut maj og i endnu mere værste fald skal den revideres hvis vi rykker ned.
                          Jeg får sjældent en følelse af at OB er en klub i kommerciel, økonomisk eller sportslig fremdrift når jeg høre Jack Jørgensen udtale sig om noget omkring OB. Men det er nok bare mig, han er sikkert en fin fyr. Jeg bliver heller ikke særlig tryg eller beroliget når han bliver spurgt lidt ind til stadion og svarer at det er borgmesteren man skal snakke med om det. Jeg ved godt at stadion primært er kommunalt, og at han ikke kan give noget konkret svar på eventuelle planer for stadions fremtid, men bare at skubbe det over på borgmesteren /kommunen lyder bare arrogant og uambitiøst. Og man får jo bare igen en følelse af at OB-ledelsen er 10-15 år efter udviklingen i professionel fodbold. Jack Jørgensen bekræfter blot denne fornemmelse.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                            Jeg får sjældent en følelse af at OB er en klub i kommerciel, økonomisk eller sportslig fremdrift når jeg høre Jack Jørgensen udtale sig om noget omkring OB. Men det er nok bare mig, han er sikkert en fin fyr. Jeg bliver heller ikke særlig tryg eller beroliget når han bliver spurgt lidt ind til stadion og svarer at det er borgmesteren man skal snakke med om det. Jeg ved godt at stadion primært er kommunalt, og at han ikke kan give noget konkret svar på eventuelle planer for stadions fremtid, men bare at skubbe det over på borgmesteren /kommunen lyder bare arrogant og uambitiøst. Og man får jo bare igen en følelse af at OB-ledelsen er 10-15 år efter udviklingen i professionel fodbold. Jack Jørgensen bekræfter blot denne fornemmelse.
                            Håber det lykkedes at få Stadil ind over, så vi kan være fri den kommunale indblanding. Det virker umiddelbart som en kæmpe hæmsko. Hummel Stadion lyder egentlig meget fedt - så længe det bliver blåt og hvidt stribet

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                              Håber det lykkedes at få Stadil ind over, så vi kan være fri den kommunale indblanding. Det virker umiddelbart som en kæmpe hæmsko. Hummel Stadion lyder egentlig meget fedt - så længe det bliver blåt og hvidt stribet
                              Det tror jeg desværre slet ikke på. Så tror helt sikkert vi kan glemme det og må kigge andre veje.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                                Håber det lykkedes at få Stadil ind over, så vi kan være fri den kommunale indblanding. Det virker umiddelbart som en kæmpe hæmsko. Hummel Stadion lyder egentlig meget fedt - så længe det bliver blåt og hvidt stribet
                                Det kommer ikke til at ske. Himmel er engageret i flere superligaklubber og kommer ikke til at poste rigtig mange flere millioner i OB end i øvrige superligaklubber. Det skal være folk med mere lokalpatriotisme, der skal træde til, hvis det skal lykkedes at bygge uden eller med begrænsede kommunale midler

                                Comment

                                Working...
                                X