Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Michelsen/Træner Fremtid

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
    En lille interessant betragtning i fyens forud for kampen i Horsens. Hemme gav spillerne en 7 kvarter lang træningsseance lørdag formiddag, hvor JM normalt brugte Ca. 1 time, samt en halv time på video. Det er godt nok en noget anderledes tilgang, hvilket nok også indikerer at man nu fokuserer lidt mere på hvordan man vil agere ift. sit eget spil i stedet for at reagere ift. modstanderholdet. Spændende om vi kan se lidt af den effekt, nu hvor vi første gang efter JM's exit kommer til at møde et hold, som nok ikke rigtig vil så meget andet end at gøre os dårligst muligt.
    https://fyens.dk/artikel/ob-er-gået-...ørdags-træning

    Comment


      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      Haha ja det er da forandring som ligger helt i tråd med MHs udsagn om "vi skal gøre det lidt bedre, lidt hårdere osv." Jeg håber der er ikke tages unødig risiko med spillernes fysik så vi igen havner i et sandt skadeshelvede.
      Ja og hans udsagn om vi skal bruge den tid vi har sammen bedst muligt.
      Jeg vil da også som fodboldspiller synes det er sjovere at den taktiske finpudsning foregår på træningsbanen, selvom man selvfølgelig ikke skal negligere betydningen af video.
      Vil desuden ikke tro at de her 7 kvarter er specielt hårde. Vil tro træningen er meget taktisk præget frem imod kampen i dag og der bruges en masse tid på tegning og fortælling, samt dødbolde.
      Det var i hvert fald glædeligt at læse at samtlige spillere i truppen var på træningsbanen lørdag. Enkelte godt nok primært i selskab med Blond, men dog på græs.

      Comment


        HH i dialog med AGF

        https://fyens.dk/artikel/ob-s-assist...og-med-agf?rss

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...nt-med-udloeb/

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Kunne være sjovt hvis det endte med HH som cheftræner. Ved ikke hvor god han er og hvilken spillestil han står for, han står jo ikke nødvendigvis for samme stil som JM bare fordi han var hans assistent. Hvis han fik det rette team omkring sig kunne det måske godt fungere - synes i hvert fald han har cheftræner-personlighed (hvis man ellers kan sige det)

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

              Kunne være sjovt hvis det endte med HH som cheftræner. Ved ikke hvor god han er og hvilken spillestil han står for, han står jo ikke nødvendigvis for samme stil som JM bare fordi han var hans assistent. Hvis han fik det rette team omkring sig kunne det måske godt fungere - synes i hvert fald han har cheftræner-personlighed (hvis man ellers kan sige det)
              Vi ved jo at den kommende træner skal tilpasse sig den kommende strategi så HH er da nok ikke det dårligste bud hvis han selv synes opgaven er interessant. Måske bliver den nye træner præsenteret sammen med strategien, det vil jo da i hvert fald være et godt tidspunkt at løfte sløret for personen .. om han så præsenteres i Ådalen eller virtuelt.

              Believe OB

              œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Ved ikke så meget om HHs syn på fodbold, men jeg er alligevel ikke så forskrækket af at få ham som cheftræner. Ved ikke lige hvorfor.

                til gengæld tror jeg godt vi kunne have fundet ham uden one-nexus.
                Og tvivler på han vil vente og se tiden an på en måske-forlængelse af aftalen med OB, fremfor en sikker assistent tjans hos GF

                Comment


                  Strategien har været færdig i mindst et par uger nu. Hvis HH er det perfekte match på trænerprofilen, så er det da bare med at få gjort det officielt så Hemme kan komme tilbage til sit rigtige job, som nu så også indebærer at finde en ny assistenttræner og måske også en fysisk træner. På nuværende tidspunkt må det stå klart, om HH er klar til det eller ej, det kan simpelthen ikke være et spørgsmål der stadig vajer i vinden.

                  Comment


                    Hvis man kan stole på hvad Hemmingsen siger så bliver HH i OB

                    https://fyens.dk/artikel/ob-manager-...å-efter-sommer

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Hvis man kan stole på hvad Hemmingsen siger så bliver HH i OB

                      https://fyens.dk/artikel/ob-manager-...å-efter-sommer
                      Glem ikke at MH skal udmelde kontraktforlængelse tre gange før der virker. ;-)
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                        Strategien har været færdig i mindst et par uger nu. Hvis HH er det perfekte match på trænerprofilen, så er det da bare med at få gjort det officielt så Hemme kan komme tilbage til sit rigtige job, som nu så også indebærer at finde en ny assistenttræner og måske også en fysisk træner. På nuværende tidspunkt må det stå klart, om HH er klar til det eller ej, det kan simpelthen ikke være et spørgsmål der stadig vajer i vinden.
                        Hvis man allerede ville være klar bag kulisserne med HH som ny cheftræner så hvorfor give den konsulentopgave til Gaarde og hvorfor den stunt med Hemmingsen som midlertidige løsning? Det ville ja være fuldstændigt hovedløst.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                          Hvis man allerede ville være klar bag kulisserne med HH som ny cheftræner så hvorfor give den konsulentopgave til Gaarde og hvorfor den stunt med Hemmingsen som midlertidige løsning? Det ville ja være fuldstændigt hovedløst.
                          Man vil jo nok opveje en masse kandidater mod hinanden og derved tage en sikker beslutning - det kan jeg nu ikke se det store galt i. Det viser vel bare grundig omhu?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                            Hvis man allerede ville være klar bag kulisserne med HH som ny cheftræner så hvorfor give den konsulentopgave til Gaarde og hvorfor den stunt med Hemmingsen som midlertidige løsning? Det ville ja være fuldstændigt hovedløst.
                            Jeg er 100% overbevist om, at HH fortsætter i OB som assistenttræner med den nye, kommende cheftræner, som jeg er sikker på, at ledelsen ved, hvem er og det har HH takket ja til.
                            Jeg ser ikke HH som cheftræner i OB i denne omgang, men på sigt ved man jo aldrig, før den sidste Albani er skyllet ned .

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                              Man vil jo nok opveje en masse kandidater mod hinanden og derved tage en sikker beslutning - det kan jeg nu ikke se det store galt i. Det viser vel bare grundig omhu?
                              Man kender HH, han kender klubben. Så skulle man vide om han har kvaliteten som cheftræner. Man havde endda muligheden at give ham ansvaret allerede efter Michelsens exit og kunne se hvordan holdet udvikler sig under HH til sommer. Hvis han skulle blive cheftræner så er det helt o.k. for mig men ville se OBs håndtering af processen som amatøragtigt.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

                                Jeg er 100% overbevist om, at HH fortsætter i OB som assistenttræner med den nye, kommende cheftræner, som jeg er sikker på, at ledelsen ved, hvem er og det har HH takket ja til.
                                Jeg ser ikke HH som cheftræner i OB i denne omgang, men på sigt ved man jo aldrig, før den sidste Albani er skyllet ned .
                                Er enig. HH som cheftræner efter den scenario med Hemmingsen som midlertidige løsning og Gaardes konsulent job ville være ekstrem usandsynligt. Men spørgsmålet er vel også hvem den nye cheftræner vil have som assistent. Men Enrico talte ja om nødvendigheden at hente én assistent mere til OB, så måske der ligger muligheden.
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X