Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Michelsen/Træner Fremtid

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

    https://www.bt.dk/fodbold/paa-rov-i-...eren-paa-plads

    skal herned meddele folket og Michael Hemmingsen, at Johnny Mølby er afsat.
    Pas på, kan lige se historien om at vi har hentet en træner hos selveste GF, altså hvis det ikke er fordi Hemme jo anser AGF for at være dårligere end os.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

      Pas på, kan lige se historien om at vi har hentet en træner hos selveste GF, altså hvis det ikke er fordi Hemme jo anser AGF for at være dårligere end os.
      De skal ja have fantastiske trænere da de ligger nummer tre med en dårligere trup end vores...
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Når Hr og Hr Danmark nu også er begyndt at se disse ting må der vel være noget om det
        Jeg/vi er sgu’ ikke Hr og Hr Danmark, men dedikerede fans, der er medlemer af OB’s officielle fanpanel :-)

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Phob Se indlæg

          Jeg/vi er sgu’ ikke Hr og Hr Danmark, men dedikerede fans, der er medlemer af OB’s officielle fanpanel :-)
          Okay okay okay How the hell should i know

          Men godt indslag og initiativ

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Okay okay okay How the hell should i know

            Men godt indslag og initiativ
            Man kunne jo være fræk og påpege, at det står i artiklen - men det vil jeg så vælge ikke at gøre

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg

              Man kunne jo være fræk og påpege, at det står i artiklen - men det vil jeg så vælge ikke at gøre
              Mente nu også mere at det var en “herinde fra”

              Comment


                https://fyens.dk/artikel/kommentar-j...om-tr%C3%A6ner - Nogle der har plus som kan sige om hvad der står?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Jebali fan Se indlæg
                  https://fyens.dk/artikel/kommentar-j...om-tr%C3%A6ner - Nogle der har plus som kan sige om hvad der står?
                  Leif dykker ned i det Hemmingsen sagde skulle definere OB's spillestil i interviewet med SFÅ med højt pres og fremadrettede afleveringer efter bolderobringer. Her påpeges det at det lægger fuldstændig i forlængelse af det han tilførte Brøndby og får nævnt at Zorniger dels er ledig og dels fortsat er bosat i Danmark. Han kommer så også ind på at der kan opstå lidt problemer ved at Hemme jo også fremhæver vores fine ungdomsarbejde og at Zorniger ikke lod til at skele særlig meget til det i sin tid i Brøndby.

                  Intet rygte, bare en lille analyse på det man kunne forstå af interviewet med Hemme i SFÅ.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Jebali fan Se indlæg
                    https://fyens.dk/artikel/kommentar-j...om-tr%C3%A6ner - Nogle der har plus som kan sige om hvad der står?
                    Bare Leif der mener ud fra MH`s kommentarer i SFÅ at Zorniger er den oplagte kandidat da den spillestil Hemmingsen snakkede om skal være i OB ligger tæt på det Zorniger praktiserer. Eneste bekymring er om akademiet så ville blive prioriteret

                    Comment


                      Jeg vil til enhver tid foretrække Zorninger frem for Bo H, Niels F etc. fra den evigt intetsigende danske træner andedam. Rekruttering skal naturligvis afstemmes inden en aftale så Zorninger ved hvad han kan forvente/ikke forvente, men kan han leve med de arbejdsvilkår ledelsen ville tilbyde vil han imo. være et scoop. Mht. Talenter er jeg ikke i tvivl om at Zorninger stiller med hvad han vurdere er de stærkeste 11 der er til rådighed, så vil man have talenter i spil under en træner som Zorninger må man lad være med at skrive kontrakt med aldrende middelmådige spillere som givetvis kan præstere bedre end et ungt talent, men som ikke tilføre holdet noget nævneværdigt og ikke har udviklings/salgspotentiale.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Jebali fan Se indlæg
                        https://fyens.dk/artikel/kommentar-j...om-tr%C3%A6ner - Nogle der har plus som kan sige om hvad der står?
                        Jeg kan ikke læse den men Henrik Clausen startede den artikel på twitter forleden Han virkede lidt ekstra munter i sine tweets, men han gik lidt til Leif og emnet, og opfordrede Leif til at følge op på det (skrive om det). Nogle tweets er slettet igen men her er et af dem.



                        Henrik Clausen
                        @HenrikClausen71
                        ·
                        15. jan.
                        Svarer
                        @LeifOffenbax
                        Det er jo i princippet pisselet - man fortæller hvilken stil A-Z med 2-3 formationer arbejder. Så må den unge mand komme igang - han har power og det trænger OB til. OBs kultur siger power, kontra og enkelte gode spillere - hvad venter de på??! Kom IGANG - #Nobrainer
                        Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg

                          Jeg kan ikke læse den men Henrik Clausen startede den artikel på twitter forleden Han virkede lidt ekstra munter i sine tweets, men han gik lidt til Leif og emnet, og opfordrede Leif til at følge op på det (skrive om det). Nogle tweets er slettet igen men her er et af dem.



                          Henrik Clausen
                          @HenrikClausen71
                          ·
                          15. jan.
                          Svarer
                          @LeifOffenbax
                          Det er jo i princippet pisselet - man fortæller hvilken stil A-Z med 2-3 formationer arbejder. Så må den unge mand komme igang - han har power og det trænger OB til. OBs kultur siger power, kontra og enkelte gode spillere - hvad venter de på??! Kom IGANG - #Nobrainer
                          Måske let, men tvivler på det sker. Dels kunne det have været sket, da han er ledig. Dels tvivler jeg på NT har ham som personlig favorit, og hvordan skal Manuel Hemmingsen kunne følge op på den ærlige og direkte tone AZ står for

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                            Måske let, men tvivler på det sker. Dels kunne det have været sket, da han er ledig. Dels tvivler jeg på NT har ham som personlig favorit, og hvordan skal Manuel Hemmingsen kunne følge op på den ærlige og direkte tone AZ står for
                            (Fawlty Towers)

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                              Måske let, men tvivler på det sker. Dels kunne det have været sket, da han er ledig. Dels tvivler jeg på NT har ham som personlig favorit, og hvordan skal Manuel Hemmingsen kunne følge op på den ærlige og direkte tone AZ står for
                              Nej Zorninger tror jeg heller ikke på også fordi han nok vil kræve at der skrues gevaldigt op for spillerbudgettet, ligesom da han var i Brøndby, hvor de bl.a. hentede en håndfuld tyske spillere mm..
                              Hvis Brøndby ikke forlænger med Niels Frederiksen, så tror jeg vi går efter ham. Har hørt nogle podcasts med ham i “mediano labs taktiske værksted” og her har jeg fået et virkelig godt indtryk af ham.
                              Hvis Niels Frederiksen bliver i Brøndby, så håber jeg stadig Bo Henriksen er blandt kandidaterne.

                              Comment


                                Det bliver så i hvert fald ikke Niels Frederiksen

                                https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...s-frederiksen/

                                Comment

                                Working...
                                X