Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Michelsen/Træner Fremtid

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

    Jeg er fuldstændig enig. Og så spiller det vel også ind at han er fra Odense, og en type som nok ikke konstant bider ledelsen i haserne, Som en Bo Henriksen ell Zorniger ville gøre. Det vil man for alt i verden undgå.
    Tja, jeg ved ikke hvor meget det spiller ind eller burde spille ind. Han har ikke boet i Odense eller på Fyn i henved 25 år, og jeg tvivler på, at han kommer til at flytte hertil, og så er han mangeårig B1913 mand, både som ungdomsspiller og træner. De ting taler sgu nok mere imod ham end for ham, hvis du spørger mig.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
      Nu hvor FCK har hentet Rubén Sellés som assistent, så er Jacob Neestrup måske igen i spil som kommende OB træner. Samtidig er ham der svenskeren i Norrköbing lige blevet fritstillet.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

        Nu hvor FCK har hentet Rubén Sellés som assistent, så er Jacob Neestrup måske igen i spil som kommende OB træner. Samtidig er ham der svenskeren i Norrköbing lige blevet fritstillet.
        De skal vidst bruge en 1. Assistent også

        Comment


          Er nået det punkt hvor det er pænt ligegyldigt for mig hvem vi får som træner....det kommer ikke til at ændre en tøddel....
          Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

          Comment


            Jeg havde gerne beholdt JM, han er den eneste der har formået at skabe lidt optimisme og gejst siden Kim Brink blev fyret! Når det er sagt, så er det tydeligt at MH og JM ikke skal arbejde sammen, skilder vi os af med JM, så får vi heller ikke Bo, men mon ikke JM ender i Horsens?

            Niels Frederiksen kunne jeg godt tænke mig, det er solidt, en smule kedeligt, men stabilt uden fuckups! Hvor ville jeg elske at se et OB der bare var færdig med fuckups... At han er på vippen i Brøndby siger jo alt om Brøndby, han har løst opgave perfekt, men deres selvforståelse er jo at de skal enforce og ikke være pragmatiske.

            Comment


              Hvis der ikke er plads til både JM og MH, så må Hemme finde sig et job som bolddreng.

              Comment


                Tverskov fra Fyens.dk:
                " - Det er svært at sige så meget. Det er ikke alle nyheder, man læser, men dem der har været den seneste uge, er dem, der ikke går næsen forbi. Det er ikke, desværre, så meget ved vores bord. Der er ikke så meget at sige. Det ligger nok højere oppe." om den mulige forestående fyrring af JM.

                Synes han tydeligt signalerer, at truppen ikke er helt tilfreds med, at JM måske ryg pga, at ledelsen ikke vil have ham...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                  Hvis der ikke er plads til både JM og MH, så må Hemme finde sig et job som bolddreng.
                  Ud med dem begge. Hemme, det behøver der vidst ikke argumenteres for. Michelsen har haft et hold med 12 ansigter over 2,5 år. Han kommer aldrig til at udvikle noget, han er en træner der, ofte dygtigt, prøver at få gode sæsoner ud af det mareriale der nu er. Han er ikke min kop te og de 2,5 med ham ved roret er spildte i mine øjne. En præstation på det jævne, tak for indsatsen og videre.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Il Corvo Se indlæg
                    Jeg havde gerne beholdt JM, han er den eneste der har formået at skabe lidt optimisme og gejst siden Kim Brink blev fyret! Når det er sagt, så er det tydeligt at MH og JM ikke skal arbejde sammen, skilder vi os af med JM, så får vi heller ikke Bo, men mon ikke JM ender i Horsens?

                    Niels Frederiksen kunne jeg godt tænke mig, det er solidt, en smule kedeligt, men stabilt uden fuckups! Hvor ville jeg elske at se et OB der bare var færdig med fuckups... At han er på vippen i Brøndby siger jo alt om Brøndby, han har løst opgave perfekt, men deres selvforståelse er jo at de skal enforce og ikke være pragmatiske.
                    Enig i at Niels Frederiksen er et solidt navn. Der er bare det, at det er Jakob Michelsen også, og det var Troels Bech, Ove P, Kent Nielsen osv. også. Vi tager aldrig nogle chancer, og så er det også svært for alvor at rykke sig ud af flækken. Jeg synes ikke vi har haft nogle fuckups på cheftrænerposten i rigtigt mange år. TV-Poul var selvsagt, men var også midlertidigt. Henrik Clausen vil nogle måske argumentere for, jeg synes han virkede til at være nogenlunde, men ellers skal vi vel tilbage til dengang med Troels Bech og Klavs Rasmussen i deres dobbelte lederskab, før at vi finder noget der var helt skidt.

                    Problemet er jo alt det der er udenom cheftræneren, og derfor er det svært for mig at finde bare den mindste begejstring ved en træner som Niels Frederiksen. Han er sikkert bedre til udvikling end Michelsen, så vi kan måske se frem til at få nogle flere unge igennem, men han er nok også dårligere til at få resultater, og har jo ikke for alvor opnået det store i sin karriere, så vi kan nok ikke se frem til, at der rigtigt kommer bedre resultater.

                    Det virker som en ligegyldig stoledans der bare blive ved med at køre, indtil at man tager fat i de rigtige problemer.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                      Tverskov fra Fyens.dk:
                      " - Det er svært at sige så meget. Det er ikke alle nyheder, man læser, men dem der har været den seneste uge, er dem, der ikke går næsen forbi. Det er ikke, desværre, så meget ved vores bord. Der er ikke så meget at sige. Det ligger nok højere oppe." om den mulige forestående fyrring af JM.

                      Synes han tydeligt signalerer, at truppen ikke er helt tilfreds med, at JM måske ryg pga, at ledelsen ikke vil have ham...
                      Bestemt. OC er også ude med noget, der ligner en støtteerklæring.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg

                        Ud med dem begge. Hemme, det behøver der vidst ikke argumenteres for. Michelsen har haft et hold med 12 ansigter over 2,5 år. Han kommer aldrig til at udvikle noget, han er en træner der, ofte dygtigt, prøver at få gode sæsoner ud af det mareriale der nu er. Han er ikke min kop te og de 2,5 med ham ved roret er spildte i mine øjne. En præstation på det jævne, tak for indsatsen og videre.
                        HC, TB og KN var spildte år. JM er i min bog hverken Klopp eller Jonas Dahl, men har har nogenlunde fået de resultater truppen har kvalitet til.
                        Så længe det er Enrico, Thomas, michael og Niels der køber og sælger så bliver det ikke beder.
                        Der skal laves en strategi og ansættes spillere som vil vinde.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                          HC, TB og KN var spildte år. JM er i min bog hverken Klopp eller Jonas Dahl, men har har nogenlunde fået de resultater truppen har kvalitet til.
                          Så længe det er Enrico, Thomas, michael og Niels der køber og sælger så bliver det ikke beder.
                          Der skal laves en strategi og ansættes spillere som vil vinde.
                          Tror nu nok de vil vinde. Men sammensætningen af truppen er lidt skæv og der mangler lidt extraordinært for at det bliver rigtig godt..
                          Sabbi,OC,Jebali og Drachmann var rigtig gode idag, men vi mangler en klassisk goalgetter der kan putte Jebali og Sabbis lækkerier i kassen samt noget bedre i forsvaret. Ryan er stadig langt fra fordums styrke, Kasper er ordinær, Marco ligeså og Oli skal ikke være starter.

                          Spændende at se om Thorborg bliver ved med at holde det lettere forhøjede budget eller der igen skæres ned for det kræver mere kvalitet inden vi snakker med om Top 6

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                            HC, TB og KN var spildte år. JM er i min bog hverken Klopp eller Jonas Dahl, men har har nogenlunde fået de resultater truppen har kvalitet til.
                            Så længe det er Enrico, Thomas, michael og Niels der køber og sælger så bliver det ikke beder.
                            Der skal laves en strategi og ansættes spillere som vil vinde.
                            Når jeg siger spildte, så mener jeg at der er gået 2,5 år med at få ok resultater, men at der er absolut ingen sammenhængede strategi i OBs måde at gribe kampene an på udover "at prøve at få point på søndag". Det flytter ingenting. Det er der bare. Ligegyldigt. Ingen vision.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                              Er nået det punkt hvor det er pænt ligegyldigt for mig hvem vi får som træner....det kommer ikke til at ændre en tøddel....
                              Enig.
                              Så længe man ikke er villig til at investere i kvalitets spillere som både kan besidder en eller flere elementer som skaber begejstring, rykker klubben, har videresalgs potentiale så bibeholder vi status som grå mus i fen samme trædemølle hvor tempoet er tilpas til at holde hjulet igang men der kun i sporadiske glimt øges for tempoet.
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Tror nu nok de vil vinde. Men sammensætningen af truppen er lidt skæv og der mangler lidt extraordinært for at det bliver rigtig godt..
                                Sabbi,OC,Jebali og Drachmann var rigtig gode idag, men vi mangler en klassisk goalgetter der kan putte Jebali og Sabbis lækkerier i kassen samt noget bedre i forsvaret. Ryan er stadig langt fra fordums styrke, Kasper er ordinær, Marco ligeså og Oli skal ikke være starter.

                                Spændende at se om Thorborg bliver ved med at holde det lettere forhøjede budget eller der igen skæres ned for det kræver mere kvalitet inden vi snakker med om Top 6
                                Jeg siger ikke, at de går på banen for at tabe. Men der er spillere som ikke viser ærgerrighed. Lønnen kommer alligevel til den første. Der er spillere som har Horsens niveau, men som spiller for OB til en løn som er over de evner spilleren har.
                                nogle af de spillere som har nået OB er bare ikke gode nok til at være i start 11.
                                spillere som Kløve, the Lund Twins, Opondo, AJA, Lieder er eksempler på spillere sjældent når deres topniveau, og som har et bundniveau som burde være løgn. Der ser ud som om de er købt ud fra en YouTube video med best off moments.
                                selvfølgelig taler vi superliga, men hvorfor købe Aron, i stedet for at satse på en af de unge/yngre? Hvorfor leje Sveinn, som alt andet lige ville tage spilletid fra Max og tildels Hylle. Hvorfor købe Lieder da BK blev solgt? Var man ikke klar over niveauet hos Max? Måske er Lieder marginalt bedre end Max, men der er på alle måder mere fornuft i at bruge en ung.

                                Comment

                                Working...
                                X