Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Michelsen/Træner Fremtid

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

    Du kan roligt tilføje Niels Frederiksen til den liste. Jeg kan ikke forblive OB fan meget længere, hvis vi bliver ved med at hyre 'grå mus' som er så indspiste i Superligaens kedelige syn på fodbold. Det eneste der kan rykke OB er hvis vi får en træner med et klart spilkoncept ala. Zorniger og lader dette system præge hele ungdomsafdelingen også.
    Enig. Jeg kan huske da Rioch kom ind – det var som om der kom luft til hjernen og det hele bare blev løftet til et mere professionelt niveau (det hjalp så også at træneren ikke skulle trækkes med sekundaspillere som Troels Kløve, Oliver Lund og Moses Opondo - det var vel kun Sturød der var talentløs i hans tid?). Vi mangler desperat at få et los bagi. Kent Nielsen-tiden var dræbende, JM var været og jeg orker ikke endnu en periode med middelmådighed.
    OB: Danske mestre i 2075/6

    Comment


      Jeg forsvor, jeg nogensinde ville sige det.... men lige nu savner jeg lidt Lars Olsen, ikke altid pga. spillet, men pointene fik vi og følte vi var et "storhold"....
      Last edited by Online; 04-12-2020, 11:07.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
        Jeg forsvor, jeg nogensinde ville sige det.... men ligenu jeg savner lidt Lars Olsen, ikke altid pga. spillet, men pointene fik vi og følte vi var et "storhold"....
        Det har nærmest været tabu i 10 år at mene det. Fortællingen blandt toneangivende iagttagere er, at vi blot var et købehold uden sjæl og at Kim Brink ødelagde klubben. Jeg har aldrig købt den fortælling. For det første var det Kim Brink der byggede klubben op fra slutningen af 80'erne til at nå toppen af dansk fodbold, for det andet er det mange år siden pengene ødelagde fodbolden, så hvis man vil være med hvor det er sjovt, kræver det rige folk der har brug for en dyr hobby.
        OB: Danske mestre i 2075/6

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg

          Det har nærmest været tabu i 10 år at mene det. Fortællingen blandt toneangivende iagttagere er, at vi blot var et købehold uden sjæl og at Kim Brink ødelagde klubben. Jeg har aldrig købt den fortælling. For det første var det Kim Brink der byggede klubben op fra slutningen af 80'erne til at nå toppen af dansk fodbold, for det andet er det mange år siden pengene ødelagde fodbolden, så hvis man vil være med hvor det er sjovt, kræver det rige folk der har brug for en dyr hobby.
          Der er mange som roser Kim Brink, og det var jo også ham som hentede Lars Olsen til OB i sin tid, de gjorde det godt i en periode, det var jo også en anden tid, med et helt andet budget

          Der er mange årsager til at Kim Brink blev fritstillet i OB, hvis bare lidt af det jeg har hørt er rigtigt, så forstår jeg godt beslutningen.
          Vi kan også vende det om og sige, hvis Kim Brink var så dygtig som Sportschef, som mange mener, så var han jo nok ansat i denne stilling i en anden superligaklub.
          Det samme kan man jo også sige om Lars Olsen, han er ikke træner længere, da han fik sparket i Esbjerg.

          Jeg savner hverken Kim Brink eller Lars Olsen i OB.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
            jeg håber vores næste træner bliver Chuck Norris, så forventer jeg han hamrer Hemmingsen en knytter i solar plexus når han begynder at bræge om top 6, hvorefter han går op på Thorborgs kontor, hvor han så giver Thomas Christensen en ordentlig lammer når han heroisk kaster sig frem for at beskytte Niels, hvorefter han giver NT en ordentlig Olfert hvor han fæstner hans underhakkere oppe omkring hans ører...se det ville satme være legendarisk
            Den eneste der lige har den beskrivelse i sig som jeg ser det er Bo Henriksen
            Jeg ved ikke om han kan ændre noget i OB.
            Men jeg er helt sikkert klar til at give ham chancen.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

              Der er mange som roser Kim Brink, og det var jo også ham som hentede Lars Olsen til OB i sin tid, de gjorde det godt i en periode, det var jo også en anden tid, med et helt andet budget

              Der er mange årsager til at Kim Brink blev fritstillet i OB, hvis bare lidt af det jeg har hørt er rigtigt, så forstår jeg godt beslutningen.
              Vi kan også vende det om og sige, hvis Kim Brink var så dygtig som Sportschef, som mange mener, så var han jo nok ansat i denne stilling i en anden superligaklub.
              Det samme kan man jo også sige om Lars Olsen, han er ikke træner længere, da han fik sparket i Esbjerg.

              Jeg savner hverken Kim Brink eller Lars Olsen i OB.

              Så de gjorde det godt efter din mening (alt vil altid være en anden tid / andet budget...altid.... du skal holde omstændighederne op til "den tid", ikke nutiden), men var alligevel ikke så dygtige, da du synes deres eftermæle er/var dårligt ?

              Jeg savner den tid, de stod for.... argumenterer ikke for at få dem tilbage !

              Comment


                Jeg håber vi henter Bo H. Han har fået mest muligt ud af sine mandskaber alle de steder han har været. At han nogle gange måske er en tand for meget, må man så tage med. Vi har brug for noget helt andet end vi har haft de senere år, og det er Bo. Derudover kender han klubben og Fyn - jeg tror godt han kan være manden der kan sætte skub i en positiv udvikling

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                  jeg håber vores næste træner bliver Chuck Norris, så forventer jeg han hamrer Hemmingsen en knytter i solar plexus når han begynder at bræge om top 6, hvorefter han går op på Thorborgs kontor, hvor han så giver Thomas Christensen en ordentlig lammer når han heroisk kaster sig frem for at beskytte Niels, hvorefter han giver NT en ordentlig Olfert hvor han fæstner hans underhakkere oppe omkring hans ører...se det ville satme være legendarisk
                  Tissede lige lidt i bukserne af grin. Tak for det

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                    Jeg håber vi henter Bo H. Han har fået mest muligt ud af sine mandskaber alle de steder han har været. At han nogle gange måske er en tand for meget, må man så tage med. Vi har brug for noget helt andet end vi har haft de senere år, og det er Bo. Derudover kender han klubben og Fyn - jeg tror godt han kan være manden der kan sætte skub i en positiv udvikling
                    Jeg har det svært med Bo. Kan ikke gennemskue hans taktiske evner når det ikke er et bundhold. Det er OB nu, men ambitionen er jo mindst top-6. Kan han det?
                    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                    OB - engang var vi gode

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

                      Der er mange som roser Kim Brink, og det var jo også ham som hentede Lars Olsen til OB i sin tid, de gjorde det godt i en periode, det var jo også en anden tid, med et helt andet budget

                      Der er mange årsager til at Kim Brink blev fritstillet i OB, hvis bare lidt af det jeg har hørt er rigtigt, så forstår jeg godt beslutningen.
                      Vi kan også vende det om og sige, hvis Kim Brink var så dygtig som Sportschef, som mange mener, så var han jo nok ansat i denne stilling i en anden superligaklub.
                      Det samme kan man jo også sige om Lars Olsen, han er ikke træner længere, da han fik sparket i Esbjerg.

                      Jeg savner hverken Kim Brink eller Lars Olsen i OB.
                      Havde de fulgt KB ogfyret LO, så var vi blevet mestre

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg

                        Jeg har det svært med Bo. Kan ikke gennemskue hans taktiske evner når det ikke er et bundhold. Det er OB nu, men ambitionen er jo mindst top-6. Kan han det?
                        Synes nogen gange man skal passe på med at sige en træner kun kan træne bundhold eller kun tophold. Kent trænede Horsens med ok succes og senere AaB med en helt anden form for fodbold.

                        I øvrigt formåede Bo at rykke Brønshøj helt op i 1. division da han var der - og det faktisk med ganske underholdende fodbold.

                        Så tror meget det kommer an på materialet han har at arbejde med.

                        Comment


                          Har være pro JM. Og godt han gik all in i dag. Men begynder at tænke at han sidder fast i Frø og Sabbi som begge har været skidt kørende.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                            Har være pro JM. Og godt han gik all in i dag. Men begynder at tænke at han sidder fast i Frø og Sabbi som begge har været skidt kørende.
                            Og det har du helt ret i. Frøkjær har været ringe i flere måneder. Sabbi var også helt væk i dag.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                              Og det har du helt ret i. Frøkjær har været ringe i flere måneder. Sabbi var også helt væk i dag.
                              Helt væk ville jeg ikke kalde det i hensigt af Sabbi. Han kæmpede vildt, havde gode erobringer og hans indsats var medafgørende at AaB kunne ikke finde til deres spil. Men i offensiven var det til dels skuffende og han prøvede det alt for ofte med komplicerede driblinger i sted af at spille hurtigt en-to med en holdkammerat.
                              Frø er bare uheldigt, han lykkes mere eller mindre med intet og det nu allerede ret lang tid, desværre.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                                Helt væk ville jeg ikke kalde det i hensigt af Sabbi. Han kæmpede vildt, havde gode erobringer og hans indsats var medafgørende at AaB kunne ikke finde til deres spil. Men i offensiven var det til dels skuffende og han prøvede det alt for ofte med komplicerede driblinger i sted af at spille hurtigt en-to med en holdkammerat.
                                Frø er bare uheldigt, han lykkes mere eller mindre med intet og det nu allerede ret lang tid, desværre.
                                Helt væk er lige i overkanten ja, men der er noget der slet ikke fungerer med Sabbi lige nu. Jeg lagde også mærke til efter en times tid, at Michelsen højt råbte: "Sabbi come on" to gange, hvorefter Sabbi rakte armene ud til siden. Der er tydeligvis nogle ting Michelsen gerne vil have Sabbi til at gøre, som han ikke har forstået og som måske heller ikke falder ham naturligt. Og det bliver jo også helt åbenlyst, når han er den første til at blive skiftet ud.

                                Når man ved, at han koster os KASSEN at have gående, så medfølger der også nogle forventninger der naturligt skal indfries. Han har heldigvis vist nogle rigtigt gode ting i glimt, men det er jo det samme som i Hobro, og det niveau han viste i Hobro var ikke noget der gjorde ham fortjent til at hive 250k om måneden. Ideen var at han skulle blive endnu bedre og mere stabil med bedre spillere omkring sig og på et mere offensivt hold, og det har Michelsen slet ikke forløst endnu.

                                Comment

                                Working...
                                X