Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Michelsen/Træner Fremtid

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Vi skal ikke forvente mere. Jeg er hold op ihverfald og lever fint med det. Det er i undergrunden at tingene skal ske
    Har lige lyttet til SFÅ og der skal igen lyde ros til MD for en mere kritisk holdning end jeg syntes han i en lang periode havde .
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

      Har lige lyttet til SFÅ og der skal igen lyde ros til MD for en mere kritisk holdning end jeg syntes han i en lang periode havde .
      Man kunne også kalde det en mere REALISTISK holdning...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        69kr er jo hul i hovedet. Er der virkelig nogen der gider dette?
        Jeg synes jeg får en del for pengene modsat de fleste andre dagblades tilbud. Jeg kan læse meget på fyens.dk og fra.dk og også den store Danmarks-sektion. Fortsætter nok efter stigningen.
        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

        OB - engang var vi gode

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Man kunne også kalde det en mere REALISTISK holdning...
          Ja rigtigt, jeg syntes MD har rykket sig en hel del til det bedre over de seneste podcast’s . Jeg stoppede med at støtte og høre det da jeg syntes det blev for blødsødent men er hoppet med på lyt og støtte igen da det er blevet klart bedre
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            http://817.dk/?p=586

            Comment


              Det synes jeg faktisk lyder ganske spændende. Brentford har et glimrende sportsligt set-up.

              Hvis man kigger i dén retning, så er jeg positivt overrasket.

              Comment


                Hvad med Jon Dahl? Han er vist røget uklar med det halve af Malmø, præcis som det skete for Kuhn. De er ikke rigtig kloge de Svenskere.
                Jacob Michelsen havde samme problem i Sverige.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                  Hvad med Jon Dahl? Han er vist røget uklar med det halve af Malmø, præcis som det skete for Kuhn. De er ikke rigtig kloge de Svenskere.
                  Jacob Michelsen havde samme problem i Sverige.
                  Spændende!
                  også selvom jeg håber at der bliver forlænget med JM.
                  og at resten af ledelse kigger sig selv i spejlet i stedet for at skyde med spredehagl

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                    Hvad med Jon Dahl? Han er vist røget uklar med det halve af Malmø, præcis som det skete for Kuhn. De er ikke rigtig kloge de Svenskere.
                    Jacob Michelsen havde samme problem i Sverige.
                    Tænker at han har væsentligt højere ambitioner end en klub som OB

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Tænker at han har væsentligt højere ambitioner end en klub som OB
                      Der er da ellers nok at tage fat på i Ådalen. Nu har han jo ikke det helt store navn endnu, men så må det blive Thomasberg i stedet.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                        Hvad med Jon Dahl? Han er vist røget uklar med det halve af Malmø, præcis som det skete for Kuhn. De er ikke rigtig kloge de Svenskere.
                        Jacob Michelsen havde samme problem i Sverige.
                        Tror ikke vi har råd til "Støvsugeren"

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                          Der er da ellers nok at tage fat på i Ådalen. Nu har han jo ikke det helt store navn endnu, men så må det blive Thomasberg i stedet.
                          Haha, kan se, at du på én og samme dag siger nej tak til Bashkim og samtidig foreslår Thomas Thomasberg som ny træner. Har du spicet din morgenkaffe op med Absinth?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

                            Haha, kan se, at du på én og samme dag siger nej tak til Bashkim og samtidig foreslår Thomas Thomasberg som ny træner. Har du spicet din morgenkaffe op med Absinth?
                            Hvis vi henter Thomasberg eller Peter Sørensen så tror jeg jeg vil sætte mit forhold til OB på en pause......hvis det kan lade sig gøre. Jeg mener Tonny Hermansen er den vigtigste person i OB's organisation pt., så jeg håber han får endnu mere indflydelse også ifht valg af cheftræner.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                              Hvis vi henter Thomasberg eller Peter Sørensen så tror jeg jeg vil sætte mit forhold til OB på en pause......hvis det kan lade sig gøre. Jeg mener Tonny Hermansen er den vigtigste person i OB's organisation pt., så jeg håber han får endnu mere indflydelse også ifht valg af cheftræner.
                              Du kan roligt tilføje Niels Frederiksen til den liste. Jeg kan ikke forblive OB fan meget længere, hvis vi bliver ved med at hyre 'grå mus' som er så indspiste i Superligaens kedelige syn på fodbold. Det eneste der kan rykke OB er hvis vi får en træner med et klart spilkoncept ala. Zorniger og lader dette system præge hele ungdomsafdelingen også.
                              Last edited by Bobolarsen; 04-12-2020, 10:25.

                              Comment


                                jeg håber vores næste træner bliver Chuck Norris, så forventer jeg han hamrer Hemmingsen en knytter i solar plexus når han begynder at bræge om top 6, hvorefter han går op på Thorborgs kontor, hvor han så giver Thomas Christensen en ordentlig lammer når han heroisk kaster sig frem for at beskytte Niels, hvorefter han giver NT en ordentlig Olfert hvor han fæstner hans underhakkere oppe omkring hans ører...se det ville satme være legendarisk
                                Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                                Comment

                                Working...
                                X