Oprindeligt indsendt af Sheed
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Michelsen/Træner Fremtid
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Det ville jeg helt klart gøre hvis jeg var JM og fik muligheden. For de har visioner og en ekstra vilje til succes som OB ikke har(noget af have i ihverfald)..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
Og nogen i OBs ledelse kunne helt sikkert få den tanke, at når nu Frederiksen er gammel Odense dreng. Så ligger han lige til højrebenet som ny træner.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Så vil jeg til enhver tid vælge Bo Henriksen. Ham den anden gut har jo intet bevist.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
Personligt ville jeg også vælge Bo Henriksen, men det er primært fordi han, udøver at være en dygtig træner, så er hans stil (mandskabspleje mm.) så meget anderledes og det kunne være spændende at se, hvor meget han egentlig vil kunne ruske op i en gammel dame som OB. Håber Tonni Hermansen kommer med på råd, når der skal besluttes hvilken cheftræner OB skal gå efter fra sommeren 2021.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
Enig tror også snildt Bos gode mandskabspleje kan komme vores unge spillere til gode. Horsens havde jo ikke ligefrem den bedste ungdomsudvikling (undtagelsen er Jeppe kjær), så det er jo bare ren spekulation fra min side. Tror Tonni og Bo ville være geniale sammen.
Comment
-
Enig tror også snildt Bos gode mandskabspleje kan komme vores unge spillere til gode. Horsens havde jo ikke ligefrem den bedste ungdomsudvikling (undtagelsen er Jeppe kjær), så det er jo bare ren spekulation fra min side. Tror Tonni og Bo ville være geniale sammen.
Comment
-
Så har vi vores næste træner som ansættes over en familiejulefrokost, mens de oddser på et par nederlag til OB
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...ke-sig-sl-job/Last edited by Online; 14-11-2020, 11:20.
Comment
-
For alt i verden ikke Niels Frederiksen! - magter ikke flere tørre kiks i OB.. Lad os få noget eksplosiv personlighed ind, som kan skabe begejstring - her er Bo perfekt!OB: Danske mestre i 2075/6
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlægSå har vi vores næste træner som ansættes over en familiejulefrokost, mens de oddser på et par nederlag til OB
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...ke-sig-sl-job/
ps. Det er forhåbentlig en umulighed af så mange årsager.
Comment
Comment