Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Michelsen/Træner Fremtid

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

    https://www.bt.dk/transfervinduet/er...-i-superligaen

    Det kan være han bliver Brøndby-træner.
    ... eller til AAB

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

      ... eller til AAB
      Det ville jeg helt klart gøre hvis jeg var JM og fik muligheden. For de har visioner og en ekstra vilje til succes som OB ikke har(noget af have i ihverfald)..

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Det ville jeg helt klart gøre hvis jeg var JM og fik muligheden. For de har visioner og en ekstra vilje til succes som OB ikke har(noget af have i ihverfald)..
        Ja de har bedre spillere. Total opbakning i regionen og ikke mindst en dygtig sportsdirektør

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

          Og nogen i OBs ledelse kunne helt sikkert få den tanke, at når nu Frederiksen er gammel Odense dreng. Så ligger han lige til højrebenet som ny træner.
          Ja, men så må Bo Henriksen vel ligge godt til samme højreben. De er begge gode trænere efter min mening.

          Comment


            #95
            Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

            Ja, men så må Bo Henriksen vel ligge godt til samme højreben. De er begge gode trænere efter min mening.
            Så vil jeg til enhver tid vælge Bo Henriksen. Ham den anden gut har jo intet bevist.

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

              Så vil jeg til enhver tid vælge Bo Henriksen. Ham den anden gut har jo intet bevist.
              Personligt ville jeg også vælge Bo Henriksen, men det er primært fordi han, udøver at være en dygtig træner, så er hans stil (mandskabspleje mm.) så meget anderledes og det kunne være spændende at se, hvor meget han egentlig vil kunne ruske op i en gammel dame som OB. Håber Tonni Hermansen kommer med på råd, når der skal besluttes hvilken cheftræner OB skal gå efter fra sommeren 2021.

              Comment


                #97
                Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                Personligt ville jeg også vælge Bo Henriksen, men det er primært fordi han, udøver at være en dygtig træner, så er hans stil (mandskabspleje mm.) så meget anderledes og det kunne være spændende at se, hvor meget han egentlig vil kunne ruske op i en gammel dame som OB. Håber Tonni Hermansen kommer med på råd, når der skal besluttes hvilken cheftræner OB skal gå efter fra sommeren 2021.
                Enig tror også snildt Bos gode mandskabspleje kan komme vores unge spillere til gode. Horsens havde jo ikke ligefrem den bedste ungdomsudvikling (undtagelsen er Jeppe kjær), så det er jo bare ren spekulation fra min side. Tror Tonni og Bo ville være geniale sammen.

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                  Enig tror også snildt Bos gode mandskabspleje kan komme vores unge spillere til gode. Horsens havde jo ikke ligefrem den bedste ungdomsudvikling (undtagelsen er Jeppe kjær), så det er jo bare ren spekulation fra min side. Tror Tonni og Bo ville være geniale sammen.
                  For alt i verden ikke Niels Frederiksen! - magter ikke flere tørre kiks i OB.. Lad os få noget eksplosiv personlighed ind, som kan skabe begejstring - her er Bo perfekt!

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                    Enig tror også snildt Bos gode mandskabspleje kan komme vores unge spillere til gode. Horsens havde jo ikke ligefrem den bedste ungdomsudvikling (undtagelsen er Jeppe kjær), så det er jo bare ren spekulation fra min side. Tror Tonni og Bo ville være geniale sammen.
                    Årsagen til Horsens manglende talentudvikling skyldes at hele talentafdeling blev sparet væk og nedlagt i forbindelse med seneste tur i divisionen. Så da Bo overtog i Horsens var der ingen talentudvikling tilbage. Så skrabet var Horsens budget. Mange herinde har sagt, at Horsens ikke overpræsterede under Bo, hvilket jeg var lodret uenig i. Tror vist de fleste godt kan se nu hvor stor en bedrift Bos indsats for Horsens var.

                    Comment


                      Så har vi vores næste træner som ansættes over en familiejulefrokost, mens de oddser på et par nederlag til OB

                      https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...ke-sig-sl-job/
                      Last edited by Online; 14-11-2020, 11:20.

                      Comment


                        Dobbelt post

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                          For alt i verden ikke Niels Frederiksen! - magter ikke flere tørre kiks i OB.. Lad os få noget eksplosiv personlighed ind, som kan skabe begejstring - her er Bo perfekt!
                          Ja tak. Bo kan måske sparke liv i det døende foretagende. Niels Frederiksen er noget af det mest kedelige der findes, og det har vi absolut ikke brug for.
                          OB: Danske mestre i 2075/6

                          Comment


                            Erik hamrén stopper for Island. Ham gad jeg godt se i OB. Hvad tænker folk.?

                            Men desværre har han jo nok sin egen mening om tingene, og så er han jo udelukket. AaB lokker måske også mere.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                              Så har vi vores næste træner som ansættes over en familiejulefrokost, mens de oddser på et par nederlag til OB

                              https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...ke-sig-sl-job/
                              Tja, lidt nepotisme til cirkus OB... hvorfor ikke

                              ps. Det er forhåbentlig en umulighed af så mange årsager.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                                Tja, lidt nepotisme til cirkus OB... hvorfor ikke

                                ps. Det er forhåbentlig en umulighed af så mange årsager.
                                Intet er umuligt, for den, der bærer viljen i hjertet - citat MH eller var det Thomas Mygind

                                Comment

                                Working...
                                X