Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
    Perfekt med Bashkim tilbage på holdet, og straks er der brugere herinde som ikke forstår at man køber ind, uden den nye træner er på plads. Tænker de samme brugere ville bryde ud i ramaskrig, hvis han skiftede til en anden konkurrerende Superliga klub. Jeg glæder mig til at se Bash i OB igen.
    Jeg er bedøvende ligeglad med, hvem OB henter eller ikke henter. Det samme kan siges om valg af træner.

    Det er komplet ligegyldigt.

    OB skal have en helt ny og moderne ledelse, hvis der nogensinde skal ske noget.

    BK er en god angriber. OB kommer bare ingen vegne for alvor, førend klubben begynder på systematisk analyse defineret af en tydelig ledelse.

    De fleste fans går alt for meget op i de her transfervinduer.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

      Mon ikke Max kan overtales til en forlængelse ovenpå den sæson han har haft indtil nu?
      Det kan man håbe. Han har potentialet og han har mentaliteten til at blive en angriber i de store ligaer, hvilket betyder mange mål for os + en stor transfer. Det er noget, Max selv og især hans agent ved. Jeg kan nemlig forestille mig, at han vil se den nye træner og den nye sæson an, inden en potentiel forlængelse kommer på tale. Hvis Max lægger godt fra land, så er jeg temmelig overbevist om, at han er tabt for os; mange klubber vil være interesserede i sådan en ung, transferfri bomber. Så Max + agent har, medmindre han bliver skadet igen, al interesse i at holde klubben hen så længe som muligt.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg

        Det kan man håbe. Han har potentialet og han har mentaliteten til at blive en angriber i de store ligaer, hvilket betyder mange mål for os + en stor transfer. Det er noget, Max selv og især hans agent ved. Jeg kan nemlig forestille mig, at han vil se den nye træner og den nye sæson an, inden en potentiel forlængelse kommer på tale. Hvis Max lægger godt fra land, så er jeg temmelig overbevist om, at han er tabt for os; mange klubber vil være interesserede i sådan en ung, transferfri bomber. Så Max + agent har, medmindre han bliver skadet igen, al interesse i at holde klubben hen så længe som muligt.
        Max' agent skød virkelig ham selv i foden med den korte kontrakt.. fuldstændig elendig beslutning for alle parter, da det sætter OB i en situation hvor de kan overveje om han overhovedet er værd at satse på, hvis han i sidste ende kunne risikere at gå gratis

        Comment


          Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg

          Ja men tror bare stadig godt Jebali kunne blive rigtig god for os, hvis han bliver efter sommerferien og den nye træner evt kan bruge ham på kanten eller som offensiv midt. Han duer ikke som front spids. Og man har set de kvaliteter han har når han pludselig bliver rykket ud på kanten eller lidt længere tilbage i banen
          Enig, det er absurd hvis vi skulle miste vores bedste tekniker. Jebali har netop efterlyst det samme som os - nemlig noget kvalitet. Lad os for Guds skyld finde plads til begge og gerne minimum en i hver kæde på samme niveau.
          BK bliver farlig når der er flere at holde øje med. Jebali bliver bedre når BK tager noget opmærksomhed.
          Vi har en rimelig målmand som kan vokse. En god back hvis han ikke var skadet halvdelen af tiden. Ser gerne en ny til CF og en erstatning for JD som alt for ofte ikke er i form.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

            Max' agent skød virkelig ham selv i foden med den korte kontrakt.. fuldstændig elendig beslutning for alle parter, da det sætter OB i en situation hvor de kan overveje om han overhovedet er værd at satse på, hvis han i sidste ende kunne risikere at gå gratis
            Ellers var det er vådeskud fra Hemme. Når man giver en 30 årig gennemsnitlig midtbanespiller 4 år, men ikke får lavet en god præstationsbetinget 5 årig med et angrebstalent, så undre jeg mig. Men kan let finde en anden 30 årig, men en 10 årig angriber kunne blive et salg i Per P niveau.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

              Ellers var det er vådeskud fra Hemme. Når man giver en 30 årig gennemsnitlig midtbanespiller 4 år, men ikke får lavet en god præstationsbetinget 5 årig med et angrebstalent, så undre jeg mig. Men kan let finde en anden 30 årig, men en 10 årig angriber kunne blive et salg i Per P niveau.
              Kan bare ikke forestille mig hvorfor man kun ville forlænge så kort med et talent på 18-19 år? Ved godt det er Hjemme, men stadig.. det virker mere som om agenten har troet Max havde alle kortene på hånden og har lovet over sig

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                Har omsider fået taget mig sammen til at hære SFÅ og valgte Special med Hemmingsen som det første og har hørt det omkring transferstartegi og rekruttering.

                Vil ikke forsvare Hemmingsen men syntes egentlig at han taler ok for sig fra hans perspektiv.

                Man har forberedt sig på vinduet men der skal noget ud før der kommer noget ind. Det kan være økonomi men nok også antallet. Når det så er sagt er OB friske hvis der kommer noget ekstraordinært.

                Man er opmærksom på at der er (for) mange angribere og ved godt at der kun er to dedikerede backs men der skal angribere ud før der kan komme backs ind og der må man bare sige at det skete ikke og der ER spillere der KAN spille den.

                Det er vel grundlaget for at der ikke skete mere i vinduet end tilfældet er og at Kadrii ikke blev signet i første omgang.

                Nu er det vel så vurderet at Kadrii er det ekstraordinære der er mulighed for.

                Han mener stadig at OB har en god trup og ikke er langt fra AGF,AAB, RFC m.fl. Og det kan man så være enig eller uenig i men hvis han mener det giver det vel mening at lade JM gå hvis man ikke tror at han kan forløse potentialet .. der blev ikke spurgt meget ind til ny træner af det jeg hørte.

                Men af det jeg hørte så var han underligt defensiv i forhold til dataanalyser i forhold til at man nu ret kort efter har en ansat til det. Jeg blev ikke meget klogere på scouting”organismen” men ret tydeligt at man ikke kigger andre steder end i Skandinavien og Skandinaviske spillere. Det kan så være fint nok men så får man bare heller ikke en Junior, Miti, Tempo, Bolanos, Derveld, DD, Makrini eller Utaka ... dem der bare gør det lidt sjovere ..

                Han snakker meget om indsigt, kendskab og erfarenhed .. men jeg syntes at det er på for lavt niveau ... kan det læres? Måske men hvem skal lære ham det i OB? Det kommer ikke af sig selv.

                Faktum er at det lykkedes ham ikke at skille sig af med angribere der kunne bane plads til et mere dedikeret forsvar.

                Dog hørte jeg også at det første sted man leder når en plads skal besiddes er Akademiet .. er der potentiale der så vil man helst det og det lød ikke som om det kun var økonomi ..
                Hører lidt videre og ganske .. humoristisk henvises der til podcasten med Dan Hammer som Hemme også har hørt.
                Jeg har ikke hørt den endnu men der tales åbenbart om at succes skabes af 70% økonomi, 20% ledelse (erfaring, kendskab etc.) og 10% held.

                Hemme siger at man med fokus og hårdt arbejde på banen kan få noget af heldet over på sin side.
                Så tænker jeg at hvis man er 1:1 på økonomien hvor OB er i top6 så må det jo være de 20% den er gal med
                Forudsat spillerne er klar fra start, kæmper for det, har den rigtige indstilling osv... hmmm ...
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                  Jeg er bedøvende ligeglad med, hvem OB henter eller ikke henter. Det samme kan siges om valg af træner.

                  Det er komplet ligegyldigt.

                  OB skal have en helt ny og moderne ledelse, hvis der nogensinde skal ske noget.

                  BK er en god angriber. OB kommer bare ingen vegne for alvor, førend klubben begynder på systematisk analyse defineret af en tydelig ledelse.

                  De fleste fans går alt for meget op i de her transfervinduer.
                  På langt sigt - klart! Men derfor er det stadig sjovere at være OB-fan med Bashkim i truppen end uden. At være fodboldfan indebærer trods alt andet og mere end at kigge på de langsigtede strategiske perspektiver i klubben, hvor mange dtraanalytikere og transitiontrænere, der er osv. Det handler først og fremmest om at se fodboldkampe og som OB-fan synes jeg det er federe at se, når OB har bemærkelsesværdige spillere. Og sådan en er Bashkim. Så er det klart, at det ikke rykker det store på sigt, hvis ledelsen og de generelle beslutninger er helt ad h til, men det forhindrer mig ikke i at blive begejstret for udsigten til Bashkim nu og her.

                  Og derfor bliver jeg nok heller aldrig ligeglad med hvem OB henter, eller hvem vores træner er.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                    På langt sigt - klart! Men derfor er det stadig sjovere at være OB-fan med Bashkim i truppen end uden. At være fodboldfan indebærer trods alt andet og mere end at kigge på de langsigtede strategiske perspektiver i klubben, hvor mange dtraanalytikere og transitiontrænere, der er osv. Det handler først og fremmest om at se fodboldkampe og som OB-fan synes jeg det er federe at se, når OB har bemærkelsesværdige spillere. Og sådan en er Bashkim. Så er det klart, at det ikke rykker det store på sigt, hvis ledelsen og de generelle beslutninger er helt ad h til, men det forhindrer mig ikke i at blive begejstret for udsigten til Bashkim nu og her.

                    Og derfor bliver jeg nok heller aldrig ligeglad med hvem OB henter, eller hvem vores træner er.
                    Det er jeg jo heller ikke - jeg stiller det bare lidt sort og hvidt op. Og jeg følger dig.

                    Jeg gad bare så godt holde med en klub, hvor man havde en idé om, at det ville blive til noget på sigt.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg

                      Jeg er helt på linje med dig. Min eneste anke er den sidste pointe, Jungledyret kommer med i sit indlæg:

                      nemlig at det udtrykker at ledelsen ikke handler ud fra en konkret plan, men at man ved omstændigheder uden for egen kontrol, har fået en appelsin i turbanen.
                      Det kan sagtens være. Jeg bemærker dog, at OB angiveligt har fulgt tæt med i og har været i dialog med Bashkim i hele perioden i Saudi Arabien.

                      Hvis ikke det var fordi vi havde forforståelsen af, at OB ikke foretager sig særligt meget strategisk, så ville det jo ligne, at man har solgt en spiller til gode penge med en forståelse af, at han kunne komme tilbage for færre penge og derfor har holdt kontakten varm. Eller hvad?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

                        Det kan sagtens være. Jeg bemærker dog, at OB angiveligt har fulgt tæt med i og har været i dialog med Bashkim i hele perioden i Saudi Arabien.

                        Hvis ikke det var fordi vi havde forforståelsen af, at OB ikke foretager sig særligt meget strategisk, så ville det jo ligne, at man har solgt en spiller til gode penge med en forståelse af, at han kunne komme tilbage for færre penge og derfor har holdt kontakten varm. Eller hvad?
                        Jeg har også hørt SFÅ. En anden forklaring er, at OB følger så få spillere og har så lidt kreative indspark, at det er undgåelige ikke at følge de få spillere, man rent faktisk har solgt.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af OB Larsen Se indlæg
                          Som jeg kender en, der kender.
                          Er det stadig Jens Ørgaard? Han er i hvert fald en snakkerøv.

                          og har han også OC i stalden?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                            Jeg har også hørt SFÅ. En anden forklaring er, at OB følger så få spillere og har så lidt kreative indspark, at det er undgåelige ikke at følge de få spillere, man rent faktisk har solgt.
                            Haha. Det er det jeg mener - vi ved det reelt ikke.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

                              Er det stadig Jens Ørgaard? Han er i hvert fald en snakkerøv.

                              og har han også OC i stalden?
                              Ja det skulle det vidst være. Også OC skulle være i stalden

                              https://www.transfermarkt.com/boutiq...ma/berater/300


                              Jeg kender faktisk OB Larsen privat og stoler 101% på at det er sandt hvad han siger. Så må vi bare håbe at hans kilde også holder vand. Jeg glæder mig ihverfald til måske at se Bash i den stribede igen

                              Comment


                                Spillede BK og Sander egentligt ikke godt sammen ?

                                Comment

                                Working...
                                X