Oprindeligt indsendt af Schrøder
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2021
Collapse
X
-
Bashkim udtalte sidst han skrev kontrakt med os, at han ikke ville have noget imod at tage en tørn på backen, hvis det var det holdet havde brug for. Det kunne jo vise sig aktuelt indtil Jørgen og Brems er klar igen (mange kommer nok til at hade mig for den her holdning ). Det ville være et spild ikke at bruge ham i angrebet jaja, men lige nu og her ville det give god mening, så kan man altid rykke ham på toppi igen
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægDet bliver meldt på BTs liveblog, at Kadriis klub vil have 5 millioner kroner for ham. Kadriis lejr prøver at få ham fri af kontrakten, fordi at han ikke er registreret i deres trup.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
Meldte ekstrabladet ikke, at han allerede var blevet fristillet? 5 millioner virker speget for en mand, der er uden for truppen.."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Tja, men vi solgte ham for 10 millioner ellers mere. Så det bliver alligevel en rigtig god forretning. Håber bare at vi sparer ikke igen det forkerte sted. Det ville være utilgeveligt hvis vi ikke griber chancen at få sådan en klasse spiller tilbage. Ligegyldigt om vi på papiret er godt inddækket med angriber.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHvis Kadrii koster 5 mill tvivler jeg på at han havner i Ådalen. Måske heller ikke i DK
Comment
-
Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlægMan kan vel ikke både fritstille og kræve penge?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
Vi kommer ikke til at købe Kadrii for 5 millioner - det tør jeg godt garantere. Enten forhandler man en billigere løsning på plads med klubben (1-2 mio. maks), ellers går de med til at fritstille ham, eller også ender han ikke hos os - eller i Superligaen for den sags skyld.
Comment
Comment