Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    Til dem der ikke mente DH kunne forstærke OB. Fra

    Super
    5Daniel Høegh

    Midterforsvar

    Sikke en entré i Champions League. Som central nøgle i forsvaret gik den tidligere OB’er ind med overbevisning og ingen savnede Erik Svitachenko. Ulvenes bedste.
    Som en af dem, der tvivlede meget på, at DH kunne forstærke OB, kan jeg kun sige, at jeg har taget mega fejl, hvis det han viste mod Atalanta er hans fremtidige niveau.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
      2 spillere der ikke var gode nok til OB er lige nu på superligaens tophold. Det ser mærkeligt ud at lige så snart adressen hedder Odense så falder niveauet 25%
      Der er ikke rigtig evidens for at påstå at det forholder sig sådan generelt, der er flere eksempler på spillere som forbedrede sig meget i OB og vel havde sin bedste tid.
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

        Der er ikke rigtig evidens for at påstå at det forholder sig sådan generelt, der er flere eksempler på spillere som forbedrede sig meget i OB og vel havde sin bedste tid.
        Ja Fernando Derveld. Siden vel nok ca nul.

        Comment


          I BT-podcast “Transfervinduet” antydes et OB-comeback til Bashkim Kadrii!!!!

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Phob Se indlæg
            I BT-podcast “Transfervinduet” antydes et OB-comeback til Bashkim Kadrii!!!!
            Det er nu en lidt stram tolkning. De siger bare, at han ikke spiller i Saudi Arabien, men det er jo noget info, de har fået tilsendt. De har ikke noget som helst på det, men vil gerne se ham tilbage i Superligaen.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Phob Se indlæg
              I BT-podcast “Transfervinduet” antydes et OB-comeback til Bashkim Kadrii!!!!
              Mon ikke han har fået nok efter et års tid dernede. Nok mere spændende om han gider tilbage til OB eller vil prøve noget andet

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Mon ikke han har fået nok efter et års tid dernede. Nok mere spændende om han gider tilbage til OB eller vil prøve noget andet
                Hvis han skulle komme tilbage kan han næsten kun skuffe. Jeg tror ikke 3.gang nødvendigvis er noget OB bør satse på. Han er heller ikke blevet yngre siden har var her sidst.
                Det bliver et nej tak herfra.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                  Hvis han skulle komme tilbage kan han næsten kun skuffe. Jeg tror ikke 3.gang nødvendigvis er noget OB bør satse på. Han er heller ikke blevet yngre siden har var her sidst.
                  Det bliver et nej tak herfra.
                  Men en offensive med Sabbi-Bashkim-Jebali ville jeg meget gerne se. Det lyder rigtig giftigt.
                  Men Bashkimtil age ville vel betyde at Fenger kommer ikke mere i spil.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                    Hvis han skulle komme tilbage kan han næsten kun skuffe. Jeg tror ikke 3.gang nødvendigvis er noget OB bør satse på. Han er heller ikke blevet yngre siden har var her sidst.
                    Det bliver et nej tak herfra.
                    Han er i sin bedste fodboldalder. Hvis han havde været 34 havde jeg været enig med dig, men det er altså ikke tilfældet. Bashkim var vores redningsmand mange gange sidste gang han var her, og han havde utvivlsomt sørget for flere point til os i denne sæson eksempelvis.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                      Hvis han skulle komme tilbage kan han næsten kun skuffe. Jeg tror ikke 3.gang nødvendigvis er noget OB bør satse på. Han er heller ikke blevet yngre siden har var her sidst.
                      Det bliver et nej tak herfra.
                      Meget uenig. Han har 2-3 gode år i sig endnu og er rigelig god til OB.
                      De kan få Jebali i bytte hvis de lige sender en check på 10 mill

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Phob Se indlæg
                        I BT-podcast “Transfervinduet” antydes et OB-comeback til Bashkim Kadrii!!!!
                        Ja tak og ja tak

                        Comment


                          Jeg mindes også at man kunne fornemme på Thorborg, at han ved salget virkede rimelig sikker på en hjemvenden for Bashkim, når han engang var færdig i det Saudi-Arabiske. Kan måske være en form for gentleman-aftale?
                          Last edited by Bobolarsen; 03-12-2020, 13:06.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
                            Jeg mindes også at man kunne fornemme på Thorborg, at han ved salget virkede rimelig sikker på en hjemvenden for Bashkim, når han engang var færdig i det Saudi-Arabiske. Kan måske være en form for gentleman-aftale?
                            Af hvad jeg har hørt ville OB helst ikke sælge Kadrii sidst, men Kadrii pressede på for et skifte - jeg tror ikke at der ligger en gentleman aftale bag det skifte. Der ud over har jeg hørt at OB er dårlige til at overholde de “gentleman” aftaler de laver med spillere - jeg har ihverfald hørt om utilfredse spillere der ikke er kommet afsted som de ellers var blevet stillet til udsigt.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Meget uenig. Han har 2-3 gode år i sig endnu og er rigelig god til OB.
                              De kan få Jebali i bytte hvis de lige sender en check på 10 mill
                              De skal være så velkommen

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                                Af hvad jeg har hørt ville OB helst ikke sælge Kadrii sidst, men Kadrii pressede på for et skifte - jeg tror ikke at der ligger en gentleman aftale bag det skifte. Der ud over har jeg hørt at OB er dårlige til at overholde de “gentleman” aftaler de laver med spillere - jeg har ihverfald hørt om utilfredse spillere der ikke er kommet afsted som de ellers var blevet stillet til udsigt.
                                Træneren ville ikke, og han ville heller ikke have Lieder.

                                Comment

                                Working...
                                X