Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2021
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg2 spillere der ikke var gode nok til OB er lige nu på superligaens tophold. Det ser mærkeligt ud at lige så snart adressen hedder Odense så falder niveauet 25%Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Phob Se indlægI BT-podcast “Transfervinduet” antydes et OB-comeback til Bashkim Kadrii!!!!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Mon ikke han har fået nok efter et års tid dernede. Nok mere spændende om han gider tilbage til OB eller vil prøve noget andet
Det bliver et nej tak herfra.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Hvis han skulle komme tilbage kan han næsten kun skuffe. Jeg tror ikke 3.gang nødvendigvis er noget OB bør satse på. Han er heller ikke blevet yngre siden har var her sidst.
Men Bashkimtil age ville vel betyde at Fenger kommer ikke mere i spil."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Hvis han skulle komme tilbage kan han næsten kun skuffe. Jeg tror ikke 3.gang nødvendigvis er noget OB bør satse på. Han er heller ikke blevet yngre siden har var her sidst.
- Likes 2
Comment
-
De kan få Jebali i bytte hvis de lige sender en check på 10 mill
Comment
-
Jeg mindes også at man kunne fornemme på Thorborg, at han ved salget virkede rimelig sikker på en hjemvenden for Bashkim, når han engang var færdig i det Saudi-Arabiske. Kan måske være en form for gentleman-aftale?Last edited by Bobolarsen; 03-12-2020, 13:06.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlægJeg mindes også at man kunne fornemme på Thorborg, at han ved salget virkede rimelig sikker på en hjemvenden for Bashkim, når han engang var færdig i det Saudi-Arabiske. Kan måske være en form for gentleman-aftale?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
Af hvad jeg har hørt ville OB helst ikke sælge Kadrii sidst, men Kadrii pressede på for et skifte - jeg tror ikke at der ligger en gentleman aftale bag det skifte. Der ud over har jeg hørt at OB er dårlige til at overholde de “gentleman” aftaler de laver med spillere - jeg har ihverfald hørt om utilfredse spillere der ikke er kommet afsted som de ellers var blevet stillet til udsigt.
Comment
Comment