Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af jamborg Se indlæg

    Øv, sikke et dårligt signal fra klubben - når man har udviklet en dygtig spiller, så bliver han skudt af så hurtigt som man kan komme afsted med
    Jeg har det lige modsat..

    Man har sendt en spiller til udlandet der ikke var god nok til 1. Holdet pt. Dette sender signaler til kommende talenter at de ikke behøver at frygte noget bare de er gode nok. Vi skal nok sende jer videre når i er klar

    Comment


      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

      Nu har Obbekjær jo kun kontrakt frem til nytår 22 og med to andre talenter, som kunne se ud til at stå foran ham, så er det nok tvivlsomt han vil forlænge.
      Enig. 11 måneder mere og er nok ikke interesseret i at forlænge. Så skal man prøve at profitere istedet

      Comment


        Oprindeligt indsendt af jamborg Se indlæg

        Øv, sikke et dårligt signal fra klubben - når man har udviklet en dygtig spiller, så bliver han skudt af så hurtigt som man kan komme afsted med
        Må indrømme at det virker som en god løsning for alle. En spiller som står bag to af vores andre talenter. Det er godt for Obbekjær, vi får måske lidt penge for ham, og det må da også betyde at vi fostre nogle spillere af en vis kvalitet, når han ryger til serie B.
        Han har ikke vist nok de gange han har fået chancen, håber at det lykkedes for ham i Italien.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Jeg har det lige modsat..

          Man har sendt en spiller til udlandet der ikke var god nok til 1. Holdet pt. Dette sender signaler til kommende talenter at de ikke behøver at frygte noget bare de er gode nok. Vi skal nok sende jer videre når i er klar
          Enig. Han var åbenlyst ikke god nok, og med de tusinde skader vi har haft nede bagi det seneste års tid, så ville han jo have fået chancen, hvis han var det.

          Jeg tvivler dog på, at han får ret meget spilletid i Italien, så mon ikke vi får ham tilbage til sommer. SPAL røg ud af Serie A sidste sæson, og ligger aktuelt og kæmper om oprykning fra Serie B. Der tvivler jeg altså på, at han kan gøre sig gældende, når han fra tid til anden ikke engang kunne finde vej til vores 18-mands trup i Superligaen. Men prove me wrong, det ville da være fantastisk, hvis det lykkes - men mon ikke det ligner noget Alexander Molberg-historie om igen fra da han var i Cagliari, eller hvor han nu var henne.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

            Enig. Han var åbenlyst ikke god nok, og med de tusinde skader vi har haft nede bagi det seneste års tid, så ville han jo have fået chancen, hvis han var det.

            Jeg tvivler dog på, at han får ret meget spilletid i Italien, så mon ikke vi får ham tilbage til sommer. SPAL røg ud af Serie A sidste sæson, og ligger aktuelt og kæmper om oprykning fra Serie B. Der tvivler jeg altså på, at han kan gøre sig gældende, når han fra tid til anden ikke engang kunne finde vej til vores 18-mands trup i Superligaen. Men prove me wrong, det ville da være fantastisk, hvis det lykkes - men mon ikke det ligner noget Alexander Molberg-historie om igen fra da han var i Cagliari, eller hvor han nu var henne.
            Den sammenligning har jeg også tænkt på ofte men håber på det bedste. Tror heller ikke han kommer i nærheden af deres Serie B trup, men man kan håbe de kan se et potentiale og bruger nogle penge på det..

            Comment


              Ser ikke ud som om, at vi får Daniel Høegh at se i stribet igen. Forlænger angiveligt til 2024 med FCM
              Danskk stopper har ifølge tipsbladet.dk's oplysninger forlænget sin aftale.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                Ser ikke ud som om, at vi får Daniel Høegh at se i stribet igen. Forlænger angiveligt til 2024 med FCM
                Det er så fucking deprimerende læsning. Når Lund nu er på vej videre, kunne vi måske godt have været på forkant i sommers, hvor han var en mulighed, og hvor man måske godt vidste om Marco ville være fortid inden sommeren 21... Latterligt.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

                  Det er så fucking deprimerende læsning. Når Lund nu er på vej videre, kunne vi måske godt have været på forkant i sommers, hvor han var en mulighed, og hvor man måske godt vidste om Marco ville være fortid inden sommeren 21... Latterligt.
                  forkant og Hemme i samme sætning - det er vist kun sket da han forlængede 3 gange med Jørgen.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                    Ser ikke ud som om, at vi får Daniel Høegh at se i stribet igen. Forlænger angiveligt til 2024 med FCM
                    Så giver denne udlejning mening: https://www.fcm.dk/nyheder/manjrekar-james-rykker-til-graekenland-i-foraaret/

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

                      Det er så fucking deprimerende læsning. Når Lund nu er på vej videre, kunne vi måske godt have været på forkant i sommers, hvor han var en mulighed, og hvor man måske godt vidste om Marco ville være fortid inden sommeren 21... Latterligt.
                      Se det havde været en hidtil uset måde, at agere på i OB. Vi får jo nok at vide på mandag, at man er yderst tilfredse med det netop overståede vindue. Og at klubben havde et fantastisk vintervindue sidste år, som man stadig profiterer af. Daniel Høgh tilbage i OB, havde på alle områder været et godt signal at sende.
                      OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                        Ser ikke ud som om, at vi får Daniel Høegh at se i stribet igen. Forlænger angiveligt til 2024 med FCM
                        Det har jeg sagt i flere uger nu. Gammel kærlighed overtrumfer ikke løn og større sportslige udfordringer

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                          Ser ikke ud som om, at vi får Daniel Høegh at se i stribet igen. Forlænger angiveligt til 2024 med FCM
                          OB i hjertet....

                          https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...orlaenge/:mad:

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                            Hvad skal manden dog gøre når hans ex er dummere,grimmere,fattigere og ikke sådan rigtig gider at have ham alligevel? Stadig erklære sin kærlighed selvom den nye bare er klogere,mere lækker og betaler en væsentlig større del af huslejen..

                            Det er OB der skider i nælderne. Ikke DH

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Hvad skal manden dog gøre når hans ex er dummere,grimmere,fattigere og ikke sådan rigtig gider at have ham alligevel? Stadig erklære sin kærlighed selvom den nye bare er klogere,mere lækker og betaler en væsentlig større del af huslejen..

                              Det er OB der skider i nælderne. Ikke DH
                              Jeg ved det... bare træt

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                                Jeg ved det... bare træt
                                Ámen brother...

                                Comment

                                Working...
                                X