Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Velkommen til Ayo Simon Okosun
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Hvor har du fra at FCM helst ville have ham til udlandet?
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Det kan man jo altid frygte. Jeg syntes dog det giver super mening med at hente en anden type ind der har nogen andre spidskompetencer. Jeg kommer aldrig til at klage over denne handel.
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægJeg har nu altid været lidt skeptisk overfor Okusun, men jeg tilslutter mig SFÅs holdning om at han nu er "vores svin". Alt for ofte har han med den enorme fysik og lange lemmer gjort livet besværligt for os. Jeg håber han bidrager med et antal mål og noget solidt arbejde i forsvaret ved hjørnespark. Med 4 år tror jeg at Gudjonson sendes retur til Spazia ved udløb af den aftale.
Forstår godt hvor du vil hen med det. Men hvis Sveinn smutter bliver det fordi han ikke er god nok IMO
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlægjeg har sgu egentligt gået lidt og fået en ret god vibe om denne handel. Tror sgu han har det vi mangler: noget vildskab, styrke, gennembrud. Skal nok blive fint
Comment
-
Altid svært i fodbold. Der er ingen garantier. Men syntes også at denne handel giver mening og tror faktisk at det er udelukkende Jakobs opgave at få ham til at blive en succes i OB. Bedste gæt er at han bliver en der deler vandende og som man kommer til at savne den dag han er væk igen
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlægjeg har sgu egentligt gået lidt og fået en ret god vibe om denne handel. Tror sgu han har det vi mangler: noget vildskab, styrke, gennembrud. Skal nok blive fint
Okosun er en type der indeholder den rigtige DNA. Mange har glemt hvad det er, men det er fysisk og taktik. Richard Møller, Kim Brink (som træner), det er vores DNA, det der Kent N. og Troels - glem det.
- Likes 1
Comment
-
Tror du de 2 ting er sammenhængende? En 8`er og en boksangriber?
Forstår godt hvor du vil hen med det. Men hvis Sveinn smutter bliver det fordi han ikke er god nok IMO
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægJeg ved det er kort tid at vurdere Gudjonson på, men med det han har vist til nu, vil det imø give meget mere mening at kaste Okosun helt frem i angrebet hvis der skal jagtes et resultat, eller en scoring bare.
Last edited by laffe; 10-10-2020, 17:12.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægJeg ved det er kort tid at vurdere Gudjonson på, men med det han har vist til nu, vil det imø give meget mere mening at kaste Okosun helt frem i angrebet hvis der skal jagtes et resultat, eller en scoring bare.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
Jeg tror han kan blive en total publikumsdarling. Han skal bare skralde igennem og score nogle kasser på låget, så er han en helt i Odense.
;).
Jeg tror også, han bliver god. OB har spillet flot og skabt meget. Nu skal den i kassen.
Comment
-
Allerede i Hillerød var han afgørende for en hurtig udligning. Han er oppe og heade bolden videre fra udsparket fra keeper, hvilket ingen af de andre på midtbanen er i stand til. Opondo, Kløve og JJT er alle miniputspillere så snart bolden befinder sig en anelse oppe i luften. Okosun er som jeg ser det klart OBs mest værdifulde midtbane spiller, at nogen så mener han er forkert signet, det siger jo så en hel del om den midtbane der var indtil han kom. OBs chancer for top6 er vel gået fra at være 25% til 50% efter hans ankomst, velkommen Okosun.
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af jojo Se indlægAllerede i Hillerød var han afgørende for en hurtig udligning. Han er oppe og heade bolden videre fra udsparket fra keeper, hvilket ingen af de andre på midtbanen er i stand til. Opondo, Kløve og JJT er alle miniputspillere så snart bolden befinder sig en anelse oppe i luften. Okosun er som jeg ser det klart OBs mest værdifulde midtbane spiller, at nogen så mener han er forkert signet, det siger jo så en hel del om den midtbane der var indtil han kom. OBs chancer for top6 er vel gået fra at være 25% til 50% efter hans ankomst, velkommen Okosun.
Comment
Comment