Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Ayo Simon Okosun

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

    Jeg havde en ide om Drachmann ville gå lige ind på holdet, når han var fit, men når (ganske vist kun rygte) vi prøvede at komme af med ham i går, sårhh...kommer noget bag på mig, synes vi tænker lige offensivt nok.
    Jeg tænker, at det gir god mening at forsvare så langt fra eget mål som muligt.

    Comment


      #47
      Ok, først var jeg sku lidt kritisk, men jeg ser faktisk nogle tegninger til at det her kan blive en nøgle spiller for os!
      vi har manglet fysik på midten, det bringer han, og det kan hjælpe til at fastholde et højt press på modstanderen, det bliver betydeligt sværer at bare spille over vores midt.
      vi har været svage på hjønespark, både defensivt og offensivt, Okosun er en ekstremt dominerende spiller i de situationer!
      Jeg tror generelt at hans tilstedeværelse vil få vores modstandere til at spille på en måde der passer os bedre!

      Vores største defensive svaghed har været tværløb på kanten af feltet, der kan jeg ikke se at det her køb hjælper.

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Inden Kjær salget var deres økonomi helt helt til rotterne og de havde ikke råd til noget som helst. Det sagde BH flere gange i sommers.
        Nu har de så brugt lidt på træner og andre spillere og var måske ikke klar på 2 mill plus signon og agentfee samt omkring 2 mill i årlig løn.

        Var OB ikke kommet på banen kunne jeg godt se en lejeaftale i de sidste minutter var sket mellem Horsens og FCM. Men jeg gætter også på at Ayo ikke var vildt interesseret i en ny lejeaftale og bare ville finde ro et andet sted med en lang kontrakt
        Mente de havde bedret deres økonomi og blandt andet havde overskud ihvertfald i 2018 , og at det negative der var om deres økonomi for noget tid siden var BH som ville have frigivet flere lønkroner. Deres økonomi var jo så god at de gav 4 mill for Junker.
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

          Mente de havde bedret deres økonomi og blandt andet havde overskud ihvertfald i 2018 , og at det negative der var om deres økonomi for noget tid siden var BH som ville have frigivet flere lønkroner. Deres økonomi var jo så god at de gav 4 mill for Junker.
          De købte da også en nordmand fri for 8-9 mill på et tidspunkt. Jeg husker ikke navnet men han var midtbanespiller
          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            De købte da også en nordmand fri for 8-9 mill på et tidspunkt. Jeg husker ikke navnet men han var midtbanespiller
            Det var Sivert Nilsen, som de hentede i Brann Bergen.

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              De købte da også en nordmand fri for 8-9 mill på et tidspunkt. Jeg husker ikke navnet men han var midtbanespiller
              Ved ik om de gav så meget men var det ikke Heltne eller noget i den retning?
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                Ved ik om de gav så meget men var det ikke Heltne eller noget i den retning?
                Det lyder rigtigt Sivert Heltne Nielsen mener jeg. Transfermarkt har en pris fra Brann til ACH for 600.000 euro. Det er vel i omegnen af 5 mill. Jeg troede det var mere.

                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  De købte da også en nordmand fri for 8-9 mill på et tidspunkt. Jeg husker ikke navnet men han var midtbanespiller
                  Er ret sikker på at hvis Horsens VILLE have Okosun så havde de også købt ham de må have vurderet at han ikke ville kunne være afgørende for at holde dem i ligaen. Eller også har MH overbudt som man gjorde for at få Helenius. Det er selvfølgelig gætværk fra min side.
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    Det lyder rigtigt Sivert Heltne Nielsen mener jeg. Transfermarkt har en pris fra Brann til ACH for 600.000 euro. Det er vel i omegnen af 5 mill. Jeg troede det var mere.
                    Ja det er ham, men de solgte ham igen efter et år og fik vist en “ god” pris for ham igen.
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                      Er ret sikker på at hvis Horsens VILLE have Okosun så havde de også købt ham de må have vurderet at han ikke ville kunne være afgørende for at holde dem i ligaen. Eller også har MH overbudt som man gjorde for at få Helenius. Det er selvfølgelig gætværk fra min side.
                      at han

                      Nu går det ja også om hvad Okosun ville. Og kan ret god forestille mig at han vil hellere til OB bedst blive i Horsens som mange der som nedrykningskamp idag uden Bo Henriksen.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                        Ja det er ham, men de solgte ham igen efter et år og fik vist en “ god” pris for ham igen.
                        Her har transfermark noteret en pris på 500.000 euro, lidt mindre end de gav.

                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                          at han

                          Nu går det ja også om hvad Okosun ville. Og kan ret god forestille mig at han vil hellere til OB bedst blive i Horsens som mange der som nedrykningskamp idag uden Bo Henriksen.
                          Der findes forhåbenligt ingen som hellere vil til Horsens end til Odense :-)
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                            Der findes forhåbenligt ingen som hellere vil til Horsens end til Odense :-)
                            Skulle man forvente, men .... hvad med Alexander Ludwig?
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                              Skulle man forvente, men .... hvad med Alexander Ludwig?
                              Han ville jo gerne til Odense men blev vejet og fundet for let
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                #60
                                https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...pe-potentiale/

                                ... stadion

                                Comment

                                Working...
                                X