Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Ayo Simon Okosun

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Sådan har de det jo med alle deres spillere
    Snakken heroppe i ulveland går på at de bare ville af med ham uanset hvem der bød sig til.
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

      Snakken heroppe i ulveland går på at de bare ville af med ham uanset hvem der bød sig til.
      Helt sikkert. Derfor kan man godt have udlandet som 1. Prioritet vel?

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

        Hvor har du fra at FCM helst ville have ham til udlandet?
        https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...t-til-udlandet

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Det kan man jo altid frygte. Jeg syntes dog det giver super mening med at hente en anden type ind der har nogen andre spidskompetencer. Jeg kommer aldrig til at klage over denne handel.
          Jeg har nu altid været lidt skeptisk overfor Okusun, men jeg tilslutter mig SFÅs holdning om at han nu er "vores svin". Alt for ofte har han med den enorme fysik og lange lemmer gjort livet besværligt for os. Jeg håber han bidrager med et antal mål og noget solidt arbejde i forsvaret ved hjørnespark. Med 4 år tror jeg at Gudjonson sendes retur til Spazia ved udløb af den aftale.

          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            Jeg har nu altid været lidt skeptisk overfor Okusun, men jeg tilslutter mig SFÅs holdning om at han nu er "vores svin". Alt for ofte har han med den enorme fysik og lange lemmer gjort livet besværligt for os. Jeg håber han bidrager med et antal mål og noget solidt arbejde i forsvaret ved hjørnespark. Med 4 år tror jeg at Gudjonson sendes retur til Spazia ved udløb af den aftale.
            Tror du de 2 ting er sammenhængende? En 8`er og en boksangriber?
            Forstår godt hvor du vil hen med det. Men hvis Sveinn smutter bliver det fordi han ikke er god nok IMO

            Comment


              #81
              jeg har sgu egentligt gået lidt og fået en ret god vibe om denne handel. Tror sgu han har det vi mangler: noget vildskab, styrke, gennembrud. Skal nok blive fint

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                jeg har sgu egentligt gået lidt og fået en ret god vibe om denne handel. Tror sgu han har det vi mangler: noget vildskab, styrke, gennembrud. Skal nok blive fint
                Altid svært i fodbold. Der er ingen garantier. Men syntes også at denne handel giver mening og tror faktisk at det er udelukkende Jakobs opgave at få ham til at blive en succes i OB. Bedste gæt er at han bliver en der deler vandende og som man kommer til at savne den dag han er væk igen

                Comment


                  #83
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Altid svært i fodbold. Der er ingen garantier. Men syntes også at denne handel giver mening og tror faktisk at det er udelukkende Jakobs opgave at få ham til at blive en succes i OB. Bedste gæt er at han bliver en der deler vandende og som man kommer til at savne den dag han er væk igen
                  Jeg tror han kan blive en total publikumsdarling. Han skal bare skralde igennem og score nogle kasser på låget, så er han en helt i Odense.

                  Comment


                    #84
                    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                    jeg har sgu egentligt gået lidt og fået en ret god vibe om denne handel. Tror sgu han har det vi mangler: noget vildskab, styrke, gennembrud. Skal nok blive fint
                    Havde det lidt tungt med vi hentede en 8er, havde hellere set en 6er, men det er en anden snak.

                    Okosun er en type der indeholder den rigtige DNA. Mange har glemt hvad det er, men det er fysisk og taktik. Richard Møller, Kim Brink (som træner), det er vores DNA, det der Kent N. og Troels - glem det.

                    Comment


                      #85
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Tror du de 2 ting er sammenhængende? En 8`er og en boksangriber?
                      Forstår godt hvor du vil hen med det. Men hvis Sveinn smutter bliver det fordi han ikke er god nok IMO
                      Jeg ved det er kort tid at vurdere Gudjonson på, men med det han har vist til nu, vil det imø give meget mere mening at kaste Okosun helt frem i angrebet hvis der skal jagtes et resultat, eller en scoring bare.


                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        #86
                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        Jeg ved det er kort tid at vurdere Gudjonson på, men med det han har vist til nu, vil det imø give meget mere mening at kaste Okosun helt frem i angrebet hvis der skal jagtes et resultat, eller en scoring bare.

                        Ifølge superstats har Gudjonson spillet samlet 8 min fordelt på to kampe
                        Last edited by laffe; 10-10-2020, 17:12.

                        Comment


                          #87
                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          Jeg ved det er kort tid at vurdere Gudjonson på, men med det han har vist til nu, vil det imø give meget mere mening at kaste Okosun helt frem i angrebet hvis der skal jagtes et resultat, eller en scoring bare.

                          Det vil faktisk heller ikke overraske mig, hvis vi starter med Okosun helt på toppen lige præcis i kampen imod FCM. Det bliver sandsynligvis en kamp, hvor vi skal forsvare det meste af kampen, så en stor mand på toppen til at holde i den kan være guld værd. Her tror jeg Max vil komme til kort overfor Erik og Scholz. Gudjohnsen ligner en spiller, som er hentet ude af form, ellers er han en af de mest stationære markspillere jeg nogensinde har set. Han røre sig jo nærmest ikke i de minutter vi har set ham og i de få momenter han har rørt bolden har tømningerne ofte været elendige. Jeg ved ikke engang om han er med landsholdet nu her, men jeg håber det ikke, for han ligner en der kunne have godt af lidt ekstra tid med JB. Derfor tror jeg næppe han starter.

                          Comment


                            #88
                            Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

                            Jeg tror han kan blive en total publikumsdarling. Han skal bare skralde igennem og score nogle kasser på låget, så er han en helt i Odense.
                            Tempo strukket ud med 25 cm!

                            ;).

                            Jeg tror også, han bliver god. OB har spillet flot og skabt meget. Nu skal den i kassen.

                            Comment


                              #89
                              Allerede i Hillerød var han afgørende for en hurtig udligning. Han er oppe og heade bolden videre fra udsparket fra keeper, hvilket ingen af de andre på midtbanen er i stand til. Opondo, Kløve og JJT er alle miniputspillere så snart bolden befinder sig en anelse oppe i luften. Okosun er som jeg ser det klart OBs mest værdifulde midtbane spiller, at nogen så mener han er forkert signet, det siger jo så en hel del om den midtbane der var indtil han kom. OBs chancer for top6 er vel gået fra at være 25% til 50% efter hans ankomst, velkommen Okosun.

                              Comment


                                #90
                                Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
                                Allerede i Hillerød var han afgørende for en hurtig udligning. Han er oppe og heade bolden videre fra udsparket fra keeper, hvilket ingen af de andre på midtbanen er i stand til. Opondo, Kløve og JJT er alle miniputspillere så snart bolden befinder sig en anelse oppe i luften. Okosun er som jeg ser det klart OBs mest værdifulde midtbane spiller, at nogen så mener han er forkert signet, det siger jo så en hel del om den midtbane der var indtil han kom. OBs chancer for top6 er vel gået fra at være 25% til 50% efter hans ankomst, velkommen Okosun.
                                Det er jo bare sådan at han ikke bliver værdifuld, Hvis han bliver en kegle i det forholdsvis hurtige spil, som vi har set OB praktisere en del af i vores første kampe. Det er her vi er nogen som tvivler på om han kan nok med fødderne til ikke at blive en klods om benet på vores spil. Jeg tror da også qua hans hovedspil at han kommer til at score flere mål end de øvrige midtbanespillere, men det kommer bare ikke til at fortælle hele historien, hvis han bliver ligeså ringe som vores spil, som vi f.eks. har set Aron være i denne sæson.

                                Comment

                                Working...
                                X