Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Ayo Simon Okosun

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Jeps, vil passe perfekt ved siden af Bashkim som venstre back
    Fin løsning umiddelbart, men synes nu at Kadrii er bedre fremme.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

      Så er vi da 2 der har forstand på hvordan udtrykket på et fodboldhold skal være

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

        Jeps, vil passe perfekt ved siden af Bashkim som venstre back
        Ja så kan kløve tage en højre back og jebali som 9'er. Er der flere der kan spille ude af position?

        lad os købe spillere til det de kan spille. Og sælge de fejlskud vi ikke kan bruge.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

          Ja så kan kløve tage en højre back og jebali som 9'er. Er der flere der kan spille ude af position?

          lad os købe spillere til det de kan spille. Og sælge de fejlskud vi ikke kan bruge.
          Ja, Hylle kan overtage Janus Ds plads, når han ikke er klar

          Comment


            Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
            Er der andre end mig der, som træner/arbejdsgiver for Okosun ville anbefale en omskoling til centerforsvarsspiller? Hans værktøjer er jo helt ideelle til pladsen som centerstopper.
            Udover at være stor, hvad er så grundlaget for, at han skulle være en god midterforsvarer? Han er stor og langsom i sine vendinger, og heller ikke hurtig når han skal løbe lige ud, så han vil jeg komme i store problemer, når han skal forsvare bagrum og med hurtige angribere der løber omkring ham. Det er altså en stor udfordring i moderne fodbold. Hans styrker er jo heller ikke at placere sig godt og læse spillet, som en Drachmann eller Tverskov f.eks. Jeg tænker der er en god grund til, at han var en relativt overset defensiv midt i AB og Vendsyssel, for så at få et lille gennembrud i Vendsyssel, da han blev rykket lidt længere frem og endda også havde en mere fri rolle på kanten, for så at få sit helt store gennembrud, da Bo Henriksen gjorde ham endnu mere fri og endda også brugte ham som angriber.

            Jeg savner nogle gode argumenter for, hvorfor han skulle være i stand til at kunne lære at bliver midterforsvarer. Hvis han havde haft talentet for det og indstillingen til det, er det da underligt, at han ikke er blevet prøvet af endnu, når han er blevet prøvet på så mange andre positioner. Og så synes jeg grundlæggende, at det virker underligt, at man vil flytte en midtbanespiller, hvis klare styrker har vist sig at være i det offensive, ned i forsvaret.

            Hvis vi vil have en stor midterforsvarer, så køb en stor midterforsvarer der ved hvad det handler om at spille der. Hvis vi ikke synes, at den midtbanespiller/angriber vi har købt er god nok på den plads, så forsøg at kom af med ham og erstat ham med en der forhåbentligt er bedre. Jeg har fået nok af at se på omskolingsprojekter af færdigudviklede spillere i OB.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

              Dårlige indlæg er efterhånden blevet et OB varemærke. Ifølge en mediano-podcast jeg netop har hørt ligger OB i bund 3-4 stykker ifht at skabe store chancer i kampene.
              I har fat i noget. Der kommer meget få indlæg, og Ryan laver nærmest altid cut back - hvilket ved til dels skyldes at vi ikke har haft styrke på hovedspillet i mange år. Så Ryan skal kunne begge dele og så bliver vi også sværere at læse. Jørgen er lidt samme sag, hans styrke er ikke indlæg, så her kommer det heller ikke meget brugbart. Dødbolde - der er JJ og Drachmann alt for ofte ude, og vi mangler en Chris type der har en høj kvalitets procent.

              Comment


                Vi har snakket med Okosun om hans nuværende situation på holdet, om kampen mod Vejle, og opbakningen fra fansene.

                http://obstruktion.dk/okosun-om-sin-...an-haaber-paa/

                Comment


                  I går satte vi Ayo Simon Okosun i stævne for at optage en podcast om hans karriere. Han har arbejdet hårdt for at nå til, hvor han er i dag. Det og meget mere fortæller han om her.

                  Podcast - Portræt af Ayo Simon Okosun - OBstruktion

                  Den kan selvfølgelig også findes, hvor du ellers lytter til dine podcasts.

                  Comment

                  Working...
                  X