Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Ayo Simon Okosun

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jeg vil 100 % heller have Okosun, end Opondo som i mine øjne er en grå mus, og langsom på de første meter. Okosun er et våben som de andre ikke har, og med ham i værktøjskassen får man flere muligheder. Men det kræver medspillerne forstå at udnytte ham. Jeg vil langt heller have spillere med kompetencer og vindermentalitet kontra Aron/Lund typer, der godt nok kæmper og vil vinde, men som bare ikke er på top 6 niveau,

    Comment


      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
      Jeg vil 100 % heller have Okosun, end Opondo som i mine øjne er en grå mus, og langsom på de første meter. Okosun er et våben som de andre ikke har, og med ham i værktøjskassen får man flere muligheder. Men det kræver medspillerne forstå at udnytte ham. Jeg vil langt heller have spillere med kompetencer og vindermentalitet kontra Aron/Lund typer, der godt nok kæmper og vil vinde, men som bare ikke er på top 6 niveau,
      Jeg er lidt ligeglad med om spilleren på midtbanen hedder Okosun eller Opondo, så længe træneren forsøger at spille på den måde der får det bedste ud af flest mulige spillere. Når jeg fandt sæsonens første kampe opløftende var det ikke fordi at systemet hed 4-3-3, så systemnørdet er jeg slet ikke, men mere fordi JM valgte en formation og nogle spillere der var med til at få det bedste ud af spillere som Frø, Sabbi, Jebali, JJT og Opondo (Ihvertfald det bedste vi endnu har set fra dem i OB imo.)

      Her er jeg fuldstændigt enig med Sheed i at Okosun ikke er med til at gøre spillere som Sabbi og Jebali bedre, og når man har offensiv-spillere som Sabbi, Jebali og Frø så er det dem som spillet skal sættes op omkring. Okosun har nogle vanvittige kompetencer som i den grade er et kæmpe våben og jeg synes han er en glimrende spiller at have i truppen da han som du skriver giver nogle flere strenge at spille på. Vi skal bare ikke bygge spillet op omkring Okosun, det ville imo. være en falliterklæring, og det vi har set de sidste par kampe har altså bare været lange bolde op på Okosun hvor vi så kan kæmpe om anden bolde. Det kan jeg som tidligere skrevet leve med såfremt det primært er resultatet af elendige fodboldbaner og fraværet af mere kreative boldsikre kræfter som JJT og Tverskov, men hvis lange bolde op i hovedet på Okosun er den nye OB gameplan, så ville jeg til enhver tid foretrække Opondo frem for Okosun. Selvfølgelig springer Okosun positivt i øjnene når vi forfalder til at spille simpelt, han er med længder den spiller i OB der er bedst til at spille simpelt, men er det der vi gerne vil hen?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

        Jeg er lidt ligeglad med om spilleren på midtbanen hedder Okosun eller Opondo, så længe træneren forsøger at spille på den måde der får det bedste ud af flest mulige spillere. Når jeg fandt sæsonens første kampe opløftende var det ikke fordi at systemet hed 4-3-3, så systemnørdet er jeg slet ikke, men mere fordi JM valgte en formation og nogle spillere der var med til at få det bedste ud af spillere som Frø, Sabbi, Jebali, JJT og Opondo (Ihvertfald det bedste vi endnu har set fra dem i OB imo.)

        Her er jeg fuldstændigt enig med Sheed i at Okosun ikke er med til at gøre spillere som Sabbi og Jebali bedre, og når man har offensiv-spillere som Sabbi, Jebali og Frø så er det dem som spillet skal sættes op omkring. Okosun har nogle vanvittige kompetencer som i den grade er et kæmpe våben og jeg synes han er en glimrende spiller at have i truppen da han som du skriver giver nogle flere strenge at spille på. Vi skal bare ikke bygge spillet op omkring Okosun, det ville imo. være en falliterklæring, og det vi har set de sidste par kampe har altså bare været lange bolde op på Okosun hvor vi så kan kæmpe om anden bolde. Det kan jeg som tidligere skrevet leve med såfremt det primært er resultatet af elendige fodboldbaner og fraværet af mere kreative boldsikre kræfter som JJT og Tverskov, men hvis lange bolde op i hovedet på Okosun er den nye OB gameplan, så ville jeg til enhver tid foretrække Opondo frem for Okosun. Selvfølgelig springer Okosun positivt i øjnene når vi forfalder til at spille simpelt, han er med længder den spiller i OB der er bedst til at spille simpelt, men er det der vi gerne vil hen?
        Jeg synes, at det er blevet tydeligt over de sidste kampe, at vi ikke kan spille med Frø, Jebali og Sabbi samtidig. Ingen af disse spillere er dybdeløbsspillere. De vil hellere føre bolden frem og stikke en spiller i dybden. Men ingen af de andre løber i dybden og så bliver bolden flyttet i alt for snævert småspil foran modstanderens felt/forsvarskæde mellem de tre spillere. Ingen af de tre er hurtige. Så de ender hele tiden i en nærkamp, når de får den i rummet foran forsvaret.

        Derudover synes jeg altså at Okosun så mega god ud mod Aab. Han vandt alle dueller og fik bolden flyttet bolden videre til Jebali i den situation, hvor han så kunne stikke Hylde i dybden. Det viser også at der er brug for de tre typer samtidig på banen. Jeg synes også, at det er lidt hårdt at bedømme Okosun på en kamp mod DKs bedste hold. Hvem shinede i øvrigt der ud over OC, hvilket vel er meget sigende. synes også nogle bedømmer Hylde, Lieder og Gudjonson lidt hårdt. De skaber meget mod Aab, fordi holdet var offensivt indstillet efter udligningen. Det var det overhovedet ikke mod FCM. Det kræver at hele holdet skyder fremad banen, hvis man skal score mod FCM de sidste 20 minutter. Over halvdelen af holdet blev hængende tilbage i deffensiven. Så det var alt for svært for offensiven at lægge den af, da der ikke var nogen at lægge den af til, fordi holdet knækkede over i to.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

          Jeg synes, at det er blevet tydeligt over de sidste kampe, at vi ikke kan spille med Frø, Jebali og Sabbi samtidig. Ingen af disse spillere er dybdeløbsspillere. De vil hellere føre bolden frem og stikke en spiller i dybden. Men ingen af de andre løber i dybden og så bliver bolden flyttet i alt for snævert småspil foran modstanderens felt/forsvarskæde mellem de tre spillere. Ingen af de tre er hurtige. Så de ender hele tiden i en nærkamp, når de får den i rummet foran forsvaret.

          Derudover synes jeg altså at Okosun så mega god ud mod Aab. Han vandt alle dueller og fik bolden flyttet bolden videre til Jebali i den situation, hvor han så kunne stikke Hylde i dybden. Det viser også at der er brug for de tre typer samtidig på banen. Jeg synes også, at det er lidt hårdt at bedømme Okosun på en kamp mod DKs bedste hold. Hvem shinede i øvrigt der ud over OC, hvilket vel er meget sigende. synes også nogle bedømmer Hylde, Lieder og Gudjonson lidt hårdt. De skaber meget mod Aab, fordi holdet var offensivt indstillet efter udligningen. Det var det overhovedet ikke mod FCM. Det kræver at hele holdet skyder fremad banen, hvis man skal score mod FCM de sidste 20 minutter. Over halvdelen af holdet blev hængende tilbage i deffensiven. Så det var alt for svært for offensiven at lægge den af, da der ikke var nogen at lægge den af til, fordi holdet knækkede over i to.
          Uendeligt meget enig i alt

          Comment


            Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

            Jeg synes, at det er blevet tydeligt over de sidste kampe, at vi ikke kan spille med Frø, Jebali og Sabbi samtidig. Ingen af disse spillere er dybdeløbsspillere. De vil hellere føre bolden frem og stikke en spiller i dybden. Men ingen af de andre løber i dybden og så bliver bolden flyttet i alt for snævert småspil foran modstanderens felt/forsvarskæde mellem de tre spillere. Ingen af de tre er hurtige. Så de ender hele tiden i en nærkamp, når de får den i rummet foran forsvaret.

            Derudover synes jeg altså at Okosun så mega god ud mod Aab. Han vandt alle dueller og fik bolden flyttet bolden videre til Jebali i den situation, hvor han så kunne stikke Hylde i dybden. Det viser også at der er brug for de tre typer samtidig på banen. Jeg synes også, at det er lidt hårdt at bedømme Okosun på en kamp mod DKs bedste hold. Hvem shinede i øvrigt der ud over OC, hvilket vel er meget sigende. synes også nogle bedømmer Hylde, Lieder og Gudjonson lidt hårdt. De skaber meget mod Aab, fordi holdet var offensivt indstillet efter udligningen. Det var det overhovedet ikke mod FCM. Det kræver at hele holdet skyder fremad banen, hvis man skal score mod FCM de sidste 20 minutter. Over halvdelen af holdet blev hængende tilbage i deffensiven. Så det var alt for svært for offensiven at lægge den af, da der ikke var nogen at lægge den af til, fordi holdet knækkede over i to.
            Jeg siger ikke at Frø, Jebali og Sabbi skal spilles sammen i offensiven, men jeg mener at det er disse spillere som vi bør forsøge at sætte spillet op omkring så vi kan få dem sat ordentligt i scene - og det mener jeg ikke at Okosun formår at gøre godt nok. Jeg er ikke ude på at svine Okosun til eller at gøre ham mere primitiv end han er, selvfølgelig kan manden finde ud af at slå en fremadrettet aflevering, han er trods alt en prof. fodboldspiller, men Okosun er ikke spilleren der sætter vores offensive profiler i scene. Med en lang bold op i hovedet på Okosun kan alt selvsagt ske, og selvfølgelig vil vi opleve at der dumper nedfaldsbolde ned for fødderne af Jebali og Sabbi, men det er bare ikke sådan man bedst sætter dem i scene. For mig er det et spørgsmål om hvilke spillere vi skal servicere, og pt. virker det lidt for mig som om at vi har sat os lidt mellem to stole hvor vi spiller meget gennem Okosun. Det er med til at fremhæve Okosuns tydlige kvaliteter, men det bliver ofte på bekostning af de forreste imo.

            Hvem er det i øvrigt der bedømmer Okosun på baggrund af kampen mod FCM? Vores udtryk var jo ikke anderledes mod Sønderjydske, Randers eller AaB end det var mod FCM.

            Comment


              Vi har haft en snak med Ayo Simon Okosun om hans første tid i OB, den store fokus på hans hovedspil og den kommende kamp mod FCK.

              http://obstruktion.dk/okosun-mange-t...pille-fodbold/

              Comment


                15 kampe har Okosun nu spillet i OB, og vi kan vel efterhånden lave en lille midtvejsstatus. 15 kampe, 1 mål. 2 assists er det dog godt nok blevet til, men de faldt så også mod Ballerup Skovlunde fra Danmarksserien. 1 mål i 15 kampe er godt nok ikke meget for Okosun, når vi sammenligner med de tidligere sæsoner. 7 mål lavede han i sidste sæson i 34 kampe. 9 mål i 34 kampe blev det til i 17/18 for Horsens. Og i sæsonerne før det i Vendsyssel blev det også til 5 og 6 mål per sæson.

                Og det er ikke bare målene den er gal med. Nu tjekkede jeg lige Superliga.dk og så hvor mange afslutninger han har haft.

                Horsens 17/18: 77 afslutninger i 33 kampe
                Horsens og FCM 19/20: 44 afslutninger i 30 kampe
                OB 20/21: 11 afslutninger i 11 kampe

                Hold op hvor synes jeg det er skuffende, hvor lidt man får ud af ham. Det kan simpelthen ikke være rigtigt, at man skal blive langt mindre farlig offensivt af at skifte fra Horsens til OB. Indtil videre synes jeg Okosun er endt med at blive det man kunne frygte. En spiller som vi primært bruger til at spille lange bolde på nogle gange og til at vinde nogle dueller, men som så også koster os i spillet på bolden og manglende dynamik på midtbanen. På nuværende tidspunkt, har jeg svært ved at se Okosun signingen som andet end en skuffelse, og ikke noget der har gjort holdet særligt meget bedre. Om det så er hans fejl kan vi diskutere.

                Comment


                  Jeg ser slet ikke meningen med ham - desværre. OB slår jo ingen indlæg og vi får intet ud af hans ene Force. Samtidig spiller vi altid i undertal på midten, fordi han hele tiden er halvt på vej i feltet.

                  Det er meningsløst.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                    15 kampe har Okosun nu spillet i OB, og vi kan vel efterhånden lave en lille midtvejsstatus. 15 kampe, 1 mål. 2 assists er det dog godt nok blevet til, men de faldt så også mod Ballerup Skovlunde fra Danmarksserien. 1 mål i 15 kampe er godt nok ikke meget for Okosun, når vi sammenligner med de tidligere sæsoner. 7 mål lavede han i sidste sæson i 34 kampe. 9 mål i 34 kampe blev det til i 17/18 for Horsens. Og i sæsonerne før det i Vendsyssel blev det også til 5 og 6 mål per sæson.

                    Og det er ikke bare målene den er gal med. Nu tjekkede jeg lige Superliga.dk og så hvor mange afslutninger han har haft.

                    Horsens 17/18: 77 afslutninger i 33 kampe
                    Horsens og FCM 19/20: 44 afslutninger i 30 kampe
                    OB 20/21: 11 afslutninger i 11 kampe

                    Hold op hvor synes jeg det er skuffende, hvor lidt man får ud af ham. Det kan simpelthen ikke være rigtigt, at man skal blive langt mindre farlig offensivt af at skifte fra Horsens til OB. Indtil videre synes jeg Okosun er endt med at blive det man kunne frygte. En spiller som vi primært bruger til at spille lange bolde på nogle gange og til at vinde nogle dueller, men som så også koster os i spillet på bolden og manglende dynamik på midtbanen. På nuværende tidspunkt, har jeg svært ved at se Okosun signingen som andet end en skuffelse, og ikke noget der har gjort holdet særligt meget bedre. Om det så er hans fejl kan vi diskutere.
                    Helt enig. Vi formår overhovedet ikke at udnytte hans kvaliteter, og han slår vores spil fuldstændigt i stykker. Læg så oven i det at der har været nogle kæmpe afbrændere i mellem de 11 afslutninger han har haft. For mig virker det lidt som om vi fortsat gerne vil forsøge at spille som vi gjorde før han kom til, men hvor vi så ofte forfalder til en simpel bold efter ham. Resultatet bliver at vi slet ikke får sat ham i scene som han skal sættes i scene, mens vi med ham på banen også bare bliver endnu dårligere til at sætte de forreste i scene. Han er bestemt ikke ene om det, men det får ham virkelig til at se fejlcastet ud.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                      15 kampe har Okosun nu spillet i OB, og vi kan vel efterhånden lave en lille midtvejsstatus. 15 kampe, 1 mål. 2 assists er det dog godt nok blevet til, men de faldt så også mod Ballerup Skovlunde fra Danmarksserien. 1 mål i 15 kampe er godt nok ikke meget for Okosun, når vi sammenligner med de tidligere sæsoner. 7 mål lavede han i sidste sæson i 34 kampe. 9 mål i 34 kampe blev det til i 17/18 for Horsens. Og i sæsonerne før det i Vendsyssel blev det også til 5 og 6 mål per sæson.

                      Og det er ikke bare målene den er gal med. Nu tjekkede jeg lige Superliga.dk og så hvor mange afslutninger han har haft.

                      Horsens 17/18: 77 afslutninger i 33 kampe
                      Horsens og FCM 19/20: 44 afslutninger i 30 kampe
                      OB 20/21: 11 afslutninger i 11 kampe

                      Hold op hvor synes jeg det er skuffende, hvor lidt man får ud af ham. Det kan simpelthen ikke være rigtigt, at man skal blive langt mindre farlig offensivt af at skifte fra Horsens til OB. Indtil videre synes jeg Okosun er endt med at blive det man kunne frygte. En spiller som vi primært bruger til at spille lange bolde på nogle gange og til at vinde nogle dueller, men som så også koster os i spillet på bolden og manglende dynamik på midtbanen. På nuværende tidspunkt, har jeg svært ved at se Okosun signingen som andet end en skuffelse, og ikke noget der har gjort holdet særligt meget bedre. Om det så er hans fejl kan vi diskutere.
                      Okosun var om nogle Bo Henriksens store stjerne og meget af Horsens forfærdelige spillestil var lagt an på Okosun og derfor var han mere synlig i deres kampe og alle deres dødbolde handlede også udelukkende om at ramme Okosun.
                      Skal vi have gavn af Okosun så skal vi spille primitivt som Horsens og det ønsker jeg aldrig sker.
                      Syntes ikke det er skuffende men ret forventeligt.
                      Last edited by Magge; 11-02-2021, 23:13.
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Jeg tror ikke nødvendigvis man behøver spille primitivt for at få succes med Okosun, jeg tænker han "bare" skal rykkes længere frem på banen og op som en offensiv midt àla
                        -------------Kadrii------------
                        --Frø---Okosun---Sabbi
                        ---JT-----Drachmann----
                        Hvor Okosun kan komme mere med i feltet i åbent spil samt rykke enten op til kadrii, eller ud til sabbi eller frø når vi møder hold der presser højt og behovet til at spille med lange bolde fra bagkæden kan forekomme.
                        Når vi ikke har bolden kan han så ligge sig ned på 8'eren og skubbe drachmann ned på 6'eren.
                        Synes simpelthen ikke vi får ham nok i feltet i åbent spil.
                        Fellaini var også klart bedst som offensiv midt og tænker godt vi uden at tale okosun ned kan kalde ham en fattigmands okosun.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg
                          Jeg tror ikke nødvendigvis man behøver spille primitivt for at få succes med Okosun, jeg tænker han "bare" skal rykkes længere frem på banen og op som en offensiv midt àla
                          -------------Kadrii------------
                          --Frø---Okosun---Sabbi
                          ---JT-----Drachmann----
                          Hvor Okosun kan komme mere med i feltet i åbent spil samt rykke enten op til kadrii, eller ud til sabbi eller frø når vi møder hold der presser højt og behovet til at spille med lange bolde fra bagkæden kan forekomme.
                          Når vi ikke har bolden kan han så ligge sig ned på 8'eren og skubbe drachmann ned på 6'eren.
                          Synes simpelthen ikke vi får ham nok i feltet i åbent spil.
                          Fellaini var også klart bedst som offensiv midt og tænker godt vi uden at tale okosun ned kan kalde ham en fattigmands okosun.
                          Arj, det er synd. Jeg synes vi skal kalde Okosun for en rigmands Okosun.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg

                            Arj, det er synd. Jeg synes vi skal kalde Okosun for en rigmands Okosun.
                            Haha ja det gik lige hurtigt nok
                            Fattigmands Fellaini :-)
                            Og det er et kompliment, nøj han var god i Everton under Moyes

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                              15 kampe har Okosun nu spillet i OB, og vi kan vel efterhånden lave en lille midtvejsstatus. 15 kampe, 1 mål. 2 assists er det dog godt nok blevet til, men de faldt så også mod Ballerup Skovlunde fra Danmarksserien. 1 mål i 15 kampe er godt nok ikke meget for Okosun, når vi sammenligner med de tidligere sæsoner. 7 mål lavede han i sidste sæson i 34 kampe. 9 mål i 34 kampe blev det til i 17/18 for Horsens. Og i sæsonerne før det i Vendsyssel blev det også til 5 og 6 mål per sæson.

                              Og det er ikke bare målene den er gal med. Nu tjekkede jeg lige Superliga.dk og så hvor mange afslutninger han har haft.

                              Horsens 17/18: 77 afslutninger i 33 kampe
                              Horsens og FCM 19/20: 44 afslutninger i 30 kampe
                              OB 20/21: 11 afslutninger i 11 kampe

                              Hold op hvor synes jeg det er skuffende, hvor lidt man får ud af ham. Det kan simpelthen ikke være rigtigt, at man skal blive langt mindre farlig offensivt af at skifte fra Horsens til OB. Indtil videre synes jeg Okosun er endt med at blive det man kunne frygte. En spiller som vi primært bruger til at spille lange bolde på nogle gange og til at vinde nogle dueller, men som så også koster os i spillet på bolden og manglende dynamik på midtbanen. På nuværende tidspunkt, har jeg svært ved at se Okosun signingen som andet end en skuffelse, og ikke noget der har gjort holdet særligt meget bedre. Om det så er hans fejl kan vi diskutere.
                              Nu er det ja afhængigt af spillemåde og rollen Okosun har i OB. Vi spiller ikke med høje indlæg men prøver at spille os i centret. Og synes det er helt rigtigt. Selv i Bundesligaen med et højere tekniske niveau end Superligaen rammer kun 20% af høje indlæg en medspiller og det giver kun i 1-3% en scoring efter et højt indlæg (det er afhængigt om man tæller anden, tredje eller fjerde berøring efter indlæg med). Alligevel er det godt at have en spiller som Okosun i holdet. Ved dødbolde (men tilgiver gerne at vi får ikke nok ud af ham der) og som opspilstation. Derudover synes han fylder meget på midtbanen og er en god boks-til-boks-spiller. Synes ikke han er fejlkastet og vi kan nu ikke ændre spillestilen om at få mere scoringer fra Okosun.
                              ​​​​​Han ville sikker score oftere hvis vi ville skifte spillestilen og spille som Horsens. Men hvem vil det?
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                                Nu er det ja afhængigt af spillemåde og rollen Okosun har i OB. Vi spiller ikke med høje indlæg men prøver at spille os i centret. Og synes det er helt rigtigt. Selv i Bundesligaen med et højere tekniske niveau end Superligaen rammer kun 20% af høje indlæg en medspiller og det giver kun i 1-3% en scoring efter et højt indlæg (det er afhængigt om man tæller anden, tredje eller fjerde berøring efter indlæg med). Alligevel er det godt at have en spiller som Okosun i holdet. Ved dødbolde (men tilgiver gerne at vi får ikke nok ud af ham der) og som opspilstation. Derudover synes han fylder meget på midtbanen og er en god boks-til-boks-spiller. Synes ikke han er fejlkastet og vi kan nu ikke ændre spillestilen om at få mere scoringer fra Okosun.
                                ​​​​​Han ville sikker score oftere hvis vi ville skifte spillestilen og spille som Horsens. Men hvem vil det?
                                Det vil vi givetvis ikke, men så er jeg også tvivlsom på, hvor meget mening det giver at have Okosun som andet end en breddespiller, som vi kan bringes i nogle bestemte kampe. At spille Okosun fra start, men at lægge spillet an på, at vi kun kan få 75% eller hvor meget det er ud af hans max potentiale, det tror jeg simpelthen ikke er det rigtige for os i længden. Når man så, hvor meget indflydelse en spiller som Casper Nielsen havde, og hvor meget godt det gav til holdet i presspillet, gav os mere dynamik og hvor meget farligere det gjorde os at have ham til at løbe dybt og omkring vores angribere, så forstår jeg ikke, at man ikke har prioriteret sådan en type i stedet.

                                Jeg får desværre fornemmelsen af, at vi har hentet Okosun fordi, at vi kunne få ham, men ikke fordi at han passede fod i hose ind i spillestilen og gav holdet noget af det vi savner. Så har han tilgengæld givet os noget andet, men jeg ville nu hellere have, at vi mere søgte noget af det der fungerede for os i 18/19-sæsonen. Jeg synes igen det peger tilbage på klubben transferstrategi som mangelfuld og tilfældig. AGF har her i vinter hentet Frederik Brandhof i Viborg som ankommer til sommer. Han er 24 år, han lavede 10 mål og 5 assists for Viborg i sidste sæson, bliver af AGF beskrevet som "dynamisk, hårdtarbejdende og målfarlig", og beskriver sig selv som en "powerspiller der løber dybt og kommer meget i feltet". Lyder det ikke som noget der ville give mening på vores midtbane, lyder det ikke som nogle af de ting Casper Nielsen i høj grad var god til under Michelsen? Jeg forstår ikke, at man ikke er gået efter den type i stedet.

                                Nu har vi indenfor de sidste år hentet to der vel nok kan defineres som "powerspillere", men jo mere i kraft at, at de smadrer igennem i dueller. Her tænker jeg selvfølgelig på Thrandarson og Okosun. Til gengæld synes jeg ikke de er i nærheden af at have den dynamik og bevægelighed vi mistede med CN og har savnet lige siden, og de har også nogle klare mangler rent teknisk. Jeg har virkelig svært ved at se, hvad ideen er og har været med de her to spillere, og jeg synes igen det lugter lidt af fejlcast og dårlig scouting, især med Thrandarson.

                                Det er virkelig et problem i OB, at vi ikke kan erstatte de gode spillere vi mister. Og tit handler det ikke bare om niveauforskel, så erstatter vi med en helt anden type.

                                Comment

                                Working...
                                X