Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Modernisering af stadion

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jeg forstår præmissen med frustration over han ikke bare ligger pengene til det stadion, og har selv tænkt over at han godt måtte lægge nogle penge i spillere.. men han har jo ikke opbygget sin formue på at smide millioner ud her og der.. og der er vel ikke meget profit i sigte for ham ved at lave disse investeringer i nyt stadion? Han er jo forretningsmand og kigger jo på bundlinjen når har gør ting..

    Comment


      Min pointe er netop, at som forretningsmand må det være klart og tydeligt at et så ringe produkt som OB ikke sælger og skaber overskud. Spillerne får høje lønninger, men ender hver sæson som nr. 7-10 stk. Dermed skaber de ikke bonuspenge ift. tv-aftalen og der kommer ikke penge ind fra UEFA. For ikke at nævne tilskuerne som naturligvis heller ikke flokkes til Bolbro for at se OB spille fantasiforladt fodbold på et vindomsust stadion hvor risikoen for at blive våd er mere end god.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Nowitzki Se indlæg
        Min pointe er netop, at som forretningsmand må det være klart og tydeligt at et så ringe produkt som OB ikke sælger og skaber overskud. Spillerne får høje lønninger, men ender hver sæson som nr. 7-10 stk. Dermed skaber de ikke bonuspenge ift. tv-aftalen og der kommer ikke penge ind fra UEFA. For ikke at nævne tilskuerne som naturligvis heller ikke flokkes til Bolbro for at se OB spille fantasiforladt fodbold på et vindomsust stadion hvor risikoen for at blive våd er mere end god.
        Fuldstændig enig. Det er svært at forklare hvordan OB bliver drevet, og hvad der motiverer Thorborg til at beholde klubben.
        OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Nowitzki Se indlæg
          Min pointe er netop, at som forretningsmand må det være klart og tydeligt at et så ringe produkt som OB ikke sælger og skaber overskud. Spillerne får høje lønninger, men ender hver sæson som nr. 7-10 stk. Dermed skaber de ikke bonuspenge ift. tv-aftalen og der kommer ikke penge ind fra UEFA. For ikke at nævne tilskuerne som naturligvis heller ikke flokkes til Bolbro for at se OB spille fantasiforladt fodbold på et vindomsust stadion hvor risikoen for at blive våd er mere end god.
          Fair holdning.
          ​​​
          Hvorfor interessere du dig for OB, når alt er så ringe?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg

            Fair holdning.
            ​​​
            Hvorfor interessere du dig for OB, når alt er så ringe?
            Man kan vel godt have været fan/interesseret i OB i mange år og have den mening at klubben over de sidste 9-10 år er kommet over i en kurs og en drift man ikke kan lide?

            Det er jo heldigvis ikke alle som skifter klub, undlader at komme på stadion eller lægger klubben på is fordi resultaterne udebliver.
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg

              Fair holdning.
              ​​​
              Hvorfor interessere du dig for OB, når alt er så ringe?
              Det viser passion. Det er vel også det bold handler om.
              Det var da trist som i rigtig trist hvis man var ligeglad.
              Det er klasse stadig at have puls efter den her ørkenvandring uden linje og strategi kombineret med håbløs naiv kommunikation fra klubben.

              Comment


                Jeg efterlyser at man støtter klubben op og ikke leder efter hullerne i osten.
                ​​​​
                Tilskuertallet er IKKE ringe.
                Stadion ER ringe, men bliver ændret indenfor en overskuelig fremtid.
                OB har vores egen udviklede målmand fra Kerteminde som står pisse godt og er målmand på et succesfuldt u21 mandskab.

                Truppen peger i en bedre retning nu end den gjorde for 7 år siden.

                Prøv nu også at fokusere på det positive i stedet for at se OB bare for at blive bekræftet i at "OB er ringe og bliver ikke andet end et bundhold,"

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
                  Jeg efterlyser at man støtter klubben op og ikke leder efter hullerne i osten.
                  ​​​​
                  Tilskuertallet er IKKE ringe.
                  Stadion ER ringe, men bliver ændret indenfor en overskuelig fremtid.
                  OB har vores egen udviklede målmand fra Kerteminde som står pisse godt og er målmand på et succesfuldt u21 mandskab.

                  Truppen peger i en bedre retning nu end den gjorde for 7 år siden.

                  Prøv nu også at fokusere på det positive i stedet for at se OB bare for at blive bekræftet i at "OB er ringe og bliver ikke andet end et bundhold,"
                  Problemet er at vi flytter os fremad med 50 i timen, men de fleste klubber flytter sig i højre tempo. Så selvom vi flytter os, så har klubber som Sønderjysk og AaB som vel er konkurrenter flyttet sig mere. Kort sagt så kommer du ikke først i mål ved at gå i de andres fodspor.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                    Problemet er at vi flytter os fremad med 50 i timen, men de fleste klubber flytter sig i højre tempo. Så selvom vi flytter os, så har klubber som Sønderjysk og AaB som vel er konkurrenter flyttet sig mere. Kort sagt så kommer du ikke først i mål ved at gå i de andres fodspor.
                    Jeg er helt enig. Vi skal være kritiske og alt andet end naive.

                    Jeg mener bare ikke vi kan rykke os derhen som vi gerne vil, når mange har en forudindtaget holdning om at OB er ringe på parametre, hvor vi reelt ikke ER ringe. Tilskuer snittet er bare et punkt hvor vi i sidste normale sæson havde 6919 tilskuere i snit på hjemmebane. En hjemmebane som er ekstremt utilsvarende sammenlignet med vores konkurrenter.

                    Det var mit indspark

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg

                      Fair holdning.
                      ​​​
                      Hvorfor interessere du dig for OB, når alt er så ringe?
                      Nu skal jeg ikke svare for alle, men jeg holder med OB, fordi jeg er fra Odense. Kom meget på stadion som ung, men dyrker det ikke i samme grad mere. Skulle jeg betragte det nøgternt og kalkulerende, så ville jeg da aldrig holde med OB. Det er en af de kedeligste klubber i Superligaen anno 2020. Men sådan er det jo at holde med en klub. Det unddrager sig det rationelle.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
                        Jeg efterlyser at man støtter klubben op og ikke leder efter hullerne i osten.
                        ​​​​
                        Tilskuertallet er IKKE ringe.
                        Stadion ER ringe, men bliver ændret indenfor en overskuelig fremtid.
                        OB har vores egen udviklede målmand fra Kerteminde som står pisse godt og er målmand på et succesfuldt u21 mandskab.

                        Truppen peger i en bedre retning nu end den gjorde for 7 år siden.

                        Prøv nu også at fokusere på det positive i stedet for at se OB bare for at blive bekræftet i at "OB er ringe og bliver ikke andet end et bundhold,"
                        Vi har vel bare forskellige opfattelser af hvordan man støtter klubben, og jeg tror du tager fejl hvis du tvivler på kærligheden til OB blandt de kritiske stemmer. Jeg har holdt med OB i mere end 25 år og burde være holdt op for længst hvis man skulle se rationelt på sagerne.

                        Som jeg ser det misforvalter den nuværende ledelse klubben ved at lade den synke ned i ligegyldigheden, og det kan jeg ikke støtte. Her hjælper det ikke at der om 10 år bliver sat hjørner på et ældgammelt stadion, eller at truppen bliver forbedret en spiller ad gangen pr. transfervindue.
                        OB: Danske mestre i 2075/6

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg

                          Vi har vel bare forskellige opfattelser af hvordan man støtter klubben, og jeg tror du tager fejl hvis du tvivler på kærligheden til OB blandt de kritiske stemmer. Jeg har holdt med OB i mere end 25 år og burde være holdt op for længst hvis man skulle se rationelt på sagerne.

                          Som jeg ser det misforvalter den nuværende ledelse klubben ved at lade den synke ned i ligegyldigheden, og det kan jeg ikke støtte. Her hjælper det ikke at der om 10 år bliver sat hjørner på et ældgammelt stadion, eller at truppen bliver forbedret en spiller ad gangen pr. transfervindue.
                          +10000000000000

                          Comment


                            Jeg kan lidt se det fra begge sider. Man skal ikke bare tage i mod alt skidt med et smil, men samtidig skal vi måske også være bedre til at skabe den gode OB historie. Problemet er lidt nogengange den lidt hule måde OB forsøger at starte en hype. Den går lidt over hovederne på os almindelige fans. Jeg håber på en mere åben og inkluderende ledelse, der indser vigtigheden af fans betydning. Vil ikke nøjes med, at spillerne lige for at vide, at de skal huske at fortælle hvor fantastisk en stemning der var på stadion til kampen, når vi alle nok godt ved, at det ikke et tilfældet.

                            lad folk blive en større del af klubben, så man også føler man har et tilhørsforhold. Ligegyldigheden over OB har desværre nærmest aldrig været større.

                            Men positivt med nye stadion tanker, godt ungdomsarbejde med en tydelig profil. Det er de tanker jeg deler med mine venner pt.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
                              Jeg efterlyser at man støtter klubben op og ikke leder efter hullerne i osten.
                              ​​​​
                              Tilskuertallet er IKKE ringe.
                              Stadion ER ringe, men bliver ændret indenfor en overskuelig fremtid.
                              OB har vores egen udviklede målmand fra Kerteminde som står pisse godt og er målmand på et succesfuldt u21 mandskab.

                              Truppen peger i en bedre retning nu end den gjorde for 7 år siden.

                              Prøv nu også at fokusere på det positive i stedet for at se OB bare for at blive bekræftet i at "OB er ringe og bliver ikke andet end et bundhold,"
                              Man kan jo støtte på mange måder, selvom man er kritisk kan man sagtens have sæsonkort for 20. år i træk og køre 120 km til Odense til alle hjemmekampe og de fleste udekampe.
                              Man kan også sidde hjemme i stuen og se kampene i tv, være positiv klappe i hænderne og være lykkelig over at vinde taberslutspillet i en sæson hvor den ene modstander måske endda den stærkeste diskvalificeres.
                              Eller sagt på en mindre kontroversiel måde så kan man godt støtte klubben selvom man er kritisk.

                              Jeg er super begejstret hvergang vi spiller med vores unge spillere, og jeg vil hellere blive nr 10 med et hold bestående hovedsageligt af unge spændende sultne spillere end jeg vil være statist i medaljeslutspillet med middelmådige spillere hentet udefra og slutte på en ligegyldig 5. Eller 6. plads . Og jeg syntes kritikken af OC er helt i skoven. Jeg så også hellere vi gav Klynge chancen og sparede nogle millioner og lod være med at købe Okosun ligesom jeg hellere havde beholdt Eske eller Greve fremfor at hente Aron.

                              Den kritik der senest var omkring tilskuerantallet gik vel på Jack Jørgensens ret optimistiske melding til TV2 Fyn hvor han berettede om at der plejer at være 12-14.000 til fck kampene.

                              Omkring stadion så er forholdene som de er og har været siden 1996, og det er vel mere ønsker end kritik der har været der?
                              Og evt kritik er måske mere rettet mod kommunen. Jeg tror ikke løsningen ligger ligefor og tænker der går nogle år før det kommer igang men nu har kommunen da meldt ud og det er positivt, men savner dog en melding fra OSE.


                              MH fornemmede jeg mest positivitet omkring da han blev ansat og glædede mig selv over at han kom “hjem”, men han er godt nok kommet skidt fra start.


                              Det er positivt at du ikke brugte det stupide JH argument : I fans er for krævende og forventer sølvmedaljer, eller det endnu dummere argument : i regner med at bi kam hente Messi og Ronaldo.
                              Jeg forventer ikke vi kommer i top 6 og kan kun sige at mine forventninger ikke er højere end dem klubben selv melder ud.
                              Jeg forventer skam bare noget så enkelt som troværdighed og håber på fremgang hvert år.


                              Men vi er enige om at savne positivitet Og begejstring i og omkring OB men den korteste vej til at skabe det er altså resultater på banen og her er det altså ikke nok at få et fint resultat 1 ud af 9 sæsoner.
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg

                                Vi har vel bare forskellige opfattelser af hvordan man støtter klubben, og jeg tror du tager fejl hvis du tvivler på kærligheden til OB blandt de kritiske stemmer. Jeg har holdt med OB i mere end 25 år og burde være holdt op for længst hvis man skulle se rationelt på sagerne.

                                Som jeg ser det misforvalter den nuværende ledelse klubben ved at lade den synke ned i ligegyldigheden, og det kan jeg ikke støtte. Her hjælper det ikke at der om 10 år bliver sat hjørner på et ældgammelt stadion, eller at truppen bliver forbedret en spiller ad gangen pr. transfervindue.
                                Enig , man kan så heller ikke påstå at OB bidrager til den positive stemning omkring stadionplanerne. På trods at tidligere meldinger om meget høj prioritet og store planer så har der været larmende tavshed siden kommunen meldte ud.
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X